krijg je, he als je als outsider bij een club komt die al meer dan 1,5 jaar bij elkaar komt...quote:
Outsider leest anders al 1.5 jaar mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krijg je, he als je als outsider bij een club komt die al meer dan 1,5 jaar bij elkaar komt...
Echt een outsider is ze niet, het is meer een knipperlichtrelatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
krijg je, he als je als outsider bij een club komt die al meer dan 1,5 jaar bij elkaar komt...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
Outsider leest anders al 1.5 jaar mee.![]()
gek he, dat dat gebeurd...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
Gevoelig onderwerp waar je geen grappen over maakt.![]()
![]()
Ik wel.quote:
Ik vat het iets anders op idd.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wel.
1) 16 jaar leeftijdsverschil
2) humor/zuigen/irriteren van Stephan wordt niet door iedereen begrepen.
3) smileydoof
T'is meer aan geweest dan uit, maar post alleen de slechte momenten natuurlijk tijdens emotie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Echt een outsider is ze niet, het is meer een knipperlichtrelatie.
Om de furie van madame F-S niet op me te halen doelde ik eigenlijk op het postgedrag.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
T'is meer aan geweest dan uit, maar post alleen de slechte momenten natuurlijk tijdens emotie.![]()
We zijn zeer steady, en hebben zelfs familie getrotseerd ten faveure van mekaar.![]()
Nou kan ik het niet laten hoor, zo'n mooie voorzet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
En ik post geloof ik bijna nooit meer wat over ons, geen details igg.
Net zoals over het werk, dat laatste niemand opgevallen?
Hele smakelijke voorvallen voorbij gekomen hoor.
wat dat betreft hebben riet en F-S wat gemeenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
Kleine tip: gewoon niet reageren dan gaat ie zijn eigen posts quoten.
Ik kan me F-S vooral herinneren van het leegeditten van berichten, echt irritant. Hierboven staat er ook nog eentje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat dat betreft hebben riet en F-S wat gemeen
Vriendinnetje van Peppie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:47 schreef Makster het volgende:
En WHAT the fuck betekend nou toch dat F-S, lees het nual 3 weken en heb GEEEEEN idee waar het over gaat...
Afkorting ofzo?quote:
Jij bent echt de meest luie witte neger die ik ken, lees eens terug.quote:
Owwww... LOL ja hoe moet ik dat nou weten johquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij bent echt de meest luie witte neger die ik ken, lees eens terug.
Free-Spirit
Moet wel je achterbrug eruitquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef PatrickM het volgende:
Ik lees net op Motozoom dat DID een eindeloze kettingset is en dus zelf te monteren is
Idd... het klinkt best triestquote:
Is dat een positief iets dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:18 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Dank je en ja jij bent de enige die mij ooit gezien heeft
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Owwww... LOL ja hoe moet ik dat nou weten joh
Zat zelf al te puzzelen met Fuck Slut ofzo, of iets in de richting van First nog iets, hoe de fuck kan ik weten dat het Free Spirit betekend
Mijn intensie is niet rellen het is slechts onwetendheid...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ik zat ook al te spelen met letters maar laten we het maar gezellig houden, tot vrijdagmiddag althans.
![]()
Nou je toch weer even online bent, kan je je collega's van de vestiging Vianen niet even uitkafferen?Wat een kneuzenbende, bellen niet terug, willen mijn complete doopceel lichten etc.
Heb 2,5 jaar voor die kneuzen gewerkt en nu komen ze aan met "ja we kennen je eigenlijk niet zo goed", sodeflikker op joh.
Ja hoor, voor hem welquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
Desalniettemin wil ik er best een telefoontje voor je tegenaan gooien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |