Ik zou het heel stoer vinden, maar dat lukt me op dit moment met geen enkele motor. Heeft ook niets met de motor te maken. Ik kan/durf het op dit moment nog niet. Maar ik ben ook nog maar net begonnen en hoewel ik al veel heb geleerd, is het nog niets vergeleken bij wat ik nog ga leren.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef PatrickM het volgende:
Stepjes aan de grond gereden met de ZX9R?
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
Moet je dat in duikerspak gaan doen ofzo?
Shit hee........ waar hebben we het overquote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busa
En zou dat komen door de motor of het doel waarvoor deze is aangeschaft? Of een combinatie van beiden?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busa
Ik vermaak me anders wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Shit hee........ waar hebben we het over![]()
Het zit nu een beetje op het niveau van een gemiddelde verjaardag van een bouwvakker......
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo dus.....
"Ik heb een R6 gekocht..." "Een R6?! Een R1 is toch veel sneller"
"Ik zou me echt gelijk doodrijden op zo'n ding"
Zou die ook voorbij komen?quote:En nu dus de vraag wie er meer kans op een ongeluk heeft... 21 jarige op Busa of chopper
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Ow en wat betreft die M3:
[afbeelding]
Ow en hicham, zat jij vroegah niet op e-programmeur?
Ben je echt geen kloon van mij?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik ben daar al meer dan 2 jaar verbannen
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:
- R1 voor beginner geschikt?
- Fireblade doen want ik vind m'n lesmotor zo saai?
- etc. etc.
Hey, ik ben een te gek gave coole motorrijder ja, en niet andersquote:Op maandag 28 maart 2005 20:43 schreef PatrickM het volgende:
Hicham en Geqxon zijn gewoon dus Tweaker nerds
Ja, of van die kloontjes die ... hmm, laat maar. Ik wil het niet verpesten voor Rietvaerder, zijn topic loopt te goed ergens anders op het forumquote:Op maandag 28 maart 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:
- R1 voor beginner geschikt?
- Fireblade doen want ik vind m'n lesmotor zo saai?
- etc. etc.
quote:
Ik ben allergisch voor lelijke topicsquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Youp het volgende:
mensen kijk :
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92688/1
| 1 | [url=http://dielangeURL]Marktplaats advertentie[/url] |
Verder ziet de motor er leuk uitquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Youp het volgende:
mensen kijk :
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92688/1
ik ben niet zo goed in html codequote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor lelijke topics
Verander die teringlange URL naar
[ code verwijderd ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |