quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
quotes van vorig jaarquote:1 Jeroen en Manja : 39 punten + 2 amuletten
2 Just en Brechtje : 34 punten + 2 amuletten
2 Krieke en Nathalie : 34 punten
4 Karla en Sofie : 33 punten
5 Rink en Jorien: 31 punten + 2 amuletten
quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
quotes van vorig jaarquote:1 Jeroen en Manja : 31 punten + 2 amuletten
1 Just en Brechtje : 31 punten + 2 amuletten
2 Krieke en Nathalie : 28 punten
2 Karla en Sofie : 28 punten
3 Rink en Jorien: 27 punten + 2 amuletten
deze!quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Megter het volgende:
Welke wordt 't...
quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef 2Drix het volgende:
[..]
maar jij hebt een kuttopictitel
dus HIER verder!
quote:
Was niet tegen jou, maar tegen iemand die z'n post weer geëdit heeft.quote:
huhquote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Was niet tegen jou, maar tegen iemand die z'n post weer geëdit heeft..
quote:Op zondag 10 april 2005 22:27 schreef Bayswater het volgende:
Waarom zou iemand een surrogaatpuist op haar gezicht willen vraag ik me weleens af.
Nee, Reinier is een catagorie opzichquote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Reinier deed vorig jaar precies hetzelfde als Steven....maar hem vinden jullie wel helemaal geweldig![]()
En over 100 jaar vraagt men zich af hoe de derde wereldoorlog is ontstaan, hopelijk heeft men een tvp hier geplaatst.quote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Die Chinezen zullen nu wel de pest hebben aan blanken
neejoh die chinezen zijn blij dat er eindelijk eens wat gebeurdquote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Die Chinezen zullen nu wel de pest hebben aan blanken
Reinier en Steven die hetzelfde doenquote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Reinier deed vorig jaar precies hetzelfde als Steven....maar hem vinden jullie wel helemaal geweldig![]()
Ga jij is even je mond spoelenquote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Jeroen ook.quote:
Dat hoor je vaker, maar het grootste verschil tussen die twee is, is dat Reinier het allemaal vermakelijk en minder serieus deed. Hij wist waar hij mee bezig was, maar hij deed het op een vermakelijk manier.quote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Ja maar!... ja maar?quote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Die zijn er al uit.quote:Op zondag 10 april 2005 22:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en die homo's dan?
Vind je haar echt aantrekkelijk?quote:Op zondag 10 april 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jeroen ook..
Maar Manja is een vrouw..
En wat voor een..
Kan je dr wel aan dan?quote:Op zondag 10 april 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jeroen ook..
Maar Manja is een vrouw..
En wat voor een..
Neuh, dat niet.quote:Op zondag 10 april 2005 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind je haar echt aantrekkelijk?
Dat betwijfel ik.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 22:35 schreef 2Drix het volgende:
Ik bedoel dus vooral dat gescheld tegen mensen die hun een lift aanbieden
en die drive klootzak! was dus zeker wel serieus
dankjequote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef Pistol_Pete het volgende:
Dit is het betere topic
Die andere heeft maar een kut topic titel
Deze moet blijven
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het enige wat dan wel weer grappig van Manja was dat vlaggen.
Roos: Jullie mogen nog een duo afvlaggen. Wie worden dat
Manja:Ja, erm, Rinck en Jorien maar
Roos: [i] Ok, Rinck en Jorien, jullie moeten een halfuur wachten[/i
* Manja stapt naar voren en zwaait demonstratief nog met de vlag
Dat vond ik eigenlijk best wel kinderachtig.quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roos: Ok, Rinck en Jorien, jullie moeten een halfuur wachten
Manja:Dat wilde ik nou echt doen
quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Bayswater het volgende:
Ze valt nog wel door de manja.
Ja maar een normaal mens zou daar toch enige gène in voelen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem jij Jeroen, neem ik Manja!quote:Op zondag 10 april 2005 22:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh wee, als iemand de inkopper maakt!
quote:Op zondag 10 april 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
Manja en ik worden hier gewoon gedemoniseerd!!!111!!11!!1!.
Zo..
[afbeelding]
Tja, dat is wel genant, maar het is wel een spel. Niet een klein kindje pesten ergens op een pleintje.quote:Op zondag 10 april 2005 22:46 schreef wappertje het volgende:
[..]
Ja maar een normaal mens zou daar toch enige gène in voelen.
Bijvoorbeeld dat ze Carla & Sophie 4 keer achter elkaar ging afvlaggen. Vergelijk het met iemand die uit een kuil probeert te kruipen, en die je dan telkens weer naar beneden trapt. Op een gegeven moment wordt het genant.
Ach ik betaal ook regelmatig 40 euro voor een bak Chinees.quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
100 dollar om met Sofie te zoenen
De woede richt zich op Manja, maar ik vind die Jeroen ook wel iets achterbaks hebben. Dat fluisterende praten enzo, echt oprecht vind ik hem niet.quote:
ga jij lekker weer zo'n kansloze poll makenquote:
Heeft keijz al voor me gedaan.quote:Op zondag 10 april 2005 23:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
ga jij lekker weer zo'n kansloze poll maken
Dat vlaggen was gewoon een kinderachtige actie, sloeg nergens op imho. Hele tijd iemand achter je houden.quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
Begrijp ook niet dat ze maar mochten blijven vlaggen. Daar had best een maximum aan gesteld kunnen worden. Wel mooi dat ze erachteraf helemaal niets aan hebben gehad.
Het lijkt me minder leuk als jij 1 van de 5 kinderen in dat bedje bent. Beelden van dat Internaat waren zeker indrukwekkend.quote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Leuke aflevering weer!
Goede redenatie ook Kozzmic!
Ik vind het zelf wel leuk om te zien hoe ze steeds op de meest bijzondere plaatsen overnachten. Die school waar Just en Bregtje zaten was natuurlijk ontzettend bijzonder. En dan die enorme berg met kinderen die daar rondrent en met 5 kinderen in 1 bedje!!! Mooi om te zien!
Ze vlagde naar elke auto die voorbijkwam...quote:Op zondag 10 april 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
Kinderachtige actie???
HALLO! Dat is het spel hoor.!
Just en Brechtje zijn wel sympathiek. Misschien ook wel de ideale winnaars. Maar als het programma enkel van dat soort kandidaten had gehad dan had je PE alleen kunnen gaan volgen vanwege de mooie plaatjes van het landschap en de bevolking. De race was verder niets aan geweest.quote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het zelf wel leuk om te zien hoe ze steeds op de meest bijzondere plaatsen overnachten. Die school waar Just en Bregtje zaten was natuurlijk ontzettend bijzonder. En dan die enorme berg met kinderen die daar rondrent en met 5 kinderen in 1 bedje!!! Mooi om te zien!
Doe even normaal.quote:Op zondag 10 april 2005 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat een Indiase voodo-priester binnenkort en passent haar hart eruit rukt...
Ik denk het wel, aangezien die nu onderaan staan. Het zou mij niet zo uitmaken, omdat ik meer in China ben geinteresseerd dan in India, maar ik blijf zeker wel kijkenquote:Op maandag 11 april 2005 01:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
wie zal er volgende week uitvliegen? rick & jorien toch? ooooof slaat bij sommige de vermoeidheid toe
ja constant die ruzies, en dat gezeik op elkaarquote:Op maandag 11 april 2005 08:00 schreef BobRooney het volgende:
Ik vond Manja met haar vlag zwaar irritant..ze hadden die vlag in der reet moeten stoppen!!!
Waar ik wel blij met ben is dat 666ofie en Steven eruit zijn. Wat heb ik me geirriteerd aan die gasten zeg.
ze zijn nu zelfs uit elkaar, dat verbaasde me helemaal niets.quote:Op maandag 11 april 2005 08:36 schreef keijz het volgende:
[..]
ja constant die ruzies, en dat gezeik op elkaar
Ja, Jeroen krijgt maar geen genoeg van die centenbak, viel me ook al op. Maar goed...Rink en Jorien geven elkaar ook net geen tongzoen.quote:Op maandag 11 april 2005 08:45 schreef keijz het volgende:
Zijn manja en jeroen nou eigelijk partners tijdens pe? want ze zoenen elkaar wel enzo
en ik bedoel, manja zoenen doe je ook niet vrijwillig
iddquote:Op maandag 11 april 2005 09:38 schreef Bayswater het volgende:
Ja, tegenstrijdige OP, wat doen die kotssmileys anders bij Jeroen en Manja?
quote:Op maandag 11 april 2005 00:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Doe even normaal.
Het is een SPEL, dames&heren, als je niet wilt winnen moet je gewoon op trektocht gaan in Nepal. Now you're in to win.
Ik vond eerst Manja helemaal niks, maar na deze scene is ze het helemaalquote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zei gisteravond precies hetzelfde! Nouja, ongevere dan, meer iets van jaloers Sofietje?quote:Op maandag 11 april 2005 10:14 schreef Staps.nl het volgende:
Ander hoogtepunt was dat Sofie zei dat ze nooit haar vrouwelijkheid zou misbruiken. Ik denk dat dat komt omdat ze die niet heeft![]()
Onderschat Sofie's kracht niet... haar manier van verleiden is een geniepige sadistische manipulatieve kunst.quote:Op maandag 11 april 2005 10:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik zei gisteravond precies hetzelfde! Nouja, ongevere dan, meer iets van jaloers Sofietje?
Een mens mag hopenquote:Op maandag 11 april 2005 10:19 schreef Spuit het volgende:
Nou rink moet eerst nog door de himalaya heen, en die paar bergjes van gisteren vielen hem al zwaar... dus van een revenge zal het niet komen denk ik..
Daar heb je natuurlijk helemala gelijk in, de afspraak tijdens de bbq was tenslotte bedoeld om de vlag te krijgen en daarna niemand af te vlaggen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:52 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Dat vlaggen was gewoon een kinderachtige actie, sloeg nergens op imho. Hele tijd iemand achter je houden.
Maar ik heb het einde gemist omdat ik moest poepen, de zwarte duivels zijn er dus uit?!
quote:Op maandag 11 april 2005 09:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Een deel van de lol van dit soor programma's is het creatief afzeiken van de deelnemers die je niet aanstaan. Dus laat mij even lekker mijn gang gaan. Zo serieus was mijn opmerking echt niet hoor, als je je dat al niet gerealiseerd had.
H!H!H!quote:
En dan heeft Rinck nog mazzel dat ik die vlag niet in handen had, want ik had hem er mooi via een zeker donker plekje opgeprikt en een stukje met hem op die vlag gaan zwaaienquote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja dat soort dingen vraag ikmezelf ook al de hele tijd af..... echt knap camera werk namelijk!quote:Op maandag 11 april 2005 10:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens best benieuwd naar de regels/gebruiken rondom die cameramensen.
-Mogen de deelnemers met hen praten?
-Zijn ze verplicht een lift te zoeken waar ook de cameralui in kunnen?
-Hebben de cameralui hun eigen vervoer bij zich? (lijkt mij wel) Maar hoe gaat dat dan met die files enzo?
Ik denk dat er een volgbusje met chauffeur en slaapplaatsen is en een cameraman (met misschien een geluidsman?). De cameraman reist zoveel mogelijk met de deelnemers mee om alles te filmen. Wanneer meereizen niet mogelijk is, gaat hij in het busje en dan filmen ze van buiten. 's Nachts slaapt de meereiscrew dan in het busje.quote:Op maandag 11 april 2005 11:41 schreef Spuit het volgende:
dat vraag ik me ook af... aan de ene kant moeten ze wel eigen vervoer hebben om de deelnemers na het stopleggen van de race mee te nemen, maar aan de andere kant rijden ze wel mee met de liften, dus wat doen ze dan met de autos? ik geloof niet dat ze meer dan één camera mensen bij zich hebben dat past nooit in die autos..
Manja is pas een schijnheilig wijf. Lief doen in je gezicht, en achter je rug een mes in je steken. Ik walg van mensen als Manja. Het valt me nog mee dat ze niet iedereen heeft afgevlagt.quote:Op maandag 11 april 2005 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan heeft Rinck nog mazzel dat ik die vlag niet in handen had, want ik had hem er mooi via een zeker donker plekje opgeprikt en een stukje met hem op die vlag gaan zwaaien![]()
Ik geef Manja groot en groot gelijk!
Heb echt een gruwelijke hekel aan schijnheilige mensen, die ook nog eens denken dat ze de enige zijn die *slim* genoeg zijn een complotje te smeden. Die koppen
Dat vind ik juist van Rinckquote:Op maandag 11 april 2005 12:17 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Manja is pas een schijnheilig wijf. Lief doen in je gezicht, en achter je rug een mes in je steken. Ik walg van mensen als Manja. Het valt me nog mee dat ze niet iedereen heeft afgevlagt.
volgende week alweer een koppel eruit?!quote:Op maandag 11 april 2005 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een spannende aflevering gisteren..
Manja is echt een walgelijk mens. Ik vond d'r op het begin nog sympathiek, maar nu is er geen greintje respect meer over.
Sophie en Karla daarentegen.. Mooi dat Karla lekker in die auto bleef zitten, die vieze Steven moet maar oprotten. En dat deed 'ie dan ook.
Ik vrees alleen dat Sophie en Karla er volgende week uit moeten.. Want ja, je zag al dat Karla ziek werd en volgende week valt weer een koppel af.
Ik vind het jammer dat je niks meer ziet van Krieke en Natalie. De eerste twee afleveringen speelden ze echt de hoofdrol, en nu zie je ze alleen bij de eindklassementen.
Zo begreep ik het uit het stukje "Volgende week in Peking Express" wel, ja.quote:Op maandag 11 april 2005 12:55 schreef keijz het volgende:
volgende week alweer een koppel eruit?!
gister werd toch wel aardig wat aandacht aan K&N gegeven? in dat dorpje was echt leuk om te zien
Ja maar dat deed hij vanwege het feit dat ze eerder een afspraak hadden gemaakt dat ze elkaars lift niet afpakken... oorzaak gevolg verhaalquote:Op maandag 11 april 2005 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik juist van Rinck
En een middelvinger opsteken vind ik écht buiten alle proporties.
Ik kan aan Manja juist heel erg waarderen dat ze hardop zegt 'je hebt het bij me verbruid'.
idd, ze blijven positief... rink had jorien wel helemaal verrot kunnen schelden omdat ze telkens verkeerde antwoorden gaf, maar ja wat schiet je daarmee op? helemaal niets, kijk maar naar SSquote:Op maandag 11 april 2005 13:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar dat deed hij vanwege het feit dat ze eerder een afspraak hadden gemaakt dat ze elkaars lift niet afpakken... oorzaak gevolg verhaal
Maar daar hebben we het volgens mij eerder over gehad...
Wat me trouwens wel opviel....
Toen Rink er zo door heen zat... Had Jorien ook zoiets van... paps jij gaat voor alles.... dat vond ik mooi om te zien.. want als je naar S en S kijkt.. die liepen echt alleen maar te schelden op elkaar...
tja, maar als K&S er volgende week uit moeten is er weer wat meer ruimte om de rest echt te leren kennen... dat zag je vorig jaar ookquote:Op maandag 11 april 2005 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zo begreep ik het uit het stukje "Volgende week in Peking Express" wel, ja.
Maar K&N worden een beetje naar achter geschoven. Dat vind ik jammer, want ik wil wel weten of ze veel ruzie hebben of dat ze het gezellig hebben of ze een relatie hebben opgebouwd, weet ik veel wat nog meer.
Ja dat had ik dus ookquote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, ze blijven positief... rink had jorien wel helemaal verrot kunnen schelden omdat ze telkens verkeerde antwoorden gaf, maar ja wat schiet je daarmee op? helemaal niets, kijk maar naar SS
en ze was niet de enigequote:Op maandag 11 april 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die zat echt te juichen dat S en S eruit moesten...
Just en Brechtje zijn grotere concurrenten.quote:Op maandag 11 april 2005 13:25 schreef keijz het volgende:
Manja is ook echt dom.. als ze SS nou voor had laten gaan, waren R&J er nu uit, en hadden ze een echte 'concurent' minder
ja maar die gaan er niet zo snel uit hequote:Op maandag 11 april 2005 13:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Just en Brechtje zijn grotere concurrenten.
Precies, toen vond ik het ook al onzin en gejank, en dat is nog niet veranderdquote:Op maandag 11 april 2005 13:05 schreef appelsientje het volgende:
Ja maar dat deed hij vanwege het feit dat ze eerder een afspraak hadden gemaakt dat ze elkaars lift niet afpakken... oorzaak gevolg verhaal
Maar daar hebben we het volgens mij eerder over gehad...
afspraken maken kan best, ze nakomen is moeilijkerquote:Op maandag 11 april 2005 13:49 schreef hemmes het volgende:
Tis wel leuk en aardig allemaal dat afspraken maken, maar het is altijd eigenbelang natuurlijk. Race is race en dan kan je geen afspraken amken. En die Rienck vind ik een beetje een zielig ventje.
Klopt maar dan is het misschien iets meer begrijpelijker dat je dan een middelvinger opsteekt..quote:Op maandag 11 april 2005 13:59 schreef hemmes het volgende:
preceis. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan met die ene afspraak van R&j en manja en die knakker. Ook eerste beste lift pakken wat je tegenkomt.
Volgens mij reageerden Jeroen en Manja heel verbaasd dat Steven en Sophie er nog niet waren. Die hadden immers genoeg voorsprong gekregen. En de treuzel-tactiek van Just en Bregtje hielp natuurlijk ook niet echt mee.quote:Op maandag 11 april 2005 13:25 schreef keijz het volgende:
Manja is ook echt dom.. als ze SS nou voor had laten gaan, waren R&J er nu uit, en hadden ze een echte 'concurent' minder
Niet in beeld gebracht dat ze een medaille kregen, dus denk 't niet..quote:Op maandag 11 april 2005 13:49 schreef TheSeeker_NL het volgende:
kregen ze eigelijk wel een medaille? en wat gebeurd er met die medaille van S&S? was het vorige keer niet zo dat de medailles werden gegeven aan koppels die nog in de race zaten? kan me nog iets herrinderen ofzo.....
*dondert demonstratief in een Chinees ravijn*quote:Op maandag 11 april 2005 14:06 schreef BVO het volgende:
Manja!!
*zwaait demonstratief met rode vlag..
BVO, de eerste keer was het grappig, nu begin je gewoon als een idioot te doenquote:Op maandag 11 april 2005 14:06 schreef BVO het volgende:
Manja!!
Voor de rest heb ik weinig inhoudelijkste melden, ik let alleen nog maar op Manja.
*zwaait demonstratief met rode vlag..
Ja, inderdaadquote:Op maandag 11 april 2005 14:37 schreef keijz het volgende:
[..]
BVO, de eerste keer was het grappig, nu begin je gewoon als een idioot te doen
Ik meen het serieus.quote:Op maandag 11 april 2005 14:37 schreef keijz het volgende:
[..]
BVO, de eerste keer was het grappig, nu begin je gewoon als een idioot te doen
Natalie moest in het eerste half uur al kotsen en die zit er ook nog steeds in. Karla's braakpartijtje hoeft dus echt niet het einde te betekenen van hun reis...quote:Op maandag 11 april 2005 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een spannende aflevering gisteren..
Manja is echt een walgelijk mens. Ik vond d'r op het begin nog sympathiek, maar nu is er geen greintje respect meer over.
Sophie en Karla daarentegen.. Mooi dat Karla lekker in die auto bleef zitten, die vieze Steven moet maar oprotten. En dat deed 'ie dan ook.
Ik vrees alleen dat Sophie en Karla er volgende week uit moeten.. Want ja, je zag al dat Karla ziek werd en volgende week valt weer een koppel af.
Ik vind het jammer dat je niks meer ziet van Krieke en Natalie. De eerste twee afleveringen speelden ze echt de hoofdrol, en nu zie je ze alleen bij de eindklassementen.
Hun amulet was toch die wat extra was ingelast bij die wegwerkzaamheden-ettappe?quote:Op maandag 11 april 2005 14:32 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Niet in beeld gebracht dat ze een medaille kregen, dus denk 't niet..
Dat van vorig jaar, staat me inderdaad ook bij.
Nu is dat schijnbaar niet meer.. of komt dat nog later in de afleveringen?
quote:Op maandag 11 april 2005 14:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik meen het serieus..
Ik vond d'r geweldig gisteren.
Ik vond d'r altijd al boeiend, maar wist niet of dat door walging of bewondering was. Na gisteren weet ik het zeker..
Die hele aankomst op dat eiland is niet gefilmd. Van niemand. Ineens vertelde de voice-over dat "iedereen inmiddels op het eiland was gearriveerd" en gingen we naar de puntenverdeling. Beetje vage knip was dat.quote:Op maandag 11 april 2005 14:32 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Niet in beeld gebracht dat ze een medaille kregen, dus denk 't niet..
misschien was dat in verband met de tijd...quote:Op maandag 11 april 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hele aankomst op dat eiland is niet gefilmd. Van niemand. Ineens vertelde de voice-over dat "iedereen inmiddels op het eiland was gearriveerd" en gingen we naar de puntenverdeling. Beetje vage knip was dat.
Dat doen ze altijd wanneer het een eliminatie betreft. Op die manier blijft het voor de kijker tot op het laatste moment spannend wie er in welke volgorde is aangekomen.quote:Op maandag 11 april 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hele aankomst op dat eiland is niet gefilmd. Van niemand. Ineens vertelde de voice-over dat "iedereen inmiddels op het eiland was gearriveerd" en gingen we naar de puntenverdeling. Beetje vage knip was dat.
Mja, je hebt natuurlijk altijd kijkertjes met de scorekaart op schoot.quote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd wanneer het een eliminatie betreft. Op die manier blijft het voor de kijker tot op het laatste moment spannend wie er in welke volgorde is aangekomen.
Volgens mij worden ze, als het tijd is, opgehaald en dan bepaald de afstand die ze nog moesten, wie eerste, tweede enz..... lag.quote:Op maandag 11 april 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, die niet, maar misschien helpen Jeroen en Manja Krieke en Natalie wel. Om te voorkomen dat die eruit moeten. Het maakt Jeroen en Manja denk ik verder niet uit of Karla en Sofie of Rinck en Jorien eruit gaan.quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik denk niet dat jeroen en manja mensen gaan helpen eigelijk.....
sowieso R&J niet...
Dat werd gezegd door de voice-over bij "Volgende week in PE".quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Maareh... volgende etappe gaat er weer iemand uit?
Hoezo dat?
quote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat werd gezegd door de voice-over bij "Volgende week in PE".
Dat heb je natuurlijk gemist omdat je even je sperma moest opruimen na Manja's gezicht gezien te hebben.
Eh... jij had toch gezegd dat je PE helemaal niet meer zo leuk vond?quote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef Orginial het volgende:
Gister was geweldig. Had ik te veel gezegd?
Er zijn nog 5 kandidaten, terwijl er nog 6 etappes komen.quote:Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef BVO het volgende:
[..]. Nee, ik wist het wel, daarom vraag ik het nu ook he.
.
Maareh... waaróm moet er weer iemand uit?? Tis toch altijd om de 2??
Dat zeg ik toch niet! Maar ze krijgen toch wel iedere etappe punten!quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Maareh... volgende etappe gaat er weer iemand uit?
Hoezo dat?
Volgens mij is dat Jeroen niet.quote:Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef Scope het volgende:
Jeroen heeft inmiddels al een goedkoop baantje gevonden na Peking Express... of misschien al drvoor...
[afbeelding]
Wie is het dan?quote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Gia het volgende:
Volgens mij is dat Jeroen niet.
Lees ff terug ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh... jij had toch gezegd dat je PE helemaal niet meer zo leuk vond?![]()
Dit had ik ook gezien.. in het Bristol-krantje.quote:Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef Scope het volgende:
Jeroen heeft inmiddels al een goedkoop baantje gevonden na Peking Express... of misschien al drvoor...
[afbeelding]
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Dat zeiden zew gisteren op tv.quote:Op maandag 11 april 2005 17:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet! Maar ze krijgen toch wel iedere etappe punten!
Stel ze eindigen volgende week als laatste, dan zijn ze voor de week erop niet meer helemaal veilig.
Maar goed, lees net dat er volgende week al wel iemand uit moet. Dat vergroot dan de kans dat Jeroen en Manja Krieke en Natalie gaan helpen ten nadele van Rinck en Jorien.
Volgens mij is er niemand aangekomen. Als je S&S in het donker zag prutsen met het liften dan kan ik althans niet geloven dat die de streep nog hebben gehaald, terwijl ze kennelijk tweede zijn geworden. Dus ze worden op een bepaald tijdstip gewoon opgehaald. Ik vind het wel jammer dat ze niet wat meer laten zien van de race, bijvoorbeeld met plattegrondjes waar iedereen uithangt. Verder verbaast het me dat er vaak een groot aantal koppels vlak op elkaar zit, met grote afstanden in die primitieve gebieden zou je verwachten dat verschillen kunnen oplopen tot minimaal een halve dag.quote:Op maandag 11 april 2005 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, je hebt natuurlijk altijd kijkertjes met de scorekaart op schoot.
Volgens mij laten ze het wel eensexpres een beetje in het ongewisse, maar helemaal niéts uitzenden van de aankomst zoals nu?
Ik snap dan ook het "nut" niet van ze naar zo'n eiland laten gaan (waarschijnlijk zijn ze allemaal tegelijk met de boot overgestoken of zo), maar misschien komt dat de volgende uitzending nog.
Vind ik ook. Maar geregeld wordt er volgens mij ook flínk gemanipuleerd met de posities van de deelnemers om een spannende sfeer te creëeren. Dus ál te specifiek moeten zijn over de posities zou dat onmogelijk maken.quote:Op maandag 11 april 2005 17:55 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze niet wat meer laten zien van de race, bijvoorbeeld met plattegrondjes waar iedereen uithangt.
stond ook al een paar topics terugquote:Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef Keios het volgende:
S&S zijn na PE uit elkaar gegaan. Maar PE was niet de reden.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGVDUAK1
Er klopt iets niet aan die zinquote:Op maandag 11 april 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
Rinke en Jorien gaan er volgende week dus zo gaat als zeker eruit.
quote:Op maandag 11 april 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Just heeft een film gemaakt...
http://www.imdb.com/name/nm1834188/
quote:Op maandag 11 april 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
op je handjes en je voetjes....quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:20 schreef HarigeKerel het volgende:
En Sanne van vorig jaar speelde een blinde geleiden hond
http://www.imdb.com/name/nm1387215/
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 april 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
Rinke en Jorien gaan er volgende week dus zo gaat als zeker eruit.
We hebben Manja inderdaad nog niet eerder in PE zó zien stralen en glunderen. Met die vlag had ze namelijk de macht om anderen dwars te zitten, en kon ze wráák nemen. Aan haar blije gezicht te zien was dat tot nu toe het hoogtepunt van PE voor haar.quote:Op maandag 11 april 2005 20:12 schreef Melba het volgende:
Tot nu toe vond ik Manja ook behoorlijk irritant, maar met die vlag vond ik haar net een enthousiast kind met een nieuw speeltje. Leuk dus.
Ze kwam klaar van puur emotioneel genotquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:43 schreef Gert het volgende:
We hebben Manja inderdaad nog niet eerder in PE zó zien stralen en glunderen. Met die vlag had ze namelijk de macht om anderen dwars te zitten, en kon ze wráák nemen. Aan haar blije gezicht te zien was dat tot nu toe het hoogtepunt van PE voor haar.
http://www.imdb.com/title/tt0429410/quotesquote:Op maandag 11 april 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Ja goed hèquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef Rainboww het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0429410/quotes
[afbeelding]
Hou maar op met dagdromen, onze droom zal toch geen werkelijkheid worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
In het voorfilmpje werd gezegd dat degene die de vogende etappe verliest er meteen uitligt. Ik neem aan dat Jeroen en Manja er dan ook uit zouden kunnen gaan?
Misschien is het een herziene versie. Krijgen we straks ook nog een directors cut waarin de sex tussen de lovertweeling en R&J wel zichtbaar is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:45 schreef haagse_elfje het volgende:
...
wie o wie missen er in deze lijst![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:48 schreef Orginial het volgende:
Mischien een leuk idee? Een tournament voor leukste PE-er allertijden?
Okee, iedereen stemt op die Reinier.Laatmaar..
beetje zinloos lijkt me.. iedereen stemt op Elias of Reinierquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:48 schreef Orginial het volgende:
Mischien een leuk idee? Een tournament voor leukste PE-er allertijden?
Okee, iedereen stemt op die Reinier.Laatmaar..
zoals in dat klooster zal het helaas nooit meer wordenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Elias was echt de man.....
heerlijk om naar te kijken, vooral al zijn aanvaringen met Reinier en Hans...
Daar kunnen Manja en Jeroen nog iets van leren want die zijn gewoon dood en dood saai
nope I'm afraid not...quote:Op woensdag 13 april 2005 09:34 schreef keijz het volgende:
[..]
zoals in dat klooster zal het helaas nooit meer worden![]()
voeg PE 1 dan maar toe aan je beginnende dvd collectiequote:Op woensdag 13 april 2005 10:48 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb vorig jaar niets gezien ervan...ben een PE rookie...
ok...quote:Op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef Orginial het volgende:
Peking express #1 is geweest, en Peking express #2 is bezig dus kunnen we het niet gewoon over de huidige PE-ers hebben?![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ok...
vinden jullie die Natalie ook niet zo'n vuile smerige hoer trouwens?
goed ideequote:Op woensdag 13 april 2005 11:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
voeg PE 1 dan maar toe aan je beginnende dvd collectie
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:16 schreef Orginial het volgende:
Finale: Karla en Sophie vs Manja en Jeroen
Ja, ik hoop het!quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
In het voorfilmpje werd gezegd dat degene die de vogende etappe verliest er meteen uitligt. Ik neem aan dat Jeroen en Manja er dan ook uit zouden kunnen gaan?
Ik vind haar leuk!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ok...
vinden jullie die Natalie ook niet zo'n vuile smerige hoer trouwens?
Ik heb het over de finale van dit jaar. Hou allemaal een keer op over Reinier en Elias, nu weten we het wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]![]()
mompelt wat over Reinier en Elias
Ik denk/hoop dat het EXIT Just en Bregtje is.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:24 schreef Monticola het volgende:
Wordt nou vanaf de volgende aflevering weer iedereen op 0 punten gezet?
In het voorstukje zeggen ze toch "alle kansen zijn weer open". En Just & Bregtje zeiden dat het voorbij was als ze een verkeerde afslag nemen. Terwijl ze bovenaan staan.
Elias Elias Elias Elias ghe ghe ghequote:Op woensdag 13 april 2005 12:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het over de finale van dit jaar. Hou allemaal een keer op over Reinier en Elias, nu weten we het wel.
ik hoop exit Nathalie en Kriekequote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat het EXIT Just en Bregtje is.
die mogen eruit jaquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop exit Nathalie en Krieke
Hoe dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef mirrie1986 het volgende:
iedereen kan er deze week uitvliegen, dus ook jeroen & manja.
Het zou gezien de afgelopen uitzendingen respectievelijk 8, 7, 6, 5 en 4 punten zijn. Maar als ze inderdaad weer allemaal op 0 starten dan kan het ook 5 t/m 1 zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ze staan 8 punten voor op R&J en 6 op K&S met nog 5 teams gaan ze dan 10 8 6 4 en 2 punten verdelen?
Oke, ze staan niet op 0 maar die punten tellen niet mee ofzo die ze behaald hebben van de vorige etappers.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Dan heb jij ook niet goed geluisterd Orginial.
Ben jij moderator ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:40 schreef Orginial het volgende:
Nieuwe huisregel: Geen gemekker meer over PE #1
Het is nu echt niet leuk meer, dit gaat gewoon over het huidige PE.Open anders een PE #1 topic..
Whehehehehe.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:40 schreef Orginial het volgende:
Nieuwe huisregel: Geen gemekker meer over PE #1
Het is nu echt niet leuk meer, dit gaat gewoon over het huidige PE.Open anders een PE #1 topic..
Dat staat nergens, dit topic gaat over Peking Express. Deel 1 en 2 dus.quote:dit gaat gewoon over het huidige PE
Helemaal mee eens, ik vond haar zo irritant doen. Kinderachtig zelfs.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral doordat Nathalie zicht echt als een mongool voor die bus heeft gedragen come on get a life....
Ach ze had wel gelijk. Objectief gezien was het gewoon echt flauw van ze dat J&B wel meemochten met K&S maar N&K niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral doordat Nathalie zicht echt als een mongool voor die bus heeft gedragen come on get a life....
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ik kwam een aantal geweldige quotes tegen..
Reinier wordt steeds directer tegen zijn chauffeurs: “Kom op, rijden klootzak!”
Reinier over Elias: “Hij is een beetje een straatjochie”
Reinier denkt dat hij zijn schaapjes op het droge heeft tijdens de nachtelijke uitbarsting: “Wij hebben nooit iets misdaan!”
Ook Reinier komt aan de schandpaal: “Ik ben gelukkig niet zo’n omhoog gevallen kakker als jij!”, aldus Elias.
Reinier trekt zich er niets meer van aan en is blij dat Elias nu een nieuw ‘slachtoffer’ heeft: “Laat hen maar ruzie maken, ik hoop dat het echt goed fout gaat!”
Reinier heeft het idee dat zijn chauffeur aardig doorrijd en kijkt even op de kilometer teller hoe hard ze gaan: “Hij rijd om precies te zijn….0”
Reinier heeft het op dat moment een stuk minder leuk: "....tatatanehnehneh....Godverdomme!!! Wat een klootzak!!"
De mongoolse chauffeur van Reinier en Clarinca snapt er helemaal niks meer van: "Je hoeft me niet te bedanken, ik weet niet wat je wil"
Reinier en mongoolse chauffeurs gaan niet goed samen: "Wat een mongool is dit zeg!"
Reinier communiceert op z'n kameels: " Heehoohee....tsjoek,tsjoek"
Reinier merkt dat zijn communicatie werkt en probeert hetzelfde tegen Clarinca: " Moet ik tegen jou ook tsjoek,tsjoek zeggen?"
Clarinca is lichtelijk verontwaardigd: " Ga ik niet hard genoeg ofzo?"
Reinier met weer 1 van zijn beroemde 'Reiniersiaanse uitspraken': "Al die mongolen hebben we gelukkig achter ons gelaten!"
Ernst Paul concludeert dat Reinier in zijn vorig leven chinees geweest is: "Hij is hier in de 7e hemel, Peking is helemaal zijn plek"
Ernst Paul: "Een ontwakend Peking maakt kennis met Reinier"
Reinier (op fiets): "Heeeeeeeeeeeeeeeeeee Heeeeeee Hoooooo Heeee (...hele hoop onduidelijk geschreeuw...)"
Hij kan toch ook nog zinnen formuleren: "Ze denken vast dat ik gestoord ben!"
Clarinca beaamd dat: "Dat denk ik ook wel eens"
Reiniersiaans voor 'Nee bedankt, we willen niet met de metro, we willen een lift': "No subway, stomme klootzak!!"
GEWELDIGquote:Op woensdag 13 april 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ik kwam een aantal geweldige quotes tegen..
Reinier wordt steeds directer tegen zijn chauffeurs: “Kom op, rijden klootzak!”
Reinier over Elias: “Hij is een beetje een straatjochie”
Reinier denkt dat hij zijn schaapjes op het droge heeft tijdens de nachtelijke uitbarsting: “Wij hebben nooit iets misdaan!”
Ook Reinier komt aan de schandpaal: “Ik ben gelukkig niet zo’n omhoog gevallen kakker als jij!”, aldus Elias.
Reinier trekt zich er niets meer van aan en is blij dat Elias nu een nieuw ‘slachtoffer’ heeft: “Laat hen maar ruzie maken, ik hoop dat het echt goed fout gaat!”
Reinier heeft het idee dat zijn chauffeur aardig doorrijd en kijkt even op de kilometer teller hoe hard ze gaan: “Hij rijd om precies te zijn….0”
Reinier heeft het op dat moment een stuk minder leuk: "....tatatanehnehneh....Godverdomme!!! Wat een klootzak!!"
De mongoolse chauffeur van Reinier en Clarinca snapt er helemaal niks meer van: "Je hoeft me niet te bedanken, ik weet niet wat je wil"
Reinier en mongoolse chauffeurs gaan niet goed samen: "Wat een mongool is dit zeg!"
Reinier communiceert op z'n kameels: " Heehoohee....tsjoek,tsjoek"
Reinier merkt dat zijn communicatie werkt en probeert hetzelfde tegen Clarinca: " Moet ik tegen jou ook tsjoek,tsjoek zeggen?"
Clarinca is lichtelijk verontwaardigd: " Ga ik niet hard genoeg ofzo?"
Reinier met weer 1 van zijn beroemde 'Reiniersiaanse uitspraken': "Al die mongolen hebben we gelukkig achter ons gelaten!"
Ernst Paul concludeert dat Reinier in zijn vorig leven chinees geweest is: "Hij is hier in de 7e hemel, Peking is helemaal zijn plek"
Ernst Paul: "Een ontwakend Peking maakt kennis met Reinier"
Reinier (op fiets): "Heeeeeeeeeeeeeeeeeee Heeeeeee Hoooooo Heeee (...hele hoop onduidelijk geschreeuw...)"
Hij kan toch ook nog zinnen formuleren: "Ze denken vast dat ik gestoord ben!"
Clarinca beaamd dat: "Dat denk ik ook wel eens"
Reiniersiaans voor 'Nee bedankt, we willen niet met de metro, we willen een lift': "No subway, stomme klootzak!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |