Zonde van een collega motorrijderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Installeer wat C4 rondom je middel er ga er heen de eerste volgende keer dat ze afspreken
Ik zal niet eens notes hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dan weer wel, maar ja, jij wil toch geen info die afkomstig is van de kneuzenkermis!
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/682759/3/50#25831219]dinsdag 29 maart 2005 15:12
Zelfmoord is niet toegestaan in de Islam
Dan krijgen ze hun 7 maagden niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat zo ?
![]()
word steeds wijzer hiero![]()
Die anderen zijn een Appeltje voor de dorstquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze hun 7 maagden niet.
Wat hebben ze toch met die 7 maagden?Ik tel: 2 handen, 1 leuter en een tong. Zijn de andere 3 nodig om die 7 schoonmoeders die er bij horen weg te houden van de bedstede?
Of gaat het op dagen van de week?
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:37 schreef hollander172 het volgende:
Wat hebben ze toch met die 7 maagden?Ik tel: 2 handen, 1 leuter en een tong. Zijn de andere 3 nodig om die 7 schoonmoeders die er bij horen weg te houden van de bedstede?
Of gaat het op dagen van de week?
![]()
mwah... 116 PK eerderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geil25kw? Damn!
Uit welk bouwjaar komt je fiets eigenlijk?
Als ie die bij jou zoekt heeft ie het nog niet helemaal begrepen denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wil je weer effe bevestiging zien dat je intelligent bent
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wil je weer effe bevestiging zien dat je intelligent bent
Je hapt weer lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik had het over maagden en jij begint over intelligentie?
Neuh, snap alleen de overeenkomsten niet.quote:
maagdenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, snap alleen de overeenkomsten niet.
Zit nog steeds met mijn gedachten bij die 7 maagden.![]()
Lachen man, dat gestuntel etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
maagden
leuk van die mokkels die niks kunnen en niks weten. En dan heb je er nog 7 ook
mmm, nu ik er over nadenk...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lachen man, dat gestuntel etc.
Kan je weer eens een geintje uithalen, cumshot als ze het niet verwachten oid("ik mikte echt naast je oog, echt waar"
)
Ik zie teveel mogelijkheden, back to reality.![]()
Maare, jullie doen toch aan partnerruilquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, snap alleen de overeenkomsten niet.
Zit nog steeds met mijn gedachten bij die 7 maagden.![]()
"Ja die leuter moet echt helemaal in je mond anders lukt het echt niet."quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, nu ik er over nadenk...
"een vrouwelijk orgasme? Nee joh, dat bestaat niet, fabeltjes, echt"
Nu snap ik hem nog steeds niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maare, jullie doen toch aan partnerruilVolgens PatM kon ik aan jou vragen of ik je vriendin niet eens kan lenen
Maatje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, jij hebt een chatmaatje gevonden zie ik
"uitspugen? hoe komje erbij, gewono slikken hoor"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
"Ja die leuter moet echt helemaal in je mond anders lukt het echt niet."![]()
"Niet anaal?Joh iedereen doet dat."
"Voorspel? Dat duurt echt maar max 2 minuten. Nog niet nat genoeg? Dat ligt dan echt aan jezelf."![]()
"Jij vind 1 keer per dag genoeg, nou dan zitten we echt heeeeel ver onder het gemiddelde."
ik sinds de uitleg van Youpquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maatje.
Stond een paar dagen geleden even te praten met een kerel die overduidelijk van de natte was, kwam er een andere kerel binnen en ging ie me voorstellen: "dit is mijn maatje" terwijl hij zijn hand bij hem in zijn kontzak liet glijden.
Niks tegen homo's maar wel tegen het woord "maatje" sindsdien.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
"uitspugen? hoe komje erbij, gewono slikken hoor"
"nee echt, naspel bestaat niet, elke man valt direct erna in slaap"
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef bwt het volgende:
begint op een bedenkelijk nivo te komen hier......
Rietvaerder - ziet er goed uit. Zit het alleen niet erg hoog???
Het is een SC topic hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef bwt het volgende:
sommigen hebben absoluut niet door waar het om gaatquote:
Nou waar gaat het om?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
sommigen hebben absoluut niet door waar het om gaat
ah, dan hoef ik me daar al geen zorgen over te makenquote:
Ignorance is a bless.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
sommigen hebben absoluut niet door waar het om gaat
We wisselen wel vaker van parter gesprek hier, alles komt aan bod.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef bwt het volgende:
Ik merk het inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We wisselen wel vaker van parter gesprek hier, alles komt aan bod.![]()
Verder zijn we al 1.5 jaar onder mekaar, dus alles kan.![]()
![]()
..........en ik schijn opmerkelijk vaak over sex te beginnen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We wisselen wel vaker van partner gesprek hier, alles komt aan bod.![]()
Verder zijn we al 1.5 jaar onder mekaar, dus alles kan.![]()
![]()
Youp van het Hek vond dat als je partner jou een maatje noemde dat je gelijk echtscheiding moest aanvraqen, je bent toch gvd geen Haring ?quote:
Och kutquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Youp van het Hek vond dat als je partner jou een maatje noemde dat je gelijk echtscheiding moest aanvraqen, je bent toch gvd geen Haring ?
misschien kan je buiten het motorrijden nog meer opsteken hier.quote:
Volgens mij was juist de tekst erg optimistisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef bwt het volgende:
zolang de cijfertjes maar kloppen.
(ik wil lekker weer)
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Youp van het Hek vond dat als je partner jou een maatje noemde dat je gelijk echtscheiding moest aanvraqen, je bent toch gvd geen Haring ?
Ga jij je eens laten omscholen tot (corrigerende) leraar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:30 schreef hollander172 het volgende:
Nieuwe weg met F-S ingeslagen Peppie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |