Een naked bike waarmee je met een schepnet achter moet rijden om de onderdelen op te vangenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:42 schreef Geqxon het volgende:
Wat is eigenlijk een cafe-racer?
Nee dat zijn weer ratbikes.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Romius het volgende:
[..]
Een naked bike waarmee je met een schepnet achter moet rijden om de onderdelen op te vangen
oja, die heb je ook nogquote:
Een oude toermotor met sporthouding.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:42 schreef Geqxon het volgende:
Wat is eigenlijk een cafe-racer?
Tijd voor wat geschiedenisles van opa motorrijder.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Romius het volgende:
Een naked bike waarmee je met een schepnet achter moet rijden om de onderdelen op te vangen
Geen idee?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen idee, willen Moslims niet compleet verbrand worden.![]()
Ik ben niet zo'n kroegganger, dus gelukkig val ik daar niet onderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd voor wat geschiedenisles van opa motorrijder.
Oude naked/rat bike?
Zo zien we dat nu, maar in de jaren 70 waren het gewoon de gangbare modellen die omgebouwd waren om te posen bij de Cafe's.
Je reed van Cafe naar Cafe, dus vandaar ze er nog racer achter plakten + de zithouding.![]()
Beetje wannabe stoer dus.
![]()
Vandaag de dag zouden ze een Gele Gixxer 750 kopen en die aanpassen met een Yoshimura demper, kleine knippers enz.
quote:
quote:
Droomweekendje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:54 schreef Free-Spirit het volgende:
![]()
Nu nog een lekker zonnetje dan wordt het ook nog een fijne week
quote:Ik heb het allemaal even niet gevolgd,
Zijn er voor a.s. weekend nog meet plannen?
Mochten ze hier niks organiseren, plan ik voor aankomend weekend wel een mini-motormeet voor ons ipv een skatetochtquote:
Is deze toets: . kapot of zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef Free-Spirit het volgende:
Nog even afwachten wie zich hier geroepen voelt en of je de BMW dan nog niet verkocht hebt
Je weet maar nooit
met vriendin, stationwagen en golden retriever in de achterbak naar strand geweestquote:
Cool, gaan we lekker op de maasvlakte flink vlammen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Mochten ze hier niks organiseren, plan ik voor aankomend weekend wel een mini-motormeet voor ons ipv een skatetocht
Is lang geleden dat ik mee gereden heb, eens kijken of ik nog wel durf
Nog even afwachten wie zich hier geroepen voelt en of je de BMW dan nog niet verkocht hebt
Je weet maar nooit
Uitlaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders ga je toch op die CR mee.![]()
Of heeft ie de uitlaat nog niet in elkaar gezet?![]()
Hebben jullie dat niet al 1.5 week terug gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Cool, gaan we lekker op de maasvlakte flink vlammen ?![]()
![]()
Uh, telebankierenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mogen moslims niet telebankieren?
Bier is voor babiesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:28 schreef Geqxon het volgende:
Nu al wakkerMaar hicham mag toch ook geen bier enzo
BIER!
Hehquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Romius het volgende:
[..]
Hadden ze vroeger geen smaakbesef ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een oude toermotor met sporthouding.
Bron.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen idee, willen Moslims niet compleet verbrand worden.![]()
Muhahahahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Romius het volgende:
Toen heeft ie ons maar ff gebeld, hij was al op weg naar huis namelijk in z'n uppie, om sjonnie ff te overtuigen toch maar niet zo moeilijk te gaan doen![]()
Die sjonnie zei achteraf nog dat ie het niet leuk vond, dat er ineens 10 van die aso motorgangers voor z'n neus stonden.![]()
Hey, waarom onderdruk je Pepijn zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:54 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een lekker zonnetje dan wordt het ook nog een fijne week
Ik heb het allemaal even niet gevolgd,
Zijn er voor a.s. weekend nog meet plannen?
Dat willen mietjes juist, afhankelijk zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
Hey, waarom onderdruk je Pepijn zo?
Pfieuw, rommelige post he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |