quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
quotes van vorig jaarquote:1 Jeroen en Manja : 39 punten + 2 amuletten
2 Just en Brechtje : 34 punten + 2 amuletten
2 Krieke en Nathalie : 34 punten
4 Karla en Sofie : 33 punten
5 Rink en Jorien: 31 punten + 2 amuletten
quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
quotes van vorig jaarquote:1 Jeroen en Manja : 31 punten + 2 amuletten
1 Just en Brechtje : 31 punten + 2 amuletten
2 Krieke en Nathalie : 28 punten
2 Karla en Sofie : 28 punten
3 Rink en Jorien: 27 punten + 2 amuletten
deze!quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Megter het volgende:
Welke wordt 't...
quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef 2Drix het volgende:
[..]
maar jij hebt een kuttopictitel
dus HIER verder!
quote:
Was niet tegen jou, maar tegen iemand die z'n post weer geëdit heeft.quote:
huhquote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Was niet tegen jou, maar tegen iemand die z'n post weer geëdit heeft..
quote:Op zondag 10 april 2005 22:27 schreef Bayswater het volgende:
Waarom zou iemand een surrogaatpuist op haar gezicht willen vraag ik me weleens af.
Nee, Reinier is een catagorie opzichquote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Reinier deed vorig jaar precies hetzelfde als Steven....maar hem vinden jullie wel helemaal geweldig![]()
En over 100 jaar vraagt men zich af hoe de derde wereldoorlog is ontstaan, hopelijk heeft men een tvp hier geplaatst.quote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Die Chinezen zullen nu wel de pest hebben aan blanken
neejoh die chinezen zijn blij dat er eindelijk eens wat gebeurdquote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Die Chinezen zullen nu wel de pest hebben aan blanken
Reinier en Steven die hetzelfde doenquote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Reinier deed vorig jaar precies hetzelfde als Steven....maar hem vinden jullie wel helemaal geweldig![]()
Ga jij is even je mond spoelenquote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Jeroen ook.quote:
Dat hoor je vaker, maar het grootste verschil tussen die twee is, is dat Reinier het allemaal vermakelijk en minder serieus deed. Hij wist waar hij mee bezig was, maar hij deed het op een vermakelijk manier.quote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Ja maar!... ja maar?quote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef 2Drix het volgende:
Die zijn er al uit.quote:Op zondag 10 april 2005 22:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en die homo's dan?
Vind je haar echt aantrekkelijk?quote:Op zondag 10 april 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jeroen ook..
Maar Manja is een vrouw..
En wat voor een..
Kan je dr wel aan dan?quote:Op zondag 10 april 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jeroen ook..
Maar Manja is een vrouw..
En wat voor een..
Neuh, dat niet.quote:Op zondag 10 april 2005 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind je haar echt aantrekkelijk?
Dat betwijfel ik.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 22:35 schreef 2Drix het volgende:
Ik bedoel dus vooral dat gescheld tegen mensen die hun een lift aanbieden
en die drive klootzak! was dus zeker wel serieus
dankjequote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef Pistol_Pete het volgende:
Dit is het betere topic
Die andere heeft maar een kut topic titel
Deze moet blijven
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het enige wat dan wel weer grappig van Manja was dat vlaggen.
Roos: Jullie mogen nog een duo afvlaggen. Wie worden dat
Manja:Ja, erm, Rinck en Jorien maar
Roos: [i] Ok, Rinck en Jorien, jullie moeten een halfuur wachten[/i
* Manja stapt naar voren en zwaait demonstratief nog met de vlag
Dat vond ik eigenlijk best wel kinderachtig.quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roos: Jullie mogen nog een duo afvlaggen. Wie worden dat
Manja:Ja, erm, Rinck en Jorien maar
Roos: Ok, Rinck en Jorien, jullie moeten een halfuur wachten
* Manja stapt naar voren en zwaait demonstratief nog met de vlag
Manja:Dat wilde ik nou echt doen
quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Bayswater het volgende:
Ze valt nog wel door de manja.
Ja maar een normaal mens zou daar toch enige gène in voelen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem jij Jeroen, neem ik Manja!quote:Op zondag 10 april 2005 22:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh wee, als iemand de inkopper maakt!
quote:Op zondag 10 april 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
Manja en ik worden hier gewoon gedemoniseerd!!!111!!11!!1!.
Zo..
[afbeelding]
Tja, dat is wel genant, maar het is wel een spel. Niet een klein kindje pesten ergens op een pleintje.quote:Op zondag 10 april 2005 22:46 schreef wappertje het volgende:
[..]
Ja maar een normaal mens zou daar toch enige gène in voelen.
Bijvoorbeeld dat ze Carla & Sophie 4 keer achter elkaar ging afvlaggen. Vergelijk het met iemand die uit een kuil probeert te kruipen, en die je dan telkens weer naar beneden trapt. Op een gegeven moment wordt het genant.
Ach ik betaal ook regelmatig 40 euro voor een bak Chinees.quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
100 dollar om met Sofie te zoenen
De woede richt zich op Manja, maar ik vind die Jeroen ook wel iets achterbaks hebben. Dat fluisterende praten enzo, echt oprecht vind ik hem niet.quote:
ga jij lekker weer zo'n kansloze poll makenquote:
Heeft keijz al voor me gedaan.quote:Op zondag 10 april 2005 23:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
ga jij lekker weer zo'n kansloze poll maken
Dat vlaggen was gewoon een kinderachtige actie, sloeg nergens op imho. Hele tijd iemand achter je houden.quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
Begrijp ook niet dat ze maar mochten blijven vlaggen. Daar had best een maximum aan gesteld kunnen worden. Wel mooi dat ze erachteraf helemaal niets aan hebben gehad.
Het lijkt me minder leuk als jij 1 van de 5 kinderen in dat bedje bent. Beelden van dat Internaat waren zeker indrukwekkend.quote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Leuke aflevering weer!
Goede redenatie ook Kozzmic!
Ik vind het zelf wel leuk om te zien hoe ze steeds op de meest bijzondere plaatsen overnachten. Die school waar Just en Bregtje zaten was natuurlijk ontzettend bijzonder. En dan die enorme berg met kinderen die daar rondrent en met 5 kinderen in 1 bedje!!! Mooi om te zien!
Ze vlagde naar elke auto die voorbijkwam...quote:Op zondag 10 april 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
Kinderachtige actie???
HALLO! Dat is het spel hoor.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |