Laten we het hopen.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:01 schreef Summoner het volgende:
Iemand hier de nieuwe plaat van Quasimoto gehoord? Volgens mij zou die rond deze tijd uitkomen. Ben benieuwd of Lord Quas met z'n nieuwe werk in de buurt komt van het niveau van "The Unseen".
Ik heb 'm reeds een paar weken maar dig die stem niet echtquote:Op maandag 2 mei 2005 02:01 schreef Summoner het volgende:
Iemand hier de nieuwe plaat van Quasimoto gehoord? Volgens mij zou die rond deze tijd uitkomen. Ben benieuwd of Lord Quas met z'n nieuwe werk in de buurt komt van het niveau van "The Unseen".
Hate it or Love it is toch pas net uit als nieuwe single?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:24 schreef -Angel- het volgende:
Heeft iemand al die geweldige clip Dreams gezien van The Game?
Vind 'm super vet! Lekker vaag en coole beats. Ook lyricwise is Madlib er op vooruit gegaan. The Unseen blijft wel favo hoor, alleen heeft het Lord Quas album wel groeitpotentie, dus of ik er over een jaar nog zo over denk, who knows...quote:Op maandag 2 mei 2005 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb 'm reeds een paar weken maar dig die stem niet echt
Yup!!! Lekker no nonsonse hiphop met supercuts, fijne beats en coole lyrics!!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:53 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Oh ja Cos, DJ Format album roeleert! Echt vette shit! De beats, de lyrics, alles eigenlijk! Echt weer zo'n vrolijk hiphop album! Is ook wel weer eens lekker toch?
Ja, die heb ik toevallig laatst ook langs zien komen. Standaard 'homie'-clipje en The Game rapt alsof 'ie een zak knikkers in z'n muil heeft. Kortom: bagger.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef Posdnous het volgende:
Hate it or Love it is toch pas net uit als nieuwe single?
De vraag is heb je de clip van "Dreams" al gezien? Overigens degene die zegt dat "Dreams" niets is, wel die heeft er dan maar weinig verstand van.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:43 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, die heb ik toevallig laatst ook langs zien komen. Standaard 'homie'-clipje en The Game rapt alsof 'ie een zak knikkers in z'n muil heeft. Kortom: bagger.
Hmmm, gek dat je "Dreams" dan zo slecht vindt. Kayne is namelijk de producer van die track. Dat is ook enige wat mis is met de clip. Je ziet Dr. Dre achter de tafels, terwijl het niet zijn beat is.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kayne vind ik nog wel te pruimen , alhoewel het mij bij dat soort producers gewoon opvalt dat ze de laatste tijd te vaak in de herhaling terug vallen , dat zie je bij dre , zie je bij timbaland , zie je bij kayne west zie je zelfs bij premo etc. Op dat moment ga ik gewoon andere dingen zoeken ,ik houd meer van variatie in mijn platenkast dan 3-5 albums van de zelfde artiest/producer , totdat er weer een echt goed album gereleased word iig.
Ben benieuwd, heb Why? wel eens live gezien. In de tijd van Oaklandazulasylum.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef Summoner het volgende:
Over vaag en verknipt gesproken, dit is wel een aardige plaat in het 'far out' hiphop genre:
[afbeelding]
Reaching Quiet is Odd Nosdam en Why? van Clouddead. Hiermee gaan ze nog veel verder dan met Clouddead, erg korte tracks met ontzettend veel vage samples en fragmenten, die een omvangrijke hiphop collage vormen. Op het Mush label.
Die moet ik zeker ff gaan beluisteren , ik vind cLOUDDEAD en Ten ook al heerlijke albums , maar iig niet een aanrader voor iedere hiphopfanquote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef Summoner het volgende:
Over vaag en verknipt gesproken, dit is wel een aardige plaat in het 'far out' hiphop genre:
[afbeelding]
Reaching Quiet is Odd Nosdam en Why? van Clouddead. Hiermee gaan ze nog veel verder dan met Clouddead, erg korte tracks met ontzettend veel vage samples en fragmenten, die een omvangrijke hiphop collage vormen. Op het Mush label.
Een vraag over Comets On Fire, aan mij?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:14 schreef Z het volgende:
Oh en waar kan ik een vraag over Comets On Fire aan jou stellen?
Mee eens, 'Dreams' is een prima track.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hmmm, gek dat je "Dreams" dan zo slecht vindt. Kayne is namelijk de producer van die track. Dat is ook enige wat mis is met de clip. Je ziet Dr. Dre achter de tafels, terwijl het niet zijn beat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |