quote:Op maandag 28 maart 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij wel
quote:Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
No way dat die hayabusa 300 in 11 a 12 seconden kanquote:0-100 2.9 seconden
0-200 5.7 seconden
0-300 11 of 12 seconden
Ja, nee hoeft niet.quote:Ik hap niet, ik probeer jou wat te leren...
Wat lul je nou krom over ervaring?quote:Ervaring Lars
Geknepen Bandit 600 :
0-100 5,5 sec
0-170 30 seconden ofzo
Busa:
0-100 2.9 seconden
0-200 5.7 seconden
0-300 11 of 12 seconden
Maar verder best geschikt voor een beginner hoor
Vroeg of laat kom je gewoon veel te hard of een bocht af... of geef je te snel/teveel gas bij het uitkomen van de bocht en lig je op je plaat Lars Je hebt er nog niet echt veel kaas van gegeten geloof ik
Ja en? Ik had er al last mee op een GSXR600.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:23 schreef PatrickM het volgende:
De kans dat je met een Busa iets te veel gas geeft in een bocht en daardoor de achterkant uitbreekt is levensgroot aanwezig... dus enige ervaring is toch wel vereist. En zelfs dan is het nog een pittige machine...
Ik vind dat je een punt maaktquote:Op maandag 28 maart 2005 18:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, nee hoeft niet.
[..]
Wat lul je nou krom over ervaring?Je dreunt gewoon wat specs op en daarmee toon je aan dat iemand zich dood rijdt op een bepaalde motor?
Je gaat er en passant ook nog eens vanuit dat iedereen dezelfde fout gaat maken.......
Overigens geef je zelf al aan dat de persoon zelf een (inschattings)fout kan maken, maakt het dan uit op wat voor motor je zit?Een fout is toch een fout? Ligt het aan de motor als de mens er op een fout maakt?
Oh sorry, doei.quote:
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik vind dat je een punt maakt
maar denk zelf dat factor ervaring bij een busa van groter belang is dan op een bandit![]()
als je door geleidelijk vergroten van het vermogen waar je op rijd, leer en wen je volgens mij beter en gemakkelijker aan hoge snelheden dan gelijk op een 150+ Pk monster te stappen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:49 schreef hollander172 het volgende:
dat probeerde ik Stephan duidelijk te maken
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga een skileraar toch ook niet proberen duidelijk te maken hoe ie moet skieeën terwiijl ik zelf niet skieeën kan
Blijft moeilijk dat begrijpend lezen he?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga een skileraar toch ook niet proberen duidelijk te maken hoe ie moet skieeën terwiijl ik zelf niet skieeën kan
Zal ik t nog 1x proberen dan..... jij probeert mij duideiljk te maken dat het aan de persoon ligt en niet aan de motor (of voor een klein deel dan)quote:Op maandag 28 maart 2005 19:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Blijft moeilijk dat begrijpend lezen he?
quote:In het vorige topic schreef Geqxon het volgende:
Mja mijn tomos verzeker ik nog even voor die laatste paar maanden, waarna ik hem denk ik tegen een boom aanrij (verzekerings-questie, even voor 2 weken all-risk verzekeren).
Volgens mij houdt die turk ook wel van een beetje rellen tussen het bidden doorquote:Op maandag 28 maart 2005 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je begint voorspelbaar te worden Hicham, héél voorspelbaar
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je begint voorspelbaar te worden Hicham, héél voorspelbaar
Nou probeer ik het ook nog maar een keertje onder het mom van de paasgedachte.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal ik t nog 1x proberen dan..... jij probeert mij duideiljk te maken dat het aan de persoon ligt en niet aan de motor (of voor een klein deel dan)
Dat zeg ik nergens.quote:En als je zegt ''maar ik ga heel rustig rijden met die R1/Busa/whatever" ben je niets meer dan jezelf voor de gek aan het houden...
Nee dat verschil is er niet. Het ligt aan het individu en de omstandigheden hoe groot deze kans is.quote:Dus ja, er is zeker veel meer kans op ongelukken als je begint op een Busa ipv een 25kw Bandit. Ik zou haast zeggen, een kans 130% op een ongeluk tov 40%....
Wat ga je doen dan? Boorplatform op ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:29 schreef RB het volgende:
Laatste post voor deze week morgen het grote water op
STD ATD Flight Company ETA Status Routing
07:00 56A NAM-TIGER 10:00 SHUTTLEFLIGHT
Om 0:600 in schecken![]()
Ik heb wat gemist?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:29 schreef RB het volgende:
Laatste post voor deze week morgen het grote water op
STD ATD Flight Company ETA Status Routing
07:00 56A NAM-TIGER 10:00 SHUTTLEFLIGHT
Om 0:600 in schecken![]()
Waarom kan een beginnende automobilist geen dure en snelle auto's verzekeren denk je?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:30 schreef hollander172 het volgende:
Een motor is een machine, zonder iemand die hem bedient doet ie niks en daarom ben je dus zelf verantwoordelijk voor eventuele gevolgen.
Iemand die je niet kent iets aan- of afraden kan wel maar je kan niet stellen dat iemand zich 100% zeker dood rijdt op een bepaalde machine, je bent God niet namelijk.
Ik heb nergens 100% gezegd... maar de kans is en blijft aardig groot, zo leert de ervaring ook...quote:Op maandag 28 maart 2005 19:30 schreef hollander172 het volgende:
Iemand die je niet kent iets aan- of afraden kan wel maar je kan niet stellen dat iemand zich 100% zeker dood rijdt op een bepaalde machine, je bent God niet namelijk.
Omstandigheden = dus onervarenheid icm het vermogenquote:Nee dat verschil is er niet. Het ligt aan het individu en de omstandigheden hoe groot deze kans is kijken.
Ik zou hem inderdaad ook niet tegen een boom aanrijden maar gewoon verkopen en als gestolen opgeven.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lol, ik maakte maar een grapje van die verzekering
Wedervraag aan onze verzekeringsmedewerker: waarom kan iemand van 21 geen M3 verzekeren bijv. maar wel een busa?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:33 schreef PatrickM het volgende:
Waarom kan een beginnende automobilist geen dure en snelle auto's verzekeren denk je?
Net als de meeste verzekeraars steeds vaker moeilijk doen over jonge personen i.c.m. snelle motoren...
Lees nog eens terug, ik stel alleen dat je niet met zekerheid kan zeggen dat een machine de schuld is van een ongeluk. Ook geef ik aan het niet verstandig te vinden.quote:Dat is vast omdat beginners zoveel ervaring hebben en het vast wel kunnen handelen...
Of zouden de statistieken toch toevallig in het nadeel wijzen van beginners
Welke ervaring?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb nergens 100% gezegd... maar de kans is en blijft aardig groot, zo leert de ervaring ook...
Ik laat me niet opjagen en heb niks te bewijzen dus dat zou kunnen.quote:Lars, ik zou jou weleens met ons willen zien mee gaan op een 98'er R1 of Hayabusa.... kijken of dat goed gaatHet maakt immers niets uit waar je op rijdt volgens jou.... het zit allemaal in je rechterhand
Wel realistisch blijven he knul?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Hahahha ja dat kan ook. Voor mijn tomos krijg ik waarschijnlek 2 tientjes en een steun azie polsbandje
Snap je het nou echt niet of doe je maar alsofquote:Op maandag 28 maart 2005 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Welke ervaring?Onze almachtige Riet heeft een busa gecrashed, is overleden aan de gevolgen, teruggekeert op aarde en nu het op een bandit goed gaat tot de conclusie gekomen dat een busa evil is?
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Aan de ene kant zeg je dat het geen reet uitmaakt omdat je de machine bedient maar nu zeg je weer dat het niet verstandig isquote:Op maandag 28 maart 2005 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Ik laat me niet opjagen en heb niks te bewijzen dus dat zou kunnen.Of het verstandig is aangezien ik een ZXR gewend ben is een ander verhaal.
Nope productieplatform, reparatie van een gasput op een paar km diepte.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Boorplatform op ofzo?
Ga nou niet terugkrabbelen he, ik heb je naam & adres alquote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lol, ik maakte maar een grapje van die verzekering
Moet je dat in duikerspak gaan doen ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:48 schreef RB het volgende:
[..]
Nope productieplatform, reparatie van een gasput op een paar km diepte.
Kom/mag vrijdag weer naar huis als het goed is
Ik snap best wel waar je heen wil hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Snap je het nou echt niet of doe je maar alsof
De ervaring = statistieken, cijfers, algemene feiten...... lees maar een willekeurig motor forum, bijv motor-forum.nl.....
Nee ik spreek mezelf niet tegen, mij lijkt het niet handig om direct in groepsverband te gaan rijden op een motor die ik niet ken.quote:Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Aan de ene kant zeg je dat het geen reet uitmaakt omdat je de machine bedient maar nu zeg je weer dat het niet verstandig isHoezo dan niet
Niet iedere jongere laat zich opjagen net zo min als dat er boven de 40+ geen mensen zijn die dat wel doen.quote:JIJ laat je niet opjagen.... maar niet iedereen denkt er zo over..... (jonge mensen he, daar ging het nu net om, duh)
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busaquote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
Nog zoiets, wie van de twee zou eerder een ongeluk hebben: 21 jarige die een chopper koopt voor woon-werkverkeer of de 21 jarige die een busa koopt om af en toe te knallen?
Ik zou het heel stoer vinden, maar dat lukt me op dit moment met geen enkele motor. Heeft ook niets met de motor te maken. Ik kan/durf het op dit moment nog niet. Maar ik ben ook nog maar net begonnen en hoewel ik al veel heb geleerd, is het nog niets vergeleken bij wat ik nog ga leren.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef PatrickM het volgende:
Stepjes aan de grond gereden met de ZX9R?
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
Moet je dat in duikerspak gaan doen ofzo?
Shit hee........ waar hebben we het overquote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busa
En zou dat komen door de motor of het doel waarvoor deze is aangeschaft? Of een combinatie van beiden?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busa
Ik vermaak me anders wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Shit hee........ waar hebben we het over![]()
Het zit nu een beetje op het niveau van een gemiddelde verjaardag van een bouwvakker......
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo dus.....
"Ik heb een R6 gekocht..." "Een R6?! Een R1 is toch veel sneller"
"Ik zou me echt gelijk doodrijden op zo'n ding"
Zou die ook voorbij komen?quote:En nu dus de vraag wie er meer kans op een ongeluk heeft... 21 jarige op Busa of chopper
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Ow en wat betreft die M3:
[afbeelding]
Ow en hicham, zat jij vroegah niet op e-programmeur?
Ben je echt geen kloon van mij?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik ben daar al meer dan 2 jaar verbannen
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:
- R1 voor beginner geschikt?
- Fireblade doen want ik vind m'n lesmotor zo saai?
- etc. etc.
Hey, ik ben een te gek gave coole motorrijder ja, en niet andersquote:Op maandag 28 maart 2005 20:43 schreef PatrickM het volgende:
Hicham en Geqxon zijn gewoon dus Tweaker nerds
Ja, of van die kloontjes die ... hmm, laat maar. Ik wil het niet verpesten voor Rietvaerder, zijn topic loopt te goed ergens anders op het forumquote:Op maandag 28 maart 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:
- R1 voor beginner geschikt?
- Fireblade doen want ik vind m'n lesmotor zo saai?
- etc. etc.
quote:
Ik ben allergisch voor lelijke topicsquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Youp het volgende:
mensen kijk :
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92688/1
1 | [url=http://dielangeURL]Marktplaats advertentie[/url] |
Verder ziet de motor er leuk uitquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Youp het volgende:
mensen kijk :
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92688/1
ik ben niet zo goed in html codequote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor lelijke topics
Verander die teringlange URL naar
[ code verwijderd ]![]()
Is geen HTML code, is UBB code, te vinden in de FAQquote:Op maandag 28 maart 2005 22:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in html codeen tsjah dat jij allergisch bent voor lelijke topics
boeiend
okequote:Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Is geen HTML code, is UBB code, te vinden in de FAQ
Een net topic nodigt uit tot lezen
Het was een goed bedoelde tip
Fok!Forum maakt die URL vanzelf wat korter, gelukkig maarquote:Op maandag 28 maart 2005 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Wss koop ik zoiets:
http://www.marktplaats.nl(...)der%3Dprijs%26js%3D1
Lekker lange code he hichamof iets korter:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/honda/85065.htm
of nog korter
Marktplaats advertentie
idd dat wel.. en ze zijn over het algemeen best betrouwbaar die blokjesquote:Op maandag 28 maart 2005 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Fok!Forum maakt die URL vanzelf wat korter, gelukkig maar
Voor 450 euro kan je bijna geen miskoop doen als je bereidt bent op zo'n ding te gaan rijden
Een 23 jaar oude motor met 18.000 km op de tellerquote:Op maandag 28 maart 2005 22:56 schreef Geqxon het volgende:
Niks mis met Honda Rebel blokkenEr zit er eentje onder een quad hier, bruut geluid (komt wel door uitlaat) en trekt nog flink door
Of deze CB400 dan
Slaap zequote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
idd dat wel.. en ze zijn over het algemeen best betrouwbaar die blokjes
maar ik ga dr van tussen... morgen om 7 uur op en de afgelopen 3 dagen keihard gefeest
Geilquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef tvdleur het volgende:
Oeh! Beginners met een doodswens... Daar ben ik er 1 van
Behold mijn "nieuwe" GSXR750 (waar ik als 4 dagen A groentje al 600 km mee op heb zitten)
Lijkt me weleens leuk mee te rijden als men hier bij Groningen in de buurt is!
[afbeelding]
Leuk he, kilometers maken. Totdat je je eerste bankafschrift binnenkrijgt en merkt dat al die tankbeurtjes toch wel wat kostenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef tvdleur het volgende:
Behold mijn "nieuwe" GSXR750 (waar ik als 4 dagen A groentje al 600 km mee op heb zitten)
Lijkt me weleens leuk mee te rijden als men hier bij Groningen in de buurt is!
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
Daar is tvdleur weer als iedereen al lang en breed vertrokken is.![]()
Mogen moslims niet telebankieren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 07:48 schreef hicham het volgende:
Leuk he, kilometers maken. Totdat je je eerste bankafschrift binnenkrijgt en merkt dat al die tankbeurtjes toch wel wat kosten![]()
Mwah legitieme vraag denk ik aangezien moslims ook geen rente e.d. mogen betalen of ontvangen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:26 schreef Geqxon het volgende:
Hahahah jullie blijven over zijn geloof doorgaan he
Gisteren in het oude topic vertoonde Hicham ook al bepaalde verlangens die ik niet achter iemand gezocht had die 5 keer per dag moet bidden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:34 schreef hollander172 het volgende:
Mwah legitieme vraag denk ik aangezien moslims ook geen rente e.d. mogen betalen of ontvangen.
Als je denkt dat we er gewoon grapjes over maken zonder ook wat er over te leren zit je er naast, in mijn geval dan want ik kan niet voor iedereen spreken.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:02 schreef SpeedYveS het volgende:
Was een leuke meeting, die CR500 was the bombdat geluid!!
Gevonden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gisteren in het oude topic vertoonde Hicham ook al bepaalde verlangens poste iets wat ik niet achter iemand gezocht had die 5 keer per dag moet bidden.![]()
Ik ben alleen vergeten wat precies, zal misschien vanavond even terugkijken.
Ben nu vrij druk.Moggűh en laters.
![]()
quote:Donorcodicil heb ik niet bij me, maar wel eergisteren ingevuld en opgestuurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |