quote:Op maandag 28 maart 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij wel
quote:Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
No way dat die hayabusa 300 in 11 a 12 seconden kanquote:0-100 2.9 seconden
0-200 5.7 seconden
0-300 11 of 12 seconden
Ja, nee hoeft niet.quote:Ik hap niet, ik probeer jou wat te leren...
Wat lul je nou krom over ervaring?quote:Ervaring Lars
Geknepen Bandit 600 :
0-100 5,5 sec
0-170 30 seconden ofzo
Busa:
0-100 2.9 seconden
0-200 5.7 seconden
0-300 11 of 12 seconden
Maar verder best geschikt voor een beginner hoor
Vroeg of laat kom je gewoon veel te hard of een bocht af... of geef je te snel/teveel gas bij het uitkomen van de bocht en lig je op je plaat Lars Je hebt er nog niet echt veel kaas van gegeten geloof ik
Ja en? Ik had er al last mee op een GSXR600.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:23 schreef PatrickM het volgende:
De kans dat je met een Busa iets te veel gas geeft in een bocht en daardoor de achterkant uitbreekt is levensgroot aanwezig... dus enige ervaring is toch wel vereist. En zelfs dan is het nog een pittige machine...
Ik vind dat je een punt maaktquote:Op maandag 28 maart 2005 18:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, nee hoeft niet.
[..]
Wat lul je nou krom over ervaring?Je dreunt gewoon wat specs op en daarmee toon je aan dat iemand zich dood rijdt op een bepaalde motor?
Je gaat er en passant ook nog eens vanuit dat iedereen dezelfde fout gaat maken.......
Overigens geef je zelf al aan dat de persoon zelf een (inschattings)fout kan maken, maakt het dan uit op wat voor motor je zit?Een fout is toch een fout? Ligt het aan de motor als de mens er op een fout maakt?
Oh sorry, doei.quote:
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik vind dat je een punt maakt
maar denk zelf dat factor ervaring bij een busa van groter belang is dan op een bandit![]()
als je door geleidelijk vergroten van het vermogen waar je op rijd, leer en wen je volgens mij beter en gemakkelijker aan hoge snelheden dan gelijk op een 150+ Pk monster te stappen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:49 schreef hollander172 het volgende:
dat probeerde ik Stephan duidelijk te maken
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga een skileraar toch ook niet proberen duidelijk te maken hoe ie moet skieeën terwiijl ik zelf niet skieeën kan
Blijft moeilijk dat begrijpend lezen he?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga een skileraar toch ook niet proberen duidelijk te maken hoe ie moet skieeën terwiijl ik zelf niet skieeën kan
Zal ik t nog 1x proberen dan..... jij probeert mij duideiljk te maken dat het aan de persoon ligt en niet aan de motor (of voor een klein deel dan)quote:Op maandag 28 maart 2005 19:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijft moeilijk dat begrijpend lezen he?
quote:In het vorige topic schreef Geqxon het volgende:
Mja mijn tomos verzeker ik nog even voor die laatste paar maanden, waarna ik hem denk ik tegen een boom aanrij (verzekerings-questie, even voor 2 weken all-risk verzekeren).
Volgens mij houdt die turk ook wel van een beetje rellen tussen het bidden doorquote:Op maandag 28 maart 2005 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je begint voorspelbaar te worden Hicham, héél voorspelbaar
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je begint voorspelbaar te worden Hicham, héél voorspelbaar
Nou probeer ik het ook nog maar een keertje onder het mom van de paasgedachte.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal ik t nog 1x proberen dan..... jij probeert mij duideiljk te maken dat het aan de persoon ligt en niet aan de motor (of voor een klein deel dan)
Dat zeg ik nergens.quote:En als je zegt ''maar ik ga heel rustig rijden met die R1/Busa/whatever" ben je niets meer dan jezelf voor de gek aan het houden...
Nee dat verschil is er niet. Het ligt aan het individu en de omstandigheden hoe groot deze kans is.quote:Dus ja, er is zeker veel meer kans op ongelukken als je begint op een Busa ipv een 25kw Bandit. Ik zou haast zeggen, een kans 130% op een ongeluk tov 40%....
Wat ga je doen dan? Boorplatform op ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:29 schreef RB het volgende:
Laatste post voor deze week morgen het grote water op
STD ATD Flight Company ETA Status Routing
07:00 56A NAM-TIGER 10:00 SHUTTLEFLIGHT
Om 0:600 in schecken![]()
Ik heb wat gemist?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:29 schreef RB het volgende:
Laatste post voor deze week morgen het grote water op
STD ATD Flight Company ETA Status Routing
07:00 56A NAM-TIGER 10:00 SHUTTLEFLIGHT
Om 0:600 in schecken![]()
Waarom kan een beginnende automobilist geen dure en snelle auto's verzekeren denk je?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:30 schreef hollander172 het volgende:
Een motor is een machine, zonder iemand die hem bedient doet ie niks en daarom ben je dus zelf verantwoordelijk voor eventuele gevolgen.
Iemand die je niet kent iets aan- of afraden kan wel maar je kan niet stellen dat iemand zich 100% zeker dood rijdt op een bepaalde machine, je bent God niet namelijk.
Ik heb nergens 100% gezegd... maar de kans is en blijft aardig groot, zo leert de ervaring ook...quote:Op maandag 28 maart 2005 19:30 schreef hollander172 het volgende:
Iemand die je niet kent iets aan- of afraden kan wel maar je kan niet stellen dat iemand zich 100% zeker dood rijdt op een bepaalde machine, je bent God niet namelijk.
Omstandigheden = dus onervarenheid icm het vermogenquote:Nee dat verschil is er niet. Het ligt aan het individu en de omstandigheden hoe groot deze kans is kijken.
Ik zou hem inderdaad ook niet tegen een boom aanrijden maar gewoon verkopen en als gestolen opgeven.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lol, ik maakte maar een grapje van die verzekering
Wedervraag aan onze verzekeringsmedewerker: waarom kan iemand van 21 geen M3 verzekeren bijv. maar wel een busa?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:33 schreef PatrickM het volgende:
Waarom kan een beginnende automobilist geen dure en snelle auto's verzekeren denk je?
Net als de meeste verzekeraars steeds vaker moeilijk doen over jonge personen i.c.m. snelle motoren...
Lees nog eens terug, ik stel alleen dat je niet met zekerheid kan zeggen dat een machine de schuld is van een ongeluk. Ook geef ik aan het niet verstandig te vinden.quote:Dat is vast omdat beginners zoveel ervaring hebben en het vast wel kunnen handelen...
Of zouden de statistieken toch toevallig in het nadeel wijzen van beginners
Welke ervaring?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb nergens 100% gezegd... maar de kans is en blijft aardig groot, zo leert de ervaring ook...
Ik laat me niet opjagen en heb niks te bewijzen dus dat zou kunnen.quote:Lars, ik zou jou weleens met ons willen zien mee gaan op een 98'er R1 of Hayabusa.... kijken of dat goed gaatHet maakt immers niets uit waar je op rijdt volgens jou.... het zit allemaal in je rechterhand
Wel realistisch blijven he knul?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Hahahha ja dat kan ook. Voor mijn tomos krijg ik waarschijnlek 2 tientjes en een steun azie polsbandje
Snap je het nou echt niet of doe je maar alsofquote:Op maandag 28 maart 2005 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Welke ervaring?Onze almachtige Riet heeft een busa gecrashed, is overleden aan de gevolgen, teruggekeert op aarde en nu het op een bandit goed gaat tot de conclusie gekomen dat een busa evil is?
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Aan de ene kant zeg je dat het geen reet uitmaakt omdat je de machine bedient maar nu zeg je weer dat het niet verstandig isquote:Op maandag 28 maart 2005 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Ik laat me niet opjagen en heb niks te bewijzen dus dat zou kunnen.Of het verstandig is aangezien ik een ZXR gewend ben is een ander verhaal.
Nope productieplatform, reparatie van een gasput op een paar km diepte.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Boorplatform op ofzo?
Ga nou niet terugkrabbelen he, ik heb je naam & adres alquote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lol, ik maakte maar een grapje van die verzekering
Moet je dat in duikerspak gaan doen ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:48 schreef RB het volgende:
[..]
Nope productieplatform, reparatie van een gasput op een paar km diepte.
Kom/mag vrijdag weer naar huis als het goed is
Ik snap best wel waar je heen wil hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Snap je het nou echt niet of doe je maar alsof
De ervaring = statistieken, cijfers, algemene feiten...... lees maar een willekeurig motor forum, bijv motor-forum.nl.....
Nee ik spreek mezelf niet tegen, mij lijkt het niet handig om direct in groepsverband te gaan rijden op een motor die ik niet ken.quote:Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Aan de ene kant zeg je dat het geen reet uitmaakt omdat je de machine bedient maar nu zeg je weer dat het niet verstandig isHoezo dan niet
Niet iedere jongere laat zich opjagen net zo min als dat er boven de 40+ geen mensen zijn die dat wel doen.quote:JIJ laat je niet opjagen.... maar niet iedereen denkt er zo over..... (jonge mensen he, daar ging het nu net om, duh)
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busaquote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
Nog zoiets, wie van de twee zou eerder een ongeluk hebben: 21 jarige die een chopper koopt voor woon-werkverkeer of de 21 jarige die een busa koopt om af en toe te knallen?
Ik zou het heel stoer vinden, maar dat lukt me op dit moment met geen enkele motor. Heeft ook niets met de motor te maken. Ik kan/durf het op dit moment nog niet. Maar ik ben ook nog maar net begonnen en hoewel ik al veel heb geleerd, is het nog niets vergeleken bij wat ik nog ga leren.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef PatrickM het volgende:
Stepjes aan de grond gereden met de ZX9R?
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
Moet je dat in duikerspak gaan doen ofzo?
Shit hee........ waar hebben we het overquote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busa
En zou dat komen door de motor of het doel waarvoor deze is aangeschaft? Of een combinatie van beiden?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busa
Ik vermaak me anders wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Shit hee........ waar hebben we het over![]()
Het zit nu een beetje op het niveau van een gemiddelde verjaardag van een bouwvakker......
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo dus.....
"Ik heb een R6 gekocht..." "Een R6?! Een R1 is toch veel sneller"
"Ik zou me echt gelijk doodrijden op zo'n ding"
Zou die ook voorbij komen?quote:En nu dus de vraag wie er meer kans op een ongeluk heeft... 21 jarige op Busa of chopper
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Ow en wat betreft die M3:
[afbeelding]
Ow en hicham, zat jij vroegah niet op e-programmeur?
Ben je echt geen kloon van mij?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik ben daar al meer dan 2 jaar verbannen
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:
- R1 voor beginner geschikt?
- Fireblade doen want ik vind m'n lesmotor zo saai?
- etc. etc.
Hey, ik ben een te gek gave coole motorrijder ja, en niet andersquote:Op maandag 28 maart 2005 20:43 schreef PatrickM het volgende:
Hicham en Geqxon zijn gewoon dus Tweaker nerds
Ja, of van die kloontjes die ... hmm, laat maar. Ik wil het niet verpesten voor Rietvaerder, zijn topic loopt te goed ergens anders op het forumquote:Op maandag 28 maart 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:
- R1 voor beginner geschikt?
- Fireblade doen want ik vind m'n lesmotor zo saai?
- etc. etc.
quote:
Ik ben allergisch voor lelijke topicsquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Youp het volgende:
mensen kijk :
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92688/1
1 | [url=http://dielangeURL]Marktplaats advertentie[/url] |
Verder ziet de motor er leuk uitquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Youp het volgende:
mensen kijk :
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92688/1
ik ben niet zo goed in html codequote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor lelijke topics
Verander die teringlange URL naar
[ code verwijderd ]![]()
Is geen HTML code, is UBB code, te vinden in de FAQquote:Op maandag 28 maart 2005 22:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in html codeen tsjah dat jij allergisch bent voor lelijke topics
boeiend
okequote:Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Is geen HTML code, is UBB code, te vinden in de FAQ
Een net topic nodigt uit tot lezen
Het was een goed bedoelde tip
Fok!Forum maakt die URL vanzelf wat korter, gelukkig maarquote:Op maandag 28 maart 2005 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Wss koop ik zoiets:
http://www.marktplaats.nl(...)der%3Dprijs%26js%3D1
Lekker lange code he hichamof iets korter:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/honda/85065.htm
of nog korter
Marktplaats advertentie
idd dat wel.. en ze zijn over het algemeen best betrouwbaar die blokjesquote:Op maandag 28 maart 2005 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Fok!Forum maakt die URL vanzelf wat korter, gelukkig maar
Voor 450 euro kan je bijna geen miskoop doen als je bereidt bent op zo'n ding te gaan rijden
Een 23 jaar oude motor met 18.000 km op de tellerquote:Op maandag 28 maart 2005 22:56 schreef Geqxon het volgende:
Niks mis met Honda Rebel blokkenEr zit er eentje onder een quad hier, bruut geluid (komt wel door uitlaat) en trekt nog flink door
Of deze CB400 dan
Slaap zequote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
idd dat wel.. en ze zijn over het algemeen best betrouwbaar die blokjes
maar ik ga dr van tussen... morgen om 7 uur op en de afgelopen 3 dagen keihard gefeest
Geilquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef tvdleur het volgende:
Oeh! Beginners met een doodswens... Daar ben ik er 1 van
Behold mijn "nieuwe" GSXR750 (waar ik als 4 dagen A groentje al 600 km mee op heb zitten)
Lijkt me weleens leuk mee te rijden als men hier bij Groningen in de buurt is!
[afbeelding]
Leuk he, kilometers maken. Totdat je je eerste bankafschrift binnenkrijgt en merkt dat al die tankbeurtjes toch wel wat kostenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef tvdleur het volgende:
Behold mijn "nieuwe" GSXR750 (waar ik als 4 dagen A groentje al 600 km mee op heb zitten)
Lijkt me weleens leuk mee te rijden als men hier bij Groningen in de buurt is!
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
Daar is tvdleur weer als iedereen al lang en breed vertrokken is.![]()
Mogen moslims niet telebankieren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 07:48 schreef hicham het volgende:
Leuk he, kilometers maken. Totdat je je eerste bankafschrift binnenkrijgt en merkt dat al die tankbeurtjes toch wel wat kosten![]()
Mwah legitieme vraag denk ik aangezien moslims ook geen rente e.d. mogen betalen of ontvangen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:26 schreef Geqxon het volgende:
Hahahah jullie blijven over zijn geloof doorgaan he
Gisteren in het oude topic vertoonde Hicham ook al bepaalde verlangens die ik niet achter iemand gezocht had die 5 keer per dag moet bidden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:34 schreef hollander172 het volgende:
Mwah legitieme vraag denk ik aangezien moslims ook geen rente e.d. mogen betalen of ontvangen.
Als je denkt dat we er gewoon grapjes over maken zonder ook wat er over te leren zit je er naast, in mijn geval dan want ik kan niet voor iedereen spreken.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:02 schreef SpeedYveS het volgende:
Was een leuke meeting, die CR500 was the bombdat geluid!!
Gevonden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gisteren in het oude topic vertoonde Hicham ook al bepaalde verlangens poste iets wat ik niet achter iemand gezocht had die 5 keer per dag moet bidden.![]()
Ik ben alleen vergeten wat precies, zal misschien vanavond even terugkijken.
Ben nu vrij druk.Moggûh en laters.
![]()
quote:Donorcodicil heb ik niet bij me, maar wel eergisteren ingevuld en opgestuurd![]()
Een naked bike waarmee je met een schepnet achter moet rijden om de onderdelen op te vangenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:42 schreef Geqxon het volgende:
Wat is eigenlijk een cafe-racer?
Nee dat zijn weer ratbikes.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Romius het volgende:
[..]
Een naked bike waarmee je met een schepnet achter moet rijden om de onderdelen op te vangen
oja, die heb je ook nogquote:
Een oude toermotor met sporthouding.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:42 schreef Geqxon het volgende:
Wat is eigenlijk een cafe-racer?
Tijd voor wat geschiedenisles van opa motorrijder.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Romius het volgende:
Een naked bike waarmee je met een schepnet achter moet rijden om de onderdelen op te vangen
Geen idee?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen idee, willen Moslims niet compleet verbrand worden.![]()
Ik ben niet zo'n kroegganger, dus gelukkig val ik daar niet onderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd voor wat geschiedenisles van opa motorrijder.
Oude naked/rat bike?
Zo zien we dat nu, maar in de jaren 70 waren het gewoon de gangbare modellen die omgebouwd waren om te posen bij de Cafe's.
Je reed van Cafe naar Cafe, dus vandaar ze er nog racer achter plakten + de zithouding.![]()
Beetje wannabe stoer dus.
![]()
Vandaag de dag zouden ze een Gele Gixxer 750 kopen en die aanpassen met een Yoshimura demper, kleine knippers enz.
quote:
quote:
Droomweekendje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:54 schreef Free-Spirit het volgende:
![]()
Nu nog een lekker zonnetje dan wordt het ook nog een fijne week
quote:Ik heb het allemaal even niet gevolgd,
Zijn er voor a.s. weekend nog meet plannen?
Mochten ze hier niks organiseren, plan ik voor aankomend weekend wel een mini-motormeet voor ons ipv een skatetochtquote:
Is deze toets: . kapot of zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef Free-Spirit het volgende:
Nog even afwachten wie zich hier geroepen voelt en of je de BMW dan nog niet verkocht hebt
Je weet maar nooit
met vriendin, stationwagen en golden retriever in de achterbak naar strand geweestquote:
Cool, gaan we lekker op de maasvlakte flink vlammen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Mochten ze hier niks organiseren, plan ik voor aankomend weekend wel een mini-motormeet voor ons ipv een skatetocht
Is lang geleden dat ik mee gereden heb, eens kijken of ik nog wel durf
Nog even afwachten wie zich hier geroepen voelt en of je de BMW dan nog niet verkocht hebt
Je weet maar nooit
Uitlaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders ga je toch op die CR mee.![]()
Of heeft ie de uitlaat nog niet in elkaar gezet?![]()
Hebben jullie dat niet al 1.5 week terug gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Cool, gaan we lekker op de maasvlakte flink vlammen ?![]()
![]()
Uh, telebankierenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mogen moslims niet telebankieren?
Bier is voor babiesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:28 schreef Geqxon het volgende:
Nu al wakkerMaar hicham mag toch ook geen bier enzo
BIER!
Hehquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Romius het volgende:
[..]
Hadden ze vroeger geen smaakbesef ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een oude toermotor met sporthouding.
Bron.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen idee, willen Moslims niet compleet verbrand worden.![]()
Muhahahahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Romius het volgende:
Toen heeft ie ons maar ff gebeld, hij was al op weg naar huis namelijk in z'n uppie, om sjonnie ff te overtuigen toch maar niet zo moeilijk te gaan doen![]()
Die sjonnie zei achteraf nog dat ie het niet leuk vond, dat er ineens 10 van die aso motorgangers voor z'n neus stonden.![]()
Hey, waarom onderdruk je Pepijn zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:54 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een lekker zonnetje dan wordt het ook nog een fijne week
Ik heb het allemaal even niet gevolgd,
Zijn er voor a.s. weekend nog meet plannen?
Dat willen mietjes juist, afhankelijk zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
Hey, waarom onderdruk je Pepijn zo?
Pfieuw, rommelige post he
quote:
moslims marokanen zijn een beetje weerstand bij mensen wel gewend.quote:
Jij toch ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
moslims marokanen zijn een beetje weerstand bij mensen wel gewend.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:06 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet al 1.5 week terug gedaan![]()
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/682759/3/50#25828712]dinsdag 29 maart 2005 13:26Eerst mocht hij niet naar een meet en sindsdien mag ie ook niet meer Fok!en ofzo
ze leest hier niet mee, ik heb d'r account nog niet misbruikt om dit te tvp'nquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee BrightEyes, beetje slotjes op mijn topics zetten he![]()
Blaatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Rietvaerder, hier zie ik dat idd niet. En sorry, van het slotje, maar dat was anders wel door een van de vaste modjes daar gebeurd. In het centrale topic kan je prima antwoord krijgen!
Maar je mag vast wel meegluren in de crewfora?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze leest hier niet mee, ik heb d'r account nog niet misbruikt om dit te tvp'n
Het eerste wat ik doe als ik die pc van haar pak is haar uitloggen en #crew op irc eruit flikkeren. Van die kneuzenkermis daar wil ik echt niks wetenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar je mag vast wel meegluren in de crewfora?![]()
wat een stel heikneuters daar bij mekaar zegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:35 schreef hicham het volgende:
Kan iemand even uitzoeken wie de eigenaar van de motor rechts is?
[afbeelding]
Als ik hem tegenkom verbrand ik hem ritueel, hoe durft ie naar een scootermeeting te gaan
Het leek me wel leuk om van bepaalde mensen hier te weten hoe vaak ze "verkeerd" begrepen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik die pc van haar pak is haar uitloggen en #crew op irc eruit flikkeren. Van die kneuzenkermis daar wil ik echt niks weten
Installeer wat C4 rondom je middel er ga er heen de eerste volgende keer dat ze afsprekenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:35 schreef hicham het volgende:
Kan iemand even uitzoeken wie de eigenaar van de motor rechts is?
[afbeelding]
Als ik hem tegenkom verbrand ik hem ritueel, hoe durft ie naar een scootermeeting te gaan
ik geloof dat het aantal notes niet echt geheim is, alleen wat er instaat (ik weet het van mijn eigen notes niet eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het leek me wel leuk om van bepaalde mensen hier te weten hoe vaak ze "verkeerd" begrepen zijn.
Ik dan weer wel, maar ja, jij wil toch geen info die afkomstig is van de kneuzenkermis!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:10 schreef stinkie het volgende:
(ik weet het van mijn eigen notes niet eens)
Zelfmoord is niet toegestaan in de Islamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Installeer wat C4 rondom je middel er ga er heen de eerste volgende keer dat ze afspreken
Zonde van een collega motorrijderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Installeer wat C4 rondom je middel er ga er heen de eerste volgende keer dat ze afspreken
Ik zal niet eens notes hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dan weer wel, maar ja, jij wil toch geen info die afkomstig is van de kneuzenkermis!
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/682759/3/50#25831219]dinsdag 29 maart 2005 15:12
Zelfmoord is niet toegestaan in de Islam
Dan krijgen ze hun 7 maagden niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat zo ?
![]()
word steeds wijzer hiero![]()
Die anderen zijn een Appeltje voor de dorstquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze hun 7 maagden niet.
Wat hebben ze toch met die 7 maagden?Ik tel: 2 handen, 1 leuter en een tong. Zijn de andere 3 nodig om die 7 schoonmoeders die er bij horen weg te houden van de bedstede?
Of gaat het op dagen van de week?
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:37 schreef hollander172 het volgende:
Wat hebben ze toch met die 7 maagden?Ik tel: 2 handen, 1 leuter en een tong. Zijn de andere 3 nodig om die 7 schoonmoeders die er bij horen weg te houden van de bedstede?
Of gaat het op dagen van de week?
![]()
mwah... 116 PK eerderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geil25kw? Damn!
Uit welk bouwjaar komt je fiets eigenlijk?
Als ie die bij jou zoekt heeft ie het nog niet helemaal begrepen denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wil je weer effe bevestiging zien dat je intelligent bent
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wil je weer effe bevestiging zien dat je intelligent bent
Je hapt weer lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik had het over maagden en jij begint over intelligentie?
Neuh, snap alleen de overeenkomsten niet.quote:
maagdenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, snap alleen de overeenkomsten niet.
Zit nog steeds met mijn gedachten bij die 7 maagden.![]()
Lachen man, dat gestuntel etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
maagden
leuk van die mokkels die niks kunnen en niks weten. En dan heb je er nog 7 ook
mmm, nu ik er over nadenk...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lachen man, dat gestuntel etc.
Kan je weer eens een geintje uithalen, cumshot als ze het niet verwachten oid("ik mikte echt naast je oog, echt waar"
)
Ik zie teveel mogelijkheden, back to reality.![]()
Maare, jullie doen toch aan partnerruilquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, snap alleen de overeenkomsten niet.
Zit nog steeds met mijn gedachten bij die 7 maagden.![]()
"Ja die leuter moet echt helemaal in je mond anders lukt het echt niet."quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, nu ik er over nadenk...
"een vrouwelijk orgasme? Nee joh, dat bestaat niet, fabeltjes, echt"
Nu snap ik hem nog steeds niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maare, jullie doen toch aan partnerruilVolgens PatM kon ik aan jou vragen of ik je vriendin niet eens kan lenen
Maatje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, jij hebt een chatmaatje gevonden zie ik
"uitspugen? hoe komje erbij, gewono slikken hoor"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
"Ja die leuter moet echt helemaal in je mond anders lukt het echt niet."![]()
"Niet anaal?Joh iedereen doet dat."
"Voorspel? Dat duurt echt maar max 2 minuten. Nog niet nat genoeg? Dat ligt dan echt aan jezelf."![]()
"Jij vind 1 keer per dag genoeg, nou dan zitten we echt heeeeel ver onder het gemiddelde."
ik sinds de uitleg van Youpquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maatje.
Stond een paar dagen geleden even te praten met een kerel die overduidelijk van de natte was, kwam er een andere kerel binnen en ging ie me voorstellen: "dit is mijn maatje" terwijl hij zijn hand bij hem in zijn kontzak liet glijden.
Niks tegen homo's maar wel tegen het woord "maatje" sindsdien.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
"uitspugen? hoe komje erbij, gewono slikken hoor"
"nee echt, naspel bestaat niet, elke man valt direct erna in slaap"
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef bwt het volgende:
begint op een bedenkelijk nivo te komen hier......
Rietvaerder - ziet er goed uit. Zit het alleen niet erg hoog???
Het is een SC topic hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef bwt het volgende:
sommigen hebben absoluut niet door waar het om gaatquote:
Nou waar gaat het om?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
sommigen hebben absoluut niet door waar het om gaat
ah, dan hoef ik me daar al geen zorgen over te makenquote:
Ignorance is a bless.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
sommigen hebben absoluut niet door waar het om gaat
We wisselen wel vaker van parter gesprek hier, alles komt aan bod.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef bwt het volgende:
Ik merk het inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We wisselen wel vaker van parter gesprek hier, alles komt aan bod.![]()
Verder zijn we al 1.5 jaar onder mekaar, dus alles kan.![]()
![]()
..........en ik schijn opmerkelijk vaak over sex te beginnen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We wisselen wel vaker van partner gesprek hier, alles komt aan bod.![]()
Verder zijn we al 1.5 jaar onder mekaar, dus alles kan.![]()
![]()
Youp van het Hek vond dat als je partner jou een maatje noemde dat je gelijk echtscheiding moest aanvraqen, je bent toch gvd geen Haring ?quote:
Och kutquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Youp van het Hek vond dat als je partner jou een maatje noemde dat je gelijk echtscheiding moest aanvraqen, je bent toch gvd geen Haring ?
misschien kan je buiten het motorrijden nog meer opsteken hier.quote:
Volgens mij was juist de tekst erg optimistisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef bwt het volgende:
zolang de cijfertjes maar kloppen.
(ik wil lekker weer)
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Youp van het Hek vond dat als je partner jou een maatje noemde dat je gelijk echtscheiding moest aanvraqen, je bent toch gvd geen Haring ?
Ga jij je eens laten omscholen tot (corrigerende) leraar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:30 schreef hollander172 het volgende:
Nieuwe weg met F-S ingeslagen Peppie?![]()
Het schijnt dat jij beter weet wat Pepijn wel en niet van mij mag dan ik het weetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:26 schreef hicham het volgende:Eerst mocht hij niet naar een meet en sindsdien mag ie ook niet meer Fok!en ofzo
Wat is vlammen eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Cool, gaan we lekker op de maasvlakte flink vlammen ?![]()
![]()
Dan gaan ze barbecuen op de maasvlaktequote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Het schijnt dat jij beter weet wat Pepijn wel en niet van mij mag dan ik het weet
I'm impressed![]()
[..]
Wat is vlammen eigenlijk?
Misschien hebben nog meer mensen daar zin in, hebben jullie toch nog een meet![]()
Oeps, voel me nu een beetje domquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:06 schreef Romius het volgende:
[..]
Dan gaan ze barbecuen op de maasvlakte
Vlammen op Maasvlakte is met de maximumsnelheid rijden op de Maasvlakte (hier en daar 50 en hier en daar 80quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:12 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Oeps, voel me nu een beetje dom![]()
Dacht even dat het iets met motoren te maken had
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:12 schreef Free-Spirit het volgende:
Oeps, voel me nu een beetje dom![]()
Dacht even dat het iets met motoren te maken had
Lekker die onverwachte uitgaven he.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:23 schreef PatrickM het volgende:
Zo, moet een nieuwe ketting/tandwielset op m'n Kawa laten zetten
Heb trouwens ook een gare schakel er tussen zitten...
Vet ding, en dezelfde voorvork als ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:29 schreef Youp het volgende:
als het een beetje meezit ga ik volgende week zaterdag naar die LC4 kijken
[afbeelding]
bling bling pimpy pimpy
hehe ja helemaal mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vet ding, en dezelfde voorvork als ik.![]()
Zaterdag heb ik trouwens 120 kilometer met de CR gereden.![]()
Gemiddeld verbruik: 1:20.8![]()
Ik kreeg op de heenweg even een stijf been en zeer achterwerk voordat ik halverwege was, dus met ca 25 kilometer, maar eenmaal eroverheen geen problemen meer gehad en het laatste stuk binnendoor 10 kilometer was heerlijk vegen met het ding.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Youp het volgende:
hehe ja helemaal mee eensWP voor (en achter? weet ik ff niet) Motomaster 320 schijfrem voor, 17" excell's, en natuurlijk maxxis goldspeed banden
en een enkele 620cc beukmaster
daarnaast ziet hij er ook nog pimpy uit
en dat verbruik
netjes netjes!!!!!!!!!!!! hoe belabberd voelde je je eigenlijk na die 120km?
of kan je er makkelijk 350km mee maken op een dag
Dus je geeft toe dat hij sommige niet mag van jou?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Het schijnt dat jij beter weet wat Pepijn wel en niet van mij mag dan ik het weet
Ach... poep gebeurtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker die onverwachte uitgaven he.![]()
![]()
ook leuke remschijfquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kreeg op de heenweg even een stijf been en zeer achterwerk voordat ik halverwege was, dus met ca 25 kilometer, maar eenmaal eroverheen geen problemen meer gehad en het laatste stuk binnendoor 10 kilometer was heerlijk vegen met het ding.
De terugweg werd al een beetje gewoon.
Alleen merkte ik dus de volgende ochtend ineens mijn koppeling.
Volgens Mario2Takt komt het omdat de CR niet gemaakt is om op de weg te rijden.
Maar sowiezo schat ik dat er verkeerde olie inzit voor de koppeling.
Straks even open maken, e.a nakijken, en kijken of ik het heel en werkend weer terugkrijg met 2 linkerhanden.
Hier op een vaag GSM piccie mijn voorvork en remschijfje.
[afbeelding]
I'll take that as a yes.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ga jij je eens laten omscholen tot (corrigerende) leraar.![]()
![]()
Dank je en ja jij bent de enige die mij ooit gezien heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef PatrickM het volgende:
Ey, F-S is wel okee hoor
Volgens mij ben ik hier ook de enige die F-S IRL heeft ontmoet
Relax, notice thequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:58 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Bij nader inzien toch maar mijn tekst gewijzigd in:
Get a life...
Je zou bijna zeggen dat je jaloers op me bent dat je zo doorzaagd over Pepijn
Stiekem homo zeker
quote:
Stal hem maar tijdelijk hier, jij je moet je rijbewijs nog halen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef Youp het volgende:
trouwens... volgende week zaterdag is nu dus zekeralleen nog even rondbellen of ik het ding ergens verzekerd krijg en/of hij nog eventueel begrensd moet worden en met een uitdraai verzekerd
krijg je, he als je als outsider bij een club komt die al meer dan 1,5 jaar bij elkaar komt...quote:
Outsider leest anders al 1.5 jaar mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krijg je, he als je als outsider bij een club komt die al meer dan 1,5 jaar bij elkaar komt...
Echt een outsider is ze niet, het is meer een knipperlichtrelatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
krijg je, he als je als outsider bij een club komt die al meer dan 1,5 jaar bij elkaar komt...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
Outsider leest anders al 1.5 jaar mee.![]()
gek he, dat dat gebeurd...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
Gevoelig onderwerp waar je geen grappen over maakt.![]()
![]()
Ik wel.quote:
Ik vat het iets anders op idd.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wel.
1) 16 jaar leeftijdsverschil
2) humor/zuigen/irriteren van Stephan wordt niet door iedereen begrepen.
3) smileydoof
T'is meer aan geweest dan uit, maar post alleen de slechte momenten natuurlijk tijdens emotie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Echt een outsider is ze niet, het is meer een knipperlichtrelatie.
Om de furie van madame F-S niet op me te halen doelde ik eigenlijk op het postgedrag.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
T'is meer aan geweest dan uit, maar post alleen de slechte momenten natuurlijk tijdens emotie.![]()
We zijn zeer steady, en hebben zelfs familie getrotseerd ten faveure van mekaar.![]()
Nou kan ik het niet laten hoor, zo'n mooie voorzet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
En ik post geloof ik bijna nooit meer wat over ons, geen details igg.
Net zoals over het werk, dat laatste niemand opgevallen?
Hele smakelijke voorvallen voorbij gekomen hoor.
wat dat betreft hebben riet en F-S wat gemeenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
Kleine tip: gewoon niet reageren dan gaat ie zijn eigen posts quoten.
Ik kan me F-S vooral herinneren van het leegeditten van berichten, echt irritant. Hierboven staat er ook nog eentje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat dat betreft hebben riet en F-S wat gemeen
Vriendinnetje van Peppie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:47 schreef Makster het volgende:
En WHAT the fuck betekend nou toch dat F-S, lees het nual 3 weken en heb GEEEEEN idee waar het over gaat...
Afkorting ofzo?quote:
Jij bent echt de meest luie witte neger die ik ken, lees eens terug.quote:
Owwww... LOL ja hoe moet ik dat nou weten johquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij bent echt de meest luie witte neger die ik ken, lees eens terug.
Free-Spirit
Moet wel je achterbrug eruitquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef PatrickM het volgende:
Ik lees net op Motozoom dat DID een eindeloze kettingset is en dus zelf te monteren is
Idd... het klinkt best triestquote:
Is dat een positief iets dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:18 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Dank je en ja jij bent de enige die mij ooit gezien heeft
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Owwww... LOL ja hoe moet ik dat nou weten joh
Zat zelf al te puzzelen met Fuck Slut ofzo, of iets in de richting van First nog iets, hoe de fuck kan ik weten dat het Free Spirit betekend
Mijn intensie is niet rellen het is slechts onwetendheid...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ik zat ook al te spelen met letters maar laten we het maar gezellig houden, tot vrijdagmiddag althans.
![]()
Nou je toch weer even online bent, kan je je collega's van de vestiging Vianen niet even uitkafferen?Wat een kneuzenbende, bellen niet terug, willen mijn complete doopceel lichten etc.
Heb 2,5 jaar voor die kneuzen gewerkt en nu komen ze aan met "ja we kennen je eigenlijk niet zo goed", sodeflikker op joh.
Ja hoor, voor hem welquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
Desalniettemin wil ik er best een telefoontje voor je tegenaan gooien....
Sjaakie ik had je al met 1 poot, met een bowlingbaan op je rug, in een bussie richting Frankrijk dus kom niet aan met dat ik niks doequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja hoor, voor hem wel
Het is omdat ie Kawasak rijdt heh?![]()
Wat vervolgens niet doorgaat.....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Sjaakie ik had je al met 1 poot, met een bowlingbaan op je rug, in een bussie richting Frankrijk dus kom niet aan met dat ik niks doe
Weet ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
Mijn intensie is niet rellen het is slechts onwetendheid...
Het zijn twee vrouwen........ Tsja altijd geleerd dat je ze niet mag slaan maar soms........quote:Vianen zeg je, moet ik ze ff voor je slopen?
Weet ik maar je hebt wel de interne telefoonlijst of in ieder geval toegang daartoe.quote:Ik heb helaas geen contact met hun, ik zit bij Randstad Transport in dat is een specialisatie binnen Randstad Holding, ik verder bijna niks met Randstad Uitzendbureau te maken. Desalniettemin wil ik er best een telefoontje voor je tegenaan gooien....
ach manquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen deze foto vertekend enorm,ding is irl groter, heb een nieuwe pic gemaakt net, maar de camera die ik van FS te leen heb wil niet mounten, ook niet na een herstart, andere USB poort ..
![]()
Gisteren deed hij het nog.![]()
[..]
Stal hem maar tijdelijk hier, jij je moet je rijbewijs nog halen.![]()
Tja wat kan ik erop zeggen, het is in ieder geval tegen het beleid, vooral nu de term "hoogst persoonlijk"in het leven is geroepenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
Kleine voorgeschiedenis, heb me daar opnieuw ingeschreven en verder geen enkel probleem.
Ze laten nooit iets van zich horen maar okee daar zijn het uitzendmutsen voor en je weet dat je er altijd zelf achteraan moet.
Nu begint de tijd te dringen dus ik zet meer pressie op ze, paar vacatures naar ze toe gestuurd en er achteraan gebeld. (zelf contact opnemen ho maar)
Direct afgewezen, CV sloot niet aan etc. Okee geen probleem.
Ik ga een paar keer langs en dan komen ze met "we kennen je niet zo goed", "je verhaal is wat dubieus"Ik heb 2,5 jaar voor ze gewerkt, ze kunnen alles zo natrekken in hun systeem.
Nou ja whatever, dan gaan ze maar dingen natrekken. Nieuwe vacatures gestuurd, ze hebben beloofd vandaag zeker contact met me op te nemen.Niet dus.
Als ze zo door blijven liegen dan trek ik ze aan die mantelpakjesover de tafel de volgende keer.
![]()
Ik snap het ook niet zo goed, ze kunnen zo zien dat ik als uitzendkracht en gedetacheerde voor ze heb gewerkt en de maximale tijd heb volgemaakt zoals dat mogelijk is binnen een uitzendorganisatie en dan gaan ze zo doen.
Elke keer als ik er ben zitten ze me met van die glazige manga oogjes aan te kijken alsof ik een debiel ben terwijl ik op dat moment het tegenovergesteld denk.
quote:
Hebben ze weer wat veranderd?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
Tja wat kan ik erop zeggen, het is in ieder geval tegen het beleid, vooral nu de term "hoogst persoonlijk"in het leven is geroepen![]()
Het leuke is dus dat ik die twee die er nu zitten niet ken maar ze zijn maar 1 telefoontje van hun collega's die me wel kennen. Eentje is naar Hilversum verhuisd meen ik en die andere werkt ook op een andere vestiging. Ik werk nu 1 3/4 jaar niet meer voor ze maar ik zag dat ze gewoon mijn hele dossier nog hadden, opzoeken is de moeite niet dus.quote:Kan verder ook niet oordelen over hun motivaties, misschien dat het te maken heeft met je gewerkte fasen binnen de uitzendbranche?
Hoe lang werk je al niet meer voor ze?
Ik snap het ook niet.quote:In ieder geval is het geen stijl om zo met een ex gedetacheerde om te gaan, juist daarom zouden ze je wel moeten kennen, of misschien is dat het probleem wel![]()
Jij weet wel meer dingen niet die tussen mij en Pepijn gebeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
I'm impressed![]()
Ja joh, weer een of andere coole kreet in het leven geroepen, je kent het welquote:
Zijn zelfs wettelijk verplicht om je file 5 jaar te bewaren dus ze MOETEN hem nog hebben, bovendien staat ook alles in het systeem dus ze hebben alle info voorhanden.quote:Het leuke is dus dat ik die twee die er nu zitten niet ken maar ze zijn maar 1 telefoontje van hun collega's die me wel kennen. Eentje is naar Hilversum verhuisd meen ik en die andere werkt ook op een andere vestiging. Ik werk nu 1 3/4 jaar niet meer voor ze maar ik zag dat ze gewoon mijn hele dossier nog hadden, opzoeken is de moeite niet dus.
Vage boel dus, en aan de fasen kan het niet liggen want na 26 niet gewerkte weken val je een fase terug en nu zou je dus gewoon begin fase A zitten en op uitzendbasis mogen werken. Vase B kom je na 76 gewerkte weken en fase B is de contract fasen, ze moeten je dan een contract aanbieden of 26 weken niet meer met je in zee gaan om weer terug te vallen in fase A.quote:Ik snap het ook niet.Er zijn nooit problemen geweest, heb altijd netjes voor ze gewerkt, op tijd briefjes ingeleverd, geen incidenten bij werkgevers etc.
![]()
D'r heeft er zelfs eentje weleens opgemerkt "ik zou willen dat ze allemaal zo correct de dingen afhandelden als jij".
Je E niet maar dus wel je C?quote:Trouwens een tijdje "de baan" op lijkt me ook wel wat, heb alleen mijn E niet.Is daar nog wat in te vinden eigenlijk? Als koerier oid?
jullie gaan nu toch niet meteen allemaal aan de CR500 he?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:38 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien binnekort is een proefrit regelen op een RS250, ook wel blitse apparatjes![]()
Maar misschien beter een CR500 regelen want dat blijft ook TE kick allemaal![]()
![]()
Tja......quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef Youp het volgende:
[..]
jullie gaan nu toch niet meteen allemaal aan de CR500 he?net nu ik de mijne verkopen moet
![]()
Kijk eens voor een SL1000 Falcoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja......
Wil wel weer eens wat anders en een SM vond ik altijd al kick, iets meer vermogen zou ook wel gewenst zijn. Of in ieder geval een totaal ander motorkarakter, en dat heeft die CR wel
Zat me er zelf ook al over te verbazenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
DAMN Mark..... ik herken je niet meer...... check hoe LANGE tekst.....
Ook wel kick inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kijk eens voor een SL1000 FalcoHeel betaalbaar.
Ook wel kick inderdaad, vind het design alleen niet zo. MAar hee, gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Niet te vergeten... SV650... ook wel kick![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Owwww... LOL ja hoe moet ik dat nou weten joh
Zat zelf al te puzzelen met Fuck Slut ofzo, of iets in de richting van First nog iets, hoe de fuck kan ik weten dat het Free Spirit betekend
Wat is er nou kapot dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
Lief koppelingetje zo'n CR500.
[afbeelding]
Heeft ook niets te lijden natuurlijk.![]()
Van jou?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
Heeft ook niets te lijden natuurlijk.![]()
Tja ik wist het echt nietquote:
Zeker alleen die UPSD van de 1000 maakt hem zo geilquote:
Als een blok en frame op een foto al niet mooi uitkomen ..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Youp het volgende:
LOL net is er een advertentie toegevoegd op marktplaats... http://www.marktplaats.net/markt/motoren/crossmotoren/54695.htm
en toevallig OOK in noordwijkdaar ga ik dus meteen ook langs en dan koop ik de mooiste
Dat blikje Red Bullquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Youp het volgende:
LOL net is er een advertentie toegevoegd op marktplaats... http://www.marktplaats.net/markt/motoren/crossmotoren/54695.htm
en toevallig OOK in noordwijkdaar ga ik dus meteen ook langs en dan koop ik de mooiste
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat is er nou kapot dan?
Misschien moeten we samen een CR500 knutselclub beginnen ofzo dan koop ik die andere van die maat van me en dan gaan we lekker sleutelen![]()
Ik was al een held volgens de eigenaar van MotorXtra door alleen maar met de CR te durven rijden.quote:
heeft die andere ookquote:
dat is een vette jaquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:06 schreef Romius het volgende:
[..]
Dan gaan ze barbecuen op de maasvlakte
Kenteken? Don't think so.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:38 schreef Youp het volgende:
dat is een vette jaen niet te duur voor een SM... maarja wel 2takt
Daarom juist, 2takt is volgens mij wel relaxedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:38 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is een vette jaen niet te duur voor een SM... maarja wel 2takt
quote:
Lees jij dit topic eensz.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:43 schreef Makster het volgende:
Daarom juist, 2takt is volgens mij wel relaxed
Alleen dat onderhoud heh![]()
Hoe doen ze dat met de verlichting dan.quote:Yupsie, wel met kenteken chef![]()
2takt is kut als je gaat wheelien..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Daarom juist, 2takt is volgens mij wel relaxed
Alleen dat onderhoud heh![]()
[..]
Yupsie, wel met kenteken chef![]()
lichtspoel inbouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lees jij dit topic eensz.
[..]
Hoe doen ze dat met de verlichting dan.![]()
En dat is ook bijzonder klote als je koppeling niet meer loskomt en je door de file rijdt, gas los dus zo goed als geen effect heeft als een auto van baan verwisseld vlak voor je neus.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef Youp het volgende:
2takt .. geen motorrem...
jups... niet subtiel remmen dusquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat is ook bijzonder klote als je koppeling niet meer loskomt en je door de file rijdt, gas los dus zo goed als geen effect heeft als een auto van baan verwisseld vlak voor je neus.![]()
Alleen een middelvinger rem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:01 schreef Youp het volgende:
en de voorrem hangt er natuurlijk vanaf wat voor eentje je gemonteerd hebt...
Wilde dit eigenlijk onder mijn andere post plakken, maar jij was me voor.quote:en nu ga ik slapen![]()
Ja, maar ik neem aan dat e.a. er al op moet zitten voor gebruik op de weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:51 schreef Youp het volgende:
lichtspoel inbouwenof het is een originele enduro... in 1997 zijn er nog een hoop met kenteken op de weg gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |