Just en Brechtje zijn wel sympathiek. Misschien ook wel de ideale winnaars. Maar als het programma enkel van dat soort kandidaten had gehad dan had je PE alleen kunnen gaan volgen vanwege de mooie plaatjes van het landschap en de bevolking. De race was verder niets aan geweest.quote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het zelf wel leuk om te zien hoe ze steeds op de meest bijzondere plaatsen overnachten. Die school waar Just en Bregtje zaten was natuurlijk ontzettend bijzonder. En dan die enorme berg met kinderen die daar rondrent en met 5 kinderen in 1 bedje!!! Mooi om te zien!
Doe even normaal.quote:Op zondag 10 april 2005 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat een Indiase voodo-priester binnenkort en passent haar hart eruit rukt...
Ik denk het wel, aangezien die nu onderaan staan. Het zou mij niet zo uitmaken, omdat ik meer in China ben geinteresseerd dan in India, maar ik blijf zeker wel kijkenquote:Op maandag 11 april 2005 01:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
wie zal er volgende week uitvliegen? rick & jorien toch? ooooof slaat bij sommige de vermoeidheid toe
ja constant die ruzies, en dat gezeik op elkaarquote:Op maandag 11 april 2005 08:00 schreef BobRooney het volgende:
Ik vond Manja met haar vlag zwaar irritant..ze hadden die vlag in der reet moeten stoppen!!!
Waar ik wel blij met ben is dat 666ofie en Steven eruit zijn. Wat heb ik me geirriteerd aan die gasten zeg.
ze zijn nu zelfs uit elkaar, dat verbaasde me helemaal niets.quote:Op maandag 11 april 2005 08:36 schreef keijz het volgende:
[..]
ja constant die ruzies, en dat gezeik op elkaar
Ja, Jeroen krijgt maar geen genoeg van die centenbak, viel me ook al op. Maar goed...Rink en Jorien geven elkaar ook net geen tongzoen.quote:Op maandag 11 april 2005 08:45 schreef keijz het volgende:
Zijn manja en jeroen nou eigelijk partners tijdens pe? want ze zoenen elkaar wel enzo
en ik bedoel, manja zoenen doe je ook niet vrijwillig
iddquote:Op maandag 11 april 2005 09:38 schreef Bayswater het volgende:
Ja, tegenstrijdige OP, wat doen die kotssmileys anders bij Jeroen en Manja?
quote:Op maandag 11 april 2005 00:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Doe even normaal.
Het is een SPEL, dames&heren, als je niet wilt winnen moet je gewoon op trektocht gaan in Nepal. Now you're in to win.
Ik vond eerst Manja helemaal niks, maar na deze scene is ze het helemaalquote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het enige wat dan wel weer grappig van Manja was dat vlaggen.
Roos: Jullie mogen nog een duo afvlaggen. Wie worden dat
Manja:Ja, erm, Rinck en Jorien maar
Roos: Ok, Rinck en Jorien, jullie moeten een halfuur wachten
* Manja stapt naar voren en zwaait demonstratief nog met de vlag
Manja:Dat wilde ik nou echt doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |