Wij hebben het al een jaar in huis, maar nog nooit gespeeld. Gisteren zouden we het misschien gaan spelen, maar we zijn toch maar MahJong gaan doen. Ook een erg leuk spel.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:26 schreef Man_Made_God het volgende:
Mogguh muziek....
Ik ben verslaafd. Aan muziek uiteraard, en sinds kort aan kolonisten van Catan.
Vorige week zondag 13 uur gespeeld, en vanochtend was het ook weer half zeven voordat ik in ben lag. Kent iemand hier het spel ook?
Mahjong kan ook meesterlijk zijn, en het is een heel klein beetje te vergelijken met Kolonisten, in zover dat je ook constant het onmogelijke loopt te sparenquote:Op zondag 16 januari 2005 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij hebben het al een jaar in huis, maar nog nooit gespeeld. Gisteren zouden we het misschien gaan spelen, maar we zijn toch maar MahJong gaan doen. Ook een erg leuk spel.
Wellicht binnenkort toch maar eens Kolonisten van Catan doen. Ik heb het wel eens bij een vriend van me gespeeld, en vond het toen erg leuk.
Ik speelde het voor het eerst zo'n 4/5 jaar geleden denk ik. Geweldig spel! Al ben ik er niet een grote ster in. Wel weer een tijdje geleden dat ik het speelde.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:26 schreef Man_Made_God het volgende:
Mogguh muziek....
Ik ben verslaafd. Aan muziek uiteraard, en sinds kort aan kolonisten van Catan.
Vorige week zondag 13 uur gespeeld, en vanochtend was het ook weer half zeven voordat ik in ben lag. Kent iemand hier het spel ook?
Ik moet bekennen dat ik voor de Fok Radio uitzending waar jij en I.R. inzaten Drs. P niet zo goed kende. Maar toen ik de stem van 'm hoorde ging er een lichtje branden, ik kende z'n plaatjes nog van heel vroeger op de radio... nooit geweten dat het Drs. P was. Ik vind 'm samen met Ramses Shaffy toch wel een van de betere Nederlandstalige zangers.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:49 schreef Seborik het volgende:
Hallo, ik heb een mp3 van Adèle Bloemendaal gekregen van I.R.Baboon. Ze vertolkt daar de Dodenrit. Wat een geweldige jongen is het toch. In de Jordaan zit er ook een geweldige platenwinkel met heel veel van dit soort juweeltjes. Laatst twee LP's gekocht van 't Schaap met de vijf Pooten als kado voor iemand. Het zal je kind maar wezen, yeah, yeah, yeah, yeah.
Dank je.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:00 schreef Beathoven het volgende:
Dit topic is dus ook een beetje voor I.R.
Heerlijk, zo'n egoboost op de zondagavond.quote:[..]
Hallo, ik heb een mp3 van Adèle Bloemendaal gekregen van I.R.Baboon. Ze vertolkt daar de Dodenrit. Wat een geweldige jongen is het toch. In de Jordaan zit er ook een geweldige platenwinkel met heel veel van dit soort juweeltjes. Laatst twee LP's gekocht van 't Schaap met de vijf Pooten als kado voor iemand. Het zal je kind maar wezen, yeah, yeah, yeah, yeah..
Je bent nooit te jong voor het Schaap (ik ben de liedjes pas ook een paar weken geleden gaan waarderen).quote:Op maandag 17 januari 2005 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben te jong voor het Schaap, maar heb met veel plezier naar wat fragmenten gekeken in Andermans Veren.......
En de Dodenrit ga ik ooit uit mijn hoofd leren!
"Grootste" als in de meeste abonnees of verkochte mp3s, of de services met het grootste aanbod? Het valt me op dat Itunes er ook niet tussenstaat, ik dacht dat dat een van de meest succesvolle was? Of gaat het alleen om Nederlandse diensten?quote:Op maandag 17 januari 2005 09:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ging nog uitzoeken wat de grootste sites zijn voor muziek downloaden, maar nu heeft Nipeng dat topic gesloten.![]()
Ik denk dat ik straks een nieuw topic maak.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ging nog uitzoeken wat de grootste sites zijn voor muziek downloaden, maar nu heeft Nipeng dat topic gesloten.
Copy-paste jij het nog even in dat topic dan nipeng??
Mooi!quote:Op maandag 17 januari 2005 11:11 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks een nieuw topic maak.
Nu ben ik even druk met werk.
We kunnen het vanavond op komen halen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand nog een stukje cake??
Ik heb nog genoeg!
Een zogenaamde (m)eating of een Meet & Eatquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet studeren vanavond.
Ik vries wel wat in en dat neem ik dan wel mee naar de volgende meeting ofzo.
Ze worden al groot, dwerg!quote:
Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had natuurlijk vanavond ook om 10 uur naar bed kunnen gaan, maar dat zou logisch zijn dus dat kan niet.![]()
Yvonne noemt dat altijd PMS!quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:42 schreef nipeng het volgende:
Volgens mij ben ik met dergelijke moodswings niet geheel in orde in de bovenkamer
Nou....jij blijquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Yvonne noemt dat altijd PMS!
Ik ben weer wakker en op mn werk!
En ik weet al waarom ik gister moe was, ik was met de auto naar mn werk. En daar word ik altijd moe van.En ik heb nog nuttige dingen gedaan ook 's avonds.
Veroudert zo'n topic niet razendsnel? Wat mij betreft verder wel eenquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:09 schreef nipeng het volgende:
![]()
Wat denken jullie van een "koopjes" topic? Een topic om elkaar te attenderen op leuke muziek gerelateerde koopjes die je bent tegengekomen en waarvan je denkt dat anderen door ook interesse voor zouden hebben. Het idee heb ik opgedaan in GAM.
Dat is wel een heel leuk idee!quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:09 schreef nipeng het volgende:
![]()
Wat denken jullie van een "koopjes" topic? Een topic om elkaar te attenderen op leuke muziek gerelateerde koopjes die je bent tegengekomen en waarvan je denkt dat anderen door ook interesse voor zouden hebben. Het idee heb ik opgedaan in GAM.
Ik zal even rondvragen bij een paar collega's of ze eventueel tijd hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef Seborik het volgende:
Goedemorgen, dertigers.
Oh, even serieus, want ik heb nog een paar vrouwen van tussen de 18 en 30 nodig die een muziekvragenlijst in willen voeren bij het luisteren van ongeveer een uur muziek.
Ik ben iedereen heel dankbaar, maar kan er niks tegenover stellen en het is heel belangrijk, dus als iemand nog een vrouw of vriendin heeft of zelf wil of toevallig een damesclub op visite krijgt!
Het kan allemaal gewoon online, trouwens.
Goedemorgen muziek!quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:09 schreef nipeng het volgende:
![]()
Als je je enquete in het Pools vertaalt, dan zal ik het aan Aisha en Monica vragen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef Seborik het volgende:
Oh, even serieus, want ik heb nog een paar vrouwen van tussen de 18 en 30 nodig die een muziekvragenlijst in willen voeren bij het luisteren van ongeveer een uur muziek.
Ik kan wel merken dat jij tussen 17 en 18 uur geen 20 km hebt gefietst!quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:46 schreef nipeng het volgende:
Het is iig beter dan gisteren.
Als ik naar deze rij namen kijk is het niet vreemd dat men voor Ali heeft gekozen.quote:Artiesten als Frans Bauer, Peter Pan Speedrock, Within Temptation en Trijntje Oosterhuis werden voor Ali B. gepasseerd.
Half jaartje of zo schat ik. Het schiet niet echt op. Maar wel een aantal goede besprekingen gehad met mijn begeleders de afgelopen week. Ze vonden dat ik goed bezig was en waren erg enthousiast.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:49 schreef Seborik het volgende:
Ik voelde me pas een echte academicus toen de professor aan het vloeken was bij de statistiek van m'n design: "Godverdomme, dat is best wel complex!"
Een van de redenen waarom ik naar hem ben gegaan als begeleider. Hij durft te vloeken.
Hoe lang moet je nog, Julekes?
Bij de Uncut zit elke maand een leuke cd. Een paar maanden terug zat er eentje bij met muziek van Motown, Summer of Motown. Die was erg cool.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zag er toevallig gisteren een stukje over in de krant staan. Er zit toch ook een cdtje bij met originele versies van nummers die de Stones gecoverd hebben? Het zag er wel interessant uit, in ieder geval. Deze week die Uncut ook maar even halen, dus.
Digitale muziekwinkelquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:18 schreef nipeng het volgende:
Zeg wat is een mooi woord voor zo'n download gebeuren als iTunes?
Muziekdownloadservice bekt niet echt lekker.
je mag wat mij betreft wel wat van het carnavalrumoer van hier buiten overnemen.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:30 schreef Litpho het volgende:
Mogge Muziek. Het is tijd voor een uiterst rustige zondag [afbeelding].
En om dat genieten te vookomen ben ik gaan fietsen.quote:Op maandag 24 januari 2005 07:26 schreef nipeng het volgende:
He dat was weer eens genieten op de weg.
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En om dat genieten te vookomen ben ik gaan fietsen.
Tsssss, het is me wat. Vlak voordat je in de fik gaat nog eventjes snel een flauw geintje uithalen. Het moet niet veel gekker worden!quote:Op maandag 24 januari 2005 17:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hadden mn band leeg laten lopen bij het crematorium.
Waar zat je aan te denken?quote:Op maandag 24 januari 2005 21:03 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zit er ook weleens aan te denken om de muziekkeuze voor mijn begrafenis of crematie maar alvast ergens vast te laten leggen. Als ik het aan mijn directe familieleden overlaat, dan draaien ze vast "Waarheen, waarvoor" of "Tears in Heaven" of iets anders vreselijks als ik ter aarde wordt besteld.![]()
Gelukkig hebben ze mij niet in de fik gestoken!quote:Op maandag 24 januari 2005 17:42 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Tsssss, het is me wat. Vlak voordat je in de fik gaat nog eventjes snel een flauw geintje uithalen. Het moet niet veel gekker worden!
Dan moet je ook gaan fietsen!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
Het heeft vannacht alweer gesneeuwd
Nu moet ik weer de ruiten schoon gaan maken
Ik ga NIET naar Gouda fietsen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan moet je ook gaan fietsen!Hoef je tenminste niet te krabben!
Je krijgt er alleen wel koude voeten van!
Mietjuh!!quote:
Ik zet net een liedje aan dat ik van jou heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:08 schreef Litpho het volgende:
Gefeliciteerd AoD.
* Litpho zet een welbekend plaatje voor je op *
Collega die druk en luidruchtig aan het werk was.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:51 schreef nipeng het volgende:
Zware dag?
Ik zie een begrafenis vooral als een ritueel voor de overlevenden. Als heel mijn familie Frans Bauer-adept is dan mogen ze gewoon Frans Bauer op mijn begrafenis draaien hoor, dan ga ik echt niet vastleggen dat ze alleen dat en dat muziekstuk mogen draaien alleen maar omdat ik uit egocentrische overwegingen vanuit mijn graf nog wil bepalen hoe mijn familie de begrafenis ingaat. Een begrafenis is voor mij een laatste daad naar mijn familie en vrienden toe. Ik wil dat zij met een prettig en berustend gevoel het rouwproces kunnen ingaan, zonder dat ze in de war raken van mijn muzikale voorkeuren: een begrafenis gaat uiteindelijk om de overlevenden en niet om de dode. Ik heb geen zin om uit het graf nog eens even mijn essentie proberen samen te vatten in een muzikaal uurtje, dat doe ik wel als ik nog leef.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:18 schreef Liejannuh het volgende:
Maar wat ik heb met huwelijken, begin ik ook een beetje te krijgen met begrafenissen enzo. Hoe meer je er mee maakt, hoe beter je weet hoe je het zelf vooral niet zou willen.
Ik denk dat je herinnering levendiger blijft als je een begrafenis hebt gehad waar alle mensen hun afscheid hebben kunnen nemen van de persoon die zij kenden (uiteindelijk ben je voor iedereen anders). Muziek speelt daarin een beperkte rol (de waterlanders komen doorgaans pas bij de sprekers). Als je dan toch muziek wil uitzoeken voor je begrafenis dan zou ik vooral muziek uitzoeken waarvan ik denk dat de mensen op mijn begrafenis er wat mee kunnen, en daarbij neem ik alleen mijn dierbaren in beschouwing. Als ik geen mogelijkheid heb gehad om dat te doen, dan is alles prima, want het begrafenis is een ritueel met een raar soort wederkerigheid: er wordt vaak muziek gedraaid waar de overledene graag naar luisterde. Dus je drukmaken om de vorm van de begrafenis wanneer je niet op sterven ligt is eigenlijk onzinnig. Maar ja, niet iedereen is tevreden te stellen en dus zul je altijd Liejannuh's op je begrafenis hebben die tijdens de dienst alleen maar zitten te denken 'dit zou ik echt nóóóit doen hoor'.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:03 schreef Seborik het volgende:
Ik vind het wel fijn als aan mijn graf of in ieder geval aan mijn kist de herinnering aan mij nog eens extra levendig wordt gehouden. Een laatste stoot sebbo of misschien dan meer een kanonskogel.
Mensen moeten niet denken maar voelen op een begrafenis.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:35 schreef Seborik het volgende:
Is dat niet heel fijn, dat mensen dat denken?
Wat een romantiserend gezever. Mensen doen allebei op een begrafenis. Bovendien is het ook wel leuk om een berg mensen achter te laten in vervreemding, omdat ze je wellicht niet zo goed kenden als dat ze wel niet dachten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Mensen moeten niet denken maar voelen op een begrafenis.
Dat is geen romantisch gezever, Seborik. Ik bedoelde er mee te zeggen dat mensen niet zouden moeten nadenken over de bos bloemen in de hoek van de zaal, of de te kleine bankjes, maar moeten snikken als mijn kist langzaam in de grond zakt. En wat dat in vervreemding achterlaten betreft: dat zou ik vreselijk vinden, als dat gebeurt dan had ik andere vrienden moeten hebben tijdens mijn leven. Familie moet je nooit in vervreemding kunnen achterlaten, en als ze dat wel zijn, dan ben je tijdens je leven gewoon een zak geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:46 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat een romantiserend gezever. Mensen doen allebei op een begrafenis. Bovendien is het ook wel leuk om een berg mensen achter te laten in vervreemding, omdat ze je wellicht niet zo goed kenden als dat ze wel niet dachten.
Bij deze laat ik optekenen dat mensen die dit op mijn begrafenis doen onwelkom zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:43 schreef Seborik het volgende:
Je denkt op een begrafenis vooral aan jezelf met veel pijnlijke gedachten. Soms zijn die gedachten zo pijnlijk, dat je er maar afleiding voor gaat zoeken. In de muziek, in de ruimte in een ander futiel onderdeel van de afscheidsceremonie. Iets waardoor je even niet met de harde werkelijkheid wordt geconfronteerd, dat iemand waar je veel om gaf er niet meer is.
Nu ga je er vanuit dat je weet wanneer de begrafenis zal zijn. Soms ben je ineens dood en dat is het dan. Dus eigenlijk zou je dan elk half jaar stil moeten staan bij je begrafenis, zodat je altijd zeker weet dat je herdacht wordt zoals je was. Want tja, er komt nieuwe muziek uit, je ontmoet nieuwe mensen, je wordt ouder, je krijgt wellicht een kind, etc. Hoe je bent is meer een voortschrijdend inzicht. Als het iets definitiefs krijgt, dan ben je zelf al te dood om je begrafenis nog even te tweaken.quote:Een begrafenis is niet alleen een afscheid van de overledene door vrienden en familie, maar ik vind het ook een laatste boodschap van de overledene aan de rest van de wereld. Ik heb bestaan, gedenk me zoals ik mezelf zag. Dat hoeft natuurlijk niet de complete ceremonie in beslag te nemen, maar er moet wel ruimte voor zijn. In de vorm van een eerder geschreven brief, een videotape, een bandopname, zelfuitgezochte muziek of een ander saillant detail waar mensen aan terug zullen denken. Het zal veranderen in een esthetische emotie: Mooi, lelijk. Iets waar niemand omheen kan.
Dit snap ik dan weer niet.quote:Ik begrijp niet wat je bedoelt met de zak-opmerking. Mieke Telkamp draaien op de begrafenis draaien op de begrafenis van iemand voor wie die muziek helemaal niets betekende. Dan ben je pas een zak.
Ja, voor die mensen die je echt kennen is dat geen verrassing en zeker niet iets wat ze in vervreemding achterlaat.quote:Het is trouwens ook echt des sebbos om pathetische familierituelen die gepaard gaan met Jim Reeves te doorbreken.
Op den duur sta je er gewoon bij stil en dan doe je zoiets. Misschien is het over een tijd niet meer actueel, maar dan plak je er een datum op. Zoveel mensen laten hun testament om de zoveel tijd vernieuwen.quote:Nu ga je er vanuit dat je weet wanneer de begrafenis zal zijn. Soms ben je ineens dood en dat is het dan. Dus eigenlijk zou je dan elk half jaar stil moeten staan bij je begrafenis, zodat je altijd zeker weet dat je herdacht wordt zoals je was. Want tja, er komt nieuwe muziek uit, je ontmoet nieuwe mensen, je wordt ouder, je krijgt wellicht een kind, etc. Hoe je bent is meer een voortschrijdend inzicht. Als het iets definitiefs krijgt, dan ben je zelf al te dood om je begrafenis nog even te tweaken.
Wat een ongenuanceerd gelul zeg. Je maakt altijd zelf nog wel uit hoe ej met je familie omgaat. Als ze je niet aanstaan dan ga je er toch niet braaf mee door 1 deur?!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:26 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Familie moet je nooit in vervreemding kunnen achterlaten, en als ze dat wel zijn, dan ben je tijdens je leven gewoon een zak geweest.
Welnee, het is nooit te laat voor zoiets. Wereldbeelden mogen altijd wankelen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:36 schreef nipeng het volgende:
Als je op een dergelijke gelegenheid een andere kant van jezelf wilt laten zien ben je rijkelijk laat.
Ik ben blij dat jij me zo grondig weet te analyseren.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:32 schreef zodiakk het volgende:
Maar ja, niet iedereen is tevreden te stellen en dus zul je altijd Liejannuh's op je begrafenis hebben die tijdens de dienst alleen maar zitten te denken 'dit zou ik echt nóóóit doen hoor'.
Of anders lees je de zin nog eens goed. En dat het ongenuanceerd is, vind ik in dit geval alleen maar een compliment.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Wat een ongenuanceerd gelul zeg. Je maakt altijd zelf nog wel uit hoe ej met je familie omgaat. Als ze je niet aanstaan dan ga je er toch niet braaf mee door 1 deur?!
Daar kun je niet eens een ticket naar Mexico van kopen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik krijg 259 euro van de belastingdienst.
ik kreeg 900 pond van de engelse belastingdienst terug.... Helaas is dat alweer weg aan de borg van m'n nieuwe appartement, maar gelukkig krijg ik de borg van het appartement waar ik nu zit weer terug....quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik krijg 259 euro van de belastingdienst.
Gelukkig was het plan ook niet om van dat geld naar Mexico te gaan. Eerst nieuwe cd-rekken kopen en cd's om ze mee te vullen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Daar kun je niet eens een ticket naar Mexico van kopen.
Dat is dan alweer een hele geruststelling!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gelukkig was het plan ook niet om van dat geld naar Mexico te gaan. Eerst nieuwe cd-rekken kopen en cd's om ze mee te vullen.
Maar jij hebt er dan ook vast harder voor gewerkt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet nog niet hoeveel ik terug krijg van de belasting. Weet wel dat het meer is dan 259 euro.
Yeah!!! Rellen!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:34 schreef nipeng het volgende:
Ha de vooruitzichten zijn goed. Het gaat een dagje rellen worden op mijn werk.
<bliep>
<bliep>
Ze kunnen het niet leuker maken, wel makkelijkerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zozo.....lucky bastards!
Ik moet 700 euro terug zien te betalen aan de belasting. Stelletje NAZI'S !
Ik kreeg wel een brief dat ik 100 euro terugkreeg paar jaar geleden, maar het geld kwam niet. Moest ik eerst allemaal kutzooi invullen. Dus volgens mij niet, tenzij je baas een of ander papiertje opstuurt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:55 schreef julekes het volgende:
Hmm, ik zou terug moeten krijgen. Maar als het goed is vullen zij toch alles voor je in dit jaar? Ik heb nog niks opgestuurd gekregen in elk geval.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Muziek.
Ik ga nog maar eens mijn verjaardag vieren. Ik ging daarnet even de rekening ophalen. Ik heb ongeveer 60 euro overgehouden.
Couldn't agree more. Ik moet alleen nog even in een bus kruipen, maar dan wordt er voor me gekookt, nog even filmpje kijken, en verder muziek. Heel veel muziek.quote:
Ja. Dat is gelukt.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oftewel...je kunt nog een avondje gaan zuipen
Ik moet straks naar Amsterdam om naar een emobandje te kijken.quote:
Taking Back Sunday, toevallig?quote:Op zondag 30 januari 2005 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet straks naar Amsterdam om naar een emobandje te kijken.
Probleem is zo op te lossen hoor....je kan toch zelf ook naar Australie?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:24 schreef Liejannuh het volgende:
Help!
Ik heb een probleem!
Lucille heeft een cd voor me meegenomen uit Australie.
Van Guy Sebastian. Geweldige cd. Ware het niet dat ik het hoesje heb van de eerste cd, maar de cd van de 2e cd.
Ik kan moeilijk Lucille terug sturen naar Australie om het cd'tje om te ruilen.
Als ik nou gezien word als stagiair bij KLM en dus als medewerker en dan standby kan vliegen, dan is het wel leuk om even een weekje te gaan shoppen in Sydney!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probleem is zo op te lossen hoor....je kan toch zelf ook naar Australie?
of valt dit onder het kopje: kort door de bocht?
Tja...misschien even mailen met de toko waar Lucille de CD gekocht heeft? Kijken wat je kunt regelen?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als ik nou gezien word als stagiair bij KLM en dus als medewerker en dan standby kan vliegen, dan is het wel leuk om even een weekje te gaan shoppen in Sydney!
Maar ik wil natuurlijk meer dan het hoesje, ik wil het boekje!
quote:Op zondag 30 januari 2005 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Misschien krijg ik wel gewoon de eerste cd in het hoesje van de 2e cd!
Ik werd dus echt gewoon gedwongen om die CD te kopenquote:Op zondag 30 januari 2005 20:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga gewoon Guy Sebastian zelf mailen!![]()
Het is overigens wel een geweldige cd, dus ik kan iedereen aanraden iemand die naar Australie gaat te dwingen vragen om dat ding mee te nemen.
Maar ik ben er wel heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik werd dus echt gewoon gedwongen om die CD te kopen
Ze doet het weerquote:Op maandag 31 januari 2005 00:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee!
Dus dan is het toch wel minder erg???
Ja. Die.quote:
quote:No, you’d squeak more if the water got on you...sounds like you just got an ice pick in the forehead...and here comes the ice pick in the forehead ...a million laughs, mary! anyway; good golly,
A mess...she’s totally soaked...yeh, totally committed to the fifty bucks...that’s it just step into the spotlight...let the guys get a good look at ya honey!
En dat zit ik nu dan ook maar eens te luisteren. Ik wist niet dat ik het had, maar het stond op een mp3-cd die ik ooit eens gekregen heb. Klinkt wel leuk, en voor 10 euro wil ik best even 3 bandjes gaan kijken.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zaterdag naar Bleeding Through in de Melkweg.
Tja.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:10 schreef Litpho het volgende:
Tara Reid
Dwerg, regel een videocamera.
Jemig, dan ben ben je wel gelijk wakkerquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:20 schreef Tokus het volgende:
Anton, de remmen in die Opel Astra's zijn wel in orde. ik stond nog net op tijd stil vanochtend (had zelfs nog een centimeter of 10 speling), toen voor me wat autos op elkaar reden.
ja, toen was ik zeker wakker (voor zover dat nog niet het geval was). en die shuffle gebruik ik nooit, ook omdat ik daar niet van hou, maar ook omdat die niet lekker werkt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jemig, dan ben ben je wel gelijk wakker![]()
Er zat er zeker eentje met z'n shuffle te spelen![]()
Reed een paar weken geleden vanaf Gouda naar huis op een vrijdag, rijden er een paar tientallen meters twee auto's. Niks aan de hand, tot er 1 op de rechterbaan naar links wilde en ff vergat in de dode hoek te kijken. Die parkeerde hem dus mooi in de zijkant van de auto die naast hem reed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:20 schreef Tokus het volgende:
Anton, de remmen in die Opel Astra's zijn wel in orde. ik stond nog net op tijd stil vanochtend (had zelfs nog een centimeter of 10 speling), toen voor me wat autos op elkaar reden.
oei en toen ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Reed een paar weken geleden vanaf Gouda naar huis op een vrijdag, rijden er een paar tientallen meters twee auto's. Niks aan de hand, tot er 1 op de rechterbaan naar links wilde en ff vergat in de dode hoek te kijken. Die parkeerde hem dus mooi in de zijkant van de auto die naast hem reed.Leuk, met 130 per uur.
De remmen werken prima ja, daar was ik ook al achter. En ik zat er laatst aan te denken dat ik eens een mp3-cdtje moet proberen af te spelen en kijken hoe dat werkt... nu heb ik alleen gewone cd's bij me en die speel ik ook nooit random afquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:20 schreef Tokus het volgende:
werkt bij jou de shuffle op de mp3 cds goed? Of blijft hij ook alleen binnen dezelfde directory shufflen?
ik had ook gewoon de normale multimediacenter van Opel. maar die shuffle werkte dus niet goed. kon het wel kiezen, maar dat werkte niet perfectquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:15 schreef Anton het volgende:
Tokus, welke radio heb jij dan? Ik heb de CD-70, en daar kan ik netjes kiezen of ik een album (=directory) of de hele cd random wil afspelen. En dat werkt prima
Ik weet niet wat voor ongelooflijke knurft achter de computer zat bij Bol.com, maar wat mij betreft mag hijj/zij daar blijven!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik dacht dat ik dit al gepost had, maar blijkbaar niet, dus alsnog:
De postbode kwam mij vandaag verblijden met Dream Theater - Live at Budokan. Voor 5 euro. Goede tip MMG.
Kun je tot 10 tellen? En heb je een geldig paspoort?quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:03 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand nog een leuke baan in de aanbieding???
Ja. Daarbij neem ik elk uur minimaal 1 rookpauze en wil ik minimaal 4 koffiepauzes per dag, exclusief lunchpauze van een uur, op een 8-urige werkdag. Wanneer kan ik beginnen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kun je tot 10 tellen? En heb je een geldig paspoort?
Morgenochtend om 6 uur. Vergeet je broodtrommeltje niet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wanneer kan ik beginnen?
En hoe laat word ik opgehaald dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Morgenochtend om 6 uur. Vergeet je broodtrommeltje niet.
Ik ben bang van niet, het was ook een long shot maarja, was dus een kraam met alleen 2e hands disco en hiphop 12" singles, allemaal 2 euro per stuk, stonden behoorlijk wat bakken en ze stonden in de achterste hal links.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:41 schreef Z het volgende:
Heb je misschien iets meer info?
quote:
Ik kan zelfs tot 11 tellen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kun je tot 10 tellen? En heb je een geldig paspoort?
Academisch niveau. Dat lijkt me ook wel wat als ik later groot ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:04 schreef Liejannuh het volgende:
Is het wel een beetje op academisch niveau en op fietsafstand??![]()
Leuke column Sebbo, maar als ik toch even mag zeiken.. Soms spreek je de lezer aan met u en soms tutoyeer je. Aangezien het een jongerenforum is (quote:
Leuk he?!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:31 schreef julekes het volgende:
[..]
Academisch niveau. Dat lijkt me ook wel wat als ik later groot ben.
Ik droom niet, ik onderneem!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Leuk he?!![]()
Nouja, eigenlijk ben ik blij met alles wat meer denkwerk met zich meebrengt en waar ik iets structureels kan doen.
Ik blijf nog even dromen!
Morgen naar de Melkweg.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:17 schreef Tokus het volgende:
morgen gewoon naar Wageningen komen, AoD
Zolang ze netjes mijn bestelling tappen zonder gezeur, is het er best leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:48 schreef Tokus het volgende:
melkweg schmelkweg!
Ziet er tof uit. Is dat elk jaar? Of meerdere keren per jaar?quote:in Wageningen komen leukere bands. Zie m'n signature.
Maar als je als Noorderling er iets van zegt krijg je te horen dat het alleen de toeristen zijn die zo zijn en dat wij Carnaval niet snappenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:17 schreef julekes het volgende:
Ik blijf het komende weekend mooi binnen op de bank hangen nou hier in het zuiden de jaarlijkse mongolenkermis weer is uitgebroken...Hele jaar zit dat tuig netjes thuis voor de TV en met Carnaval is iedereen opeens de grootste gezelligerd die er bestaat en zuipt zichzelf helemaal naar de tyfus. Wat een lol, wat een lol.
Ja, het is net zoiets als dat je alleen "neger" mag zeggen als je er zelf een bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar als je als Noorderling er iets van zegt krijg je te horen dat het alleen de toeristen zijn die zo zijn en dat wij Carnaval niet snappen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:25 schreef Zanderrr het volgende:
Hier in de Randstad hebben we tenminste geen excuus en crapmuziek nodig om ons helemaal klem te zuipen.
had je het nog niet eens gezien? dat wordt al tijden gespamd op het forumquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zolang ze netjes mijn bestelling tappen zonder gezeur, is het er best leuk.
[..]
Ziet er tof uit. Is dat elk jaar? Of meerdere keren per jaar?
quote:
En de groeten van @home?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:48 schreef nipeng het volgende:
Ik denk dat Summo zijn internet verbinding weer afgestorven is.
Volgens mij zag ik het gisteren voor het eerst. En anders was ik het weer vergeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
had je het nog niet eens gezien? dat wordt al tijden gespamd op het forum
Tof. Volgende keer moet je het wel even eerder laten weten.quote:dit is de 1e keer in Wageningen, vorig jaar hebben we het op kleinere schaal in Roosendaal gehouden (ook met andere naam natuurlijk). Hopelijk wordt het een terugkerend fenomeen.
quote:Oorspronkelijk waren we van plan om een 3daags open lucht festival te doen op een vliegveld bij Eindhoven, onder de naam Generator Open Air, maar een ander festival vond dat niet zo tof. Dus dan maar kleinschaliger.
Leve de platenindustrie! Of nou ja...quote:The recording industry sued Gertrude Walton, accusing her of illegally trading music over the Internet as "smittenedkitten."
But the lawsuit was filed more than a month after the 83-year-old woman died in December, and her daughter says Walton hated computers, anyway.
A group of record companies named Walton as the sole defendant in a federal lawsuit, claiming she made more than 700 songs available for free on the Internet.
Walton's daughter, Robin Chianumba, lived with her mother for the last 17 years and said her mother objected to having a computer in the house.
"My mother wouldn't know how to turn on a computer," Chianumba said.
She said she faxed a copy of her mother's death certificate to record company officials several days before the lawsuit was filed, in response to a letter from the company regarding the upcoming legal filing.
"I am pretty sure she is not going to leave Greenwood Memorial Park (where she is buried) to attend the hearing," Chianumba said.
A Recording Industry Association of America spokesman said Thursday that Walton was likely not the smittenedkitten it's searching for.
"Our evidence gathering and our subsequent legal actions all were initiated weeks and even months ago," said RIAA spokesman Jonathan Lamy. "We will now, of course, obviously dismiss this case."
Tof.quote:Op zondag 6 februari 2005 02:47 schreef Tokus het volgende:
ja, het was een gaaf festivalletje, daar in Wageningen.
Dit is de tracklist van die Flaming Lips editie:quote:Op maandag 7 februari 2005 12:06 schreef Seborik het volgende:
Zegt me niks..., maar dat klinkt op zich wel interessant.
Waarschijnlijk dezelfde als ik. Dank voor het proberen!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:49 schreef Zanderrr het volgende:
Hij doet het hier ook niet, krijg een foutmelding bij het connecten.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:58 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dit is de tracklist van die Flaming Lips editie:
ah, dat was dus een van de schuldigen waardoor ik wat minder slaap gehad heb de afgelopen nachtquote:Op woensdag 9 februari 2005 08:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik post zo wel even een verslag van mijn kamergenoot (die stipt om half 9 binnen is!), die is gister gaan carnavallen in Bergen op Zoom.
Alleen ging ie verkleed als ambtenaar.Dat is dan weer jammer.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:07 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen ging ie verkleed als ambtenaar.Dat is dan weer jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |