"oldschool is michael jackson & danny de munck" ...quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
better dan al die Ali B/Lange Frans en baas B rotzooi
Album no longer availablequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Proov is erg tof
nieuwe cd staat nog steeds op de 3voor12 luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+21539055
klinkt inderdaad een beetje als A Tribe Called Quest
goddamn jou sigquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben nu die niewe osdorp posse aan het luisteren , en het klinkt gewoon vet
niet miereneuken hequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
al mis ik wel organized konfusion![]()
enige nederhop die ik wel dope vindt is eigenlijk Opgezwolle.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef DerBolle het volgende:
zoek nog wat rlaxe nederhop,,,
tipjes iemand?
Ik vind zelf Opgezwolle ook ver weg de beste. Maar er zijn wel wat meer die ik redelijk okay vind. BIjvoorbeeld: Raymzter, Kas en ADHD. Op www.nlhiphop.nl is wel redelijk wat te downloaden....quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef DerBolle het volgende:
tipjes iemand?
Die's wel goed, wel een overload van freaky, bleepy geluidjes en zo soms.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ben de nieuwe Aesop Rock Ep aan t luisteren
fast cars, danger, fire and knives
ik heb hem liggen , wel een fijn EPtje , maar wel te kort (alhoewel er bij de ltd edition een boekwerk met al de lyrics van zijn eerdere albums/eps zittenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:00 schreef Quannum het volgende:
[..]
Die's wel goed, wel een overload van freaky, bleepy geluidjes en zo soms.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef cosmick het volgende:
Ray Rock & K.C. met het legendarische "ray rock kick it".. uit 1986.
Absoluut een mijn meest ultieme rapclassix ever.
Deze maand online
Ep's zijn nooit echt langquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb hem liggen , wel een fijn EPtje , maar wel te kort (alhoewel er bij de ltd edition een boekwerk met al de lyrics van zijn eerdere albums/eps zitten)
Dankquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:44 schreef Quannum het volgende:
[..]
Je site is ook wel dik ok! Ik ben nu die "Get into the groove" mix aan't beluisteren.![]()
Beter!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef cosmick het volgende:
Ray Rock & K.C. met het legendarische "ray rock kick it".. uit 1986.
Absoluut een mijn meest ultieme rapclassix ever.
Deze maand online
Opgezwolle inderdaad... VSOP vind ikzelf ook goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef DerBolle het volgende:
tipjes iemand?
Het is niet Nederlands talig in ieder geval. Wel goed... Self-Reflection is zó mooiquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:10 schreef Steve-O het volgende:
relaxte nederhop
Pete Philly
oftelt dat niet als nederhop.
idd heerlijk nummer dat nieuwe nummer is ook erg lekker insomniaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Het is niet Nederlands talig in ieder geval. Wel goed... Self-Reflection is zó mooi
wat ik op 3voor12 heb gehoord klinkt goedquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:10 schreef Steve-O het volgende:
relaxte nederhop
Pete Philly
oftelt dat niet als nederhop.
klopt, hoewel ik dat album ook niet heel erg goed vindt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:50 schreef Hellrazor het volgende:
gister eindelijk een keertje de slimshady LP geluister tog wel een dope album![]()
echt niet te vergeleken hoe hij achteruit is gegaan![]()
Bij Get Records in de Utrechtsestraat. Bij Concerto in dezelfde straat hebben ze hem ook wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:33 schreef RjD2 het volgende:
Keeper, waar heb je dat album gehaald?
Beiden eigenlijk niet echt veel naar geluisterd. Als het waanzinnig goed zou zijn zou me dat wel opgevallen zijn, denk ik dan altijd.quote:Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand die parodie op MTV's Diary of... van en met Prince Paul gezien?
die is echt hilarisch
is zijn laatste album, politics of the business, eigenlijk de moeite waard?
en de handsome boy modelling school? ik dacht altijd dat dat een of ander punkbandje waszal wel door de naam komen.
Is die gast for real??? Man, wat slecht!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
btw: http://www.soundclick.com/bands/5/mcrjmusic.htm
Eerste album van HBMS is wel erg goed, tweede vond ik wat minder.quote:Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef jimjim1983 het volgende:
en de handsome boy modelling school? ik dacht altijd dat dat een of ander punkbandje waszal wel door de naam komen.
De eerste heb ik niet, de tweede wel en die vind ik ook niet veel soeps. Ik had mij een beetje laten verleiden door de guest-appearences en door de single (The world's gone mad). Gewoon een flauw album eig.quote:Op maandag 4 april 2005 13:06 schreef keeper het volgende:
[..]
Eerste album van HBMS is wel erg goed, tweede vond ik wat minder.
quote:Op maandag 4 april 2005 13:15 schreef keeper het volgende:
http://www.keithschofield.com/djformat-video/
Nieuwe DJ Format clip (3 Feet Deep ft Abdominal & D-Sisive). Leuk gedaan, die arcade style.
Vette videoquote:Op maandag 4 april 2005 13:15 schreef keeper het volgende:
http://www.keithschofield.com/djformat-video/
Nieuwe DJ Format clip (3 Feet Deep ft Abdominal & D-Sisive). Leuk gedaan, die arcade style.
DJ Format komt uit de UK, de 2 mc's ook wss.quote:Op maandag 4 april 2005 14:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vette videoKomt dat uit nederland of hoe zit dat
Zover ik weet zijn Format en Abdominal Canadezen, en D-Sisive ook, want dat roept hij zelfs nog ergens (en dan krijgt hij een shoutout bonus ofzoquote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef Quannum het volgende:
DJ Format komt uit de UK, de 2 mc's ook wss.
Oowkeequote:Op dinsdag 5 april 2005 12:15 schreef keeper het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn Format en Abdominal Canadezen, en D-Sisive ook, want dat roept hij zelfs nog ergens (en dan krijgt hij een shoutout bonus ofzo.).
Ik heb 'm sinds gisteren. Mja... ik ben niet echt fan van Quasimoto zo ook (nog) niet van dit album. Heel veel nummers, dat wel, maar zo na 1 x beluisterd vind ik 'm vooral een beetje vaag... van die semi-instrumentals, beatloze tracks..quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
OEH
3 Mei :
[afbeelding]
is er al iets gelekt btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |