quote:
Gezien je taalgebruik: Junkiesietze kloon?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:20 schreef Kaas. het volgende:
[..]
En jij... jij...ehh... je bent gewoon een neger!En een vrouw!
Je hebt ook niks mee!
![]()
![]()
Voetbalquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:26 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gezien je taalgebruik: Junkiesietze kloon?
Talpa...Tja, ik weet het nog niet; heb nog niet gekeken..
Was t leuk? Wat komt er vanavond op Talpa??(ja, dat kan ik inderdaad ook zelf opzoeken...
![]()
Je zegt het zelf al:quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:16 schreef Kjew het volgende:
Het is wel duidelijk... Talpa koopt eerst alles voor geld en doet daarna alles voor geld... het lijkt wel geleend geld... en ze kunnen niet zelf een naam verzinnen, niet zelf een logo ontwerpen, etc.
Wel slim; een tv-zender opzetten met veel reeds bestaande populaire programma's met kleine aanpassingen en die programma's gewoon commercieel uitbuiten... hoe lang zal dat goed gaan?Ik denk eigenlijk wel lang...
Maar euh, voordeel en twijfel enzo...
Was je zelf maar op het idee gekomen he?quote:Wel slim
Erg triest he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:41 schreef Classic-PC het volgende:
2 dagen in de lucht en nu al huilies
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:41 schreef Classic-PC het volgende:
2 dagen in de lucht en nu al huilies
Dan kijk je toch lekker niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:11 schreef Posdnous het volgende:
[..].
Als je een drol in je postbus hebt ga je zeker ook 3 weken zitten kijken om door te hebben dat het klote is.
lager?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:51 schreef CasB het volgende:
Talpa is en zal nooit wat worden...met hun programma's van SBS 6 niveau en lager
Wat jij wilt, huilie Gekkiequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef Razor21 het volgende:
Hou op met zeiken je kunt ook doorzappen.
Je hoeft niet te kjiken mag wel
En nu geen topics meer openen huilies![]()
En Talpa![]()
idd @kloonquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:26 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gezien je taalgebruik: Junkiesietze kloon?
Talpa...Tja, ik weet het nog niet; heb nog niet gekeken..
Was t leuk? Wat komt er vanavond op Talpa??(ja, dat kan ik inderdaad ook zelf opzoeken...
![]()
was je bier lekker?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:40 schreef raymond811 het volgende:
hoi
talpa is een (...) naam het lijkt meer turks
en er is te veel sport op daar hebben wij nederland 2 voor en de site talpa is ook nog een bordevor slechte info je kan niet eens de frequentie vinden
waar ze op zitten in en uit talpa moet van de buis of geef hem een anderen naam en zent er beteren progamaas uit talpa word dus rtl 8 klinkt beter
groeten raymond811![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.talendomein.nl/cdrom/5462.phpquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:40 schreef raymond811 het volgende:
hoi
en er is te veel sport op daar hebben wij nederland 2 voor en de site talpa is ook nog een bordevor slechte info je kan niet eens de frequentie vinden
waar ze op zitten in en uit talpa moet van de buis of geef hem een anderen naam en zent er beteren progamaas uit talpa word dus rtl 8 klinkt beter
groeten raymond811![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel sport?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:40 schreef raymond811 het volgende:
hoi
groeten raymond811![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, ik snap ook niet dat ik net meer dan een uur tv gekeken heb...normaal kan ik dat wel, als er iets leuks op Animal Planet of Discovery Channel is, maar zelfs dat was er niet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
Talpa is kut, net als de rest wat er op tv is trouwens.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
Talpa is kut, net als de rest wat er op tv is trouwens.
Talpa is Latijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:40 schreef raymond811 het volgende:
hoi
groeten raymond811![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baukel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Talpa is Latijn.
Het betekend "mol".
Dat slaat namelijk op John de Mol.
Hij is baas van Talpa.
Talpa is niet Turks.
Talpa lijkt niet eens op een Turks woord.
Talpa lijkt van grote afstand niet eens op een Turks woord.
Talpa heeft geen frequentie.
Je aanbieder zet Talpa op een frequentie.
Je aanbieder heeft een website.
Op die site vind je de frequentie van Talpa.
Talpa heeft Expeditie Robinson.
Dat was vorig jaar niet slecht.
Dat wordt dit jaar ook niet slecht.
1 + 1 = 2
Talpa zend niet alleen slechte programma's uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |