Zeker alleen die UPSD van de 1000 maakt hem zo geilquote:
Als een blok en frame op een foto al niet mooi uitkomen ..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Youp het volgende:
LOL net is er een advertentie toegevoegd op marktplaats... http://www.marktplaats.net/markt/motoren/crossmotoren/54695.htm
en toevallig OOK in noordwijkdaar ga ik dus meteen ook langs en dan koop ik de mooiste
Dat blikje Red Bullquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Youp het volgende:
LOL net is er een advertentie toegevoegd op marktplaats... http://www.marktplaats.net/markt/motoren/crossmotoren/54695.htm
en toevallig OOK in noordwijkdaar ga ik dus meteen ook langs en dan koop ik de mooiste
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat is er nou kapot dan?
Misschien moeten we samen een CR500 knutselclub beginnen ofzo dan koop ik die andere van die maat van me en dan gaan we lekker sleutelen![]()
Ik was al een held volgens de eigenaar van MotorXtra door alleen maar met de CR te durven rijden.quote:
heeft die andere ookquote:
dat is een vette jaquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:06 schreef Romius het volgende:
[..]
Dan gaan ze barbecuen op de maasvlakte
Kenteken? Don't think so.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:38 schreef Youp het volgende:
dat is een vette jaen niet te duur voor een SM... maarja wel 2takt
Daarom juist, 2takt is volgens mij wel relaxedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:38 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is een vette jaen niet te duur voor een SM... maarja wel 2takt
quote:
Lees jij dit topic eensz.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:43 schreef Makster het volgende:
Daarom juist, 2takt is volgens mij wel relaxed
Alleen dat onderhoud heh![]()
Hoe doen ze dat met de verlichting dan.quote:Yupsie, wel met kenteken chef![]()
2takt is kut als je gaat wheelien..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Daarom juist, 2takt is volgens mij wel relaxed
Alleen dat onderhoud heh![]()
[..]
Yupsie, wel met kenteken chef![]()
lichtspoel inbouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lees jij dit topic eensz.
[..]
Hoe doen ze dat met de verlichting dan.![]()
En dat is ook bijzonder klote als je koppeling niet meer loskomt en je door de file rijdt, gas los dus zo goed als geen effect heeft als een auto van baan verwisseld vlak voor je neus.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef Youp het volgende:
2takt .. geen motorrem...
jups... niet subtiel remmen dusquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat is ook bijzonder klote als je koppeling niet meer loskomt en je door de file rijdt, gas los dus zo goed als geen effect heeft als een auto van baan verwisseld vlak voor je neus.![]()
Alleen een middelvinger rem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:01 schreef Youp het volgende:
en de voorrem hangt er natuurlijk vanaf wat voor eentje je gemonteerd hebt...
Wilde dit eigenlijk onder mijn andere post plakken, maar jij was me voor.quote:en nu ga ik slapen![]()
Ja, maar ik neem aan dat e.a. er al op moet zitten voor gebruik op de weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:51 schreef Youp het volgende:
lichtspoel inbouwenof het is een originele enduro... in 1997 zijn er nog een hoop met kenteken op de weg gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |