zoals in dat klooster zal het helaas nooit meer wordenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Elias was echt de man.....
heerlijk om naar te kijken, vooral al zijn aanvaringen met Reinier en Hans...
Daar kunnen Manja en Jeroen nog iets van leren want die zijn gewoon dood en dood saai
nope I'm afraid not...quote:Op woensdag 13 april 2005 09:34 schreef keijz het volgende:
[..]
zoals in dat klooster zal het helaas nooit meer worden![]()
voeg PE 1 dan maar toe aan je beginnende dvd collectiequote:Op woensdag 13 april 2005 10:48 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb vorig jaar niets gezien ervan...ben een PE rookie...
ok...quote:Op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef Orginial het volgende:
Peking express #1 is geweest, en Peking express #2 is bezig dus kunnen we het niet gewoon over de huidige PE-ers hebben?![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ok...
vinden jullie die Natalie ook niet zo'n vuile smerige hoer trouwens?
goed ideequote:Op woensdag 13 april 2005 11:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
voeg PE 1 dan maar toe aan je beginnende dvd collectie
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:16 schreef Orginial het volgende:
Finale: Karla en Sophie vs Manja en Jeroen
Ja, ik hoop het!quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
In het voorfilmpje werd gezegd dat degene die de vogende etappe verliest er meteen uitligt. Ik neem aan dat Jeroen en Manja er dan ook uit zouden kunnen gaan?
Ik vind haar leuk!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ok...
vinden jullie die Natalie ook niet zo'n vuile smerige hoer trouwens?
Ik heb het over de finale van dit jaar. Hou allemaal een keer op over Reinier en Elias, nu weten we het wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]![]()
mompelt wat over Reinier en Elias
Ik denk/hoop dat het EXIT Just en Bregtje is.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:24 schreef Monticola het volgende:
Wordt nou vanaf de volgende aflevering weer iedereen op 0 punten gezet?
In het voorstukje zeggen ze toch "alle kansen zijn weer open". En Just & Bregtje zeiden dat het voorbij was als ze een verkeerde afslag nemen. Terwijl ze bovenaan staan.
Elias Elias Elias Elias ghe ghe ghequote:Op woensdag 13 april 2005 12:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het over de finale van dit jaar. Hou allemaal een keer op over Reinier en Elias, nu weten we het wel.
ik hoop exit Nathalie en Kriekequote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat het EXIT Just en Bregtje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |