Ik voel 'm wel, maar ik dig 'm niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef -Angel- het volgende:
Ik snap niet dat jullie niet de vibe van Brainpower voelen.
Me too .. Brain gaat hier lekker te keer idd. Vind alleen die "peter is vertrouw je voor geen meter" sample op het eind een beetje zwak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef -Angel- het volgende:
Ik ben nog steeds onder de indruk van Ghostbusters.
Proquote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Hellrazor het volgende:
nieuwe nummer van brainpowerzooo slecht he
heeft die brainiac nog wat goeds gebracht ?
van het lachen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:35 schreef nipeng het volgende:
Ik ben "dansplaat" nooit te boven gekomen.
Haarlem ook geloof ik.quote:Op zondag 24 april 2005 12:00 schreef S-Two het volgende:
Op bevrijdingsdag in Groningen optreden van Opgezwolle EN De La Soul.
vet, wist niet dat er een 2e deel aankwam.quote:Op maandag 25 april 2005 10:32 schreef cosmick het volgende:
Voor de mensen die de SCRATCH dvd hebben kunnen waarderen, is er nu de opvolger:
SCRATCH - all the way live
Heb 'm net gekregen van iemand en al een dope stukje van Z-Trip gezien.
[afbeelding]
Cut it up dj!!
quote:Op maandag 25 april 2005 13:27 schreef JoostP het volgende:
Vandaag deze twee binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beiden bevallen zeer goed.![]()
Paradiso heeft een buitenpodium dit jaar, i.v.m. London Calling.quote:Op maandag 25 april 2005 13:25 schreef Posdnous het volgende:
Is er nog iets vets met Koninginnedag in A'Dam?
Ipv al die kinderhouse.
Zoals vorig jaar die Block party op de Vijzelstraat of zo.. zou mooi zijn als dat dit jaar ook was.
ja maar geen hip hop toch?quote:Op maandag 25 april 2005 13:58 schreef Z het volgende:
[..]
Paradiso heeft een buitenpodium dit jaar, i.v.m. London Calling.
Nee sorry, niet de groep Bloc party, maar een daadwerkelijk Block party als in buurtfeesjequote:Op maandag 25 april 2005 14:20 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat Posdnous het over 'Bloc Party' had. Dat is een bandje wat vorige keer op London Calling stond. Vandaar de verwarring, geen Hip Hop op London Calling, dat weet ik zeker ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |