Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Dat zeiden zew gisteren op tv.quote:Op maandag 11 april 2005 17:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet! Maar ze krijgen toch wel iedere etappe punten!
Stel ze eindigen volgende week als laatste, dan zijn ze voor de week erop niet meer helemaal veilig.
Maar goed, lees net dat er volgende week al wel iemand uit moet. Dat vergroot dan de kans dat Jeroen en Manja Krieke en Natalie gaan helpen ten nadele van Rinck en Jorien.
Volgens mij is er niemand aangekomen. Als je S&S in het donker zag prutsen met het liften dan kan ik althans niet geloven dat die de streep nog hebben gehaald, terwijl ze kennelijk tweede zijn geworden. Dus ze worden op een bepaald tijdstip gewoon opgehaald. Ik vind het wel jammer dat ze niet wat meer laten zien van de race, bijvoorbeeld met plattegrondjes waar iedereen uithangt. Verder verbaast het me dat er vaak een groot aantal koppels vlak op elkaar zit, met grote afstanden in die primitieve gebieden zou je verwachten dat verschillen kunnen oplopen tot minimaal een halve dag.quote:Op maandag 11 april 2005 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, je hebt natuurlijk altijd kijkertjes met de scorekaart op schoot.
Volgens mij laten ze het wel eensexpres een beetje in het ongewisse, maar helemaal niéts uitzenden van de aankomst zoals nu?
Ik snap dan ook het "nut" niet van ze naar zo'n eiland laten gaan (waarschijnlijk zijn ze allemaal tegelijk met de boot overgestoken of zo), maar misschien komt dat de volgende uitzending nog.
Vind ik ook. Maar geregeld wordt er volgens mij ook flínk gemanipuleerd met de posities van de deelnemers om een spannende sfeer te creëeren. Dus ál te specifiek moeten zijn over de posities zou dat onmogelijk maken.quote:Op maandag 11 april 2005 17:55 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze niet wat meer laten zien van de race, bijvoorbeeld met plattegrondjes waar iedereen uithangt.
stond ook al een paar topics terugquote:Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef Keios het volgende:
S&S zijn na PE uit elkaar gegaan. Maar PE was niet de reden.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGVDUAK1
Er klopt iets niet aan die zinquote:Op maandag 11 april 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
Rinke en Jorien gaan er volgende week dus zo gaat als zeker eruit.
quote:Op maandag 11 april 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Just heeft een film gemaakt...
http://www.imdb.com/name/nm1834188/
quote:Op maandag 11 april 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
op je handjes en je voetjes....quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:20 schreef HarigeKerel het volgende:
En Sanne van vorig jaar speelde een blinde geleiden hond
http://www.imdb.com/name/nm1387215/
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 april 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
Rinke en Jorien gaan er volgende week dus zo gaat als zeker eruit.
We hebben Manja inderdaad nog niet eerder in PE zó zien stralen en glunderen. Met die vlag had ze namelijk de macht om anderen dwars te zitten, en kon ze wráák nemen. Aan haar blije gezicht te zien was dat tot nu toe het hoogtepunt van PE voor haar.quote:Op maandag 11 april 2005 20:12 schreef Melba het volgende:
Tot nu toe vond ik Manja ook behoorlijk irritant, maar met die vlag vond ik haar net een enthousiast kind met een nieuw speeltje. Leuk dus.
Ze kwam klaar van puur emotioneel genotquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:43 schreef Gert het volgende:
We hebben Manja inderdaad nog niet eerder in PE zó zien stralen en glunderen. Met die vlag had ze namelijk de macht om anderen dwars te zitten, en kon ze wráák nemen. Aan haar blije gezicht te zien was dat tot nu toe het hoogtepunt van PE voor haar.
http://www.imdb.com/title/tt0429410/quotesquote:Op maandag 11 april 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Ja goed hèquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef Rainboww het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0429410/quotes
[afbeelding]
Hou maar op met dagdromen, onze droom zal toch geen werkelijkheid worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
In het voorfilmpje werd gezegd dat degene die de vogende etappe verliest er meteen uitligt. Ik neem aan dat Jeroen en Manja er dan ook uit zouden kunnen gaan?
Misschien is het een herziene versie. Krijgen we straks ook nog een directors cut waarin de sex tussen de lovertweeling en R&J wel zichtbaar is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:45 schreef haagse_elfje het volgende:
...
wie o wie missen er in deze lijst![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:48 schreef Orginial het volgende:
Mischien een leuk idee? Een tournament voor leukste PE-er allertijden?
Okee, iedereen stemt op die Reinier.Laatmaar..
beetje zinloos lijkt me.. iedereen stemt op Elias of Reinierquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:48 schreef Orginial het volgende:
Mischien een leuk idee? Een tournament voor leukste PE-er allertijden?
Okee, iedereen stemt op die Reinier.Laatmaar..
zoals in dat klooster zal het helaas nooit meer wordenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Elias was echt de man.....
heerlijk om naar te kijken, vooral al zijn aanvaringen met Reinier en Hans...
Daar kunnen Manja en Jeroen nog iets van leren want die zijn gewoon dood en dood saai
nope I'm afraid not...quote:Op woensdag 13 april 2005 09:34 schreef keijz het volgende:
[..]
zoals in dat klooster zal het helaas nooit meer worden![]()
voeg PE 1 dan maar toe aan je beginnende dvd collectiequote:Op woensdag 13 april 2005 10:48 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb vorig jaar niets gezien ervan...ben een PE rookie...
ok...quote:Op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef Orginial het volgende:
Peking express #1 is geweest, en Peking express #2 is bezig dus kunnen we het niet gewoon over de huidige PE-ers hebben?![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ok...
vinden jullie die Natalie ook niet zo'n vuile smerige hoer trouwens?
goed ideequote:Op woensdag 13 april 2005 11:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
voeg PE 1 dan maar toe aan je beginnende dvd collectie
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:16 schreef Orginial het volgende:
Finale: Karla en Sophie vs Manja en Jeroen
Ja, ik hoop het!quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
In het voorfilmpje werd gezegd dat degene die de vogende etappe verliest er meteen uitligt. Ik neem aan dat Jeroen en Manja er dan ook uit zouden kunnen gaan?
Ik vind haar leuk!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ok...
vinden jullie die Natalie ook niet zo'n vuile smerige hoer trouwens?
Ik heb het over de finale van dit jaar. Hou allemaal een keer op over Reinier en Elias, nu weten we het wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]![]()
mompelt wat over Reinier en Elias
Ik denk/hoop dat het EXIT Just en Bregtje is.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:24 schreef Monticola het volgende:
Wordt nou vanaf de volgende aflevering weer iedereen op 0 punten gezet?
In het voorstukje zeggen ze toch "alle kansen zijn weer open". En Just & Bregtje zeiden dat het voorbij was als ze een verkeerde afslag nemen. Terwijl ze bovenaan staan.
Elias Elias Elias Elias ghe ghe ghequote:Op woensdag 13 april 2005 12:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het over de finale van dit jaar. Hou allemaal een keer op over Reinier en Elias, nu weten we het wel.
ik hoop exit Nathalie en Kriekequote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat het EXIT Just en Bregtje is.
die mogen eruit jaquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop exit Nathalie en Krieke
Hoe dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef mirrie1986 het volgende:
iedereen kan er deze week uitvliegen, dus ook jeroen & manja.
Het zou gezien de afgelopen uitzendingen respectievelijk 8, 7, 6, 5 en 4 punten zijn. Maar als ze inderdaad weer allemaal op 0 starten dan kan het ook 5 t/m 1 zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ze staan 8 punten voor op R&J en 6 op K&S met nog 5 teams gaan ze dan 10 8 6 4 en 2 punten verdelen?
Oke, ze staan niet op 0 maar die punten tellen niet mee ofzo die ze behaald hebben van de vorige etappers.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Dan heb jij ook niet goed geluisterd Orginial.
Ben jij moderator ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:40 schreef Orginial het volgende:
Nieuwe huisregel: Geen gemekker meer over PE #1
Het is nu echt niet leuk meer, dit gaat gewoon over het huidige PE.Open anders een PE #1 topic..
Whehehehehe.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:40 schreef Orginial het volgende:
Nieuwe huisregel: Geen gemekker meer over PE #1
Het is nu echt niet leuk meer, dit gaat gewoon over het huidige PE.Open anders een PE #1 topic..
Dat staat nergens, dit topic gaat over Peking Express. Deel 1 en 2 dus.quote:dit gaat gewoon over het huidige PE
Helemaal mee eens, ik vond haar zo irritant doen. Kinderachtig zelfs.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral doordat Nathalie zicht echt als een mongool voor die bus heeft gedragen come on get a life....
Ach ze had wel gelijk. Objectief gezien was het gewoon echt flauw van ze dat J&B wel meemochten met K&S maar N&K niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral doordat Nathalie zicht echt als een mongool voor die bus heeft gedragen come on get a life....
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ik kwam een aantal geweldige quotes tegen..
Reinier wordt steeds directer tegen zijn chauffeurs: “Kom op, rijden klootzak!”
Reinier over Elias: “Hij is een beetje een straatjochie”
Reinier denkt dat hij zijn schaapjes op het droge heeft tijdens de nachtelijke uitbarsting: “Wij hebben nooit iets misdaan!”
Ook Reinier komt aan de schandpaal: “Ik ben gelukkig niet zo’n omhoog gevallen kakker als jij!”, aldus Elias.
Reinier trekt zich er niets meer van aan en is blij dat Elias nu een nieuw ‘slachtoffer’ heeft: “Laat hen maar ruzie maken, ik hoop dat het echt goed fout gaat!”
Reinier heeft het idee dat zijn chauffeur aardig doorrijd en kijkt even op de kilometer teller hoe hard ze gaan: “Hij rijd om precies te zijn….0”
Reinier heeft het op dat moment een stuk minder leuk: "....tatatanehnehneh....Godverdomme!!! Wat een klootzak!!"
De mongoolse chauffeur van Reinier en Clarinca snapt er helemaal niks meer van: "Je hoeft me niet te bedanken, ik weet niet wat je wil"
Reinier en mongoolse chauffeurs gaan niet goed samen: "Wat een mongool is dit zeg!"
Reinier communiceert op z'n kameels: " Heehoohee....tsjoek,tsjoek"
Reinier merkt dat zijn communicatie werkt en probeert hetzelfde tegen Clarinca: " Moet ik tegen jou ook tsjoek,tsjoek zeggen?"
Clarinca is lichtelijk verontwaardigd: " Ga ik niet hard genoeg ofzo?"
Reinier met weer 1 van zijn beroemde 'Reiniersiaanse uitspraken': "Al die mongolen hebben we gelukkig achter ons gelaten!"
Ernst Paul concludeert dat Reinier in zijn vorig leven chinees geweest is: "Hij is hier in de 7e hemel, Peking is helemaal zijn plek"
Ernst Paul: "Een ontwakend Peking maakt kennis met Reinier"
Reinier (op fiets): "Heeeeeeeeeeeeeeeeeee Heeeeeee Hoooooo Heeee (...hele hoop onduidelijk geschreeuw...)"
Hij kan toch ook nog zinnen formuleren: "Ze denken vast dat ik gestoord ben!"
Clarinca beaamd dat: "Dat denk ik ook wel eens"
Reiniersiaans voor 'Nee bedankt, we willen niet met de metro, we willen een lift': "No subway, stomme klootzak!!"
GEWELDIGquote:Op woensdag 13 april 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ik kwam een aantal geweldige quotes tegen..
Reinier wordt steeds directer tegen zijn chauffeurs: “Kom op, rijden klootzak!”
Reinier over Elias: “Hij is een beetje een straatjochie”
Reinier denkt dat hij zijn schaapjes op het droge heeft tijdens de nachtelijke uitbarsting: “Wij hebben nooit iets misdaan!”
Ook Reinier komt aan de schandpaal: “Ik ben gelukkig niet zo’n omhoog gevallen kakker als jij!”, aldus Elias.
Reinier trekt zich er niets meer van aan en is blij dat Elias nu een nieuw ‘slachtoffer’ heeft: “Laat hen maar ruzie maken, ik hoop dat het echt goed fout gaat!”
Reinier heeft het idee dat zijn chauffeur aardig doorrijd en kijkt even op de kilometer teller hoe hard ze gaan: “Hij rijd om precies te zijn….0”
Reinier heeft het op dat moment een stuk minder leuk: "....tatatanehnehneh....Godverdomme!!! Wat een klootzak!!"
De mongoolse chauffeur van Reinier en Clarinca snapt er helemaal niks meer van: "Je hoeft me niet te bedanken, ik weet niet wat je wil"
Reinier en mongoolse chauffeurs gaan niet goed samen: "Wat een mongool is dit zeg!"
Reinier communiceert op z'n kameels: " Heehoohee....tsjoek,tsjoek"
Reinier merkt dat zijn communicatie werkt en probeert hetzelfde tegen Clarinca: " Moet ik tegen jou ook tsjoek,tsjoek zeggen?"
Clarinca is lichtelijk verontwaardigd: " Ga ik niet hard genoeg ofzo?"
Reinier met weer 1 van zijn beroemde 'Reiniersiaanse uitspraken': "Al die mongolen hebben we gelukkig achter ons gelaten!"
Ernst Paul concludeert dat Reinier in zijn vorig leven chinees geweest is: "Hij is hier in de 7e hemel, Peking is helemaal zijn plek"
Ernst Paul: "Een ontwakend Peking maakt kennis met Reinier"
Reinier (op fiets): "Heeeeeeeeeeeeeeeeeee Heeeeeee Hoooooo Heeee (...hele hoop onduidelijk geschreeuw...)"
Hij kan toch ook nog zinnen formuleren: "Ze denken vast dat ik gestoord ben!"
Clarinca beaamd dat: "Dat denk ik ook wel eens"
Reiniersiaans voor 'Nee bedankt, we willen niet met de metro, we willen een lift': "No subway, stomme klootzak!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |