Ik ben blij dat jij me zo grondig weet te analyseren.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:32 schreef zodiakk het volgende:
Maar ja, niet iedereen is tevreden te stellen en dus zul je altijd Liejannuh's op je begrafenis hebben die tijdens de dienst alleen maar zitten te denken 'dit zou ik echt nóóóit doen hoor'.
Of anders lees je de zin nog eens goed. En dat het ongenuanceerd is, vind ik in dit geval alleen maar een compliment.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Wat een ongenuanceerd gelul zeg. Je maakt altijd zelf nog wel uit hoe ej met je familie omgaat. Als ze je niet aanstaan dan ga je er toch niet braaf mee door 1 deur?!
Daar kun je niet eens een ticket naar Mexico van kopen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik krijg 259 euro van de belastingdienst.
ik kreeg 900 pond van de engelse belastingdienst terug.... Helaas is dat alweer weg aan de borg van m'n nieuwe appartement, maar gelukkig krijg ik de borg van het appartement waar ik nu zit weer terug....quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik krijg 259 euro van de belastingdienst.
Gelukkig was het plan ook niet om van dat geld naar Mexico te gaan. Eerst nieuwe cd-rekken kopen en cd's om ze mee te vullen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Daar kun je niet eens een ticket naar Mexico van kopen.
Dat is dan alweer een hele geruststelling!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gelukkig was het plan ook niet om van dat geld naar Mexico te gaan. Eerst nieuwe cd-rekken kopen en cd's om ze mee te vullen.
Maar jij hebt er dan ook vast harder voor gewerkt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet nog niet hoeveel ik terug krijg van de belasting. Weet wel dat het meer is dan 259 euro.
Yeah!!! Rellen!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:34 schreef nipeng het volgende:
Ha de vooruitzichten zijn goed. Het gaat een dagje rellen worden op mijn werk.
<bliep>
<bliep>
Ze kunnen het niet leuker maken, wel makkelijkerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zozo.....lucky bastards!
Ik moet 700 euro terug zien te betalen aan de belasting. Stelletje NAZI'S !
Ik kreeg wel een brief dat ik 100 euro terugkreeg paar jaar geleden, maar het geld kwam niet. Moest ik eerst allemaal kutzooi invullen. Dus volgens mij niet, tenzij je baas een of ander papiertje opstuurt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:55 schreef julekes het volgende:
Hmm, ik zou terug moeten krijgen. Maar als het goed is vullen zij toch alles voor je in dit jaar? Ik heb nog niks opgestuurd gekregen in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |