Ik zou het heel stoer vinden, maar dat lukt me op dit moment met geen enkele motor. Heeft ook niets met de motor te maken. Ik kan/durf het op dit moment nog niet. Maar ik ben ook nog maar net begonnen en hoewel ik al veel heb geleerd, is het nog niets vergeleken bij wat ik nog ga leren.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:00 schreef PatrickM het volgende:
Stepjes aan de grond gereden met de ZX9R?
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
Moet je dat in duikerspak gaan doen ofzo?
Shit hee........ waar hebben we het overquote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busa
En zou dat komen door de motor of het doel waarvoor deze is aangeschaft? Of een combinatie van beiden?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Statistisch gezien de 21 jarige op de Busa
Ik vermaak me anders wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Shit hee........ waar hebben we het over![]()
Het zit nu een beetje op het niveau van een gemiddelde verjaardag van een bouwvakker......
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo dus.....
"Ik heb een R6 gekocht..." "Een R6?! Een R1 is toch veel sneller"
"Ik zou me echt gelijk doodrijden op zo'n ding"
Zou die ook voorbij komen?quote:En nu dus de vraag wie er meer kans op een ongeluk heeft... 21 jarige op Busa of chopper
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Ow en wat betreft die M3:
[afbeelding]
Ow en hicham, zat jij vroegah niet op e-programmeur?
Ben je echt geen kloon van mij?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik ben daar al meer dan 2 jaar verbannen
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:
- R1 voor beginner geschikt?
- Fireblade doen want ik vind m'n lesmotor zo saai?
- etc. etc.
Hey, ik ben een te gek gave coole motorrijder ja, en niet andersquote:Op maandag 28 maart 2005 20:43 schreef PatrickM het volgende:
Hicham en Geqxon zijn gewoon dus Tweaker nerds
Ja, of van die kloontjes die ... hmm, laat maar. Ik wil het niet verpesten voor Rietvaerder, zijn topic loopt te goed ergens anders op het forumquote:Op maandag 28 maart 2005 22:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na de eerste post... zijn wel vaker vervelende kloontjes hier die zulke domme vragen stellen zoals:
- R1 voor beginner geschikt?
- Fireblade doen want ik vind m'n lesmotor zo saai?
- etc. etc.
quote:
Ik ben allergisch voor lelijke topicsquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Youp het volgende:
mensen kijk :
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92688/1
1 | [url=http://dielangeURL]Marktplaats advertentie[/url] |
Verder ziet de motor er leuk uitquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Youp het volgende:
mensen kijk :
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92688/1
ik ben niet zo goed in html codequote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor lelijke topics
Verander die teringlange URL naar
[ code verwijderd ]![]()
Is geen HTML code, is UBB code, te vinden in de FAQquote:Op maandag 28 maart 2005 22:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in html codeen tsjah dat jij allergisch bent voor lelijke topics
boeiend
okequote:Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Is geen HTML code, is UBB code, te vinden in de FAQ
Een net topic nodigt uit tot lezen
Het was een goed bedoelde tip
Fok!Forum maakt die URL vanzelf wat korter, gelukkig maarquote:Op maandag 28 maart 2005 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Wss koop ik zoiets:
http://www.marktplaats.nl(...)der%3Dprijs%26js%3D1
Lekker lange code he hichamof iets korter:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/honda/85065.htm
of nog korter
Marktplaats advertentie
idd dat wel.. en ze zijn over het algemeen best betrouwbaar die blokjesquote:Op maandag 28 maart 2005 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Fok!Forum maakt die URL vanzelf wat korter, gelukkig maar
Voor 450 euro kan je bijna geen miskoop doen als je bereidt bent op zo'n ding te gaan rijden
Een 23 jaar oude motor met 18.000 km op de tellerquote:Op maandag 28 maart 2005 22:56 schreef Geqxon het volgende:
Niks mis met Honda Rebel blokkenEr zit er eentje onder een quad hier, bruut geluid (komt wel door uitlaat) en trekt nog flink door
Of deze CB400 dan
Slaap zequote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
idd dat wel.. en ze zijn over het algemeen best betrouwbaar die blokjes
maar ik ga dr van tussen... morgen om 7 uur op en de afgelopen 3 dagen keihard gefeest
Geilquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef tvdleur het volgende:
Oeh! Beginners met een doodswens... Daar ben ik er 1 van
Behold mijn "nieuwe" GSXR750 (waar ik als 4 dagen A groentje al 600 km mee op heb zitten)
Lijkt me weleens leuk mee te rijden als men hier bij Groningen in de buurt is!
[afbeelding]
Leuk he, kilometers maken. Totdat je je eerste bankafschrift binnenkrijgt en merkt dat al die tankbeurtjes toch wel wat kostenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef tvdleur het volgende:
Behold mijn "nieuwe" GSXR750 (waar ik als 4 dagen A groentje al 600 km mee op heb zitten)
Lijkt me weleens leuk mee te rijden als men hier bij Groningen in de buurt is!
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
Daar is tvdleur weer als iedereen al lang en breed vertrokken is.![]()
Mogen moslims niet telebankieren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 07:48 schreef hicham het volgende:
Leuk he, kilometers maken. Totdat je je eerste bankafschrift binnenkrijgt en merkt dat al die tankbeurtjes toch wel wat kosten![]()
Mwah legitieme vraag denk ik aangezien moslims ook geen rente e.d. mogen betalen of ontvangen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:26 schreef Geqxon het volgende:
Hahahah jullie blijven over zijn geloof doorgaan he
Gisteren in het oude topic vertoonde Hicham ook al bepaalde verlangens die ik niet achter iemand gezocht had die 5 keer per dag moet bidden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:34 schreef hollander172 het volgende:
Mwah legitieme vraag denk ik aangezien moslims ook geen rente e.d. mogen betalen of ontvangen.
Als je denkt dat we er gewoon grapjes over maken zonder ook wat er over te leren zit je er naast, in mijn geval dan want ik kan niet voor iedereen spreken.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:02 schreef SpeedYveS het volgende:
Was een leuke meeting, die CR500 was the bombdat geluid!!
Gevonden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gisteren in het oude topic vertoonde Hicham ook al bepaalde verlangens poste iets wat ik niet achter iemand gezocht had die 5 keer per dag moet bidden.![]()
Ik ben alleen vergeten wat precies, zal misschien vanavond even terugkijken.
Ben nu vrij druk.Moggûh en laters.
![]()
quote:Donorcodicil heb ik niet bij me, maar wel eergisteren ingevuld en opgestuurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |