een dvd binnen krijgen dat gebeurd je ook niet vaakquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:30 schreef Hare het volgende:
tvptje voor het geval ik een dvdtje binnen krijg![]()
Bungeejumping on their own, die wou ik ook nog bestellen (de overseas versie).. is de film de moeite waard om hem blindelings te kopen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:23 schreef Durbin het volgende:
Dan hier nog maar een keer. Gister twee pakketjes van Koreandvd's ontvangen. Totaal negen dvd's, maar ik was vooral blij met de volgende twee :
Windstruck L.E. (4-discs)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bungee Jumping of Their Own: Limited Special Edition (3,000 set)
[afbeelding]
Geen idee, ik heb hem wel blindelings gekocht.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:44 schreef furanku het volgende:
[..]
Bungeejumping on their own, die wou ik ook nog bestellen (de overseas versie).. is de film de moeite waard om hem blindelings te kopen?
als de TS die ff in de openingspost erbij zetquote:
had je niet liever met veel oud bonus materiaal gehadquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als de TS die ff in de openingspost erbij zet
leuke naamtevens tvp
Vanmiddag binnen, geruild via t dvd.nl forum:
[afbeelding]
Cool!quote:
ach gut wat een drama dan bel je ze toch en vraag je of ze het op je werk af kunnen leveren (doe ik ook altijdquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:07 schreef Hare het volgende:
Ik had bijna hier mijn aangeschafte Buster Keaton box kunnen showen, maar helaas kwam ik 8 minuten te laat thuis om het pakketje aan te kunnen nemen.
En nu komt FedEx ook nog maar eens 1 keer per dag langs, en morgen moet ik werken
Dat zou idd wel handig wezen, maar goed, werk er pas m'n 2e dag dus ga daar nog niet om vragenquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach gut wat een drama dan bel je ze toch en vraag je of ze het op je werk af kunnen leveren (doe ik ook altijd)
ja eigenlijk wel maar je kan niet alles hebben hequote:Op donderdag 20 januari 2005 00:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je niet liever met veel oud bonus materiaal gehad
En dat voor maar 25 euro. (Fame actie, 2 voor 25)quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:02 schreef Cheiron het volgende:
Oeh, dat zijn leuke versies!
Ik wil je goeie mood niet temperen, maar beide edities zijn/waren voor een totaal van 14 euro bij cdwow te bestellenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dat voor maar 25 euro. (Fame actie, 2 voor 25)
En ik had nog een heleboel van die munten vann hun actie, dus ging er nog 5 euro vanaf.
Kom ik op maar 20 euro totaal![]()
Ik heb net eens je DVD lijstje bekeken en ik zie dat je de DVD van "Dial M for Murder" hebt. Waar heb je die gekocht? Ik kan die nergens vinden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wil je goeie mood niet temperen, maar beide edities zijn/waren voor een totaal van 14 euro bij cdwow te bestellen
Da's dan een tijd terug geweest, want momenteel is er alleen de R1 van The Fifth Element te krijgen, voor een minimum van ¤17, plus of min wat bonnetjes/links hier of daar.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wil je goeie mood niet temperen, maar beide edities zijn/waren voor een totaal van 14 euro bij cdwow te bestellen
Zit in de Hitchcock Signature Collection, R1.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:57 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Ik heb net eens je DVD lijstje bekeken en ik zie dat je de DVD van "Dial M for Murder" hebt. Waar heb je die gekocht? Ik kan die nergens vinden.
Idd, daarom zei ik ook zijn/waren, maar goed, Donnie is nog steeds voor 7 euro te krijgen en Fifth Element voor 16 euro, kom je op 23 euroquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:12 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Da's dan een tijd terug geweest, want momenteel is er alleen de R1 van The Fifth Element te krijgen, voor een minimum van ¤17, plus of min wat bonnetjes/links hier of daar.
eeehh..hoeveel p/s? en waar?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:24 schreef Eippie het volgende:
In de categorie: voor die prijs laat ik ze niet liggen.
(je kunt ze tenslotte altijd nog weggeven op een verjaardag van iemand die je niet zo mag)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs als je er geld bij krijgt, moet je die laten liggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:24 schreef Eippie het volgende:
In de categorie: voor die prijs laat ik ze niet liggen.
(je kunt ze tenslotte altijd nog weggeven op een verjaardag van iemand die je niet zo mag)
allemaal MM rotterdam centrumquote:
allemaal MM rotterdam centrumquote:
Daar had ik ook voor gemaildquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:50 schreef Dr_Evil het volgende:
Gewonnen bij de Nieuwe Revu, en vandaag gekregen tot mijn enorme verbazing:
http://www.bseendvd.nl/shop/showproduct/6143
Ik ben er al van bewust dat ik elke dvd die ik koop goedkoper kan kopen op internet. Maar ik begin er gewoon niet aan om via internet te kopen.. redenen:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:43 schreef Hare het volgende:
[..]
voor het geld dat je in nederland aan die 2 a 3 dvd's kwijtbent, kan je er in het buitenland weer veel meer bestellenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er al van bewust dat ik elke dvd die ik koop goedkoper kan kopen op internet. Maar ik begin er gewoon niet aan om via internet te kopen.. redenen:
1) Ik heb geen creditcard en wil er ook geen aanschaffen (cd-wow geen nodig, dat weet ik..)
2) Als ik via internet ga beginnen met kopen, dan ga ik er zoooo veel kopen die ik allemaal wil hebben en zo, dat ik echt gewoon niet meer kan leven. Ik ben eindelijk dvd verslaafd af (voor mij is verslaafd toen ik per maand minimaal 8 á 10 dvd's kocht en zo 200 euro neerlegde) en nu maar gemiddeld 2 á 3.
Maar bedankt voor de tip Hare
3quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:22 schreef California het volgende:
[..]
Daar had ik ook voor gemaild. Weet jij hoeveel ze er weggaven?
Oei, nou ja dan eet je de rest van de week toch gewoon niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:16 schreef Gorro het volgende:
Voor het astronomische bedrag van 5,74 euro.
Nee, ook maar 1 disc. Erg vreemd aangezien er zelfs op het hoesje staat dat het 2 discs zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:55 schreef FremantleDockers het volgende:
k00s:
Heb jij bij deze wel 2 discs in Rashomon? Bij mij zit er alleen de tweede disc in, en het is zelfs maar een 1disc-keepcase!
[afbeelding]
Hmm. Dan zal ik me moeten troosten met de gedachte dat er alleen maar de films inzitten, i.t.t die vorige box waar 4 2-disc edities inzatenquote:
Het is wel disc 1, dus met de film zelf. Heb koreandvds er nog geen mail over gestuurd, zal ik vanavond eens even doen. Heb jij ze er wel al over gemaild?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:16 schreef FremantleDockers het volgende:
Maar weet je dan zeker dat het niet de disc 2 is? Dus dat je die hele film helegaar niet hebt!
Heb jij koreandvds daarover gemaild?
Ik wel ja, te meer omdat ik dacht dat ik alleen disc 2 had. Op de hoes staat disc 1: film, disc 2: the films of Akira Kurosawa (docu). Op de schijf zelf staat weer the films of Akira Kurosawa, dus ik dacht dat dat disc 2 was. Maar bij afspelen bleek het toch de film te zijn. Scheelt weer gedonder! Desalnietemin is de mail al weg, maar dat geeft niet want ik wil wel eens weten hoe dat nou zit met die tweede disc...!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:37 schreef k00s het volgende:
[..]
Het is wel disc 1, dus met de film zelf. Heb koreandvds er nog geen mail over gestuurd, zal ik vanavond eens even doen. Heb jij ze er wel al over gemaild?
Geilquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:51 schreef FremantleDockers het volgende:
En die kwam vandaag binnen samen met
[afbeelding]
Hehe.. ik kreeg vandaag een pakketje met de volgende 4 dvd's :quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:51 schreef FremantleDockers het volgende:
ontopic, het gaat dus hier over:
[afbeelding]
En die kwam vandaag binnen samen met
[afbeelding]
Vandaar de witte vlekken erop! (en terwijl die van Durbin nog schoon is...)quote:
lekker makkelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:50 schreef Durbin het volgende:
[afbeelding]
Alleen is deze laatste Franstalig, met alleen Koreaanse ondertiteling.. Hmm..![]()
worden die ook geen snappers genoemd? of is dit weer iets anders?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:27 schreef FremantleDockers het volgende:
Een doosje van gevouwen karton, waarin dan een plat stuk plastic geplakt is waar de disc in vast zit. DIt in tegenstelling tot de normale dvd-hoesjes (zo'n plastic openklap ding), die keep-cases genoemd worden.
wat is dat voor een box? ziet er goed uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:08 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Supermooi! En ze hebben me er per ongeluk twee opgestuurd..
Het pre-film werk (clips, reclames, korte films) van Michel Gondry, Spike Jonze en Chris Cunningham. Met drie mooie boekjes, een poster en een vierde bonus-disc.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat is dat voor een box? ziet er goed uit
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:34 schreef Little_Meanie het volgende:
Bestaan er nog andere "giftboxsets" dan deze hier onderaan?
Verkoop je die tweede toevallig?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:04 schreef Sai het volgende:
[..]
Het pre-film werk (clips, reclames, korte films) van Michel Gondry, Spike Jonze en Chris Cunningham. Met drie mooie boekjes, een poster en een vierde bonus-disc..
Ah, ik zie erg veel creativiteit bij het ontwerpen van de diverse covers.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:05 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Waren alle covers maar zoquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, ik zie erg veel creativiteit bij het ontwerpen van de diverse covers.![]()
quote:Quick Robin give me the Shark Repelling BatGas!
pfff heb je hem nog niet??......quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:39 schreef kinky_queen het volgende:
is die REQUIEM FOR A DREAM soms gratis of zo?
zo ja, waar?
![]()
na kortingen voor 2,99 bij cd-wow.net (was een tijdje geleden zelfs voor 0,99 te krijgen)quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:39 schreef kinky_queen het volgende:
is die REQUIEM FOR A DREAM soms gratis of zo?
zo ja, waar?
![]()
Wat een lelijke coverquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:01 schreef Durbin het volgende:
Krijg net een mailtje dat de volgende dvd thuis ligt :
[afbeelding]
Bij thuiskomst blijkt het ook een andere cover te zijn.quote:
Een stuk beter inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Bij thuiskomst blijkt het ook een andere cover te zijn.
[afbeelding]
Die heb ik twee dagen geleden gezien. Erg interessante docu.quote:
idd niet zo mooiquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Bij thuiskomst blijkt het ook een andere cover te zijn.
[afbeelding]
R3 is mooier maar bevat alleen de film helaas, en voor de prijs waar ik deze voor had is het nog wel de moeite waard om te houden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:22 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Versie met beste beeldkwaliteit![]()
[afbeelding]
Doe deze denk ik maar weer weg nadat ik de extra's heb gezien, de R3 is tig keer mooier![]()
Maar de extra's bij deze R1 zijn niet al te positief ontvangen in de reviews, dus zo veel bijzonders is het niet. En twee versies van dezelfde film hebben vind ik een beetje overdreven, dus gaat deze uiteindelijk toch echt wegquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
R3 is mooier maar bevat alleen de film helaas, en voor de prijs waar ik deze voor had is het nog wel de moeite waard om te houden.
de R1? zo ja: hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:15 schreef fratsman het volgende:
En mezelf deze cadeau gedaan.
[afbeelding]
Nee, gewone R2 bij Van Leest. Ik kon alleen geen fatsoenlijk Nederlands plaatje vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de R1? zo ja: hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?
ah okquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, gewone R2 bij Van Leest. Ik kon alleen geen fatsoenlijk Nederlands plaatje vinden.
Ik heb hetzelfde probleem, en dan slaat het ook nog eens door zodat geen enkele pagina meer plaatjes wil laden.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:51 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige die de plaatjes doorgelinkt via forum.fok.nl niet meer ziet (hij blijft eeuwig laden), maar als ik de properties selecteer en ze paste in een nieuwe IE dan doen ze het wel...
Het is meer dan dat. Elk IE venster waarin ik forum.fok.nl had geopend, opende zowel in fok als in elke andere pagina daarna (bv dvdsoon ofzo) geen plaatjes. Een nieuw IE venster (waar geen fok in heeft gezeten) deed het prima. Wazig toch!! Vandaag gaat het overigens weer beter, nu is het maar een gedeelte van de plaatjes (niet alleen imageshack, ook bv xs4all.nl of amazon.com).quote:Op zondag 30 januari 2005 01:48 schreef California het volgende:
Imageshack heeft fok.nl geband, hebben we 't daar over?
Eindelijk weer eens he?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:26 schreef AntiChrist het volgende:
gister gekocht:
ja ik ben zowaar mn stapel nog te kijken aan het verkleinen (dikke 100+) dus ik doe het even wat rustiger aanquote:
Een alternate beginning, het is eens wat anders.quote:
Jij had hem toch ook van koreandvds? Oeh, oeh, dan moet die van mij ook bijna binnen zijn!quote:
Ik geloof zelfs dat jij me die link gafquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:56 schreef Cheiron het volgende:
Jij had hem toch ook van koreandvds? Oeh, oeh, dan moet die van mij ook bijna binnen zijn!
Ebay?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef AntiChrist het volgende:
jammer dat de giftset ook al onderweg is......
Dezelfde gekocht, maar dan bij DVDSoon voor 7 Canadese Dollars (iets minder dan 5 euroquote:
Ik heb uit betrouwbare bron dat je ze over 6 weken al op de mat kan verw88!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:58 schreef Cheiron het volgende:
Als het goed is wordt morgen bezorgd (... WAAROM worden mijn pakjes niet in ontvangst genomen![]()
)
Het is in ieder geval al in Nederland.
Ach, weet je wat, ik check wel ff met m'n goeie vriend de postbode en zal hem zeggen dat ie ze morgen levert, 6 weken wachten is ook zo vervelendquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:59 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat je ze over 6 weken al op de mat kan verw88!!
![]()
ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 16:59 schreef Durbin het volgende:
Wie heeft hem inmiddels niet :
[afbeelding]
Ik ook eigenlijk niet...quote:
Eindelijk echt binnen!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:58 schreef Cheiron het volgende:
Als het goed is wordt morgen bezorgd (... WAAROM worden mijn pakjes niet in ontvangst genomen![]()
)
[afbeelding]
En deze ook![]()
![]()
Oldboy Final Edition
[afbeelding]
Het is in ieder geval al in Nederland.
had ik ook iddquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:20 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en er zat, in een stukje a4 papier gevouwen de dvd bij van Eat Drink, Man Woman. Nog nooit van gehoord, en niet besteld. Vreemde verassing
Ik ook niet.. De prijs is geen excuus voor mij om een kutfilm te kopen.. Als ik daar aan begin is het einde zoekquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:38 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet...Moet wel toegeven voor die 9,99 wordt die wel helemaal verleidelijk (ook al zuigt de film imo).
![]()
hoe is de beeldkwaliteit van die dvd???quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Bij de FRS (3voor33).
[afbeelding]
En de derde dvd was voor iemand anders, dus daarom maar twee dvd's hier.
Ik zal het straks even bekijken als ik thuis ben. Ik ben nu druk aan het werk (quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoe is de beeldkwaliteit van die dvd???
De beeldkwaliteit is, zo ver ik kan zien, erg goed. Heel scherp beeld. En gelukkig geen ingebrande ondertitels of zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoe is de beeldkwaliteit van die dvd???
van dvdforum zeker ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:55 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag binnen Dogville Limited Edition + Poster (Koreaanse uitgave)
[afbeelding]
plaatje wijkt af maar deze leek het meest erop
iig goed dat t scherp beeld isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:00 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit is, zo ver ik kan zien, erg goed. Heel scherp beeld. En gelukkig geen ingebrande ondertitels of zo.
Ik weet niet of het de juiste beeldverhouding is (op www.dvdcompare.net hebben ze het over wat verschillen tussen de regio's), maar ik ben iig tevreden.
Alleen een Making Of en wat trailers. Stelt niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
iig goed dat t scherp beeld is
en qua extra`s??
kweet t: ik ben lastig![]()
ok dan. ik dank U hartelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Alleen een Making Of en wat trailers. Stelt niet zoveel voor.
Als je gewoon de beste versie wilt kun je waarschijnlijk toch het beste voor de Koreaanse 2dvd versie gaan.
Bij de FRS? Ik zie hem niet?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Bij de FRS (3voor33).
[afbeelding]
[afbeelding]
En de derde dvd was voor iemand anders, dus daarom maar twee dvd's hier.
ik heb hem bij vanleest gehaald vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bij de FRS? Ik zie hem niet?
Ik wil hem ook ...
-edit-
Sympathy for mr. vengeance gaat mijn vraag over
Grr.. online doen ze in ieder geval niet meer.. (uitverkocht)quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem bij vanleest gehaald vandaag
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=655837quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bij de FRS? Ik zie hem niet?
Ik wil hem ook ...
-edit-
Sympathy for mr. vengeance gaat mijn vraag over
ik wacht nog steeds op mijn matrix collection die 17 januari verzonden isquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dvdsoon een stuk sneller geworden?![]()
Die moeten ze bij de douane nog afkijken.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:40 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op mijn matrix collection die 17 januari verzonden is![]()
Nouja, voor wat deze 3 betreft wel ja, maar mijn pre-order voor de Scorsese box is nog steeds niet verstuurd en staat zelfs niet op packaging. Terwijl ie eergister is gereleasedquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dvdsoon een stuk sneller geworden?![]()
Idd, zou de douane eens bellen als ik jou was. Bij mij is alles wat verzonden is door dvdsoon en door de douane is vastgehouden pas na 3 weken binnengekomen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:48 schreef sampoo het volgende:
[..]
Die moeten ze bij de douane nog afkijken.![]()
Die heb ik al een weekje. Ik denk dat de voorraad op was maar heb geduld het is een mooi boxje.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, voor wat deze 3 betreft wel ja, maar mijn pre-order voor de Scorsese box is nog steeds niet verstuurd en staat zelfs niet op packaging. Terwijl ie eergister is gereleased
tja..10 schijven duurt idd wel evenquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:48 schreef sampoo het volgende:
[..]
Die moeten ze bij de douane nog afkijken.![]()
heb begin deze week gebeld en ze konden niks onder die code in de computer vinden. de website van de canadese post geeft alleen aan dat de code ingevoerd is oid. volgende week maar weer lastig vallen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd, zou de douane eens bellen als ik jou was. Bij mij is alles wat verzonden is door dvdsoon en door de douane is vastgehouden pas na 3 weken binnengekomen.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:38 schreef Durbin het volgende:
Hij stond al een tijdje in mijn huiskamer, maar nu is hij echt van mij.![]()
[afbeelding]
Van het dvdforum.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vermoed dat de douane een order van mij achter houdt.Waar precies moet ik heenbellen om het na te vragen?
quote:nou hier komt hij.....020-7950061/62
ik vond het nummer op een biljet die ik bij 1 van mijn zendingen kreeg waarvoor ik moest bij betalen.
international mail centre..
afdeling inklaring en uitklaring.....
schiphol rijk
ik gaf mijn postcode en naam en hij keek voor me in de comp.
Heb je hem al binnen? ik dacht dat ie pas de 22ste uit kwam?quote:
Hij was officieel van mijn vriendin.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Wel in je huiskamer hebben staan maar nog niet van jou zijn?
Playusa heeft hem gister geshipped.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:17 schreef Ash het volgende:
Heb je hem al binnen? ik dacht dat ie pas de 22ste uit kwam?
Moet ik ook nog hebben! The Shield![]()
Wat wordt er bedoeld met dat /62? Mijn Up Series is ook al 22 dagen geleden verzonden namelijk.quote:
020-7950061 en 020-7950062quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:39 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met dat /62? Mijn Up Series is ook al 22 dagen geleden verzonden namelijk..
Ik ook zou dat geile dvdpacific wel weer wezen.......quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Jullie kunnen tenminste nog dvd's bestellen, ook al heb je gezeur met de douane.
Ik krijg net een brief dat mijn creditcard geblokkeerd is omdat ze fraude vermoeden. Maar ze kunnen niet zeggen waar dat nou op gebaseerd is en er zijn ook geen vreemde afrekeningen gevonden.
Nou goed, better save than sorry, maar toch vreemd.![]()
Ik kreeg vandaag ook een verhaal over een arrestatie in de VS en dat onder andere mijn creditcard gegevens bij hem gevonden zijn. Ik denk inderdaad aan dvdpacific. Buiten dvdpacific kan het amazon of bn.com zijn maar die acht ik minder slordig met de gegevens. Kaart geblokkeerd en ik krijg met een week of twee een nieuwe kaart. Zo kan je ook bezuinigen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:44 schreef AntiChrist het volgende:
Ik ook zou dat geile dvdpacific wel weer wezen.......
Ach wat is fraude, m'n laatste bestelling bedroeg 127 dollar, bedrag op de doos was 17 dollar...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ook een verhaal over een arrestatie in de VS en dat onder andere mijn creditcard gegevens bij hem gevonden zijn. Ik denk inderdaad aan dvdpacific.
Ik heb hetzelfde. Wel lullig, want dan krijg je een nieuwe bankpas en een nieuwe pincode.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Jullie kunnen tenminste nog dvd's bestellen, ook al heb je gezeur met de douane.
Ik krijg net een brief dat mijn creditcard geblokkeerd is omdat ze fraude vermoeden. Maar ze kunnen niet zeggen waar dat nou op gebaseerd is en er zijn ook geen vreemde afrekeningen gevonden.
Nou goed, better save than sorry, maar toch vreemd.![]()
Deze uitgave?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou zag ik vandaag een advertentie dat G.O.R.A. op DVD verkrijgbaar is...
Nee, deze uitgave. Zag ik vanmiddag nog staan in de 3 voor 33 bij de frs hier (nijmegen). Is het wat? Heb altijd zo'n raar idee bij turkse films... moet ik aan star wars remakes enzo denken...quote:
FNAC (Belgische keten).quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:43 schreef FremantleDockers het volgende:
He, waar komt die box vandaan? Best aardige titels! (focus en hurlyburly zijn zelfs erg goed!)
dat is ie zeker die van mij zit ook nog steeds half in het plasticquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:45 schreef kinky_queen het volgende:
Hij is te mooi om uit te pakken
[afbeelding]
Ik ga er een condoom omheen doen, dan blijft hij stofvrijquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:22 schreef AntiChrist het volgende:
dat is ie zeker die van mij zit ook nog steeds half in het plastic
Ik vind deze eigenlijk mooier, afgezien dan van REGIE REMY BELVAUX, 16, DVD Etcquote:
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:28 schreef kinky_queen het volgende:
ps, ga die film eens zien man! Dit is werkelijk film in de juiste zin van het woord
![]()
Tsssquote:
Ik spreek je nog wel als hij eerdaags in het 'op welke dvd bestellingen...' topique staat, met jouw naam erbovenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:59 schreef Hare het volgende:
Tsss
Grapjas
trouwens wel goedkoop deze criterion!
Dat zal anders nog wel een tijdje duren hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als hij eerdaags in het 'op welke dvd bestellingen...' topique staat, met jouw naam erboven
kijk, now we`re talkingquote:
Is dit een digipack ? Of gewoon een 2-disc.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:37 schreef sampoo het volgende:
Te ziek van de security devices en plastic om plaatjes te zoeken.
Zojuist binnen;
M*A*S*H: Five Star Collection
Het is een iets dikkere keepcase met een aparte compartement voor elke dvd.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Is dit een digipack ? Of gewoon een 2-disc.
BSunrise en BSunset in 1 boxje ? Waar heb je die gehaald ?quote:
De R4 Australie heeft ze in een gewone keepcase (volgens mij was ie ook nog eens R2 gecodeerd) en de R3 heeft een gelimiteerde digipackquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:49 schreef Saviola het volgende:
[..]
BSunrise en BSunset in 1 boxje ? Waar heb je die gehaald ?
cd wow, maar kan hem daar nu niet vinden. Misschien hebben ze hem ergens anders nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:49 schreef Saviola het volgende:
[..]
BSunrise en BSunset in 1 boxje ? Waar heb je die gehaald ?
die is idd zeer mooi, die heb ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Hare het volgende:
2 zeer mooie digipacks!
[afbeelding]
erg strak!, met relief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |