Ik kan er nu ook niks over terugvinden, dan ben ik ooit eens verkeerd geïnformeerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:38 schreef Zanderrr het volgende:
De Propellerheads van "Decks & Drums.." hebben, voor zover ik weet, niks te maken met Propellerhead Software van Reason, Rebirth, Renoise e.d, alleen toevallig dezelfde naam.
Ik heb er 1 album van en daar wordt je niet echt vrolijk van ..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef Summoner het volgende:
Wie heeft één of meerdere solo albums van Professor Griff gehoord? Die schijnen niet zo geweldig te zijn. True?
[afbeelding]
Kennen de lyrics ook antisemitische inhoud?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef cosmick het volgende:
Ik heb er 1 album van en daar wordt je niet echt vrolijk van ..
How the hell should I know. Zulke troep ga je toch niet luisteren?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:50 schreef Summoner het volgende:
Kennen de lyrics ook antisemitische inhoud?
Net als zjin tijd met PE vond ik 'm al overdreven pro black en zelfs een tikkeltje racistisch.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:50 schreef Summoner het volgende:
[..]
Kennen de lyrics ook antisemitische inhoud?
En toen kwam dat interview waarin hij terloops opmerkte dat Joden primair verantwoordelijk waren voor de onheil in de wereld. Ai. Naja, gelukkig stellen z'n solo-albums dus niet veel voor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef cosmick het volgende:
Net als zjin tijd met PE vond ik 'm al overdreven pro black en zelfs een tikkeltje racistisch.
Hij had ooit een eigen groepje: Professor Griff & the Last Asiatic Disciples.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:31 schreef Summoner het volgende:
Wie heeft één of meerdere solo albums van Professor Griff gehoord? Die schijnen niet zo geweldig te zijn. True?
Paris ook wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:03 schreef cosmick het volgende:
X-Clan had ik ook altijd wel een beetje vind ik,
Truequote:Op woensdag 4 mei 2005 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach tsja , paris is er ook zoeentje , maar die heeft wel 2 vette albums eind 80/begin 90 gedropt
Idd, die shit dig ik op feestjes nog wel, maar thuis luister ik er nooit naar... Luister op feestjes iig liever naar 50 etc. dan naar smartlappen of trancequote:Op woensdag 4 mei 2005 02:03 schreef RjD2 het volgende:
[..]
Het is te vergeven, El Maikel,
but thanks for this confession!
![]()
Game vind ik wel geinig samen met 50 op feesten enzo, Banks ken ik niet echt, Eminem digg ik niet
Check.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
die mr dibbs is wel een vet turntable album , wel veel hardrock/metal samples erop , je moet er iig van houden , ik wel iig
Ik heb wel wat nummer van dat album van Edan.. ik ga 's ff snuffelen op Play.comquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit album is uit 2004 maar hij heeft al een stuk of 4-5 andere dingen uitgebracht daarvoor ,l en zo nu en dan een guest feat.
maar dat eerste album van edan is zeker de moeite waard , lijkt niet eens op beauty and the beat ,maar is echt ook een fantastische plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |