Die docu heb ik laatst weer van iemand op video gekregen. Echt grappig om te zienquote:Op maandag 18 april 2005 21:20 schreef Zanderrr het volgende:
Het is wel een Nederlander (een Indo of Molukker of zo, dacht ik), heb vroeger ook weleens een documentaire over hem gezien toen King Bee die hit had.
thanks voor de info.quote:Op maandag 18 april 2005 21:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker niet! Alleen jammer dat daar zo'n flauwe remix van "my part of town" opstaat.. "Phanjam" vind ik ook erg goed..
[..]
Over All Star Fresh heb je het? Yup, dat is een Nederlander, Guan Elzoon.
DJ Guan.
[..]
Nou, swingbeat zat tussen hiphop en de huidige R 'n B vind ik altijd.. Bell Biv Devoe.
Was toen ook een hype opgegeven moment.. hiphop met zang![]()
Zie hier voor meer info over dat project van All Star Fresh met Ultra trouwens![]()
Wehehequote:Op maandag 18 april 2005 22:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks voor de info.
hebben mensen bij discogs ook vaak hun soulseek naam erbij staan?![]()
zou je me erg blij mee makenquote:Op maandag 18 april 2005 22:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
WeheheZoek je "cold slamming" dan? Heb je gmail ofzow .. ?
Heb ook nog wel live opnamen van All Star Fresh met Ultra ..
Knal ff mijn andere pc aan.. daar staat iig die livesessie op en als het goed is ook de gewone single editquote:Op maandag 18 april 2005 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou je me erg blij mee maken
m'n username at gmail.com
Genoeg Indische en Molukse rappers hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 21:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dope!
Indo Powerhaha.
ik heb trouwens wel eens friese,belgische,marrokaanse en zelfs zwolse rappers gehoordmaar nog nooit een indo, kent niemand toevallig een slechte soundclick pagina?
ik schaam me een beetje dat Skate ook indisch isquote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Genoeg Indische en Molukse rappers hoor.
Skate the Great is indo, Laquatel van 2 Outta Millions is indo (ja toch Cosmick?), Kidcaine van Dope Posse/Family Jewels is Manadonees, je hebt ook een Molukse hiphopcrew genaamd Furius Stylez etc. etc.
Ook in mijn vrienden- en kennissenkring zitten veel Molukse en Indische hiphop liefhebbers. En ik ben er zelf ook één natuurlijk (ben Molukker).
Dussss....
Laters!!
AA
Nou, z'n moeder is indisch.. hij dus half zeg maarquote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Genoeg Indische en Molukse rappers hoor.
Skate the Great is indo, Laquatel van 2 Outta Millions is indo (ja toch Cosmick?),
Indo is half Cos!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, z'n moeder is indisch.. hij dus half zeg maar![]()
[afbeelding]
Je kunt lullen wat je wilt over Skate, maar ik weet nog dat hij rond 1992 de microfoon aan stukken rapte, echt goed hoor! Heeft zelfs nog in een rapbattle gestaan in New York (ben de naam van het evenement ff kwijt) waar hij glansrijk won!quote:Op maandag 18 april 2005 23:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik schaam me een beetje dat Skate ook indisch is![]()
Word! Damn. Nooit geweten en ook nooit bij stil gestaan eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Indo is half Cos!
Zijn moeder is dus inderdaad Indische of Indonesische en hij is indo. Een indo is iemand met zowel Nederlandse als Indonesische roots. Een subtiel onderscheid wat veel mensen niet kennen. En halve Molukkers moet je overigens never indo noemen, maar gewoon half Moluks of Moluks.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Indo is half Cos!
Zijn moeder is dus inderdaad Indische of Indonesische en hij is indo. Een indo is iemand met zowel Nederlandse als Indonesische roots. Een subtiel onderscheid wat veel mensen niet kennen. En halve Molukkers moet je overigens never indo noemen, maar gewoon half Moluks of Moluks.
Snappen we het nog een beetje?
Laters!!
AA
Ken Skate een beetje, hem 'm ook een paar keer live gezien en vond 't ook wel geinig. Maakte ook onderdeel uit van Select Personnel, samen met Christiaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Geloof me JJ., ik ken hem persoonlijk, het is echt een toffe gast met veel liefde voor hiphop en hij draait al superlang mee. Net zolang als Cos en ik inmiddels meedraaien en wij zijn toch al zo'n beetje half bejaard denk ik als je onze leeftijd vergelijkt met de rest van de mensen die in dit topic posten. Ik denk dat Skate zo rond de 33 is nu. Dus ehhh, een beetje props zijn wel op zijn plaats denk ik.
Dat politieke geneuzel spreekt mij juist wel wat aan, vond het programma op zich wel okay, alleen was het onderwerp van dit keer natuurlijk al lang en breed uitgemolken. Ben wel benieuwd naar komende keer met Sex in clips als onderwerp.quote:Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tsja ik moet zeggen dat ik de meeste 'tv' bttles ook behoorlijk nep vind ,maar ik vond dit programma juist slecht omdat er allemaal politiek geneuzel aamn vast geplakt werd
ik snap 'mquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Indo is half Cos!
Snappen we het nog een beetje?
Laters!!
AA
oke dan, ik ken 'm eigenlijk alleen van Gamekings op tv en 'Joy'. dat zijn natuurlijk slechte graadmeters.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt over Skate, maar ik weet nog dat hij rond 1992 de microfoon aan stukken rapte, echt goed hoor! Heeft zelfs nog in een rapbattle gestaan in New York (ben de naam van het evenement ff kwijt) waar hij glansrijk won!
Om je een idee te geven van zijn skills, check het nummer 'Props don't pay the rent' van Extince en hem maar eens (staat op die Dutchmaster verzamelaar uit circa 1994).
Geloof me JJ., ik ken hem persoonlijk, het is echt een toffe gast met veel liefde voor hiphop en hij draait al superlang mee. Net zolang als Cos en ik inmiddels meedraaien en wij zijn toch al zo'n beetje half bejaard denk ik als je onze leeftijd vergelijkt met de rest van de mensen die in dit topic posten. Ik denk dat Skate zo rond de 33 is nu. Dus ehhh, een beetje props zijn wel op zijn plaats denk ik.
Laters!!
AA
daar ben ik het wel mee eens hoor, ook al was ik in het begin van de jaren '90 te jong om het mee te maken maar de beste albums komen uit die periode als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef cosmick het volgende:
Ja, half bejaard.. Is wel zo, en oudere mensen worden misschien ook wel een tikkeltje eigenwijs.. Daarom kan ik slecht tegen dit soort topics waar mensen met echt de grootste troep aan komen zetten. Come on! "Vroeger was het veul beter!!" .. tja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |