Thanksquote:Op zondag 17 april 2005 16:59 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dag vriendjes
Coole titel Cos!
Hier trouwens de volledige lijst met oude delen:
dope album idd.quote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nog een vrij aardige plaat: Prefuse 73 - Surrounded By Silence
Grotendeels instrumentaal overigens.
uhhm dat is een verzamelaar (wel een goede trouwens)quote:Op zondag 17 april 2005 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dope album idd.
ik heb al een tijdje Prefuse 73 met Mos Def - Urban renewal program maar die heb ik nog niet echt veel geluisterd, moet ik misschien maar eens gaan doen.
Ik ken het niet... binnenkort maar ff wat downloaden...quote:Op zondag 17 april 2005 16:45 schreef jimjim1983 het volgende:
dope
ken alleen Back to wreckshop maar deze zal ook wel goed zijn
Ik heb het gezien , maar vind het nou niet zo fantastisch , eilk meer een geremixede versie van het lagerhuis om eerlijk te zijnquote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Lu_uK het volgende:
wie hebben er the batte tv gezien?
Vrijdag op nederland 3.. of is daar een ander topic over?
ik heb de 2e helft ervan gezien, er is trouwens ook een topic over in film, tv & radio.quote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Lu_uK het volgende:
wie hebben er the batte tv gezien?
Vrijdag op nederland 3.. of is daar een ander topic over?
ik vond het ontzettend slecht allemaal, voorgestudeerde batllesquote:Op zondag 17 april 2005 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien , maar vind het nou niet zo fantastisch , eilk meer een geremixede versie van het lagerhuis om eerlijk te zijn
tsja ik moet zeggen dat ik de meeste 'tv' bttles ook behoorlijk nep vind ,maar ik vond dit programma juist slecht omdat er allemaal politiek geneuzel aamn vast geplakt werdquote:Op zondag 17 april 2005 20:40 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik vond het ontzettend slecht allemaal, voorgestudeerde batlles
inderdaad, ik hoorde het van een vriend van me en die zei dat ze gewoon des pitt uit zouden zenden. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tsja ik moet zeggen dat ik de meeste 'tv' bttles ook behoorlijk nep vind ,maar ik vond dit programma juist slecht omdat er allemaal politiek geneuzel aamn vast geplakt werd
dan gaat hij van zeg ja! doen of niet? Het enige slechte nummer van zijn cdquote:Op zondag 17 april 2005 20:54 schreef Hellrazor het volgende:
naja volgende keer optreden van raymzter![]()
vrouw of bitch gaat hij doenquote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
dan gaat hij van zeg ja! doen of niet? Het enige slechte nummer van zijn cd
Die cd verder trouwens is echt heel goed
ow dan ga ik wel even kijken, dat is een goed nummer. Zijn volgende single geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
vrouw of bitch gaat hij doen![]()
het onderwerp is ''seks in clips is ok ?? ''
Tuff Crew is d&b. (Ik kende het ook niet, heb ff gegoogled)quote:
laten we de titel gebruiken voor de volgende HHC ter indoctrinatiequote:Op zondag 17 april 2005 19:56 schreef cosmick het volgende:
Ik heb 'm, "beauty and the beat" van Edan.
Super!!!!!111
niet te verstaanquote:Op zondag 17 april 2005 23:08 schreef Quannum het volgende:
Hoi! [afbeelding]
Die link in de OP van die Belgische hiphopsite (ontspoord) werkt niet.![]()
.be is het ook niet.
Zelf ken ik geen goede Belgische hiphop sites . Iemand wel?
En wat denken jullie eig van Belgische hiphop en dan vooral van de Vlaamstalige? Zoals 't hof van commerce, ABN,... ?
Het jaar is nog lang, maar hij maakt zeker een goede kansquote:Op maandag 18 april 2005 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
laten we de titel gebruiken voor de volgende HHC ter indoctrinatie
iig denk ik dat dit album aan het eind van dit jaar zeker in mijn top 3 van mijn eindejaarslijstje terug komt
drum & bass? nee man, 't is gewoon dikke old skool!quote:Op zondag 17 april 2005 23:58 schreef Quannum het volgende:
[..]
Tuff Crew is d&b. (Ik kende het ook niet, heb ff gegoogled)
ik vind sowieso de kwalitiet van nummers van de Beatminerz echt heel erg 'fluctueren'.quote:Op maandag 18 april 2005 09:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gisteren trouwens de nieuwe Beatminerz genaamd Fully Loaded With Statik gechecked. Dr staan een paar super vette nummers op, die vrij rauw zijn... maar ook enkelen met heel veel zang, en wat nummers met geschreeuw op een matige beat... Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
Samples hierzo
is toch al te koop? iig is ie echt heel relaxed, soms alleen iets te 'jiggy' ajbwib.quote:Op maandag 18 april 2005 17:21 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee wanneer nieuwe pete philly album te koop is
Enige Belgische hiphop die ik ook ken is 't hof van commerce. Misschien komt het doordat ik er echt niets van versta, maar ik erger me dood aan de taal (dialectquote:Op zondag 17 april 2005 23:08 schreef Quannum het volgende:
En wat denken jullie eig van Belgische hiphop en dan vooral van de Vlaamstalige? Zoals 't hof van commerce, ABN,... ?
Hmmm, dan heeft iemand hun naam gejat. En ik kende het weer niet.quote:Op maandag 18 april 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
drum & bass? nee man, 't is gewoon dikke old skool!
tsjaquote:Op maandag 18 april 2005 18:12 schreef Quannum het volgende:
[..]
Mar10, je was de enige die een antwoord gaf.![]()
![]()
'k heb je een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 18 april 2005 18:12 schreef Quannum het volgende:
[..]
Hmmm, dan heeft iemand hun naam gejat. En ik kende het weer niet.![]()
btw, jimjim1983, Steve-O, Hellrazor, Cosmick: stuur mij eens een mail. Ik wil jullie wat linkjes doorsturen, aangezien het hier niet mag.![]()
naar d.stijn op gmail
Mar10, je was de enige die een antwoord gaf.![]()
![]()
wat toevallig dat je Back by Dope Demand nu noemtquote:Op maandag 18 april 2005 18:20 schreef Posdnous het volgende:
Lol, My Part Of Town.
Dan klinkt Back by Dope Demand opeens heel anders.
OK, nochtans de moeite om een nieuwe soundcard te halen.quote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tsja, mijn soundcard is op dit moment fucked up , dus het heeft niet echt veel zin om muzieklinkjes te checken he
![]()
volgens mij is het DJ All Star Freshquote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef Zanderrr het volgende:
Ik geloof dat die producer van King Bee jaren geleden de DMC kampioenschappen een keer gewonnen heeft of zo. Misschien dat 'ie een keer een remix voor PE of Ultramagnetic heeft gemaakt? Kan alleen ook niet op die kerel z'n naam komen...
insomnia is wel wat voor mijquote:Op maandag 18 april 2005 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is toch al te koop? iig is ie echt heel relaxed, soms alleen iets te 'jiggy' ajbwib.
vooral Lazy is vet, is ook echt toepasselijk voor mij![]()
que?quote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef Quannum het volgende:
Trouwens niet enkel 'ip 'op, dus het is weeral half offtopic.
dat zeker, die link naar cocaineblunts waar je toen meekwam check ik nog iedere dag, wordt dope shit geplaatstquote:Dan nog, altijd leuk om nieuwe andere shit te ontdekken. Niet?![]()
Check je meelbox voor een antwoord op "que?"quote:Op maandag 18 april 2005 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
que?
[..]
dat zeker, die link naar cocaineblunts waar je toen meekwam check ik nog iedere dag, wordt dope shit geplaatst![]()
Volgens mij ook.quote:Op maandag 18 april 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij is het DJ All Star Fresh
check je dat forum ook wel eens? in het topic Battle for World Supremacy...but not really wordt (werdt?quote:Op maandag 18 april 2005 18:45 schreef Quannum het volgende:
[..]
Check je meelbox voor een antwoord op "que?"![]()
Coke blunts komt idd regelmatig met vette shit af. En als je je registreert op die site van mix-tapes heb je toegang tot véél meer live concerts enzo.![]()
Oooh shit! Ik had nog niet gekeken naar dat forum. Nice find!quote:Op maandag 18 april 2005 19:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
check je dat forum ook wel eens? in het topic Battle for World Supremacy...but not really wordt (werdt?) heel, heel, erg veel dope stuff geplaatst.
merci voor de links btw
shit, en dan heb ik dus de verkeerde. naja Back to the wreckshop is ook niet slechtquote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef cosmick het volgende:
Goh, dat mensen geen Tuff Crew kennen (ik ga toch geen drum 'n bass in HET hiphoptopic van Nederland knallen).. Ze hebben toch wel een van de dopeste albums uit de rapgeschiedenis gemaakt
![]()
is zijn andere werk ook niet de moeite waard? ga er misschien wel heen als het de moeite waard is. en weet je toevallig of het een nederlander is?quote:All Star Fresh heeft idd wat dingen gedaan met Ultra Magnetic .. maar ik vond het persoonlijk veel te swingbeaterig..
Lichtelijk?quote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef cosmick het volgende:
"Back by dope demand" is inderdaad lichtelijk geinspireerd door "my part of town" imo.. maar goed, iedereen gebruikte toen die Lyn Collins breaks![]()
dope!quote:Op maandag 18 april 2005 21:20 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel een Nederlander (een Indo of Molukker of zo, dacht ik), heb vroeger ook weleens een documentaire over hem gezien toen King Bee die hit had.
Zeker niet! Alleen jammer dat daar zo'n flauwe remix van "my part of town" opstaat.. "Phanjam" vind ik ook erg goed..quote:Op maandag 18 april 2005 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
shit, en dan heb ik dus de verkeerde. naja Back to the wreckshop is ook niet slecht
[..]
Over All Star Fresh heb je het? Yup, dat is een Nederlander, Guan Elzoon.quote:is zijn andere werk ook niet de moeite waard? ga er misschien wel heen als het de moeite waard is. en weet je toevallig of het een nederlander is?
Nou, swingbeat zat tussen hiphop en de huidige R 'n B vind ik altijd.. Bell Biv Devoe.quote:swingbeat....weet niet wat het is maar heeft Jurassic 5 niet wat swingbeats?
Die docu heb ik laatst weer van iemand op video gekregen. Echt grappig om te zienquote:Op maandag 18 april 2005 21:20 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel een Nederlander (een Indo of Molukker of zo, dacht ik), heb vroeger ook weleens een documentaire over hem gezien toen King Bee die hit had.
thanks voor de info.quote:Op maandag 18 april 2005 21:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker niet! Alleen jammer dat daar zo'n flauwe remix van "my part of town" opstaat.. "Phanjam" vind ik ook erg goed..
[..]
Over All Star Fresh heb je het? Yup, dat is een Nederlander, Guan Elzoon.
DJ Guan.
[..]
Nou, swingbeat zat tussen hiphop en de huidige R 'n B vind ik altijd.. Bell Biv Devoe.
Was toen ook een hype opgegeven moment.. hiphop met zang![]()
Zie hier voor meer info over dat project van All Star Fresh met Ultra trouwens![]()
Wehehequote:Op maandag 18 april 2005 22:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks voor de info.
hebben mensen bij discogs ook vaak hun soulseek naam erbij staan?![]()
zou je me erg blij mee makenquote:Op maandag 18 april 2005 22:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
WeheheZoek je "cold slamming" dan? Heb je gmail ofzow .. ?
Heb ook nog wel live opnamen van All Star Fresh met Ultra ..
Knal ff mijn andere pc aan.. daar staat iig die livesessie op en als het goed is ook de gewone single editquote:Op maandag 18 april 2005 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou je me erg blij mee maken
m'n username at gmail.com
Genoeg Indische en Molukse rappers hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 21:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dope!
Indo Powerhaha.
ik heb trouwens wel eens friese,belgische,marrokaanse en zelfs zwolse rappers gehoordmaar nog nooit een indo, kent niemand toevallig een slechte soundclick pagina?
ik schaam me een beetje dat Skate ook indisch isquote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Genoeg Indische en Molukse rappers hoor.
Skate the Great is indo, Laquatel van 2 Outta Millions is indo (ja toch Cosmick?), Kidcaine van Dope Posse/Family Jewels is Manadonees, je hebt ook een Molukse hiphopcrew genaamd Furius Stylez etc. etc.
Ook in mijn vrienden- en kennissenkring zitten veel Molukse en Indische hiphop liefhebbers. En ik ben er zelf ook één natuurlijk (ben Molukker).
Dussss....
Laters!!
AA
Nou, z'n moeder is indisch.. hij dus half zeg maarquote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Genoeg Indische en Molukse rappers hoor.
Skate the Great is indo, Laquatel van 2 Outta Millions is indo (ja toch Cosmick?),
Indo is half Cos!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, z'n moeder is indisch.. hij dus half zeg maar![]()
[afbeelding]
Je kunt lullen wat je wilt over Skate, maar ik weet nog dat hij rond 1992 de microfoon aan stukken rapte, echt goed hoor! Heeft zelfs nog in een rapbattle gestaan in New York (ben de naam van het evenement ff kwijt) waar hij glansrijk won!quote:Op maandag 18 april 2005 23:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik schaam me een beetje dat Skate ook indisch is![]()
Word! Damn. Nooit geweten en ook nooit bij stil gestaan eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Indo is half Cos!
Zijn moeder is dus inderdaad Indische of Indonesische en hij is indo. Een indo is iemand met zowel Nederlandse als Indonesische roots. Een subtiel onderscheid wat veel mensen niet kennen. En halve Molukkers moet je overigens never indo noemen, maar gewoon half Moluks of Moluks.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Indo is half Cos!
Zijn moeder is dus inderdaad Indische of Indonesische en hij is indo. Een indo is iemand met zowel Nederlandse als Indonesische roots. Een subtiel onderscheid wat veel mensen niet kennen. En halve Molukkers moet je overigens never indo noemen, maar gewoon half Moluks of Moluks.
Snappen we het nog een beetje?
Laters!!
AA
Ken Skate een beetje, hem 'm ook een paar keer live gezien en vond 't ook wel geinig. Maakte ook onderdeel uit van Select Personnel, samen met Christiaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Geloof me JJ., ik ken hem persoonlijk, het is echt een toffe gast met veel liefde voor hiphop en hij draait al superlang mee. Net zolang als Cos en ik inmiddels meedraaien en wij zijn toch al zo'n beetje half bejaard denk ik als je onze leeftijd vergelijkt met de rest van de mensen die in dit topic posten. Ik denk dat Skate zo rond de 33 is nu. Dus ehhh, een beetje props zijn wel op zijn plaats denk ik.
Dat politieke geneuzel spreekt mij juist wel wat aan, vond het programma op zich wel okay, alleen was het onderwerp van dit keer natuurlijk al lang en breed uitgemolken. Ben wel benieuwd naar komende keer met Sex in clips als onderwerp.quote:Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tsja ik moet zeggen dat ik de meeste 'tv' bttles ook behoorlijk nep vind ,maar ik vond dit programma juist slecht omdat er allemaal politiek geneuzel aamn vast geplakt werd
ik snap 'mquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Indo is half Cos!
Snappen we het nog een beetje?
Laters!!
AA
oke dan, ik ken 'm eigenlijk alleen van Gamekings op tv en 'Joy'. dat zijn natuurlijk slechte graadmeters.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt over Skate, maar ik weet nog dat hij rond 1992 de microfoon aan stukken rapte, echt goed hoor! Heeft zelfs nog in een rapbattle gestaan in New York (ben de naam van het evenement ff kwijt) waar hij glansrijk won!
Om je een idee te geven van zijn skills, check het nummer 'Props don't pay the rent' van Extince en hem maar eens (staat op die Dutchmaster verzamelaar uit circa 1994).
Geloof me JJ., ik ken hem persoonlijk, het is echt een toffe gast met veel liefde voor hiphop en hij draait al superlang mee. Net zolang als Cos en ik inmiddels meedraaien en wij zijn toch al zo'n beetje half bejaard denk ik als je onze leeftijd vergelijkt met de rest van de mensen die in dit topic posten. Ik denk dat Skate zo rond de 33 is nu. Dus ehhh, een beetje props zijn wel op zijn plaats denk ik.
Laters!!
AA
daar ben ik het wel mee eens hoor, ook al was ik in het begin van de jaren '90 te jong om het mee te maken maar de beste albums komen uit die periode als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef cosmick het volgende:
Ja, half bejaard.. Is wel zo, en oudere mensen worden misschien ook wel een tikkeltje eigenwijs.. Daarom kan ik slecht tegen dit soort topics waar mensen met echt de grootste troep aan komen zetten. Come on! "Vroeger was het veul beter!!" .. tja..
Dan mag je kiezen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:35 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Mijn oma is moluks en mijn op was indo, wat is mijn moeder dan en wat ben ik dan als me pa nederlands is![]()
kloptquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:20 schreef jimjim1983 het volgende:
en deze waren dacht ik ook van Premo maar dat weet ik niet zeker meer:
....
Nas - N.Y.state of mind
....
Nog wat Premier tracks (volgens mij) van artiesten die je nog niet genoemd had...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:20 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben nu trouwens een cd'tje aan het maken met de beste Premier beats (excl.Gangstarr)
heb tot nu toe:
...
iemand nog tips? en weet iemand welke nummers van Funky Technician van Premo komen?
En deze twee kloppen ook. Premo heeft dat hele album, en volgens mij Wrath Of The Math ook, namelijk geproduceerd...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Jeru - Come Clean
Jeru - Da Bichez
dankquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nog wat Premier tracks (volgens mij) van artiesten die je nog niet genoemd had...
Afu-Ra - Lyrical Monster
Bumpy Knuckles - Part Of My Life
Dilated Peoples - Clockwork
Common - The 6th Sense
Company Flow - 8 Steps To Perfection
Craig G - Ready Set Begin
Jay-Z - D'evils
Campone-N-Noreaga - Invincible
LOX - Recognize
Non Phixion - Rock Stars
Royce Da 5'9 - Boom
En misschien wat nummers die op dat NY Reality Check 101 staan, of is dat een mixalbum ofzo?
quote:Anyway, op Funky Technician heeft 'ie deze tracks gedaan, aldus mijn booklet:
- Lord Finesse's Theme Song Intro
- Baby You Nasty
- Keep It Flowing
- Lesson To Be Thought
- Scrictly For The Ladies
- Track The Movement
Geen dankquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dank![]()
op CNN, Afu-Ra en Jay Z was ik ook net gekomen. ik wist niet eens dat ie ook een nummer met Non Phixion had.
en die NY Reality Check 101 is een album met verschillende (minder) bekende nummers door Premo geproduceerd.
[..]bedankt
als je dan toch een J-live/Premo nummer noemt: the Best Part, het nummer, niet het album.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Geen dank![]()
Ik heb voor de zekerheid nog ff die van Non Phixion gechecked, maar het klopt idd.
En ik zou van NY Realty Check dan Braggin' Writes (van J-Live dus) tippen. Heel vet nummer
Duidelijk, geweldig nummer inderdaad. Maar die had je al genoemdquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je dan toch een J-live/Premo nummer noemt: the Best Part, het nummer, niet het album.![]()
kan niet vaak genoeg genoemd wordenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Duidelijk, geweldig nummer inderdaad. Maar die had je al genoemd
quote:Op woensdag 20 april 2005 01:52 schreef Steve-O het volgende:
Fotoboek van -Angel-
check ze favo fokkers
Volgens mij is het gewoon TonyMontana die een ludieke comeback probeert te maken.quote:
The U.N.? Never heard of.. check hier "alle" Pete Rock dingetjes anders..quote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef jimjim1983 het volgende:
kent iemand het album van the U.N. of iets dergelijks? staan o.a. nummers op van Pete Rock, heb gehoord dat ie erg goed was maar ken het niet.
Ik ken het ook niet, maar ik kwam met wat gezoek wel deze tegen...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef jimjim1983 het volgende:
kent iemand het album van the U.N. of iets dergelijks? staan o.a. nummers op van Pete Rock, heb gehoord dat ie erg goed was maar ken het niet.
ik heb dat album (U.N. Or U Out) al een halfjaar ofzo , maar heb mij er niet zo in verdiept eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:04 schreef Z het volgende:
Ik kom hier nooit maar luister eigenlijk best veel Hip Hop, en heb wel een aanrader:
Edan - Beauty & The Beat.
Goede plaat.
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 21 april 2005 09:26 schreef Zanderrr het volgende:
Brr, het is een hype aan het worden..
ik kan het altijd nog eens proberen,maybe was het een bugrquote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
pas op dat een van de mods niet meekijkt , n ik krijg bij jou toch een error
Iig heb ik sinds gisteren ook pete philly en perquisite , leuke plaat ,alhoewel ik in veel nummers wel een goede bass mis.
Zag die clip vanavond ook voorbij komen ja. Slappe troep zeg.....quote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Hellrazor het volgende:
nieuwe nummer van brainpowerzooo slecht he
ik heb iets van 2 nummers ervan gehoord en die klonken wel weer lekker.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Was ik gisteren in m'n vaste platenzaak om te kijken of ze Edan hadden... (tevergeefs)... kwam ik een nieuw album van DJ Format tegen.
If You Can't Join Them, Beat Them heet ie geloof ik. Iemand hier al iets van gehoord? Ben erg benieuwd want z'n vorige was erg oke.
U riep?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
pas op dat een van de mods niet meekijkt , n ik krijg bij jou toch een error
ja hij moet echt weer zo'n liedje maken als dansplaatquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zag die clip vanavond ook voorbij komen ja. Slappe troep zeg.....
zal ik effe checkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb iets van 2 nummers ervan gehoord en die klonken wel weer lekker.
is Blueprint - 1988 al voorbijgekomen? wel een redelijk album, vooral voor fans van Aesop Rock denk ik.
Enige leuke stukje aan dat vehikel is de break met DJ TLM ..quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
ja hij moet echt weer zo'n liedje maken als dansplaat
Ik voel 'm wel, maar ik dig 'm niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef -Angel- het volgende:
Ik snap niet dat jullie niet de vibe van Brainpower voelen.
Me too .. Brain gaat hier lekker te keer idd. Vind alleen die "peter is vertrouw je voor geen meter" sample op het eind een beetje zwak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef -Angel- het volgende:
Ik ben nog steeds onder de indruk van Ghostbusters.
Proquote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Hellrazor het volgende:
nieuwe nummer van brainpowerzooo slecht he
heeft die brainiac nog wat goeds gebracht ?
van het lachen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:35 schreef nipeng het volgende:
Ik ben "dansplaat" nooit te boven gekomen.
Haarlem ook geloof ik.quote:Op zondag 24 april 2005 12:00 schreef S-Two het volgende:
Op bevrijdingsdag in Groningen optreden van Opgezwolle EN De La Soul.
vet, wist niet dat er een 2e deel aankwam.quote:Op maandag 25 april 2005 10:32 schreef cosmick het volgende:
Voor de mensen die de SCRATCH dvd hebben kunnen waarderen, is er nu de opvolger:
SCRATCH - all the way live
Heb 'm net gekregen van iemand en al een dope stukje van Z-Trip gezien.
[afbeelding]
Cut it up dj!!
quote:Op maandag 25 april 2005 13:27 schreef JoostP het volgende:
Vandaag deze twee binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beiden bevallen zeer goed.![]()
Paradiso heeft een buitenpodium dit jaar, i.v.m. London Calling.quote:Op maandag 25 april 2005 13:25 schreef Posdnous het volgende:
Is er nog iets vets met Koninginnedag in A'Dam?
Ipv al die kinderhouse.
Zoals vorig jaar die Block party op de Vijzelstraat of zo.. zou mooi zijn als dat dit jaar ook was.
ja maar geen hip hop toch?quote:Op maandag 25 april 2005 13:58 schreef Z het volgende:
[..]
Paradiso heeft een buitenpodium dit jaar, i.v.m. London Calling.
Nee sorry, niet de groep Bloc party, maar een daadwerkelijk Block party als in buurtfeesjequote:Op maandag 25 april 2005 14:20 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat Posdnous het over 'Bloc Party' had. Dat is een bandje wat vorige keer op London Calling stond. Vandaar de verwarring, geen Hip Hop op London Calling, dat weet ik zeker ...
over die van rakim. heb ik al een hele tijd. viel me meteen al ERG tegen. disk one dan vooral. 'it's been a long time' SUAVE HOUSE MIX? WTF!quote:Op maandag 25 april 2005 13:27 schreef JoostP het volgende:
Vandaag deze twee binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide bevallen zeer goed.![]()
Vindt je het gek, hij kan nog steeds niet een fatsoenlijke hook creëeren.quote:Op maandag 25 april 2005 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind Rakim solo sowieso best wel saai. met Eric B erbij is het veel doper
Groningen is een beetje ver wegquote:Op zondag 24 april 2005 12:00 schreef S-Two het volgende:
Op bevrijdingsdag in Groningen optreden van Opgezwolle EN De La Soul.
Ik heb de gewone versie, niet die met die Eric B. oldschool shizzles.quote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef sugarJay het volgende:
[..]
over die van rakim. heb ik al een hele tijd. viel me meteen al ERG tegen. disk one dan vooral. 'it's been a long time' SUAVE HOUSE MIX? WTF!![]()
![]()
disk two met oud werk van eric b. & rakim samen is natuurlijk wel dope. vanzelfsprekend.![]()
![]()
ohhhh nooooquote:Op maandag 25 april 2005 19:10 schreef Steve-O het volgende:
http://67.18.222.146/videos/paclife.WMV
Hij leeft
Hip Hop Songteksten in het Nederlands vertaald!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:02 schreef S-Two het volgende:
Okay, ik heb een beetje een domme vraag maar goed...
Op ohhla zijn erg veel lyric te vinden, maar omdat mijn Engels errug zuigt vraag ik me af of er ook ergens een site is waar de lyrics (+ de lyrics vertaald in het Nederlands) staan?![]()
die heb ik al eens aangestipt, is wel een vet album. klinkt nog wel een beetje jaren '90 stijl.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:33 schreef Zanderrr het volgende:
Weet niet of 'ie hier al langs is geweest, maar ik ben ook wel enthousiast over "1988" van Blueprint. Vooral de productie is wel vet, lekker veel hornsamples en zo.
http://www.boomkat.com/item.cfm?id=17045
Oh, die shit is vet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:33 schreef Zanderrr het volgende:
Weet niet of 'ie hier al langs is geweest, maar ik ben ook wel enthousiast over "1988" van Blueprint. Vooral de productie is wel vet, lekker veel hornsamples en zo.
http://www.boomkat.com/item.cfm?id=17045
Die albumcover.... Heeft het iets weg van MF DOOM ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:43 schreef jimjim1983 het volgende:
'k heb weer wat nieuwe albums
Dub L - Day of the Mega Beast (thanks AA!) (2004)
[afbeelding]
http://www.daybydayent.com/releases/day_of_the_megabeast.shtml
hele vette cd en duurt ook nog eens iets van anderhalf uur.
Naam van het album is geen 'Victory' maar 'Positive Reaction'. En ehhh, no thanks Cos!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef cosmick het volgende:
Ik heb de nieuwe DJ Format ("if you can't join them, beat 'em") en Caveman's "victory" (thanks Mel)
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:54 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Naam van het album is geen 'Victory' maar 'Positive Reaction'. En ehhh, no thanks Cos!
Laters!!
AA
GM Grimmquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:36 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Die albumcover.... Heeft het iets weg van MF DOOM ofzo?
Trouwens, mijn nieuwste aankopen...
* Aesop Rock - Labor Days
* Eric B & Rakim - Don't Sweat My Technique
Ah oke... ga ik checken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
GM Grimm
het is toch 'Don't sweat the technique'? of is dit iets anders?![]()
Laten we het hopen.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:01 schreef Summoner het volgende:
Iemand hier de nieuwe plaat van Quasimoto gehoord? Volgens mij zou die rond deze tijd uitkomen. Ben benieuwd of Lord Quas met z'n nieuwe werk in de buurt komt van het niveau van "The Unseen".
Ik heb 'm reeds een paar weken maar dig die stem niet echtquote:Op maandag 2 mei 2005 02:01 schreef Summoner het volgende:
Iemand hier de nieuwe plaat van Quasimoto gehoord? Volgens mij zou die rond deze tijd uitkomen. Ben benieuwd of Lord Quas met z'n nieuwe werk in de buurt komt van het niveau van "The Unseen".
Hate it or Love it is toch pas net uit als nieuwe single?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:24 schreef -Angel- het volgende:
Heeft iemand al die geweldige clip Dreams gezien van The Game?
Vind 'm super vet! Lekker vaag en coole beats. Ook lyricwise is Madlib er op vooruit gegaan. The Unseen blijft wel favo hoor, alleen heeft het Lord Quas album wel groeitpotentie, dus of ik er over een jaar nog zo over denk, who knows...quote:Op maandag 2 mei 2005 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb 'm reeds een paar weken maar dig die stem niet echt
Yup!!! Lekker no nonsonse hiphop met supercuts, fijne beats en coole lyrics!!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:53 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Oh ja Cos, DJ Format album roeleert! Echt vette shit! De beats, de lyrics, alles eigenlijk! Echt weer zo'n vrolijk hiphop album! Is ook wel weer eens lekker toch?
Ja, die heb ik toevallig laatst ook langs zien komen. Standaard 'homie'-clipje en The Game rapt alsof 'ie een zak knikkers in z'n muil heeft. Kortom: bagger.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef Posdnous het volgende:
Hate it or Love it is toch pas net uit als nieuwe single?
De vraag is heb je de clip van "Dreams" al gezien? Overigens degene die zegt dat "Dreams" niets is, wel die heeft er dan maar weinig verstand van.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:43 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, die heb ik toevallig laatst ook langs zien komen. Standaard 'homie'-clipje en The Game rapt alsof 'ie een zak knikkers in z'n muil heeft. Kortom: bagger.
Hmmm, gek dat je "Dreams" dan zo slecht vindt. Kayne is namelijk de producer van die track. Dat is ook enige wat mis is met de clip. Je ziet Dr. Dre achter de tafels, terwijl het niet zijn beat is.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kayne vind ik nog wel te pruimen , alhoewel het mij bij dat soort producers gewoon opvalt dat ze de laatste tijd te vaak in de herhaling terug vallen , dat zie je bij dre , zie je bij timbaland , zie je bij kayne west zie je zelfs bij premo etc. Op dat moment ga ik gewoon andere dingen zoeken ,ik houd meer van variatie in mijn platenkast dan 3-5 albums van de zelfde artiest/producer , totdat er weer een echt goed album gereleased word iig.
Ben benieuwd, heb Why? wel eens live gezien. In de tijd van Oaklandazulasylum.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef Summoner het volgende:
Over vaag en verknipt gesproken, dit is wel een aardige plaat in het 'far out' hiphop genre:
[afbeelding]
Reaching Quiet is Odd Nosdam en Why? van Clouddead. Hiermee gaan ze nog veel verder dan met Clouddead, erg korte tracks met ontzettend veel vage samples en fragmenten, die een omvangrijke hiphop collage vormen. Op het Mush label.
Die moet ik zeker ff gaan beluisteren , ik vind cLOUDDEAD en Ten ook al heerlijke albums , maar iig niet een aanrader voor iedere hiphopfanquote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef Summoner het volgende:
Over vaag en verknipt gesproken, dit is wel een aardige plaat in het 'far out' hiphop genre:
[afbeelding]
Reaching Quiet is Odd Nosdam en Why? van Clouddead. Hiermee gaan ze nog veel verder dan met Clouddead, erg korte tracks met ontzettend veel vage samples en fragmenten, die een omvangrijke hiphop collage vormen. Op het Mush label.
Een vraag over Comets On Fire, aan mij?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:14 schreef Z het volgende:
Oh en waar kan ik een vraag over Comets On Fire aan jou stellen?
Mee eens, 'Dreams' is een prima track.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hmmm, gek dat je "Dreams" dan zo slecht vindt. Kayne is namelijk de producer van die track. Dat is ook enige wat mis is met de clip. Je ziet Dr. Dre achter de tafels, terwijl het niet zijn beat is.
Klopt, ik houd er bijvoorbeeld niet echt vanquote:Op maandag 2 mei 2005 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die moet ik zeker ff gaan beluisteren , ik vind cLOUDDEAD en Ten ook al heerlijke albums , maar iig niet een aanrader voor iedere hiphopfan
klinkt vetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:06 schreef cosmick het volgende:
Dit nummer was eigenlijk bedoelt voor het dit jaar uit te komen derde album van Marshal Blueberry maar ik ga de boel toch omgooien en er een compleet ander nummer van maken. Basissamples heb ik al.
8 million stories is wel aardig , andere ken ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
Puike aanrader die van Blueprint...
Dit is toch trouwens niet z'n eerste plaat? Op m'n lijstje staan namelijk naast '1988' al een tijdje 'Chamber Music' en '8 Million Stories' van hem. Iemand hier meer weet van... zijn die ook goed?
Thanksquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klinkt vetjammer dat het niet op dat album komt
Als het goed is niet, want Spybreak is van de Propellerheads, die om hun muziek te maken zelf software hebben geschreven, te weten Reason. Vette plaat trouwens (Decksandrumsandrockandroll).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
Fruityloops, erg lastig maar erg uitgebreid
Spybreak (van The Matrix, die scene in die lobby) is daar als het goed is mee gemaakt.
o dan was het dus Reason ipv Fruity Loopsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Als het goed is niet, want Spybreak is van de Propellerheads, die om hun muziek te maken zelf software hebben geschreven, te weten Reason. Vette plaat trouwens (Decksandrumsandrockandroll).
Hahaha LOLquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:18 schreef -Angel- het volgende:
"Rakim: For my younger readers, Rakim is probably most well known as "that old guy from that one Truth Hurts record." Well, before he was shilling for Hennessey and doing guest raps on one hit wonder R&B records, Rakim was the MC most likely to cited as the GOAT by old people like Ian from Different Kitchen. While it's true that the R really did change the game as far as MCing is concerned and he does have more "scientific" lyrics than Biggie, he also happens to be FUCKING BORING. Understand I'm not hating on the dude - I happen to like a lot of his shit - but try throwing a Rakim song on at a party: All the chicks will exit the dance floor immediately and all that will be left is two corny-looking white dudes and a chinaman standing in the corner rapping along because they memorized all the lyrics. Trust me, I've seen it happen a million times"
De Propellerheads van "Decks & Drums.." hebben, voor zover ik weet, niks te maken met Propellerhead Software van Reason, Rebirth, Renoise e.d, alleen toevallig dezelfde naam.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:30 schreef keeper het volgende:
Als het goed is niet, want Spybreak is van de Propellerheads, die om hun muziek te maken zelf software hebben geschreven, te weten Reason. Vette plaat trouwens (Decksandrumsandrockandroll).
Het is te vergeven, El Maikel,quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
K luister graag naar de eminem stal zeg maar (50 , The Game ,Eminem , Loyd Banks enz )
Maar ben ook wel van 2pac en Aaliyah
Is al een tijdje bekend hoor. Maar ik ben erg benieuwd wat er uit komt...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:17 schreef jimjim1983 het volgende:
lees trouwens net op ML75 dat er een Ghostface + MF Doom album komt
[afbeelding]
Beautiful Struggle vond ik heel erg tegenvallen, ik heb die nummers zelfs verwijderd op mn pctje om schrijfruimte te besparenquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:54 schreef RjD2 het volgende:
conclusie, musthaves: Kanye West - Livin' in a movie en Talib Kweli - Beautiful Struggle
Ik kan er nu ook niks over terugvinden, dan ben ik ooit eens verkeerd geďnformeerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:38 schreef Zanderrr het volgende:
De Propellerheads van "Decks & Drums.." hebben, voor zover ik weet, niks te maken met Propellerhead Software van Reason, Rebirth, Renoise e.d, alleen toevallig dezelfde naam.
Ik heb er 1 album van en daar wordt je niet echt vrolijk van ..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef Summoner het volgende:
Wie heeft één of meerdere solo albums van Professor Griff gehoord? Die schijnen niet zo geweldig te zijn. True?
[afbeelding]
Kennen de lyrics ook antisemitische inhoud?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef cosmick het volgende:
Ik heb er 1 album van en daar wordt je niet echt vrolijk van ..
How the hell should I know. Zulke troep ga je toch niet luisteren?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:50 schreef Summoner het volgende:
Kennen de lyrics ook antisemitische inhoud?
Net als zjin tijd met PE vond ik 'm al overdreven pro black en zelfs een tikkeltje racistisch.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:50 schreef Summoner het volgende:
[..]
Kennen de lyrics ook antisemitische inhoud?
En toen kwam dat interview waarin hij terloops opmerkte dat Joden primair verantwoordelijk waren voor de onheil in de wereld. Ai. Naja, gelukkig stellen z'n solo-albums dus niet veel voor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef cosmick het volgende:
Net als zjin tijd met PE vond ik 'm al overdreven pro black en zelfs een tikkeltje racistisch.
Hij had ooit een eigen groepje: Professor Griff & the Last Asiatic Disciples.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef Summoner het volgende:
Wie heeft één of meerdere solo albums van Professor Griff gehoord? Die schijnen niet zo geweldig te zijn. True?
Paris ook wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef cosmick het volgende:
X-Clan had ik ook altijd wel een beetje vind ik,
Truequote:Op woensdag 4 mei 2005 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach tsja , paris is er ook zoeentje , maar die heeft wel 2 vette albums eind 80/begin 90 gedropt
Idd, die shit dig ik op feestjes nog wel, maar thuis luister ik er nooit naar... Luister op feestjes iig liever naar 50 etc. dan naar smartlappen of trancequote:Op woensdag 4 mei 2005 02:03 schreef RjD2 het volgende:
[..]
Het is te vergeven, El Maikel,
but thanks for this confession!
![]()
Game vind ik wel geinig samen met 50 op feesten enzo, Banks ken ik niet echt, Eminem digg ik niet
Check.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
die mr dibbs is wel een vet turntable album , wel veel hardrock/metal samples erop , je moet er iig van houden , ik wel iig
Ik heb wel wat nummer van dat album van Edan.. ik ga 's ff snuffelen op Play.comquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit album is uit 2004 maar hij heeft al een stuk of 4-5 andere dingen uitgebracht daarvoor ,l en zo nu en dan een guest feat.
maar dat eerste album van edan is zeker de moeite waard , lijkt niet eens op beauty and the beat ,maar is echt ook een fantastische plaat.
Ah, ik ga even zoeken. Thanks.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmm ken je dat nummer : Omid -- Sound Of The Sitar , denk dat je die beat wel goed kan waarderen, niet het hele album is zo goed , maar dat nummer klinkt zo lekker ,met die indiase geluidssamples , persoonlijk een van mijn favo nummers van vorig jaar (wel instrumentaal).
O... nou ja.. ik heb 'm hier iig ff neergezetquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dont mind , soundcard is mnog steeds kapot
Ah die ja, van DC2: Bars Of Death. Sowieso vrij vet albumquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
O... nou ja.. ik heb 'm hier iig ff neergezet
Yup, zeer prettige tracks!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ah die ja, van DC2: Bars Of Death. Sowieso vrij vet album
Eensch!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
I
Je kunt beter op zoek naar wat tracks van Terminator X.
[afbeelding]
Ook niet allemaal even sterk, maar wel beter. Imo dan.
Dan hoor ik het ook wel weer ff van jou right?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:32 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Eensch!!
BTW, als iemand Primitive Plus van Edan in zijn geheel heeft, laat het me ff weten. Wellicht kunnen we dan cd's 'ruilen'.
Cunninlyinguists zijn echt vetquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:25 schreef Crathix het volgende:
aight.. geen idee of ik hier aan t goeie adres ben.. maar ff een vraagje.. weet iemand toevallig wanneer de Cunninlinguists weer een album droppen? zij brachten onderandere al de albums Southern Underground uit en Will rap for food... voor iedereen die deze gasten nog niet kennen een aanrader! brachten tracks uit met onderandere Masta ace, tonedeff, Supastition, Cashmere en Celph.... de meeste uiteraard wat minder bekent maar zeker niet minder goed als je rijtje platinum rappers.
laters
quote:date: March 14th 2005
news: As a prelude to CunninLynguists' new LP A Piece Of Strange, CL is looking to release Sloppy Seconds Volume 2 in late April. The follow up to the limited-edition first volume will be mixed by DJ JS-1 of Rocksteady Crew.
Sloppy Seconds 2 will feature all new tracks, remixes and all original production by Kno and Deacon The Villain. Features include Natti of Kynfolk, Cashmere The PRO, Chapter 13, Celph Titled, Mr. SOS, Inverse featuring Trek Life, QN5 Allstars, Oktober and others.
It will be released on LA Underground Entertainment Group (OneManArmy's 'Fetus' and the re-release of Binary Star's 'Masters Of The Universe').
The CD will also feature exclusive preview tracks from the forthcoming A Piece Of Strange LP and 'Knomercy - The Difference Vol. 2'.
Def-Juxquote:Op zondag 8 mei 2005 01:25 schreef Summoner het volgende:
Vandaag een zeer fraaie gelukstreffer gescoord, Bazooka Tooth van Aesop Rock. Vrij agressieve, in-your-face raps met multi-gelaagde, zeer gedetailleerde producties. Op het Definitive Jux label (oa. RJD2 en Cannibal Ox).
Ja, heerlijk inderdaad. Van die 'experimentele vage zooi' van zo'n label als Def-Jux is echt van alle stijlen het soort hiphop dat ik het liefst hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:28 schreef Steve-O het volgende:
Def-Jux
Heerlijk die expirimentele vage zooi
Persoonlijk vind ik sommige dingen van het label iets té vaag. The Cold Vein b.v. doet me weinig.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:34 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ja, heerlijk inderdaad. Van die 'experimentele vage zooi' van zo'n label als Def-Jux is echt van alle stijlen het soort hiphop dat ik het liefst hoor.
toevalligquote:Op zondag 8 mei 2005 18:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iemand het nieuwe album van Common al gehoord? Geproduceerd door, jawel, Kanye West en Jay Dee.
het is best saai als je zo rapt, dus AA, BB. iets met rijmschema's was het volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef Yacie het volgende:
Niet teveel gelul vooraf ik breng je dood en je graf
Maar ben onschuldig ,het was mn rijm die je doodstak
Want mn rijms zijn scherper dan een samoerai zwaard
Als ik in je buurt verschijn gaat dat met onrust gepaard
Er word meer op je gepist dan in Amsterdamse steegjes
Je raps zijn arm want je woordenschat is niet zo breedjes
Ik spit de weetjes, jij bent iets als een vergeet-me-nietje
Mn tekst stijgt snel naar je bol,als alcohol door een rietje
Ik spit een tekst en ontneem daarmee je nachtrust
Je rap is net iets te stug ,gozer neem wat gas terug
Mijn rap heeft het tegenovergestelde effect van een botox injectie
Het brengt de rimpels op je voorhoofd, want ik rap pure perfectie
Je weet niet waar je het zoeken moet,het einde is zoek
Ik beschik over meer woorden dan het Van dale woordenboek
Je spaced em harder dan een polio-patient die atleet wil worden
Je bent gedisst door Yacie en leest dat terug op aanplakborden
aight..
goedof slecht
ik vind m misluktheb ff snel gedaan
Quote:quote:
Hij staat op m'n lijstje en ik heb 'm gisteren heel ff gezocht op Soulseek, maar tevergeefs.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
iemand MF Grimm - Scars & Memories al gechecked trouwens?
Wat een vreselijke albumcover.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:55 schreef S-Two het volgende:
Guru's nieuwe album
Heb die track die je daar kan downloaden geluisterd en vind het wel goed klinken
Ok, dat is zeker zo. Maar als dit album echt heel vet zou zijn, zou ik het alleen via internet bestellenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
maarja, ik heb genoeg vette cd's met een hele lelijke cover
zou er graag heen willen maar zit dan nog thailaindquote:05.08-07.08.2005
Chemnitz,Duitsland.
Alle Bands im ?berblick:
MOD the Black Marvel ft. Ciph Barker & Thun
Supersonic Sound
Sentinel Sound
Goldrush International
Sound Quake Sound
Afrika Bambaataa
DJ Premier
Hamburgs Finest ft. Samy Deluxe, Illo 77, Headliners
Patrice & Shashamani-Band
Kenny
Deine Lieblingsrapper (Harris & Sido)
Massive T?ne
Franky Kubrik
Culcha Candela
Jedi Mind Tricks
Luut & T??tli
Clueso
Looptroop
Curse
Afrob
Seeed
Kool Savas
Ugly Duckling
Saian Supa Crew
Gentleman
S?hne Mannheims
Optik Army
Black Moon.
Smith `n Wessun
Zozo, ziet er niet verkeerd uit inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:57 schreef jimjim1983 het volgende:
dit is de line-up van Splash 2005:
[..]
zou er graag heen willen maar zit dan nog thailaind
nee vorige keer was Indonesiequote:Op woensdag 11 mei 2005 08:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Zozo, ziet er niet verkeerd uit inderdaad.
En uh, alweer naar Thailand joh?
Dat schijnt ook meer een rocktopique te zijn inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey peeps kom helpen
Het Grote 'Voeg Een Nummer Toe' topic - deeltje 4
Ik zet er hip-hop in maar mensen pleuren het er gelijk weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |