Just en Brechtje zijn grotere concurrenten.quote:Op maandag 11 april 2005 13:25 schreef keijz het volgende:
Manja is ook echt dom.. als ze SS nou voor had laten gaan, waren R&J er nu uit, en hadden ze een echte 'concurent' minder

ja maar die gaan er niet zo snel uit hequote:Op maandag 11 april 2005 13:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Just en Brechtje zijn grotere concurrenten.

Precies, toen vond ik het ook al onzin en gejank, en dat is nog niet veranderdquote:Op maandag 11 april 2005 13:05 schreef appelsientje het volgende:
Ja maar dat deed hij vanwege het feit dat ze eerder een afspraak hadden gemaakt dat ze elkaars lift niet afpakken... oorzaak gevolg verhaal
Maar daar hebben we het volgens mij eerder over gehad...

afspraken maken kan best, ze nakomen is moeilijkerquote:Op maandag 11 april 2005 13:49 schreef hemmes het volgende:
Tis wel leuk en aardig allemaal dat afspraken maken, maar het is altijd eigenbelang natuurlijk. Race is race en dan kan je geen afspraken amken. En die Rienck vind ik een beetje een zielig ventje.

Klopt maar dan is het misschien iets meer begrijpelijker dat je dan een middelvinger opsteekt..quote:Op maandag 11 april 2005 13:59 schreef hemmes het volgende:
preceis. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan met die ene afspraak van R&j en manja en die knakker. Ook eerste beste lift pakken wat je tegenkomt.

Volgens mij reageerden Jeroen en Manja heel verbaasd dat Steven en Sophie er nog niet waren. Die hadden immers genoeg voorsprong gekregen. En de treuzel-tactiek van Just en Bregtje hielp natuurlijk ook niet echt mee.quote:Op maandag 11 april 2005 13:25 schreef keijz het volgende:
Manja is ook echt dom.. als ze SS nou voor had laten gaan, waren R&J er nu uit, en hadden ze een echte 'concurent' minder

Niet in beeld gebracht dat ze een medaille kregen, dus denk 't niet..quote:Op maandag 11 april 2005 13:49 schreef TheSeeker_NL het volgende:
kregen ze eigelijk wel een medaille? en wat gebeurd er met die medaille van S&S? was het vorige keer niet zo dat de medailles werden gegeven aan koppels die nog in de race zaten? kan me nog iets herrinderen ofzo.....

*dondert demonstratief in een Chinees ravijn*quote:Op maandag 11 april 2005 14:06 schreef BVO het volgende:
Manja!!
*zwaait demonstratief met rode vlag..

BVO, de eerste keer was het grappig, nu begin je gewoon als een idioot te doenquote:Op maandag 11 april 2005 14:06 schreef BVO het volgende:
Manja!!
Voor de rest heb ik weinig inhoudelijkste melden, ik let alleen nog maar op Manja.
*zwaait demonstratief met rode vlag..

Ja, inderdaadquote:Op maandag 11 april 2005 14:37 schreef keijz het volgende:
[..]
BVO, de eerste keer was het grappig, nu begin je gewoon als een idioot te doen

Ik meen het serieus.quote:Op maandag 11 april 2005 14:37 schreef keijz het volgende:
[..]
BVO, de eerste keer was het grappig, nu begin je gewoon als een idioot te doen

Natalie moest in het eerste half uur al kotsen en die zit er ook nog steeds in. Karla's braakpartijtje hoeft dus echt niet het einde te betekenen van hun reis...quote:Op maandag 11 april 2005 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een spannende aflevering gisteren..
Manja is echt een walgelijk mens. Ik vond d'r op het begin nog sympathiek, maar nu is er geen greintje respect meer over.
Sophie en Karla daarentegen.. Mooi dat Karla lekker in die auto bleef zitten, die vieze Steven moet maar oprotten. En dat deed 'ie dan ook.
Ik vrees alleen dat Sophie en Karla er volgende week uit moeten.. Want ja, je zag al dat Karla ziek werd en volgende week valt weer een koppel af.
Ik vind het jammer dat je niks meer ziet van Krieke en Natalie. De eerste twee afleveringen speelden ze echt de hoofdrol, en nu zie je ze alleen bij de eindklassementen.

Hun amulet was toch die wat extra was ingelast bij die wegwerkzaamheden-ettappe?quote:Op maandag 11 april 2005 14:32 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Niet in beeld gebracht dat ze een medaille kregen, dus denk 't niet..
Dat van vorig jaar, staat me inderdaad ook bij.
Nu is dat schijnbaar niet meer.. of komt dat nog later in de afleveringen?

quote:Op maandag 11 april 2005 14:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik meen het serieus..
Ik vond d'r geweldig gisteren.
Ik vond d'r altijd al boeiend, maar wist niet of dat door walging of bewondering was. Na gisteren weet ik het zeker..

Die hele aankomst op dat eiland is niet gefilmd. Van niemand. Ineens vertelde de voice-over dat "iedereen inmiddels op het eiland was gearriveerd" en gingen we naar de puntenverdeling. Beetje vage knip was dat.quote:Op maandag 11 april 2005 14:32 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Niet in beeld gebracht dat ze een medaille kregen, dus denk 't niet..

misschien was dat in verband met de tijd...quote:Op maandag 11 april 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hele aankomst op dat eiland is niet gefilmd. Van niemand. Ineens vertelde de voice-over dat "iedereen inmiddels op het eiland was gearriveerd" en gingen we naar de puntenverdeling. Beetje vage knip was dat.

Dat doen ze altijd wanneer het een eliminatie betreft. Op die manier blijft het voor de kijker tot op het laatste moment spannend wie er in welke volgorde is aangekomen.quote:Op maandag 11 april 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hele aankomst op dat eiland is niet gefilmd. Van niemand. Ineens vertelde de voice-over dat "iedereen inmiddels op het eiland was gearriveerd" en gingen we naar de puntenverdeling. Beetje vage knip was dat.

Mja, je hebt natuurlijk altijd kijkertjes met de scorekaart op schoot.quote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd wanneer het een eliminatie betreft. Op die manier blijft het voor de kijker tot op het laatste moment spannend wie er in welke volgorde is aangekomen.

Volgens mij worden ze, als het tijd is, opgehaald en dan bepaald de afstand die ze nog moesten, wie eerste, tweede enz..... lag.quote:Op maandag 11 april 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |