Een naked bike waarmee je met een schepnet achter moet rijden om de onderdelen op te vangenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:42 schreef Geqxon het volgende:
Wat is eigenlijk een cafe-racer?
Nee dat zijn weer ratbikes.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Romius het volgende:
[..]
Een naked bike waarmee je met een schepnet achter moet rijden om de onderdelen op te vangen
oja, die heb je ook nogquote:
Een oude toermotor met sporthouding.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:42 schreef Geqxon het volgende:
Wat is eigenlijk een cafe-racer?
Tijd voor wat geschiedenisles van opa motorrijder.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Romius het volgende:
Een naked bike waarmee je met een schepnet achter moet rijden om de onderdelen op te vangen
Geen idee?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen idee, willen Moslims niet compleet verbrand worden.![]()
Ik ben niet zo'n kroegganger, dus gelukkig val ik daar niet onderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd voor wat geschiedenisles van opa motorrijder.
Oude naked/rat bike?
Zo zien we dat nu, maar in de jaren 70 waren het gewoon de gangbare modellen die omgebouwd waren om te posen bij de Cafe's.
Je reed van Cafe naar Cafe, dus vandaar ze er nog racer achter plakten + de zithouding.![]()
Beetje wannabe stoer dus.
![]()
Vandaag de dag zouden ze een Gele Gixxer 750 kopen en die aanpassen met een Yoshimura demper, kleine knippers enz.
quote:
quote:
Droomweekendje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:54 schreef Free-Spirit het volgende:
![]()
Nu nog een lekker zonnetje dan wordt het ook nog een fijne week
quote:Ik heb het allemaal even niet gevolgd,
Zijn er voor a.s. weekend nog meet plannen?
Mochten ze hier niks organiseren, plan ik voor aankomend weekend wel een mini-motormeet voor ons ipv een skatetochtquote:
Is deze toets: . kapot of zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef Free-Spirit het volgende:
Nog even afwachten wie zich hier geroepen voelt en of je de BMW dan nog niet verkocht hebt
Je weet maar nooit
met vriendin, stationwagen en golden retriever in de achterbak naar strand geweestquote:
Cool, gaan we lekker op de maasvlakte flink vlammen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Mochten ze hier niks organiseren, plan ik voor aankomend weekend wel een mini-motormeet voor ons ipv een skatetocht
Is lang geleden dat ik mee gereden heb, eens kijken of ik nog wel durf
Nog even afwachten wie zich hier geroepen voelt en of je de BMW dan nog niet verkocht hebt
Je weet maar nooit
Uitlaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders ga je toch op die CR mee.![]()
Of heeft ie de uitlaat nog niet in elkaar gezet?![]()
Hebben jullie dat niet al 1.5 week terug gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Cool, gaan we lekker op de maasvlakte flink vlammen ?![]()
![]()
Uh, telebankierenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mogen moslims niet telebankieren?
Bier is voor babiesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:28 schreef Geqxon het volgende:
Nu al wakkerMaar hicham mag toch ook geen bier enzo
BIER!
Hehquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Romius het volgende:
[..]
Hadden ze vroeger geen smaakbesef ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een oude toermotor met sporthouding.
Bron.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen idee, willen Moslims niet compleet verbrand worden.![]()
Muhahahahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Romius het volgende:
Toen heeft ie ons maar ff gebeld, hij was al op weg naar huis namelijk in z'n uppie, om sjonnie ff te overtuigen toch maar niet zo moeilijk te gaan doen![]()
Die sjonnie zei achteraf nog dat ie het niet leuk vond, dat er ineens 10 van die aso motorgangers voor z'n neus stonden.![]()
Hey, waarom onderdruk je Pepijn zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:54 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een lekker zonnetje dan wordt het ook nog een fijne week
Ik heb het allemaal even niet gevolgd,
Zijn er voor a.s. weekend nog meet plannen?
Dat willen mietjes juist, afhankelijk zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
Hey, waarom onderdruk je Pepijn zo?
Pfieuw, rommelige post he
quote:
moslims marokanen zijn een beetje weerstand bij mensen wel gewend.quote:
Jij toch ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
moslims marokanen zijn een beetje weerstand bij mensen wel gewend.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:06 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet al 1.5 week terug gedaan![]()
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/682759/3/50#25828712]dinsdag 29 maart 2005 13:26Eerst mocht hij niet naar een meet en sindsdien mag ie ook niet meer Fok!en ofzo
ze leest hier niet mee, ik heb d'r account nog niet misbruikt om dit te tvp'nquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee BrightEyes, beetje slotjes op mijn topics zetten he![]()
Blaatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Rietvaerder, hier zie ik dat idd niet. En sorry, van het slotje, maar dat was anders wel door een van de vaste modjes daar gebeurd. In het centrale topic kan je prima antwoord krijgen!
Maar je mag vast wel meegluren in de crewfora?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze leest hier niet mee, ik heb d'r account nog niet misbruikt om dit te tvp'n
Het eerste wat ik doe als ik die pc van haar pak is haar uitloggen en #crew op irc eruit flikkeren. Van die kneuzenkermis daar wil ik echt niks wetenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar je mag vast wel meegluren in de crewfora?![]()
wat een stel heikneuters daar bij mekaar zegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:35 schreef hicham het volgende:
Kan iemand even uitzoeken wie de eigenaar van de motor rechts is?
[afbeelding]
Als ik hem tegenkom verbrand ik hem ritueel, hoe durft ie naar een scootermeeting te gaan
Het leek me wel leuk om van bepaalde mensen hier te weten hoe vaak ze "verkeerd" begrepen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik die pc van haar pak is haar uitloggen en #crew op irc eruit flikkeren. Van die kneuzenkermis daar wil ik echt niks weten
Installeer wat C4 rondom je middel er ga er heen de eerste volgende keer dat ze afsprekenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:35 schreef hicham het volgende:
Kan iemand even uitzoeken wie de eigenaar van de motor rechts is?
[afbeelding]
Als ik hem tegenkom verbrand ik hem ritueel, hoe durft ie naar een scootermeeting te gaan
ik geloof dat het aantal notes niet echt geheim is, alleen wat er instaat (ik weet het van mijn eigen notes niet eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het leek me wel leuk om van bepaalde mensen hier te weten hoe vaak ze "verkeerd" begrepen zijn.
Ik dan weer wel, maar ja, jij wil toch geen info die afkomstig is van de kneuzenkermis!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:10 schreef stinkie het volgende:
(ik weet het van mijn eigen notes niet eens)
Zelfmoord is niet toegestaan in de Islamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Installeer wat C4 rondom je middel er ga er heen de eerste volgende keer dat ze afspreken
Zonde van een collega motorrijderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Installeer wat C4 rondom je middel er ga er heen de eerste volgende keer dat ze afspreken
Ik zal niet eens notes hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dan weer wel, maar ja, jij wil toch geen info die afkomstig is van de kneuzenkermis!
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/682759/3/50#25831219]dinsdag 29 maart 2005 15:12
Zelfmoord is niet toegestaan in de Islam
Dan krijgen ze hun 7 maagden niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat zo ?
![]()
word steeds wijzer hiero![]()
Die anderen zijn een Appeltje voor de dorstquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze hun 7 maagden niet.
Wat hebben ze toch met die 7 maagden?Ik tel: 2 handen, 1 leuter en een tong. Zijn de andere 3 nodig om die 7 schoonmoeders die er bij horen weg te houden van de bedstede?
Of gaat het op dagen van de week?
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:37 schreef hollander172 het volgende:
Wat hebben ze toch met die 7 maagden?Ik tel: 2 handen, 1 leuter en een tong. Zijn de andere 3 nodig om die 7 schoonmoeders die er bij horen weg te houden van de bedstede?
Of gaat het op dagen van de week?
![]()
mwah... 116 PK eerderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geil25kw? Damn!
Uit welk bouwjaar komt je fiets eigenlijk?
Als ie die bij jou zoekt heeft ie het nog niet helemaal begrepen denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wil je weer effe bevestiging zien dat je intelligent bent
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wil je weer effe bevestiging zien dat je intelligent bent
Je hapt weer lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik had het over maagden en jij begint over intelligentie?
Neuh, snap alleen de overeenkomsten niet.quote:
maagdenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, snap alleen de overeenkomsten niet.
Zit nog steeds met mijn gedachten bij die 7 maagden.![]()
Lachen man, dat gestuntel etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
maagden
leuk van die mokkels die niks kunnen en niks weten. En dan heb je er nog 7 ook
mmm, nu ik er over nadenk...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lachen man, dat gestuntel etc.
Kan je weer eens een geintje uithalen, cumshot als ze het niet verwachten oid("ik mikte echt naast je oog, echt waar"
)
Ik zie teveel mogelijkheden, back to reality.![]()
Maare, jullie doen toch aan partnerruilquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, snap alleen de overeenkomsten niet.
Zit nog steeds met mijn gedachten bij die 7 maagden.![]()
"Ja die leuter moet echt helemaal in je mond anders lukt het echt niet."quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, nu ik er over nadenk...
"een vrouwelijk orgasme? Nee joh, dat bestaat niet, fabeltjes, echt"
Nu snap ik hem nog steeds niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maare, jullie doen toch aan partnerruilVolgens PatM kon ik aan jou vragen of ik je vriendin niet eens kan lenen
Maatje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, jij hebt een chatmaatje gevonden zie ik
"uitspugen? hoe komje erbij, gewono slikken hoor"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
"Ja die leuter moet echt helemaal in je mond anders lukt het echt niet."![]()
"Niet anaal?Joh iedereen doet dat."
"Voorspel? Dat duurt echt maar max 2 minuten. Nog niet nat genoeg? Dat ligt dan echt aan jezelf."![]()
"Jij vind 1 keer per dag genoeg, nou dan zitten we echt heeeeel ver onder het gemiddelde."
ik sinds de uitleg van Youpquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maatje.
Stond een paar dagen geleden even te praten met een kerel die overduidelijk van de natte was, kwam er een andere kerel binnen en ging ie me voorstellen: "dit is mijn maatje" terwijl hij zijn hand bij hem in zijn kontzak liet glijden.
Niks tegen homo's maar wel tegen het woord "maatje" sindsdien.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
"uitspugen? hoe komje erbij, gewono slikken hoor"
"nee echt, naspel bestaat niet, elke man valt direct erna in slaap"
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef bwt het volgende:
begint op een bedenkelijk nivo te komen hier......
Rietvaerder - ziet er goed uit. Zit het alleen niet erg hoog???
Het is een SC topic hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef bwt het volgende:
sommigen hebben absoluut niet door waar het om gaatquote:
Nou waar gaat het om?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
sommigen hebben absoluut niet door waar het om gaat
ah, dan hoef ik me daar al geen zorgen over te makenquote:
Ignorance is a bless.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
sommigen hebben absoluut niet door waar het om gaat
We wisselen wel vaker van parter gesprek hier, alles komt aan bod.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef bwt het volgende:
Ik merk het inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We wisselen wel vaker van parter gesprek hier, alles komt aan bod.![]()
Verder zijn we al 1.5 jaar onder mekaar, dus alles kan.![]()
![]()
..........en ik schijn opmerkelijk vaak over sex te beginnen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We wisselen wel vaker van partner gesprek hier, alles komt aan bod.![]()
Verder zijn we al 1.5 jaar onder mekaar, dus alles kan.![]()
![]()
Youp van het Hek vond dat als je partner jou een maatje noemde dat je gelijk echtscheiding moest aanvraqen, je bent toch gvd geen Haring ?quote:
Och kutquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Youp van het Hek vond dat als je partner jou een maatje noemde dat je gelijk echtscheiding moest aanvraqen, je bent toch gvd geen Haring ?
misschien kan je buiten het motorrijden nog meer opsteken hier.quote:
Volgens mij was juist de tekst erg optimistisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef bwt het volgende:
zolang de cijfertjes maar kloppen.
(ik wil lekker weer)
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Youp van het Hek vond dat als je partner jou een maatje noemde dat je gelijk echtscheiding moest aanvraqen, je bent toch gvd geen Haring ?
Ga jij je eens laten omscholen tot (corrigerende) leraar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:30 schreef hollander172 het volgende:
Nieuwe weg met F-S ingeslagen Peppie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |