Volgens Lucille wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:31 schreef milkingmonkey het volgende:
Lezen KLB mods uberhaupt wel hier?
alles verwijderdquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Razor21 het volgende:
Al die Talpa huilies hier in klaagbaak
Kunnen jullie even naar die posts van Kaas kijken topicvervuiler
muwhahaaaaaquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef dwerg het volgende:
[..]
Volgens Lucille wel.
Dat mailde ze.
En als de KLB-mods er niet zijn, dan is er altijd wel een andere mod die meeleest.
Dat mailde ze ook.
Okee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:03 schreef Jerruh het volgende:
jerre is druk, gurgeh is druk.
maar komt goed.
Aangepast en naar GAM gezwiept.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Razor21 het volgende:
Wie o Wie wil mijn topic titel wijzigen :
Post hier plaatjes / ervaringen oude pc games
Moet worden :
Post hier plaatjes / ervaringen oude pc games
Alvast bedankt![]()
![]()
Ben ik het helemaal mee eens ik tel nu 10 talpa topicsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik stem voor 1 cerntraal talpa topic.
of beter nog; een KLB-TALPA subforum.
lijkt me een goed plan.
doe er je voordeel mee.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens ik tel nu 10 talpa topics
Ik gooi er een paar dicht. Dit slaat echt nergens meer op zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens ik tel nu 10 talpa topics
Zeikwijfquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij deze deel u, de moderators mee, dat ik dit topic over het randje en dus te ver vind gaan:
Kanker!
![]()
Is op slot nuquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij deze deel u, de moderators mee, dat ik dit topic over het randje en dus te ver vind gaan:
Kanker!
![]()
ywquote:
Ik verwijder zat van dergelijke posts, afhankelijk van context e.d. Het is hier niet de EO speeltuin, dus ik ben niet van plan om blindelings alle dergelijke verwensingen maar weg te halen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje erg ver gaan, van die posts van ''krijg kanker''En er lijkt niets tegen gedaan te worden...
Is wat anders dan het iemand toewensenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:48 schreef Oldbie het volgende:
Hij is toch op slot? Dan is er toch iets aan gedaan?
Wat moeten ze nog meer doen dan?
Jij bent ook niet al te subtiel met je anti rookcampagne, vertellen dat je KANKER krijgt enzo.![]()
Ja, braaf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is wat anders dan het iemand toewensen
Wat zegt zijn avatar en ondertitel dan wel? dat er wel wat aan gedaan wordt? of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij zegt je avatar en je ondertitel al genoeg. Ik zit trouwens.
En wat zeggen mijn avatar en ondertitel dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij zegt je avatar en je ondertitel al genoeg. Ik zit trouwens.
dat je een nazi bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wat zeggen mijn avatar en ondertitel dan?
De EO is weer het andere uiterste, aan dit soort gekke topics moet wel degelijk iets gedaan worden vind ik en vinden jullie kennelijk ook want hij is op slot.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik verwijder zat van dergelijke posts, afhankelijk van context e.d. Het is hier niet de EO speeltuin, dus ik ben niet van plan om blindelings alle dergelijke verwensingen maar weg te halen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:22 schreef RonaldV het volgende:
De PvdA walm van multicultiralisme in het onderwijs
Graag even een blik hier werpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |