het is toch geen Ginuwine met Pony mag ik hopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:53 schreef NeoDweezil het volgende:
help, ik zoek een nummer, alleen ik heb 1 probleem ik weet totaal niet hoe die gaat.
hoorde hem op juize fm volgens mij, en er komt steeds een sapletje terug die gaat:"i feel lonely, oh so lonely" oid
En terecht! Absoluut een van mijn favoriete producers samen met Premierquote:Op woensdag 6 april 2005 00:00 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O is na zoveel jaar () helemaal in to Pete rock
Geweldig lekkere muziek
Haha wat?!quote:Op woensdag 6 april 2005 10:53 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ga zo trouwens naar de geweldige Ali B in het kader van een terreuroefening
Whooohooooo, dit ga je toch niet menenquote:Op maandag 4 april 2005 12:05 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Is die gast for real??? Man, wat slecht!!!
Zo slecht dat het bijna goed wordt! Whoehahaha!!!![]()
Laters!!
AA
Lek of geen lek, deze moet ik origineel hebben! Lord Quas rules! Lekker vaag en abstract. Zo was 'The Unseen' voor mij ook moeilijk te verteren tijdens de eerste paar keer luisteren, maar nu is het een alltime favorite van me. Beter dan die albums die je meteen goed vindt en dan na een maand of 2 eigenlijk nooit meer draait.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
OEH
3 Mei :
[afbeelding]
is er al iets gelekt btw?
Atmosphere is erg dopeAtmosphere - Lucy Ford LPquote:Op woensdag 6 april 2005 14:35 schreef Ondergrond het volgende:
Hye people, ..
Ik ben nieuw in dit topic, en ben geinteresseer in nieuwe artiesten mbt underground hiphop.
De artiesten die ik op dit moment erg goed vind zijn oa Atmosphere en Immortal Technique.
Ik ben nog niet zo heel erg 'into' dit genre, dus zouden jullie mij kunnen vertellen welke artiesten een beetje dezelfde soort muziek maken als bovenstaande 2? En dan gaat het vooral om de flow en de lyrics.
bvd
ons aller vrind:quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:53 schreef NeoDweezil het volgende:
help, ik zoek een nummer, alleen ik heb 1 probleem ik weet totaal niet hoe die gaat.
hoorde hem op juize fm volgens mij, en er komt steeds een sapletje terug die gaat:"i feel lonely, oh so lonely" oid
Seven's travel volgens mij .quote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef Ondergrond het volgende:
Ik zal eens wat zoeken op die namen, bedankt..
Ik heb van Atmosphere alleen het God loves Ugly album, super!!
en ben Seven Heaven (of zoiets?) aan het eeuh.. kopen.
Wat is het voor iets dan ?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:49 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Seven's travel volgens mij .
Al wil je echt iets vaag's horen koop cannibal ox.
Hahaha!!!!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb MC Tee & Mantronik er zelf ook ff aan toegevoegd
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hahaha!!!!
You da man Cos!!! Thanks!
laters!!
AA
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:16 schreef Ondergrond het volgende:
Ik gebruik vooral soulseek, irc, en torrents om mijn muziek te kopen.
Cool. Originele release op 12" ?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Mr.Tear het volgende:
Flash – The Official Adventures Of Grandmaster Flash, lekker oldschool, weinig raps nog, wel heel erg dope
Nas is like ?quote:, dat nummer van Nastradamus met die vogelachtige sample, ik vind em bijzonder vet, maar weet de titel niet
Wel cool dat Nas zoveel ouder werk deed, het zou haast 35 euro waar zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Mr.Tear het volgende:
*knip*
Nee, op cd, dat vond ik nog het mooie.quote:
Yup, die is het. Dat nummer vinnik echt dopequote:
Ik heb er twee, beiden op 12"quote:Op woensdag 6 april 2005 16:31 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Nee, op cd, dat vond ik nog het mooie.![]()
kut, ik kan 't niet openenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:32 schreef DerBolle het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=21281543
klikkerdeklik,,, typh00n live ^^
Johquote:Op woensdag 6 april 2005 20:18 schreef Quannum het volgende:
Deze middag heb ik ook nog wat cd's gekocht.
All Natural - Vintage (nog maar even beluisterd en ik heb nu al spijt dat ik hem gekocht heb)
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef cosmick het volgende:
Heeft er iemand toevallig iets van CAVEMAN? (Heb de 12" "pages and pages" van Caveman zelfs GEHAD maar ben 'm kwijt).
...
Reacties zijn welkom
Ik heb alleen deze snippet kunnen vinden van "fry you like fish" .. een remix (origineel vind ik beter):quote:Op donderdag 7 april 2005 10:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
De enige Caveman die ik ken is deze
[afbeelding]
Klinkt wel cool ja. Heeft iets weg van Lord Finessequote:Op donderdag 7 april 2005 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze snippet kunnen vinden van "fry you like fish" .. een remix (origineel vind ik beter):
Caveman
Word!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef cosmick het volgende:
Heeft er iemand toevallig iets van CAVEMAN? (Heb de 12" "pages and pages" van Caveman zelfs GEHAD maar ben 'm kwijt).
[afbeelding]
Betreft:
"fry you like fish"
"i'm ready"
"pages and pages"?
Absoluut één van de dopeste engelse rappers wat mij betreft!
Reacties zijn welkom
Gozer, ik ga je mailenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:40 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Word!
Yo Cos, ik heb de originele cd thuis liggen. Ken 'm wel voor je fikken als je dat wilt.
Laters!!
AA
kan leuk zijn.quote:In DeBattle, het nieuwe jongerenprogramma van de NPS dat vanaf 15 april van start gaat, staat de MC-battle centraal. In een MC-battle nemen twee rappers (MC’s) het tegen elkaar op, het publiek bepaalt wie de winnaar is.
DeBattle is een combinatie van een echte MC-battle en een discussie over een actueel maatschappelijk onderwerp. Vanuit Desmet studio's in Amsterdam discussiëren elke week twee MC’s over onderwerpen variërend van zinloos geweld en integratieproblemen tot seks in videoclips en drugs. Aangezien hiphop enorm populair is bij jongeren is het voor hun dé manier om een mening te geven over actuele zaken. Rap als het CNN van de straat.
In drie rondes strijden de twee MC’s tegen elkaar. De ene troeft de ander af met zijn woorden. Het publiek bepaalt uiteindelijk wie de beste argumenten voor of tegen heeft en wie er het beste flowt. Ook doen de jongeren in het publiek mee aan de discussie. Daarnaast is er elke aflevering een optreden van een bekende Nederlandse hiphopact.
De serie wordt gepresenteerd door Andrew Makkinga; één van de presentatoren van ‘Lijn 5’ Big Up Radio (NPS), en producer en presentator bij 3voor12 (VPRO). Hij was vanaf zijn zeventiende vast panellid bij 'Het Lagerhuis’ (VARA). Zijn vaste DJ in DeBattle is Mr. Wix, bekend van Jimmy Woo en Paradiso. Samen met Andrew en Kees de Koning presenteert hij het radioprogramma ‘3voor12XL’.
De herhaling van DeBattle is iedere zaterdag om 16.30 uur te zien op Nederland 3.
Dus nog even op een rijtje:
Omroep: NPS
Aantal afleveringen: 12
Lengte: 25 minuten
Eerste uitzending: vrijdag 15 april, 19.55 uur
Zender: Nederland 3
Liefhebber van Red Hot Chili Peppers en Hiphopquote:Op donderdag 7 april 2005 10:50 schreef IsaacD het volgende:
Pas ontdekt... maar ja beter laat dan nooit. Wat een enorm dope albums zijn '93 til infinity en No man's land van Souls of Mischief toch...
Heeft iemand misschien nog tips voor albums met ongeveer zulke beats?
En weet iemand waar ik Skiggy Rapz zijn album kan checken? Ik kan hem nergens vinden namelijk!
[Pete Philly zijn album vind ik trouwens lichtelijk tegenvallen... Allemaal van die kraakheldere beats. Had ook wel een ruiger randje aan mogen zitten... Desalniettemin zijn de tracks MindState & Insomnia om te smullen...]
ja..ligt er natuurlijk aan wat je van die gasten vindt. persoonlijk hou ik niet van DAC en Terilekst, Frontline gaat nog wel.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:22 schreef sugarJay het volgende:
vrijdag 8 april 2005.... DVD / Mic Check in 013 Tilburg.... met D.A.C., Skiggy Rapz, Frontline, Terilekst....
is dit de moeite waard om heen te gaan denken jullie? ik ken zelf maar twee nummers van D.A.C. en één nummer van Terilekst.... en die vind ik best ok....
ja heb je natuurlijk gelijk in.... maar ik ken er verder weinig tot niks van dus ik dacht ik vraag het hier even.... bedankt voor je reactie....quote:Op donderdag 7 april 2005 19:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja..ligt er natuurlijk aan wat je van die gasten vindt. persoonlijk hou ik niet van DAC en Terilekst, Frontline gaat nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |