Elias Elias Elias Elias ghe ghe ghequote:Op woensdag 13 april 2005 12:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het over de finale van dit jaar. Hou allemaal een keer op over Reinier en Elias, nu weten we het wel.
ik hoop exit Nathalie en Kriekequote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat het EXIT Just en Bregtje is.
die mogen eruit jaquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop exit Nathalie en Krieke
Hoe dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef mirrie1986 het volgende:
iedereen kan er deze week uitvliegen, dus ook jeroen & manja.
Het zou gezien de afgelopen uitzendingen respectievelijk 8, 7, 6, 5 en 4 punten zijn. Maar als ze inderdaad weer allemaal op 0 starten dan kan het ook 5 t/m 1 zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ze staan 8 punten voor op R&J en 6 op K&S met nog 5 teams gaan ze dan 10 8 6 4 en 2 punten verdelen?
Oke, ze staan niet op 0 maar die punten tellen niet mee ofzo die ze behaald hebben van de vorige etappers.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Dan heb jij ook niet goed geluisterd Orginial.
Ben jij moderator ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:40 schreef Orginial het volgende:
Nieuwe huisregel: Geen gemekker meer over PE #1
Het is nu echt niet leuk meer, dit gaat gewoon over het huidige PE.Open anders een PE #1 topic..
Whehehehehe.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:40 schreef Orginial het volgende:
Nieuwe huisregel: Geen gemekker meer over PE #1
Het is nu echt niet leuk meer, dit gaat gewoon over het huidige PE.Open anders een PE #1 topic..
Dat staat nergens, dit topic gaat over Peking Express. Deel 1 en 2 dus.quote:dit gaat gewoon over het huidige PE
Helemaal mee eens, ik vond haar zo irritant doen. Kinderachtig zelfs.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral doordat Nathalie zicht echt als een mongool voor die bus heeft gedragen come on get a life....
Ach ze had wel gelijk. Objectief gezien was het gewoon echt flauw van ze dat J&B wel meemochten met K&S maar N&K niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral doordat Nathalie zicht echt als een mongool voor die bus heeft gedragen come on get a life....
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ik kwam een aantal geweldige quotes tegen..
Reinier wordt steeds directer tegen zijn chauffeurs: “Kom op, rijden klootzak!”
Reinier over Elias: “Hij is een beetje een straatjochie”
Reinier denkt dat hij zijn schaapjes op het droge heeft tijdens de nachtelijke uitbarsting: “Wij hebben nooit iets misdaan!”
Ook Reinier komt aan de schandpaal: “Ik ben gelukkig niet zo’n omhoog gevallen kakker als jij!”, aldus Elias.
Reinier trekt zich er niets meer van aan en is blij dat Elias nu een nieuw ‘slachtoffer’ heeft: “Laat hen maar ruzie maken, ik hoop dat het echt goed fout gaat!”
Reinier heeft het idee dat zijn chauffeur aardig doorrijd en kijkt even op de kilometer teller hoe hard ze gaan: “Hij rijd om precies te zijn….0”
Reinier heeft het op dat moment een stuk minder leuk: "....tatatanehnehneh....Godverdomme!!! Wat een klootzak!!"
De mongoolse chauffeur van Reinier en Clarinca snapt er helemaal niks meer van: "Je hoeft me niet te bedanken, ik weet niet wat je wil"
Reinier en mongoolse chauffeurs gaan niet goed samen: "Wat een mongool is dit zeg!"
Reinier communiceert op z'n kameels: " Heehoohee....tsjoek,tsjoek"
Reinier merkt dat zijn communicatie werkt en probeert hetzelfde tegen Clarinca: " Moet ik tegen jou ook tsjoek,tsjoek zeggen?"
Clarinca is lichtelijk verontwaardigd: " Ga ik niet hard genoeg ofzo?"
Reinier met weer 1 van zijn beroemde 'Reiniersiaanse uitspraken': "Al die mongolen hebben we gelukkig achter ons gelaten!"
Ernst Paul concludeert dat Reinier in zijn vorig leven chinees geweest is: "Hij is hier in de 7e hemel, Peking is helemaal zijn plek"
Ernst Paul: "Een ontwakend Peking maakt kennis met Reinier"
Reinier (op fiets): "Heeeeeeeeeeeeeeeeeee Heeeeeee Hoooooo Heeee (...hele hoop onduidelijk geschreeuw...)"
Hij kan toch ook nog zinnen formuleren: "Ze denken vast dat ik gestoord ben!"
Clarinca beaamd dat: "Dat denk ik ook wel eens"
Reiniersiaans voor 'Nee bedankt, we willen niet met de metro, we willen een lift': "No subway, stomme klootzak!!"
GEWELDIGquote:Op woensdag 13 april 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ik kwam een aantal geweldige quotes tegen..
Reinier wordt steeds directer tegen zijn chauffeurs: “Kom op, rijden klootzak!”
Reinier over Elias: “Hij is een beetje een straatjochie”
Reinier denkt dat hij zijn schaapjes op het droge heeft tijdens de nachtelijke uitbarsting: “Wij hebben nooit iets misdaan!”
Ook Reinier komt aan de schandpaal: “Ik ben gelukkig niet zo’n omhoog gevallen kakker als jij!”, aldus Elias.
Reinier trekt zich er niets meer van aan en is blij dat Elias nu een nieuw ‘slachtoffer’ heeft: “Laat hen maar ruzie maken, ik hoop dat het echt goed fout gaat!”
Reinier heeft het idee dat zijn chauffeur aardig doorrijd en kijkt even op de kilometer teller hoe hard ze gaan: “Hij rijd om precies te zijn….0”
Reinier heeft het op dat moment een stuk minder leuk: "....tatatanehnehneh....Godverdomme!!! Wat een klootzak!!"
De mongoolse chauffeur van Reinier en Clarinca snapt er helemaal niks meer van: "Je hoeft me niet te bedanken, ik weet niet wat je wil"
Reinier en mongoolse chauffeurs gaan niet goed samen: "Wat een mongool is dit zeg!"
Reinier communiceert op z'n kameels: " Heehoohee....tsjoek,tsjoek"
Reinier merkt dat zijn communicatie werkt en probeert hetzelfde tegen Clarinca: " Moet ik tegen jou ook tsjoek,tsjoek zeggen?"
Clarinca is lichtelijk verontwaardigd: " Ga ik niet hard genoeg ofzo?"
Reinier met weer 1 van zijn beroemde 'Reiniersiaanse uitspraken': "Al die mongolen hebben we gelukkig achter ons gelaten!"
Ernst Paul concludeert dat Reinier in zijn vorig leven chinees geweest is: "Hij is hier in de 7e hemel, Peking is helemaal zijn plek"
Ernst Paul: "Een ontwakend Peking maakt kennis met Reinier"
Reinier (op fiets): "Heeeeeeeeeeeeeeeeeee Heeeeeee Hoooooo Heeee (...hele hoop onduidelijk geschreeuw...)"
Hij kan toch ook nog zinnen formuleren: "Ze denken vast dat ik gestoord ben!"
Clarinca beaamd dat: "Dat denk ik ook wel eens"
Reiniersiaans voor 'Nee bedankt, we willen niet met de metro, we willen een lift': "No subway, stomme klootzak!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |