Wtf is dat lijkt net een hoes die hie hier niet thuishoorquote:Op woensdag 13 april 2005 23:10 schreef Hellrazor het volgende:
ah vandaar dat ik ineens een album had waarvan ik dacht WTF hoe komt deze hier![]()
De cover ziet er ook erg vet uit De cover ziet er ook erg vet uit
[afbeelding]
gister btw voor het eerst prince paul - prince among the thief geluistert best dope gedaan![]()
alleen heb ik het meestal niet op zovell skits
maar het ging wel door de saaie lessen door![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:10 schreef Hellrazor het volgende:
ah vandaar dat ik ineens een album had waarvan ik dacht WTF hoe komt deze hier![]()
De cover ziet er ook erg vet uit De cover ziet er ook erg vet uit
[afbeelding]
gister btw voor het eerst prince paul - prince among the thief geluistert best dope gedaan![]()
alleen heb ik het meestal niet op zovell skits
maar het ging wel door de saaie lessen door![]()
Voor metal begrippen is ie mooiquote:Op woensdag 13 april 2005 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vond het hoesje eilk een beetje opeen slech gefotosoepte metal cover lijken
nee ik ga het je niet vertellen ,lees maar terugquote:Op donderdag 14 april 2005 00:43 schreef danni het volgende:
[..]
[..]
Voor metal begrippen is ie mooi
Ik vind em wel goed. METAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Je gaat me toch niet vertellen dat dit hiphop is he.? (*gaat voorgaande posts readen)
ja die heb ik wel eens wat nummers van Sean Paul zien spelen met 'r viool.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:10 schreef 2dope het volgende:
Ik ben overigens een newbie hier, bevalt me wel wat ik tot nu toe gezien hebKeep it up...
Om maar wat waarde aan m'n post toe te voegen, kennen jullie Miri-Ben Airi ook? Zij is een zgn. Hiphop violistdie onder andere te horen was op 7 of 8 nummers van het album "College Dropout" van Kanye West. hier kan je meer over haar vinden, ook een track samen met Scarface & Anthony Hamilton.
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
De La Soul, gratis te bezichtigen op bevrijdingspop in Haarlem...
maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2005 15:35 schreef jimjim1983 het volgende:
................en op 5 mei, 15.00 uur kan je gratis De La Soul bezichtigen in Haarlem
jammer dat haarlem niet dicht bij voor mij isquote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
De La Soul, gratis te bezichtigen op bevrijdingspop in Haarlem...
Nee, voor mij ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
jammer dat haarlem niet dicht bij voor mij is![]()
Jammer dat Zwolle niet dichtbij voor mij isquote:Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, voor mij ook niet.
Komt er niet een goede act naar Zwolle die dag?![]()
// edit
Lange Baas en Frans B!!!!!!11111
Een nederlaag a.s. zondagquote:Op donderdag 14 april 2005 14:33 schreef Hellrazor het volgende:
en wat komt er is de stad van nederland ? (psst rotterdam)
naar Ajax? nee helaas niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:57 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ga je er heen Jim?
die ga ik wel in hilversum bekijken , hoef ik er tenminste geen geld aan te verspillen (ik werk daarzo)quote:
You lucky bastardquote:Op donderdag 14 april 2005 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die ga ik wel in hilversum bekijken , hoef ik er tenminste geen geld aan te verspillen (ik werk daarzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |