maar dan met tags hequote:Op zondag 27 maart 2005 19:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://rapidshare.de/files/1025548/hiphop.txt.html
hier staan alle linkjes in
Ken het niet. Wat is het voor iets?quote:Op zondag 27 maart 2005 19:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Thunderdome![]()
iemand hier Subtitle-Young Dangerous Hearts al gechecked?
is dope cd'tje
Nee is niet speciaal voor hiphopquote:Op zondag 27 maart 2005 20:27 schreef sugarJay het volgende:
heb een vraagje.... ik zag dat sommige mensen hiero soulseek gebruiken.... is dat speciaal voor hip hop of zo dan?.... of wat is daar het voordeel van ten opzichte van een ander willekeurig ding?....
het voordeel is dat er veel onbekendere hiphop mee te vinden isquote:Op zondag 27 maart 2005 20:27 schreef sugarJay het volgende:
heb een vraagje.... ik zag dat sommige mensen hiero soulseek gebruiken.... is dat speciaal voor hip hop of zo dan?.... of wat is daar het voordeel van ten opzichte van een ander willekeurig ding?....
zoals Hellrazor al zegt is het vooral goed om de wat minder bekende muziek mee te vinden.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:27 schreef sugarJay het volgende:
www.thegiantpeach.comquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:32 schreef Hellrazor het volgende:
waar kan je (goedkoop) op inet ''hiphop'' tshirts kopen ?
freshcotton.nl heeft ze van opgezwolle en duvel duvel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:32 schreef Hellrazor het volgende:
waar kan je (goedkoop) op inet ''hiphop'' tshirts kopen ?
Heb het fftjes snel geluisterd.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Hiphop
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+21692633
lekker beats
ieder z'n dingquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Heb het fftjes snel geluisterd.
Ik vind het ietwat rommelig... Die 'industriële' sound is sowieso niet mijn ding overigens.
Er staat © 2001 op. Uit 2001 dus, lijkt mequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:38 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand uit welk jaar het album Traditions van The Proov komt?
beats zijn afentoe wel dopequote:Op zondag 27 maart 2005 20:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Hiphop
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+21692633
lekker beats
dat staat niet op mijn mp3'tjes hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:28 schreef keeper het volgende:
[..]
Er staat © 2001 op. Uit 2001 dus, lijkt me.
op het album Supervisie staat ie volgens mij hoor, niet op straatremixes. ik vind het wel een aardige beat hebben. iig hun beste nummer, al is dat niet echt moeilijk te bereiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:10 schreef Ez3 het volgende:
Die nieuwe van Lange Frans en Baas B stond ook al op straatremixes deel 2 (snippet), best vaag omdat nu als nieuwe single te lanceren.. moet trouwens ook aan Rap/Rock Superstar van Cypress Hill denken als ik dat nummer, Supervisie, hoor..
Te vergelijken met..?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat staat niet op mijn mp3'tjes hoorthanks
![]()
is echt een heel, heel vet album trouwens!
[..]
Andere jazzy hiphop.quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Te vergelijken met..?
zeker doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ok, das meer mijn straatje.
Ik zal 'm eens gaan checken een dezer dagen.
op Traditions nog veel meer.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Proov is erg tof
nieuwe cd staat nog steeds op de 3voor12 luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+21539055
klinkt inderdaad een beetje als A Tribe Called Quest
Heb je slsk?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op Traditions nog veel meer.
nieuwe album is ook lekker idd.
Dan moet ik dat ook maar eens chekkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Proov is erg tof
Kyspki.. daaamn. Ik zweet me de pleuris (net gesport) maar krijg kippevel van die cuts.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Proov is erg tof
Erg cool ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kyspki.. daaamn. Ik zweet me de pleuris (net gesport) maar krijg kippevel van die cuts.
en het is ook nog nederlandsquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Erg cool ja.
Die hele plaat klinkt wel goed.
klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
en het is ook nog nederlands
corect me if im wrong
"oldschool is michael jackson & danny de munck" ...quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
better dan al die Ali B/Lange Frans en baas B rotzooi
Album no longer availablequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Proov is erg tof
goddamn jou sigquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben nu die niewe osdorp posse aan het luisteren , en het klinkt gewoon vet
niet miereneuken hequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
al mis ik wel organized konfusion![]()
enige nederhop die ik wel dope vindt is eigenlijk Opgezwolle.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef DerBolle het volgende:
zoek nog wat rlaxe nederhop,,,
tipjes iemand?
Ik vind zelf Opgezwolle ook ver weg de beste. Maar er zijn wel wat meer die ik redelijk okay vind. BIjvoorbeeld: Raymzter, Kas en ADHD. Op www.nlhiphop.nl is wel redelijk wat te downloaden....quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef DerBolle het volgende:
tipjes iemand?
Die's wel goed, wel een overload van freaky, bleepy geluidjes en zo soms.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ben de nieuwe Aesop Rock Ep aan t luisteren
fast cars, danger, fire and knives
ik heb hem liggen , wel een fijn EPtje , maar wel te kort (alhoewel er bij de ltd edition een boekwerk met al de lyrics van zijn eerdere albums/eps zittenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:00 schreef Quannum het volgende:
[..]
Die's wel goed, wel een overload van freaky, bleepy geluidjes en zo soms.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef cosmick het volgende:
Ray Rock & K.C. met het legendarische "ray rock kick it".. uit 1986.
Absoluut een mijn meest ultieme rapclassix ever.
Deze maand online
Ep's zijn nooit echt langquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb hem liggen , wel een fijn EPtje , maar wel te kort (alhoewel er bij de ltd edition een boekwerk met al de lyrics van zijn eerdere albums/eps zitten)
Dankquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:44 schreef Quannum het volgende:
[..]
Je site is ook wel dik ok! Ik ben nu die "Get into the groove" mix aan't beluisteren.![]()
Beter!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef cosmick het volgende:
Ray Rock & K.C. met het legendarische "ray rock kick it".. uit 1986.
Absoluut een mijn meest ultieme rapclassix ever.
Deze maand online
Opgezwolle inderdaad... VSOP vind ikzelf ook goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef DerBolle het volgende:
tipjes iemand?
Het is niet Nederlands talig in ieder geval. Wel goed... Self-Reflection is zó mooiquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:10 schreef Steve-O het volgende:
relaxte nederhop
Pete Philly
oftelt dat niet als nederhop.
idd heerlijk nummer dat nieuwe nummer is ook erg lekker insomniaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Het is niet Nederlands talig in ieder geval. Wel goed... Self-Reflection is zó mooi
wat ik op 3voor12 heb gehoord klinkt goedquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:10 schreef Steve-O het volgende:
relaxte nederhop
Pete Philly
oftelt dat niet als nederhop.
klopt, hoewel ik dat album ook niet heel erg goed vindt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:50 schreef Hellrazor het volgende:
gister eindelijk een keertje de slimshady LP geluister tog wel een dope album![]()
echt niet te vergeleken hoe hij achteruit is gegaan![]()
Bij Get Records in de Utrechtsestraat. Bij Concerto in dezelfde straat hebben ze hem ook wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:33 schreef RjD2 het volgende:
Keeper, waar heb je dat album gehaald?
Beiden eigenlijk niet echt veel naar geluisterd. Als het waanzinnig goed zou zijn zou me dat wel opgevallen zijn, denk ik dan altijd.quote:Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand die parodie op MTV's Diary of... van en met Prince Paul gezien?
die is echt hilarisch
is zijn laatste album, politics of the business, eigenlijk de moeite waard?
en de handsome boy modelling school? ik dacht altijd dat dat een of ander punkbandje waszal wel door de naam komen.
Is die gast for real??? Man, wat slecht!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
btw: http://www.soundclick.com/bands/5/mcrjmusic.htm
Eerste album van HBMS is wel erg goed, tweede vond ik wat minder.quote:Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef jimjim1983 het volgende:
en de handsome boy modelling school? ik dacht altijd dat dat een of ander punkbandje waszal wel door de naam komen.
De eerste heb ik niet, de tweede wel en die vind ik ook niet veel soeps. Ik had mij een beetje laten verleiden door de guest-appearences en door de single (The world's gone mad). Gewoon een flauw album eig.quote:Op maandag 4 april 2005 13:06 schreef keeper het volgende:
[..]
Eerste album van HBMS is wel erg goed, tweede vond ik wat minder.
quote:Op maandag 4 april 2005 13:15 schreef keeper het volgende:
http://www.keithschofield.com/djformat-video/
Nieuwe DJ Format clip (3 Feet Deep ft Abdominal & D-Sisive). Leuk gedaan, die arcade style.
Vette videoquote:Op maandag 4 april 2005 13:15 schreef keeper het volgende:
http://www.keithschofield.com/djformat-video/
Nieuwe DJ Format clip (3 Feet Deep ft Abdominal & D-Sisive). Leuk gedaan, die arcade style.
DJ Format komt uit de UK, de 2 mc's ook wss.quote:Op maandag 4 april 2005 14:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vette videoKomt dat uit nederland of hoe zit dat
Zover ik weet zijn Format en Abdominal Canadezen, en D-Sisive ook, want dat roept hij zelfs nog ergens (en dan krijgt hij een shoutout bonus ofzoquote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef Quannum het volgende:
DJ Format komt uit de UK, de 2 mc's ook wss.
Oowkeequote:Op dinsdag 5 april 2005 12:15 schreef keeper het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn Format en Abdominal Canadezen, en D-Sisive ook, want dat roept hij zelfs nog ergens (en dan krijgt hij een shoutout bonus ofzo.).
Ik heb 'm sinds gisteren. Mja... ik ben niet echt fan van Quasimoto zo ook (nog) niet van dit album. Heel veel nummers, dat wel, maar zo na 1 x beluisterd vind ik 'm vooral een beetje vaag... van die semi-instrumentals, beatloze tracks..quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
OEH
3 Mei :
[afbeelding]
is er al iets gelekt btw?
het is toch geen Ginuwine met Pony mag ik hopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:53 schreef NeoDweezil het volgende:
help, ik zoek een nummer, alleen ik heb 1 probleem ik weet totaal niet hoe die gaat.
hoorde hem op juize fm volgens mij, en er komt steeds een sapletje terug die gaat:"i feel lonely, oh so lonely" oid
En terecht! Absoluut een van mijn favoriete producers samen met Premierquote:Op woensdag 6 april 2005 00:00 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O is na zoveel jaar () helemaal in to Pete rock
Geweldig lekkere muziek
Haha wat?!quote:Op woensdag 6 april 2005 10:53 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ga zo trouwens naar de geweldige Ali B in het kader van een terreuroefening
Whooohooooo, dit ga je toch niet menenquote:Op maandag 4 april 2005 12:05 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Is die gast for real??? Man, wat slecht!!!
Zo slecht dat het bijna goed wordt! Whoehahaha!!!![]()
Laters!!
AA
Lek of geen lek, deze moet ik origineel hebben! Lord Quas rules! Lekker vaag en abstract. Zo was 'The Unseen' voor mij ook moeilijk te verteren tijdens de eerste paar keer luisteren, maar nu is het een alltime favorite van me. Beter dan die albums die je meteen goed vindt en dan na een maand of 2 eigenlijk nooit meer draait.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
OEH
3 Mei :
[afbeelding]
is er al iets gelekt btw?
Atmosphere is erg dopeAtmosphere - Lucy Ford LPquote:Op woensdag 6 april 2005 14:35 schreef Ondergrond het volgende:
Hye people, ..
Ik ben nieuw in dit topic, en ben geinteresseer in nieuwe artiesten mbt underground hiphop.
De artiesten die ik op dit moment erg goed vind zijn oa Atmosphere en Immortal Technique.
Ik ben nog niet zo heel erg 'into' dit genre, dus zouden jullie mij kunnen vertellen welke artiesten een beetje dezelfde soort muziek maken als bovenstaande 2? En dan gaat het vooral om de flow en de lyrics.
bvd
ons aller vrind:quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:53 schreef NeoDweezil het volgende:
help, ik zoek een nummer, alleen ik heb 1 probleem ik weet totaal niet hoe die gaat.
hoorde hem op juize fm volgens mij, en er komt steeds een sapletje terug die gaat:"i feel lonely, oh so lonely" oid
Seven's travel volgens mij .quote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef Ondergrond het volgende:
Ik zal eens wat zoeken op die namen, bedankt..
Ik heb van Atmosphere alleen het God loves Ugly album, super!!
en ben Seven Heaven (of zoiets?) aan het eeuh.. kopen.
Wat is het voor iets dan ?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:49 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Seven's travel volgens mij .
Al wil je echt iets vaag's horen koop cannibal ox.
Hahaha!!!!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb MC Tee & Mantronik er zelf ook ff aan toegevoegd
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hahaha!!!!
You da man Cos!!! Thanks!
laters!!
AA
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:16 schreef Ondergrond het volgende:
Ik gebruik vooral soulseek, irc, en torrents om mijn muziek te kopen.
Cool. Originele release op 12" ?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Mr.Tear het volgende:
Flash – The Official Adventures Of Grandmaster Flash, lekker oldschool, weinig raps nog, wel heel erg dope
Nas is like ?quote:, dat nummer van Nastradamus met die vogelachtige sample, ik vind em bijzonder vet, maar weet de titel niet
Wel cool dat Nas zoveel ouder werk deed, het zou haast 35 euro waar zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Mr.Tear het volgende:
*knip*
Nee, op cd, dat vond ik nog het mooie.quote:
Yup, die is het. Dat nummer vinnik echt dopequote:
Ik heb er twee, beiden op 12"quote:Op woensdag 6 april 2005 16:31 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Nee, op cd, dat vond ik nog het mooie.![]()
kut, ik kan 't niet openenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:32 schreef DerBolle het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=21281543
klikkerdeklik,,, typh00n live ^^
Johquote:Op woensdag 6 april 2005 20:18 schreef Quannum het volgende:
Deze middag heb ik ook nog wat cd's gekocht.
All Natural - Vintage (nog maar even beluisterd en ik heb nu al spijt dat ik hem gekocht heb)
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef cosmick het volgende:
Heeft er iemand toevallig iets van CAVEMAN? (Heb de 12" "pages and pages" van Caveman zelfs GEHAD maar ben 'm kwijt).
...
Reacties zijn welkom
Ik heb alleen deze snippet kunnen vinden van "fry you like fish" .. een remix (origineel vind ik beter):quote:Op donderdag 7 april 2005 10:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
De enige Caveman die ik ken is deze
[afbeelding]
Klinkt wel cool ja. Heeft iets weg van Lord Finessequote:Op donderdag 7 april 2005 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze snippet kunnen vinden van "fry you like fish" .. een remix (origineel vind ik beter):
Caveman
Word!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef cosmick het volgende:
Heeft er iemand toevallig iets van CAVEMAN? (Heb de 12" "pages and pages" van Caveman zelfs GEHAD maar ben 'm kwijt).
[afbeelding]
Betreft:
"fry you like fish"
"i'm ready"
"pages and pages"?
Absoluut één van de dopeste engelse rappers wat mij betreft!
Reacties zijn welkom
Gozer, ik ga je mailenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:40 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Word!
Yo Cos, ik heb de originele cd thuis liggen. Ken 'm wel voor je fikken als je dat wilt.
Laters!!
AA
kan leuk zijn.quote:In DeBattle, het nieuwe jongerenprogramma van de NPS dat vanaf 15 april van start gaat, staat de MC-battle centraal. In een MC-battle nemen twee rappers (MC’s) het tegen elkaar op, het publiek bepaalt wie de winnaar is.
DeBattle is een combinatie van een echte MC-battle en een discussie over een actueel maatschappelijk onderwerp. Vanuit Desmet studio's in Amsterdam discussiëren elke week twee MC’s over onderwerpen variërend van zinloos geweld en integratieproblemen tot seks in videoclips en drugs. Aangezien hiphop enorm populair is bij jongeren is het voor hun dé manier om een mening te geven over actuele zaken. Rap als het CNN van de straat.
In drie rondes strijden de twee MC’s tegen elkaar. De ene troeft de ander af met zijn woorden. Het publiek bepaalt uiteindelijk wie de beste argumenten voor of tegen heeft en wie er het beste flowt. Ook doen de jongeren in het publiek mee aan de discussie. Daarnaast is er elke aflevering een optreden van een bekende Nederlandse hiphopact.
De serie wordt gepresenteerd door Andrew Makkinga; één van de presentatoren van ‘Lijn 5’ Big Up Radio (NPS), en producer en presentator bij 3voor12 (VPRO). Hij was vanaf zijn zeventiende vast panellid bij 'Het Lagerhuis’ (VARA). Zijn vaste DJ in DeBattle is Mr. Wix, bekend van Jimmy Woo en Paradiso. Samen met Andrew en Kees de Koning presenteert hij het radioprogramma ‘3voor12XL’.
De herhaling van DeBattle is iedere zaterdag om 16.30 uur te zien op Nederland 3.
Dus nog even op een rijtje:
Omroep: NPS
Aantal afleveringen: 12
Lengte: 25 minuten
Eerste uitzending: vrijdag 15 april, 19.55 uur
Zender: Nederland 3
Liefhebber van Red Hot Chili Peppers en Hiphopquote:Op donderdag 7 april 2005 10:50 schreef IsaacD het volgende:
Pas ontdekt... maar ja beter laat dan nooit. Wat een enorm dope albums zijn '93 til infinity en No man's land van Souls of Mischief toch...
Heeft iemand misschien nog tips voor albums met ongeveer zulke beats?
En weet iemand waar ik Skiggy Rapz zijn album kan checken? Ik kan hem nergens vinden namelijk!
[Pete Philly zijn album vind ik trouwens lichtelijk tegenvallen... Allemaal van die kraakheldere beats. Had ook wel een ruiger randje aan mogen zitten... Desalniettemin zijn de tracks MindState & Insomnia om te smullen...]
ja..ligt er natuurlijk aan wat je van die gasten vindt. persoonlijk hou ik niet van DAC en Terilekst, Frontline gaat nog wel.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:22 schreef sugarJay het volgende:
vrijdag 8 april 2005.... DVD / Mic Check in 013 Tilburg.... met D.A.C., Skiggy Rapz, Frontline, Terilekst....
is dit de moeite waard om heen te gaan denken jullie? ik ken zelf maar twee nummers van D.A.C. en één nummer van Terilekst.... en die vind ik best ok....
ja heb je natuurlijk gelijk in.... maar ik ken er verder weinig tot niks van dus ik dacht ik vraag het hier even.... bedankt voor je reactie....quote:Op donderdag 7 april 2005 19:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja..ligt er natuurlijk aan wat je van die gasten vindt. persoonlijk hou ik niet van DAC en Terilekst, Frontline gaat nog wel.
hier kan je wat muziek van frontline beluisteren:quote:Op donderdag 7 april 2005 20:03 schreef sugarJay het volgende:
[..]
ja heb je natuurlijk gelijk in.... maar ik ken er verder weinig tot niks van dus ik dacht ik vraag het hier even.... bedankt voor je reactie....![]()
klinkt wel aardig.... ik ga het morgen maar eens proberen dan, ik heb toch niks beters te doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hier kan je wat muziek van frontline beluisteren:
http://www.thefrontline.nl/downloads.html
hmm...ik heb de eerste 2 nummers geluisterd en die vond ik niks aan, is de rest beter of kan ik het beter links laten liggen?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Perceptionists is eindelijk weer eens een goed def jux album
maarje dat valt ook wel te verwachten van Ak en Lif(en niet te vergeten 2 leuke feats van shock G en Guru)
Die is behoorlijk gaaf inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2005 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Perceptionists , The (Akrobatik , Mr. Lif & DJ Fakts One) -- Black Dialogue
Criminal Minded en By All Means Necessaryquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:27 schreef Hellrazor het volgende:
wat zijn de beste krs-1 albums ?
dat hele uptown saturday night album van camp lo is verplicht als je van jazzy/funky hiphop houdquote:[b]Op zaterdag 9 april 2005 11:03
dit is trouwens een erg lekkere track: Camp Lo - Luchini (This Is It)
Hoe heet dat album? Lijkt me wel wat namelijk... (* S-Two heeft Duck Season opstaanquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
die van defari en babu is ook goed aan te horen btw , zeker de productie , en de beats van babu
Hier hetzelfde .quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef RjD2 het volgende:
daaar houd ik zeker van, maar heb em unfortunately niet..
het heet The Likwit Junkies en niet echt een verdere titel ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hoe heet dat album? Lijkt me wel wat namelijk... (* S-Two heeft Duck Season opstaan)
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
* Uzumaki_Naruto luisterd Dj Krush-Nosferatu (Feat. Mr Lif) en daarna Dj Krush- Kill Switch (Feat. Aesop Rock)
vind hun cd heel dope, heb m al een tijd in bezit. destijds via hun site besteld voor een tientje dankzij een tip van RjD2 nogmaals thnx daarvoorquote:Op donderdag 7 april 2005 20:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hier kan je wat muziek van frontline beluisteren:
http://www.thefrontline.nl/downloads.html
Nee, niet geluisterd maar ik sta er ook niet echt om te springen. Ik vond zijn laatste album vrij matig, ook al is het een van mn favoriete artiesten. Want Like Water For Chocolate en Resurrection zijn toch prachtige albums. Can I Borrow A Dollar is ook erg fijn jaquote:Op zondag 10 april 2005 14:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Kent iemand de double X posse? zit nu een nummer te luisteren, geproduceerd door Lord Finesse, en dat maakt me erg nieuwsgierig naar meer.
EDIT: ik hoor net dat Common's nieuwe album is gelekt. iemand 'm al geluisterd?
Can I Borrow A Dollar is een van mn favoriete albums.
quote:Op zondag 10 april 2005 11:24 schreef Quannum het volgende:
[..]
Jaku is een prachtalbum. Lekker donker!
hiphop drunkies?quote:Op zondag 10 april 2005 19:13 schreef danni het volgende:
Hey ik zat ooit in een auto en toen werd er een alkoholik nummertje gedraaid.
Best vet en ze deden alsof ze dronken waren enzo. hoe heet dat nummer?
"only when i'm drunk" denk ik (ook idd)quote:Op zondag 10 april 2005 19:13 schreef danni het volgende:
Hey ik zat ooit in een auto en toen werd er een alkoholik nummertje gedraaid.
Best vet en ze deden alsof ze dronken waren enzo. hoe heet dat nummer?
quote:Op zondag 10 april 2005 22:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.boombap.cz/index.php?clanek=2386
A Tribe Called Ques bootleg uit 1998 ergens in chicago
be fast....
Naar dat album ben ik ook wel nieuwsgierig, schreef laats al dat ik Focused Daily had gekocht en van dat echt een zwaar relaxed albumquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
die van defari en babu is ook goed aan te horen btw , zeker de productie , en de beats van babu
Moet gelijk weer aan me maten denken die met dat intro erop trokken op Lowlands. Gingen ze naast tenten liggen radio keihard aan met dat eendengeluid en dan daarna die schoten. Je had ze terug moeten zien komen, mensen reageerden kennelijk nogal grappigquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hoe heet dat album? Lijkt me wel wat namelijk... (* S-Two heeft Duck Season opstaan)
En dan is het nog de vraag welke, of zie ik dat verkeerd. Ik geloof dat elk alcaholic memba wel een drunk song heeft gemaakt op die beat. Ik weet iig wel dat ze als groep dat nummer hebben en dat Tash er een versie van heeft en ik geloof J-Ro en E-Swift ook. Maar het nummer is zeker dopequote:Op zondag 10 april 2005 20:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
"only when i'm drunk" denk ik (ook idd)
effe mp3-en en uploaden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef RjD2 het volgende:
daaar houd ik zeker van, maar heb em unfortunately niet..
wat houd bootleg in ?quote:Op zondag 10 april 2005 22:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.boombap.cz/index.php?clanek=2386
A Tribe Called Ques bootleg uit 1998 ergens in chicago
be fast....
Likwit Junkies? Is dat niet uit '97 ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het heet The Likwit Junkies en niet echt een verdere titel ofzo
Dat wil ik ook welles precies weten (een definitie)quote:
volgens mij is het ook pas een bootleg als het nooit officieel uitgebracht is maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 11 april 2005 00:30 schreef danni het volgende:
[..]
Dat wil ik ook welles precies weten (een definitie)
Maar meestal iets van:
"unauthorized recording/ cq. pressing.."
in dit geval: opname bij een concert en dan op tape/cd zetten/verkopen/rouleren.
quote:Artiest: Appelsap special: El da Sensei, J. Rawls & Tavaris
Datum: za 16 april
Zaal open: 23:00 uur
Aanvang: 23:00 uur
Prijs: 15 euro
Vvk: niet bekend
http://www.sugarfactory.nl/
Solo? Return of the boom-Bapquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:27 schreef Hellrazor het volgende:
is las op HIJS dat Dead prez een album gaat opnemen met de outlawz![]()
ik hoop maar dat het niet waar is![]()
wat zijn de beste krs-1 albums ?
nah deze is duidelijk uit 2005 (staat ook op de achterkant)quote:Op maandag 11 april 2005 00:28 schreef danni het volgende:
[..]
Likwit Junkies? Is dat niet uit '97 ofzo
Ah oke dan... daar heb ik ook eens naar gevraagd hier.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net de Urban Thermo Dynamics gekregen van AboruAsli, daar zat Mos Def voordat hij echt bekend werd, dat werd mij verteld in ieder geval.
is echt heel, heel fijn
Ah, die zag ik laatst op vinyl in Amsterdam, maar ik had hem toch maar niet gekocht. Wist niet of het wat was, maar wel dus?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net de Urban Thermo Dynamics gekregen van AboruAsli, daar zat Mos Def voordat hij echt bekend werd, dat werd mij verteld in ieder geval.
is echt heel, heel fijn
heb het nog niet heel uitgebreid beluistert maar op het eerste gehoor was het heel vet!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:25 schreef keeper het volgende:
[..]
Ah, die zag ik laatst op vinyl in Amsterdam, maar ik had hem toch maar niet gekocht. Wist niet of het wat was, maar wel dus?
Check, staat genoteerdquote:Op woensdag 13 april 2005 12:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Emanon - The Waiting Room
is uit 2005, heel erg fijn,relaxed album.
i heb het niet geschreven , maar in hilversum , waar ik de laatste tijd zon beetje al mn hiphop koopquote:Op zondag 10 april 2005 23:55 schreef Mr.Tear het volgende:
Ik weet ff niet of je het al geschreven had, maarreh waar heb je die cd gehaald??
had ik twee maanden geleden ofzo ookal gepost , aardig plaatjequote:Op woensdag 13 april 2005 22:52 schreef Hellrazor het volgende:
nog een aanradertje
Virtuoso - World War II: Evolution of the Torturer
Wtf is dat lijkt net een hoes die hie hier niet thuishoorquote:Op woensdag 13 april 2005 23:10 schreef Hellrazor het volgende:
ah vandaar dat ik ineens een album had waarvan ik dacht WTF hoe komt deze hier![]()
De cover ziet er ook erg vet uit De cover ziet er ook erg vet uit
[afbeelding]
gister btw voor het eerst prince paul - prince among the thief geluistert best dope gedaan![]()
alleen heb ik het meestal niet op zovell skits
maar het ging wel door de saaie lessen door![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:10 schreef Hellrazor het volgende:
ah vandaar dat ik ineens een album had waarvan ik dacht WTF hoe komt deze hier![]()
De cover ziet er ook erg vet uit De cover ziet er ook erg vet uit
[afbeelding]
gister btw voor het eerst prince paul - prince among the thief geluistert best dope gedaan![]()
alleen heb ik het meestal niet op zovell skits
maar het ging wel door de saaie lessen door![]()
Voor metal begrippen is ie mooiquote:Op woensdag 13 april 2005 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vond het hoesje eilk een beetje opeen slech gefotosoepte metal cover lijken
nee ik ga het je niet vertellen ,lees maar terugquote:Op donderdag 14 april 2005 00:43 schreef danni het volgende:
[..]
[..]
Voor metal begrippen is ie mooi
Ik vind em wel goed. METAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Je gaat me toch niet vertellen dat dit hiphop is he.? (*gaat voorgaande posts readen)
ja die heb ik wel eens wat nummers van Sean Paul zien spelen met 'r viool.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:10 schreef 2dope het volgende:
Ik ben overigens een newbie hier, bevalt me wel wat ik tot nu toe gezien hebKeep it up...
Om maar wat waarde aan m'n post toe te voegen, kennen jullie Miri-Ben Airi ook? Zij is een zgn. Hiphop violistdie onder andere te horen was op 7 of 8 nummers van het album "College Dropout" van Kanye West. hier kan je meer over haar vinden, ook een track samen met Scarface & Anthony Hamilton.
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
De La Soul, gratis te bezichtigen op bevrijdingspop in Haarlem...
maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2005 15:35 schreef jimjim1983 het volgende:
................en op 5 mei, 15.00 uur kan je gratis De La Soul bezichtigen in Haarlem
jammer dat haarlem niet dicht bij voor mij isquote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
De La Soul, gratis te bezichtigen op bevrijdingspop in Haarlem...
Nee, voor mij ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
jammer dat haarlem niet dicht bij voor mij is![]()
Jammer dat Zwolle niet dichtbij voor mij isquote:Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, voor mij ook niet.
Komt er niet een goede act naar Zwolle die dag?![]()
// edit
Lange Baas en Frans B!!!!!!11111
Een nederlaag a.s. zondagquote:Op donderdag 14 april 2005 14:33 schreef Hellrazor het volgende:
en wat komt er is de stad van nederland ? (psst rotterdam)
naar Ajax? nee helaas niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:57 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ga je er heen Jim?
die ga ik wel in hilversum bekijken , hoef ik er tenminste geen geld aan te verspillen (ik werk daarzo)quote:
You lucky bastardquote:Op donderdag 14 april 2005 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die ga ik wel in hilversum bekijken , hoef ik er tenminste geen geld aan te verspillen (ik werk daarzo)
ach zo blijf je een beetje op de hoogte van de nederhop , en om eerlijk te zijn vind ik de meeste nederhop acts niks , totdat ze op het podium staan , dus ik geef ze iig nog een kansquote:
denk ik ook jaquote:Op donderdag 14 april 2005 23:42 schreef Steve-O het volgende:
Serieus ..
-Angel- is een kloon van iemand die veel in Hip-Hop central topics hangt kan niet anders.
Ja, het kan bijna niet serieus zijn. Zoveel dom- en eigenwijzigheid heb ik anders zelden gezien !!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:42 schreef Steve-O het volgende:
Serieus ..
-Angel- is een kloon van iemand die veel in Hip-Hop central topics hangt kan niet anders.
Heb je ons wat te vertellen Mart10?? Wehehe.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:09 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nou, op wie zet jij je geld in?
Haha, nee, ik ben helaas niet zo grappigquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je ons wat te vertellen Mart10?? Wehehe.
"Hij" heeft wel onderzoek gedaan naar connectie IP-adres en avatar trouwens:
Avator en IP adres?
quote:Sokken, waar zijn ze nu eigenlijk goed voor.
Ik bedoel ze bieden weinig tot geen bescherming waarneer je op scherp voorwerp trapt. Het strak om de voet zitten van de sok, zorgt ervoor dat het gaat zweten. Tevens kan de bloedtoevoer naar de voet worden afgesloten door een sok. In het ergste geval kan dit zelfs leidden tot eventuele amputatie van de voet.
Ja, waar zijn ze nu eigenlijk goed voor?
... jezus.quote:Sokken, waar zijn ze nu eigenlijk goed voor.
Ik bedoel ze bieden weinig tot geen bescherming waarneer je op scherp voorwerp trapt. Het strak om de voet zitten van de sok, zorgt ervoor dat het gaat zweten. Tevens kan de bloedtoevoer naar de voet worden afgesloten door een sok. In het ergste geval kan dit zelfs leidden tot eventuele amputatie van de voet.
Ja, waar zijn ze nu eigenlijk goed voor?
zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om maar ff over te gaan op een ander onderwerp , EDAN!
damn dat album (beauty & the beat) duurt maar 35 minuten maar hij klinkt ZO VET
Hmm.. ik ga 'm ook ff checken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om maar ff over te gaan op een ander onderwerp , EDAN!
damn dat album (beauty & the beat) duurt maar 35 minuten maar hij klinkt ZO VET
Nee, niet gratis.. althans niet via de sitequote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
die mixtape ken ik niet, is die gratis te downloaden van hun site? if so, dan kan ik 'm niet vinden
waaromquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
die mixtape ken ik niet, is die gratis te downloaden van hun site? if so, dan kan ik 'm niet vinden
iemand Common's Be al geluisterd? ik kom er net achter dat bijna alle nummers door Kanye West geproduceerd zijn![]()
Kanye West heeft tot nu toe bijna alleen maar saaie beats gemaakt. erg gehypte gast.quote:
Dat verkoopt ged bij veertienjarige breezersletjes.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef VeX- het volgende:
Pfft, ik heb zonet de beautiful struggle beluisterd van Talib Kweli. Tot mij spijt was de mixtape beter.Waarom moeten ze tegenwoordig overal R&B tussen gooien?
Sja, meeliften op die zogenaamde urban hype misschien.. Ik haat het ook hoor, gezang in hiphopnummer.. ja, alleen als het er door de dj ingegooid wordt of gesampeld is..quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef VeX- het volgende:
Pfft, ik heb zonet de beautiful struggle beluisterd van Talib Kweli. Tot mij spijt was de mixtape beter.Waarom moeten ze tegenwoordig overal R&B tussen gooien?
Wu tang - Reunitedquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja, meeliften op die zogenaamde urban hype misschien.. Ik haat het ook hoor, gezang in hiphopnummer.. ja, alleen als het er door de dj ingegooid wordt of gesampeld is..![]()
ze verkopen geld?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:14 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
[..]
Dat verkoopt ged bij veertienjarige breezersletjes.![]()
"Wu tang motherfucker"quote:
Om legendarisch te wordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef VeX- het volgende:
Thanks!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:52 schreef Quannum het volgende:
Och ja, kijk er even naar zou ik zeggen.
hier
Hoop dat dat album maar een beetje in de buurt komt van return to the 36 chambersquote:A Son Unique is de titel van het nieuwe Ol’ Dirty Bastard album. Het dertien tracks tellende album is een gezamelijk project tussen de Damon Dash Music Group (DDMG) en Wu Tang Records. De geplande releasedate is 21 juni.
Het album bevat een indrukkende lijst aan guest appearances. Onder andere Method Man, Ghostface, Raekwon, N.O.R.E, Joe Budden en Pharrell leveren bijdragen. De productie is in handen van RZA, DJ Premier, the Neptunes, Damon Elliot, Boola, Soul Diggaz en Dame Grease.
De eerste single, Intoxicated, is geproduceerd door RZA en featured Method Man, Raekwon en Macy Gray.
Damon Dash gaf toe dat hij in eerste instantie twijfels had over het releasen van ODB’s album vlak na zijn dood. Toch is hij blij met de uitkomst. Wel liet hij blijken dat hij niet blij was met de wettelijke strijd die is ontstaan tussen ODB’s moeder en zijn weduwe, Icelene Jones.
Dit conflict werd nog ongemakkelijker toen Dash gisteravond in de lobby van zijn kantoor werd opgewacht door Icelene, haar kinderen en haar advocaat. Zichtbaar gestoord door de ontmoeting benadrukte Dash dat zijn besluit om door te gaan met het releasen van A Son Unique niet gedreven werd door de zin om de familie of erfenis van ODB uit te buiten.
De tracklisting voor A Son Unique is als volgt:
01. "Lift Ya Skirt" ft. Missy Elliott (produced by Mark Ronson)
02. "Pop Shots" ft. Lil' Fame (produced by DJ Premier)
03. "Operator" ft. the Clipse and Pharrell (produced by the Neptunes)
04. "Back in the Air" ft. Ghostface (produced by RZA)
05. "Work for Me" ft. Young Chris (produced by Boola)
06. "ODB Don't Go Breaking My Heart" ft. Missy Elliott (produced by Damon Elliott)
07. "Stomp" ft. RZA (produced by RZA)
08. "How Ya Feelin" (produced by Dame Grease)
09. "Intoxicated" ft. Raekwon, Method Man, Macy Gray (produced by RZA)
10. "Dirty & Grimey" ft. N.O.R.E. (produced by Boola)
11. "Danger Zone" ft. Joe Budden (produced by Rockwilder)
12. "Skrilla" ft. RZA (produced by RZA)
13. "Don't Hurt Me Dirty" (produced by Soul Diggaz)
bron
laats kwam er wel 1e vertellen dat wel geen links meer mogen plaatsen ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:46 schreef Quannum het volgende:
Manman, waarom reageer ik eigenlijk in Angel"s topics bedenk ik mij juist. En toch kan ik mij niet inhouden.
Hij mag topics openen zoveel ie wil, ik vind ze enorm amusant. Maar wil iemand hem aub bannen uit MUZ.
(Is er eig ook een mod op fok! die IETS snapt van hiphop, want ik zie hier nooit iemand (van de mods) passeren.
Ja klopt, die werd door Zander gepost. Alleen was dat fragmentje idd met Macy Gray, op die tracklist staat met Missy Elliot.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als ik het zo leed denk ik van niet , en dat don't go breakin' my heart was toch die superslechte cover met Macy Gray , waar volgensmij ooit een linkje van gepost is![]()
Idd, Nipeng is dat geloof ik....quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
laats kwam er wel 1e vertellen dat wel geen links meer mogen plaatsen ofzo
Waar kan ik ze mee openenquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:52 schreef Quannum het volgende:
Och ja, kijk er even naar zou ik zeggen.
hier
Zijn verschillende bestanden zag ik .. movjes met QuickTime > www.apple.com en .rm (realone player ... )quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waar kan ik ze mee openen![]()
winamp media player werkt niet...
Ben hier erg benieuwd naar! Kan 'm echter nog niet zo 123 vinden en in Ommen zullen ze 'm vast wel niet hebben ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Lijkt mij niet iig
dat album zit vol met leuke samples enzo , hij duurt maar kort maar echt een explosie aan jaren 60 en 70 samples
Wie is datquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heb hier die edan nog steeds opstaan
hij ziet er wel maf uit btw
[afbeelding]
maakt mij geen fuk uit wie die gast is , hij heeft iig een leuke productie gedroptquote:
www.sicmuse.com/ photos.htmlquote:
kan je beter naar http://www.humblemagnificent.com/ gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
www.sicmuse.com/ photos.html
[afbeelding]
Erhm.. jahquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kan je beter naar http://www.humblemagnificent.com/ gaan
yep en die madvillain vind ik van begin tot eind okquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erhm.. jah![]()
Heb jij ook Madvillain? Ik vind die "strange ways" track so cool. Can't get enough of that!
Op bol.com zijn ook 4 albums te vinden van Edan, inclusief Beauty & the beat.. Duurt alleen wel tyfuslang voor je't in huis hebt ( 6 - 8 week ) en bol.com is duur..quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ben hier erg benieuwd naar! Kan 'm echter nog niet zo 123 vinden en in Ommen zullen ze 'm vast wel niet hebben ...![]()
is idd al eens langsgekomen, heb nu wel wat snippets kunnen luisteren van die site. Klinkt erg goedquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:19 schreef H4ze het volgende:
Jongens...dit album --> http://www.unexpected-records.com/releases.html !!!!![]()
Ik ga 'm van de week ff op vinyl scoren. sorry als dit album al voorbij is gekomen in deze topicreeks
Heb hem op cd, maar hij is inderdaad erg fijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:19 schreef H4ze het volgende:
Jongens...dit album --> http://www.unexpected-records.com/releases.html !!!!![]()
Ik ga 'm van de week ff op vinyl scoren. sorry als dit album al voorbij is gekomen in deze topicreeks
Tja de vroege rhcp dat is eigenlijk toch ook gewoon rap; ik bedoel: de hele cd Out in LA; met al die demo's. Als je naar de titeltrack Out in LA luistert (de demo versie dus; niet die met dat aalgladde bonjovi-rock-producer geluid); da's toch gewoon een hele funky hiphop beatquote:Op donderdag 7 april 2005 15:30 schreef bouncing het volgende:
[..]
Liefhebber van Red Hot Chili Peppers en Hiphopme to
![]()
hmm, dit vind ik dan weer niks.quote:Op zondag 17 april 2005 02:11 schreef IsaacD het volgende:
[..]
En over goede Nederlandstalige hiphop gesproken: Robian met de Albert Heijn heist mag natuurlijk nog wel een keertje genoemd wordenhttp://www.cs.vu.nl/~smat(...)bass_production).mp3
Hahaha, dat achtergrond koortje ook.quote:Op zondag 17 april 2005 11:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hmm, dit vind ik dan weer niks.
iets leuks uit een ander topic gepikt:
http://www.ifilm.com/WMPPlaylist.asx?ifilmId=2667017&bandwidth=300
BA Barracus die rapt
Hahahahaquote:Op zondag 17 april 2005 11:23 schreef jimjim1983 het volgende:
BA Barracus die rapt
"mother there is no other..."quote:Op zondag 17 april 2005 11:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hmm, dit vind ik dan weer niks.
BA Barracus die rapt
Is niets anders dan een mooie grap.quote:Op zondag 17 april 2005 13:28 schreef S-Two het volgende:
Unexpected twist: Tupac Shakur alive and well
http://67.18.222.146/cnn.htm
Het is wel CNN, maar het lijkt mij weer eens een of ander nep verhaaltje...
dat was een 1 april grapquote:Op zondag 17 april 2005 13:28 schreef S-Two het volgende:
Unexpected twist: Tupac Shakur alive and well
http://67.18.222.146/cnn.htm
Het is wel CNN, maar het lijkt mij weer eens een of ander nep verhaaltje...
Hee zeg, dit topic is voor hiphopliefhebbers, ksssss!!!quote:Op zondag 17 april 2005 14:49 schreef -Angel- het volgende:
Kijk rechts onder aan.
• You just got April Fooled!
• Tupac's dead. Get over it.
Ik ook niet eigenlijk.. die beats heb ik sowieso nooit wat gevonden... maar ik ga af op al die hits die ie gehad heeft.. en aangezien ik die 3 x niks vond, heb ik me ook nooit verder in die albums van 'm verdiept..quote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met 2Pac, moet ik eerlijk toegeven. Nooit echt gesnapt waarom mensen hem nou zo goed vinden, maar goed.. smaken verschillen.
Verbleken die beats niet bij beats van bijvoorbeeld Mr. Lif ofzoquote:Op zondag 17 april 2005 15:31 schreef Hellrazor het volgende:
luister 2pacalypse now en strickly for my niggaz dat zijn 2 dope albums![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |