Ik ben blij dat jij me zo grondig weet te analyseren.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:32 schreef zodiakk het volgende:
Maar ja, niet iedereen is tevreden te stellen en dus zul je altijd Liejannuh's op je begrafenis hebben die tijdens de dienst alleen maar zitten te denken 'dit zou ik echt nóóóit doen hoor'.
Of anders lees je de zin nog eens goed. En dat het ongenuanceerd is, vind ik in dit geval alleen maar een compliment.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Wat een ongenuanceerd gelul zeg. Je maakt altijd zelf nog wel uit hoe ej met je familie omgaat. Als ze je niet aanstaan dan ga je er toch niet braaf mee door 1 deur?!
Daar kun je niet eens een ticket naar Mexico van kopen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik krijg 259 euro van de belastingdienst.
ik kreeg 900 pond van de engelse belastingdienst terug.... Helaas is dat alweer weg aan de borg van m'n nieuwe appartement, maar gelukkig krijg ik de borg van het appartement waar ik nu zit weer terug....quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik krijg 259 euro van de belastingdienst.
Gelukkig was het plan ook niet om van dat geld naar Mexico te gaan. Eerst nieuwe cd-rekken kopen en cd's om ze mee te vullen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Daar kun je niet eens een ticket naar Mexico van kopen.
Dat is dan alweer een hele geruststelling!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gelukkig was het plan ook niet om van dat geld naar Mexico te gaan. Eerst nieuwe cd-rekken kopen en cd's om ze mee te vullen.
Maar jij hebt er dan ook vast harder voor gewerkt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet nog niet hoeveel ik terug krijg van de belasting. Weet wel dat het meer is dan 259 euro.
Yeah!!! Rellen!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:34 schreef nipeng het volgende:
Ha de vooruitzichten zijn goed. Het gaat een dagje rellen worden op mijn werk.
<bliep>
<bliep>
Ze kunnen het niet leuker maken, wel makkelijkerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zozo.....lucky bastards!
Ik moet 700 euro terug zien te betalen aan de belasting. Stelletje NAZI'S !
Ik kreeg wel een brief dat ik 100 euro terugkreeg paar jaar geleden, maar het geld kwam niet. Moest ik eerst allemaal kutzooi invullen. Dus volgens mij niet, tenzij je baas een of ander papiertje opstuurt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:55 schreef julekes het volgende:
Hmm, ik zou terug moeten krijgen. Maar als het goed is vullen zij toch alles voor je in dit jaar? Ik heb nog niks opgestuurd gekregen in elk geval.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Muziek.
Ik ga nog maar eens mijn verjaardag vieren. Ik ging daarnet even de rekening ophalen. Ik heb ongeveer 60 euro overgehouden.
Couldn't agree more. Ik moet alleen nog even in een bus kruipen, maar dan wordt er voor me gekookt, nog even filmpje kijken, en verder muziek. Heel veel muziek.quote:
Ja. Dat is gelukt.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oftewel...je kunt nog een avondje gaan zuipen
Ik moet straks naar Amsterdam om naar een emobandje te kijken.quote:
Taking Back Sunday, toevallig?quote:Op zondag 30 januari 2005 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet straks naar Amsterdam om naar een emobandje te kijken.
Probleem is zo op te lossen hoor....je kan toch zelf ook naar Australie?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:24 schreef Liejannuh het volgende:
Help!
Ik heb een probleem!
Lucille heeft een cd voor me meegenomen uit Australie.
Van Guy Sebastian. Geweldige cd. Ware het niet dat ik het hoesje heb van de eerste cd, maar de cd van de 2e cd.
Ik kan moeilijk Lucille terug sturen naar Australie om het cd'tje om te ruilen.
Als ik nou gezien word als stagiair bij KLM en dus als medewerker en dan standby kan vliegen, dan is het wel leuk om even een weekje te gaan shoppen in Sydney!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probleem is zo op te lossen hoor....je kan toch zelf ook naar Australie?
of valt dit onder het kopje: kort door de bocht?
Tja...misschien even mailen met de toko waar Lucille de CD gekocht heeft? Kijken wat je kunt regelen?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als ik nou gezien word als stagiair bij KLM en dus als medewerker en dan standby kan vliegen, dan is het wel leuk om even een weekje te gaan shoppen in Sydney!
Maar ik wil natuurlijk meer dan het hoesje, ik wil het boekje!
quote:Op zondag 30 januari 2005 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Misschien krijg ik wel gewoon de eerste cd in het hoesje van de 2e cd!
Ik werd dus echt gewoon gedwongen om die CD te kopenquote:Op zondag 30 januari 2005 20:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga gewoon Guy Sebastian zelf mailen!![]()
Het is overigens wel een geweldige cd, dus ik kan iedereen aanraden iemand die naar Australie gaat te dwingen vragen om dat ding mee te nemen.
Maar ik ben er wel heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik werd dus echt gewoon gedwongen om die CD te kopen
Ze doet het weerquote:Op maandag 31 januari 2005 00:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee!
Dus dan is het toch wel minder erg???
Ja. Die.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |