quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Muziek.
Ik ga nog maar eens mijn verjaardag vieren. Ik ging daarnet even de rekening ophalen. Ik heb ongeveer 60 euro overgehouden.
Couldn't agree more. Ik moet alleen nog even in een bus kruipen, maar dan wordt er voor me gekookt, nog even filmpje kijken, en verder muziek. Heel veel muziek.quote:
Ja. Dat is gelukt.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oftewel...je kunt nog een avondje gaan zuipen
Ik moet straks naar Amsterdam om naar een emobandje te kijken.quote:
Taking Back Sunday, toevallig?quote:Op zondag 30 januari 2005 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet straks naar Amsterdam om naar een emobandje te kijken.
Probleem is zo op te lossen hoor....je kan toch zelf ook naar Australie?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:24 schreef Liejannuh het volgende:
Help!
Ik heb een probleem!
Lucille heeft een cd voor me meegenomen uit Australie.
Van Guy Sebastian. Geweldige cd. Ware het niet dat ik het hoesje heb van de eerste cd, maar de cd van de 2e cd.
Ik kan moeilijk Lucille terug sturen naar Australie om het cd'tje om te ruilen.
Als ik nou gezien word als stagiair bij KLM en dus als medewerker en dan standby kan vliegen, dan is het wel leuk om even een weekje te gaan shoppen in Sydney!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probleem is zo op te lossen hoor....je kan toch zelf ook naar Australie?
of valt dit onder het kopje: kort door de bocht?
Tja...misschien even mailen met de toko waar Lucille de CD gekocht heeft? Kijken wat je kunt regelen?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als ik nou gezien word als stagiair bij KLM en dus als medewerker en dan standby kan vliegen, dan is het wel leuk om even een weekje te gaan shoppen in Sydney!
Maar ik wil natuurlijk meer dan het hoesje, ik wil het boekje!
quote:Op zondag 30 januari 2005 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Misschien krijg ik wel gewoon de eerste cd in het hoesje van de 2e cd!
Ik werd dus echt gewoon gedwongen om die CD te kopenquote:Op zondag 30 januari 2005 20:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga gewoon Guy Sebastian zelf mailen!![]()
Het is overigens wel een geweldige cd, dus ik kan iedereen aanraden iemand die naar Australie gaat te dwingen vragen om dat ding mee te nemen.
Maar ik ben er wel heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik werd dus echt gewoon gedwongen om die CD te kopen
Ze doet het weerquote:Op maandag 31 januari 2005 00:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee!
Dus dan is het toch wel minder erg???
Ja. Die.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |