Nee, die niet, maar misschien helpen Jeroen en Manja Krieke en Natalie wel. Om te voorkomen dat die eruit moeten. Het maakt Jeroen en Manja denk ik verder niet uit of Karla en Sofie of Rinck en Jorien eruit gaan.quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik denk niet dat jeroen en manja mensen gaan helpen eigelijk.....
sowieso R&J niet...
Dat werd gezegd door de voice-over bij "Volgende week in PE".quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Maareh... volgende etappe gaat er weer iemand uit?
Hoezo dat?
quote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat werd gezegd door de voice-over bij "Volgende week in PE".
Dat heb je natuurlijk gemist omdat je even je sperma moest opruimen na Manja's gezicht gezien te hebben.
Eh... jij had toch gezegd dat je PE helemaal niet meer zo leuk vond?quote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef Orginial het volgende:
Gister was geweldig. Had ik te veel gezegd?
Er zijn nog 5 kandidaten, terwijl er nog 6 etappes komen.quote:Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef BVO het volgende:
[..]. Nee, ik wist het wel, daarom vraag ik het nu ook he.
.
Maareh... waaróm moet er weer iemand uit?? Tis toch altijd om de 2??
Dat zeg ik toch niet! Maar ze krijgen toch wel iedere etappe punten!quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
Maareh... volgende etappe gaat er weer iemand uit?
Hoezo dat?
Volgens mij is dat Jeroen niet.quote:Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef Scope het volgende:
Jeroen heeft inmiddels al een goedkoop baantje gevonden na Peking Express... of misschien al drvoor...
[afbeelding]
Wie is het dan?quote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Gia het volgende:
Volgens mij is dat Jeroen niet.
Lees ff terug ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh... jij had toch gezegd dat je PE helemaal niet meer zo leuk vond?![]()
Dit had ik ook gezien.. in het Bristol-krantje.quote:Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef Scope het volgende:
Jeroen heeft inmiddels al een goedkoop baantje gevonden na Peking Express... of misschien al drvoor...
[afbeelding]
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt? Dat zeiden zew gisteren op tv.quote:Op maandag 11 april 2005 17:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet! Maar ze krijgen toch wel iedere etappe punten!
Stel ze eindigen volgende week als laatste, dan zijn ze voor de week erop niet meer helemaal veilig.
Maar goed, lees net dat er volgende week al wel iemand uit moet. Dat vergroot dan de kans dat Jeroen en Manja Krieke en Natalie gaan helpen ten nadele van Rinck en Jorien.
Volgens mij is er niemand aangekomen. Als je S&S in het donker zag prutsen met het liften dan kan ik althans niet geloven dat die de streep nog hebben gehaald, terwijl ze kennelijk tweede zijn geworden. Dus ze worden op een bepaald tijdstip gewoon opgehaald. Ik vind het wel jammer dat ze niet wat meer laten zien van de race, bijvoorbeeld met plattegrondjes waar iedereen uithangt. Verder verbaast het me dat er vaak een groot aantal koppels vlak op elkaar zit, met grote afstanden in die primitieve gebieden zou je verwachten dat verschillen kunnen oplopen tot minimaal een halve dag.quote:Op maandag 11 april 2005 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, je hebt natuurlijk altijd kijkertjes met de scorekaart op schoot.
Volgens mij laten ze het wel eensexpres een beetje in het ongewisse, maar helemaal niéts uitzenden van de aankomst zoals nu?
Ik snap dan ook het "nut" niet van ze naar zo'n eiland laten gaan (waarschijnlijk zijn ze allemaal tegelijk met de boot overgestoken of zo), maar misschien komt dat de volgende uitzending nog.
Vind ik ook. Maar geregeld wordt er volgens mij ook flínk gemanipuleerd met de posities van de deelnemers om een spannende sfeer te creëeren. Dus ál te specifiek moeten zijn over de posities zou dat onmogelijk maken.quote:Op maandag 11 april 2005 17:55 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze niet wat meer laten zien van de race, bijvoorbeeld met plattegrondjes waar iedereen uithangt.
stond ook al een paar topics terugquote:Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef Keios het volgende:
S&S zijn na PE uit elkaar gegaan. Maar PE was niet de reden.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGVDUAK1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |