Ik ook!quote:Ik heb me nog kunnen beheersen door die Star Wars 4 t/m 6 box niet aan te schaffen
jij hebt dan natuurlijk wel weer de mazzel dat ik me gratis aanbiedt als je vrouw weer een grote beurt nodig heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:18 schreef dapluiz het volgende:
Haha ik ook idd, maar ook een beetje in de hoop dat ie goedkoper gaat worden
Maar me auto moet volgende week voor een grote beurt, dus dan is het ook verstandig om ff geen dvd's te kopen
Je bent erg ver heen. Je krijgt zelfs blackouts tijdens het bestellen van dvd's.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:25 schreef Hare het volgende:
Ik meldt me toch maar weer aan hoor, net de creditcard rekening binnengehad en toch wel een klein beetje geschrokken
kwam ook wel een beetje doordat er weer 414 euro van mijn cc was afgeschreven van iets dat ik dus echt niet ken![]()
en hoe kan het dat je nummer weer is uitgelekt dan? Ik heb een nieuwe kaart gekregen na dat voorval van die 150,-quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:29 schreef Hare het volgende:
wat? dat er weer een transactie is afgeschreven die ik dus niet heb gedaan?
Was een tijdje geleden toch ook zo, dat met die telefoonkaarten uit groningen. Toen was het 150 euro. Deze keer wel iets meer
Maar krijg het weer terug hoor!
Zou dat het zijn? Nee, nee, nee!!! Dat kan niet!! AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:31 schreef sampoo het volgende:
Oh lieve help. Ik zit een beetje te lurken naar een beamer/grotere breedbeeld en een upgrade van mijn dvdspeler en geluidsinstallatie. Wat een leuke spulletjes zijn er op de markt.
[..]
Je bent erg ver heen. Je krijgt zelfs blackouts tijdens het bestellen van dvd's.![]()
heb ik toen niet met jou gedineerd danquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:49 schreef Hare het volgende:
Kut zeg, zelfs nog 80 euro meer afgeschreven van een restaurant in Californie.
En daar ben ik dus echt niet geweest op 23-09
Zelfs de hele vliegreis?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb ik toen niet met jou gedineerd dan
jij zwaaien met je cc
goh, man wat was je dronken
Klein beetje nieuwsgierig... maar wat was je totale cc afrekening wel nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Zelfs de hele vliegreis?
Anyway, ik heb deze maand bij dvdsoon, dvdpacific, dvdimport, cdwow, play, koreandvds, amazon en paypal besteld. Dus daar moet weer ergens een lek zitten.
Ik ben geneigd te denken dvdpacific, maar die hebben een mail doen rondgaan dat alles weer helemaal veilig was. Misschien toch niet dus...
Dan zal het wel ergens anders zitten, of gebruiken ze niet alle gehachte creditkaarten in een keer. Dus nu hebben ze bij mij 500 euro afgeschreven. Denken ze dat ze wel genoeg hebben besteld bij die van mij en gaan ze over naar de jouwe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:40 schreef Durbin het volgende:
Ik heb de afgelopen maand twee bestellingen gedaan bij DVDPacific, maar had verder geen vreemde dingen op mijn afschrift.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:54 schreef sampoo het volgende:
813,18 euro waarvan zo'n 116,33 euro niet dvd gerelateerd is. Oftewel 696,81 euro aan dvd's. Zo valt het nog een beetje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |