"oldschool is michael jackson & danny de munck" ...quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
better dan al die Ali B/Lange Frans en baas B rotzooi
Album no longer availablequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Proov is erg tof
nieuwe cd staat nog steeds op de 3voor12 luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+21539055
klinkt inderdaad een beetje als A Tribe Called Quest
goddamn jou sigquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben nu die niewe osdorp posse aan het luisteren , en het klinkt gewoon vet
niet miereneuken hequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
al mis ik wel organized konfusion![]()
enige nederhop die ik wel dope vindt is eigenlijk Opgezwolle.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef DerBolle het volgende:
zoek nog wat rlaxe nederhop,,,
tipjes iemand?
Ik vind zelf Opgezwolle ook ver weg de beste. Maar er zijn wel wat meer die ik redelijk okay vind. BIjvoorbeeld: Raymzter, Kas en ADHD. Op www.nlhiphop.nl is wel redelijk wat te downloaden....quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef DerBolle het volgende:
tipjes iemand?
Die's wel goed, wel een overload van freaky, bleepy geluidjes en zo soms.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ben de nieuwe Aesop Rock Ep aan t luisteren
fast cars, danger, fire and knives
ik heb hem liggen , wel een fijn EPtje , maar wel te kort (alhoewel er bij de ltd edition een boekwerk met al de lyrics van zijn eerdere albums/eps zittenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:00 schreef Quannum het volgende:
[..]
Die's wel goed, wel een overload van freaky, bleepy geluidjes en zo soms.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef cosmick het volgende:
Ray Rock & K.C. met het legendarische "ray rock kick it".. uit 1986.
Absoluut een mijn meest ultieme rapclassix ever.
Deze maand online
Ep's zijn nooit echt langquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb hem liggen , wel een fijn EPtje , maar wel te kort (alhoewel er bij de ltd edition een boekwerk met al de lyrics van zijn eerdere albums/eps zitten)
Dankquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:44 schreef Quannum het volgende:
[..]
Je site is ook wel dik ok! Ik ben nu die "Get into the groove" mix aan't beluisteren.![]()
Beter!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef cosmick het volgende:
Ray Rock & K.C. met het legendarische "ray rock kick it".. uit 1986.
Absoluut een mijn meest ultieme rapclassix ever.
Deze maand online
Opgezwolle inderdaad... VSOP vind ikzelf ook goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef DerBolle het volgende:
tipjes iemand?
Het is niet Nederlands talig in ieder geval. Wel goed... Self-Reflection is zó mooiquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:10 schreef Steve-O het volgende:
relaxte nederhop
Pete Philly
oftelt dat niet als nederhop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |