Nee, die niet, maar misschien helpen Jeroen en Manja Krieke en Natalie wel. Om te voorkomen dat die eruit moeten. Het maakt Jeroen en Manja denk ik verder niet uit of Karla en Sofie of Rinck en Jorien eruit gaan.quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik denk niet dat jeroen en manja mensen gaan helpen eigelijk.....
sowieso R&J niet...
Dat werd gezegd door de voice-over bij "Volgende week in PE".quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Maareh... volgende etappe gaat er weer iemand uit?
Hoezo dat?
quote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat werd gezegd door de voice-over bij "Volgende week in PE".
Dat heb je natuurlijk gemist omdat je even je sperma moest opruimen na Manja's gezicht gezien te hebben.
Eh... jij had toch gezegd dat je PE helemaal niet meer zo leuk vond?quote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef Orginial het volgende:
Gister was geweldig. Had ik te veel gezegd?
Er zijn nog 5 kandidaten, terwijl er nog 6 etappes komen.quote:Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef BVO het volgende:
[..]. Nee, ik wist het wel, daarom vraag ik het nu ook he.
.
Maareh... waaróm moet er weer iemand uit?? Tis toch altijd om de 2??
Dat zeg ik toch niet! Maar ze krijgen toch wel iedere etappe punten!quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Maareh... volgende etappe gaat er weer iemand uit?
Hoezo dat?
Volgens mij is dat Jeroen niet.quote:Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef Scope het volgende:
Jeroen heeft inmiddels al een goedkoop baantje gevonden na Peking Express... of misschien al drvoor...
[afbeelding]
Wie is het dan?quote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Gia het volgende:
Volgens mij is dat Jeroen niet.
Lees ff terug ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh... jij had toch gezegd dat je PE helemaal niet meer zo leuk vond?![]()
Dit had ik ook gezien.. in het Bristol-krantje.quote:Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef Scope het volgende:
Jeroen heeft inmiddels al een goedkoop baantje gevonden na Peking Express... of misschien al drvoor...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |