abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2005 @ 09:50:40 #121
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26141150
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:38 schreef Bayswater het volgende:
Ja, tegenstrijdige OP, wat doen die kotssmileys anders bij Jeroen en Manja?
idd
don't give me that fucking bullshit
  maandag 11 april 2005 @ 09:55:42 #122
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26141249
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:12 schreef NiNi het volgende:

[..]

Doe even normaal.

Het is een SPEL, dames&heren, als je niet wilt winnen moet je gewoon op trektocht gaan in Nepal. Now you're in to win.

Een deel van de lol van dit soor programma's is het creatief afzeiken van de deelnemers die je niet aanstaan. Dus laat mij even lekker mijn gang gaan. Zo serieus was mijn opmerking echt niet hoor, als je je dat al niet gerealiseerd had.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_26141641
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het enige wat dan wel weer grappig van Manja was dat vlaggen.

Roos: Jullie mogen nog een duo afvlaggen. Wie worden dat
Manja:Ja, erm, Rinck en Jorien maar
Roos: Ok, Rinck en Jorien, jullie moeten een halfuur wachten
* Manja stapt naar voren en zwaait demonstratief nog met de vlag
Manja:Dat wilde ik nou echt doen
Ik vond eerst Manja helemaal niks, maar na deze scene is ze het helemaal Dat ze nadat het geregeld was nog even blij als een kind (die 10-jarige waar ze het later over had!) gaat staan vlaggen. Heerlijk, ik heb het wel 10x teruggespoeld, die kop van Rinck en Jorien toen ook

Het was wel erg irritant dat de meiden steeds werden afgevlagd. 4x !

Ik vond wel dat bij het afvallen van Satan&Satanette dat van die amuletten wel ineens heel convenient uit de lucht kwam vallen. Ik ben wel blij dat zij er uit zijn. Die man is echt mental.
Ander hoogtepunt was dat Sofie zei dat ze nooit haar vrouwelijkheid zou misbruiken. Ik denk dat dat komt omdat ze die niet heeft

Heerlijk ironisch ook is dat als Jeroen en Manja hun Belgenvriendjes hadden laten winnen R&J wel gewoon naar huis waren gegaan. Nu mogen ze echter nog even genieten van het gezelschap van Rinck. Ik verwacht dan ook als volgende topic titel:

Peking Express #11 - Rinck's revenge !

'Boy, it's like a sauna in here'
pi_26141759
Nou rink moet eerst nog door de himalaya heen, en die paar bergjes van gisteren vielen hem al zwaar... dus van een revenge zal het niet komen denk ik..
  maandag 11 april 2005 @ 10:30:08 #125
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26141951
Karla en Sophie zijn zo heerlijk naief, deze aflevering vond ik ze zeer goed te luchten. Eerst uitvallen tegen die zeug Natalie over hoe ze dat niet kon maken om een bus met mensen zo op te houden, en later om Beelzebub eens op z'n plaats te wijzen.

Wat ik overigens geheel terecht vond...

Er zijn twee manieren van een lift stelen, door eerst een afspraak te maken over wie de eerste auto neemt, en om die afspraak vervolgens niet te eerbiedigen, maar je hebt ook de manier die we vandaag zagen... een andere speler de auto uit dwingen, om vervolgens dezelfde bestuurders van dat voertuig over te halen om jou verder te brengen.

Hoe laag kun je zinken? Beelzebub en Jezebel lieten ons zien precies hoe laag.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 11 april 2005 @ 10:31:33 #126
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26141984
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:14 schreef Staps.nl het volgende:
Ander hoogtepunt was dat Sofie zei dat ze nooit haar vrouwelijkheid zou misbruiken. Ik denk dat dat komt omdat ze die niet heeft
Ik zei gisteravond precies hetzelfde! Nouja, ongevere dan, meer iets van jaloers Sofietje?
Welkom bij de V&D der webfora.
  maandag 11 april 2005 @ 10:37:28 #127
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26142102
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:31 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Ik zei gisteravond precies hetzelfde! Nouja, ongevere dan, meer iets van jaloers Sofietje?
Onderschat Sofie's kracht niet... haar manier van verleiden is een geniepige sadistische manipulatieve kunst.

Ze graait in haar tasje, tovert daar een mooie zakdoek tevoorschijn, gooit er een mooie groene klodder tegenaan, en begint dat gezwel op haar gezicht op te poetsen totdat het glimt. vervolgens geeft ze er een zacht tikje tegen en aanschouw hoe het ding hypnotisch danst! Zo vangt Sofie al haar slachtoffers.

Steven eet foetussen!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26142139
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:19 schreef Spuit het volgende:
Nou rink moet eerst nog door de himalaya heen, en die paar bergjes van gisteren vielen hem al zwaar... dus van een revenge zal het niet komen denk ik..
Een mens mag hopen Het zou wel mooi drama zijn

Ik hoop dat de meiden fit genoeg zijn voor de bergen, die blonde wordt wel erg mager nu. Er komen nog bergen en woestijnwandelingen aan dus het zal nu toch ook op conditie aankomen inderdaad.

Wat een heerlijke aflevering gisteren. De adrenaline, de spanning, de ergernissen, het overwinningsgevoel. En ik zat alleen nog maar op de bank te kijken
'Boy, it's like a sauna in here'
  maandag 11 april 2005 @ 10:40:46 #129
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_26142168
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:52 schreef WarPuppy het volgende:

[..]

Dat vlaggen was gewoon een kinderachtige actie, sloeg nergens op imho. Hele tijd iemand achter je houden.

Maar ik heb het einde gemist omdat ik moest poepen, de zwarte duivels zijn er dus uit?!
Daar heb je natuurlijk helemala gelijk in, de afspraak tijdens de bbq was tenslotte bedoeld om de vlag te krijgen en daarna niemand af te vlaggen.
  maandag 11 april 2005 @ 10:42:03 #130
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26142198
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:55 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Een deel van de lol van dit soor programma's is het creatief afzeiken van de deelnemers die je niet aanstaan. Dus laat mij even lekker mijn gang gaan. Zo serieus was mijn opmerking echt niet hoor, als je je dat al niet gerealiseerd had.

I know, een deel van de lol is toch ook de 'kampen' in het topic hier..
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  maandag 11 april 2005 @ 10:42:48 #131
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26142211
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:37 schreef Kugari-Ken het volgende:

Steven eet foetussen!
H!H!H!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  maandag 11 april 2005 @ 10:46:03 #132
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_26142280
Je verstoppen op de autobank voor de rode vlag door laag te gaan liggen was eigenlijk vrij dom als de cameraman zo pontificaal voor het raam zittend die actie filmt.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 10:46:48 #133
43556 miss_dynastie
pi_26142298
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het enige wat dan wel weer grappig van Manja was dat vlaggen.

Roos: Jullie mogen nog een duo afvlaggen. Wie worden dat
Manja:Ja, erm, Rinck en Jorien maar
Roos: Ok, Rinck en Jorien, jullie moeten een halfuur wachten
* Manja stapt naar voren en zwaait demonstratief nog met de vlag
Manja:Dat wilde ik nou echt doen
En dan heeft Rinck nog mazzel dat ik die vlag niet in handen had, want ik had hem er mooi via een zeker donker plekje opgeprikt en een stukje met hem op die vlag gaan zwaaien Ik geef Manja groot en groot gelijk!
Heb echt een gruwelijke hekel aan schijnheilige mensen, die ook nog eens denken dat ze de enige zijn die *slim* genoeg zijn een complotje te smeden. Die koppen
  maandag 11 april 2005 @ 10:48:25 #134
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26142337
Ik ben trouwens best benieuwd naar de regels/gebruiken rondom die cameramensen.

-Mogen de deelnemers met hen praten?
-Zijn ze verplicht een lift te zoeken waar ook de cameralui in kunnen?
-Hebben de cameralui hun eigen vervoer bij zich? (lijkt mij wel) Maar hoe gaat dat dan met die files enzo?
  maandag 11 april 2005 @ 11:24:14 #135
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26143103
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens best benieuwd naar de regels/gebruiken rondom die cameramensen.

-Mogen de deelnemers met hen praten?
-Zijn ze verplicht een lift te zoeken waar ook de cameralui in kunnen?
-Hebben de cameralui hun eigen vervoer bij zich? (lijkt mij wel) Maar hoe gaat dat dan met die files enzo?
Ja dat soort dingen vraag ikmezelf ook al de hele tijd af..... echt knap camera werk namelijk!
En waar slapen ze ? enz enz..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26143513
dat vraag ik me ook af... aan de ene kant moeten ze wel eigen vervoer hebben om de deelnemers na het stopleggen van de race mee te nemen, maar aan de andere kant rijden ze wel mee met de liften, dus wat doen ze dan met de autos? ik geloof niet dat ze meer dan één camera mensen bij zich hebben dat past nooit in die autos..
  maandag 11 april 2005 @ 11:50:49 #137
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26143734
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:41 schreef Spuit het volgende:
dat vraag ik me ook af... aan de ene kant moeten ze wel eigen vervoer hebben om de deelnemers na het stopleggen van de race mee te nemen, maar aan de andere kant rijden ze wel mee met de liften, dus wat doen ze dan met de autos? ik geloof niet dat ze meer dan één camera mensen bij zich hebben dat past nooit in die autos..
Ik denk dat er een volgbusje met chauffeur en slaapplaatsen is en een cameraman (met misschien een geluidsman?). De cameraman reist zoveel mogelijk met de deelnemers mee om alles te filmen. Wanneer meereizen niet mogelijk is, gaat hij in het busje en dan filmen ze van buiten. 's Nachts slaapt de meereiscrew dan in het busje.

Dat lijkt mij in ieder geval het meest logisch.

We zien ook niet alles dat de lifters meemaken. Ik denk dat er heel wat momenten in (overvolle) auto's niet op film worden vastgelegd.

Er zullen toch wel momenten zijn waarop de cameracrews elkaar (per ongeluk) filmen? Bijvoorbeeld toen Krieke&Natalie in de aflevering van gisteren die bus tegenhielden... daar moeten wel 3 cameraploegen aanwezig zijn geweest. Zijn die niet ergens door de ruiten van de bus te bespeuren?

Ben best benieuwd hoe ze dit allemaal regelen. De uitzending is natuurlijk zo in elkaar gedraaid dat het lijkt alsof de cameramensen niet met het spel interfereren, maar het lijkt mij dat al dat meereizen en achtervolgen best wel wat invloed heeft. Misschien op de DVD te vinden?
pi_26144178
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:41 schreef Rainboww het volgende:
Wie o wie kan die TT ff modden
nou... heel soms zie je wel eens van die users met een blauwe naam?
pi_26144336
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dan heeft Rinck nog mazzel dat ik die vlag niet in handen had, want ik had hem er mooi via een zeker donker plekje opgeprikt en een stukje met hem op die vlag gaan zwaaien Ik geef Manja groot en groot gelijk!
Heb echt een gruwelijke hekel aan schijnheilige mensen, die ook nog eens denken dat ze de enige zijn die *slim* genoeg zijn een complotje te smeden. Die koppen
Manja is pas een schijnheilig wijf. Lief doen in je gezicht, en achter je rug een mes in je steken. Ik walg van mensen als Manja. Het valt me nog mee dat ze niet iedereen heeft afgevlagt.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 12:19:38 #140
43556 miss_dynastie
pi_26144376
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:17 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Manja is pas een schijnheilig wijf. Lief doen in je gezicht, en achter je rug een mes in je steken. Ik walg van mensen als Manja. Het valt me nog mee dat ze niet iedereen heeft afgevlagt.
Dat vind ik juist van Rinck
En een middelvinger opsteken vind ik écht buiten alle proporties.
Ik kan aan Manja juist heel erg waarderen dat ze hardop zegt 'je hebt het bij me verbruid'.
pi_26145082
Wat een spannende aflevering gisteren. .

Manja is echt een walgelijk mens. Ik vond d'r op het begin nog sympathiek, maar nu is er geen greintje respect meer over.
Sophie en Karla daarentegen. . Mooi dat Karla lekker in die auto bleef zitten, die vieze Steven moet maar oprotten. En dat deed 'ie dan ook.
Ik vrees alleen dat Sophie en Karla er volgende week uit moeten. . Want ja, je zag al dat Karla ziek werd en volgende week valt weer een koppel af.

Ik vind het jammer dat je niks meer ziet van Krieke en Natalie. De eerste twee afleveringen speelden ze echt de hoofdrol, en nu zie je ze alleen bij de eindklassementen.
pi_26145114
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een spannende aflevering gisteren. .

Manja is echt een walgelijk mens. Ik vond d'r op het begin nog sympathiek, maar nu is er geen greintje respect meer over.
Sophie en Karla daarentegen. . Mooi dat Karla lekker in die auto bleef zitten, die vieze Steven moet maar oprotten. En dat deed 'ie dan ook.
Ik vrees alleen dat Sophie en Karla er volgende week uit moeten. . Want ja, je zag al dat Karla ziek werd en volgende week valt weer een koppel af.

Ik vind het jammer dat je niks meer ziet van Krieke en Natalie. De eerste twee afleveringen speelden ze echt de hoofdrol, en nu zie je ze alleen bij de eindklassementen.
volgende week alweer een koppel eruit?!

gister werd toch wel aardig wat aandacht aan K&N gegeven? in dat dorpje was echt leuk om te zien
pi_26145176
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:55 schreef keijz het volgende:
volgende week alweer een koppel eruit?!

gister werd toch wel aardig wat aandacht aan K&N gegeven? in dat dorpje was echt leuk om te zien
Zo begreep ik het uit het stukje "Volgende week in Peking Express" wel, ja.

Maar K&N worden een beetje naar achter geschoven. Dat vind ik jammer, want ik wil wel weten of ze veel ruzie hebben of dat ze het gezellig hebben of ze een relatie hebben opgebouwd, weet ik veel wat nog meer.
  maandag 11 april 2005 @ 13:05:03 #144
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26145274
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat vind ik juist van Rinck
En een middelvinger opsteken vind ik écht buiten alle proporties.
Ik kan aan Manja juist heel erg waarderen dat ze hardop zegt 'je hebt het bij me verbruid'.
Ja maar dat deed hij vanwege het feit dat ze eerder een afspraak hadden gemaakt dat ze elkaars lift niet afpakken... oorzaak gevolg verhaal
Maar daar hebben we het volgens mij eerder over gehad...
Wat me trouwens wel opviel....
Toen Rink er zo door heen zat... Had Jorien ook zoiets van... paps jij gaat voor alles.... dat vond ik mooi om te zien.. want als je naar S en S kijkt.. die liepen echt alleen maar te schelden op elkaar...
pi_26145325
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja maar dat deed hij vanwege het feit dat ze eerder een afspraak hadden gemaakt dat ze elkaars lift niet afpakken... oorzaak gevolg verhaal
Maar daar hebben we het volgens mij eerder over gehad...
Wat me trouwens wel opviel....
Toen Rink er zo door heen zat... Had Jorien ook zoiets van... paps jij gaat voor alles.... dat vond ik mooi om te zien.. want als je naar S en S kijkt.. die liepen echt alleen maar te schelden op elkaar...
idd, ze blijven positief... rink had jorien wel helemaal verrot kunnen schelden omdat ze telkens verkeerde antwoorden gaf, maar ja wat schiet je daarmee op? helemaal niets, kijk maar naar SS
pi_26145356
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Zo begreep ik het uit het stukje "Volgende week in Peking Express" wel, ja.

Maar K&N worden een beetje naar achter geschoven. Dat vind ik jammer, want ik wil wel weten of ze veel ruzie hebben of dat ze het gezellig hebben of ze een relatie hebben opgebouwd, weet ik veel wat nog meer.
tja, maar als K&S er volgende week uit moeten is er weer wat meer ruimte om de rest echt te leren kennen... dat zag je vorig jaar ook
  maandag 11 april 2005 @ 13:10:57 #147
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_26145392
van mij mogen K&N er wel uit, vind hun toch echt het minst interesant van de koppels...
pi_26145413
Ik vind Krieke en Natalie wel sympathiek. Maar ja, ik vind Karla en Sophie gewoon veel sympathieker. .
Heeft iemand foto's van Sophie? .

Rink en Jorien worden ook steeds sympathieker.
  maandag 11 april 2005 @ 13:15:52 #149
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26145489
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef keijz het volgende:

[..]

idd, ze blijven positief... rink had jorien wel helemaal verrot kunnen schelden omdat ze telkens verkeerde antwoorden gaf, maar ja wat schiet je daarmee op? helemaal niets, kijk maar naar SS
Ja dat had ik dus ook
Ik vind dat zijn ook echt genieten van alles.. en daardoor hoop ik dat ze juist verder komen.
Hopelijk is het volgende weer zo spannend...
Mijn moeder vond het zo spannend dat ze amper wilde kijken die zat echt te juichen dat S en S eruit moesten...
  maandag 11 april 2005 @ 13:21:51 #150
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_26145609
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:

[..]

die zat echt te juichen dat S en S eruit moesten...
en ze was niet de enige
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')