Waar zat je aan te denken?quote:Op maandag 24 januari 2005 21:03 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zit er ook weleens aan te denken om de muziekkeuze voor mijn begrafenis of crematie maar alvast ergens vast te laten leggen. Als ik het aan mijn directe familieleden overlaat, dan draaien ze vast "Waarheen, waarvoor" of "Tears in Heaven" of iets anders vreselijks als ik ter aarde wordt besteld.![]()
Gelukkig hebben ze mij niet in de fik gestoken!quote:Op maandag 24 januari 2005 17:42 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Tsssss, het is me wat. Vlak voordat je in de fik gaat nog eventjes snel een flauw geintje uithalen. Het moet niet veel gekker worden!
Dan moet je ook gaan fietsen!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
Het heeft vannacht alweer gesneeuwd
Nu moet ik weer de ruiten schoon gaan maken
Ik ga NIET naar Gouda fietsen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan moet je ook gaan fietsen!Hoef je tenminste niet te krabben!
Je krijgt er alleen wel koude voeten van!
Mietjuh!!quote:
Ik zet net een liedje aan dat ik van jou heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:08 schreef Litpho het volgende:
Gefeliciteerd AoD.
* Litpho zet een welbekend plaatje voor je op *
Collega die druk en luidruchtig aan het werk was.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:51 schreef nipeng het volgende:
Zware dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |