Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had natuurlijk vanavond ook om 10 uur naar bed kunnen gaan, maar dat zou logisch zijn dus dat kan niet.![]()
Yvonne noemt dat altijd PMS!quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:42 schreef nipeng het volgende:
Volgens mij ben ik met dergelijke moodswings niet geheel in orde in de bovenkamer
Nou....jij blijquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Yvonne noemt dat altijd PMS!
Ik ben weer wakker en op mn werk!
En ik weet al waarom ik gister moe was, ik was met de auto naar mn werk. En daar word ik altijd moe van.En ik heb nog nuttige dingen gedaan ook 's avonds.
Veroudert zo'n topic niet razendsnel? Wat mij betreft verder wel eenquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:09 schreef nipeng het volgende:
![]()
Wat denken jullie van een "koopjes" topic? Een topic om elkaar te attenderen op leuke muziek gerelateerde koopjes die je bent tegengekomen en waarvan je denkt dat anderen door ook interesse voor zouden hebben. Het idee heb ik opgedaan in GAM.
Dat is wel een heel leuk idee!quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:09 schreef nipeng het volgende:
![]()
Wat denken jullie van een "koopjes" topic? Een topic om elkaar te attenderen op leuke muziek gerelateerde koopjes die je bent tegengekomen en waarvan je denkt dat anderen door ook interesse voor zouden hebben. Het idee heb ik opgedaan in GAM.
Ik zal even rondvragen bij een paar collega's of ze eventueel tijd hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef Seborik het volgende:
Goedemorgen, dertigers.
Oh, even serieus, want ik heb nog een paar vrouwen van tussen de 18 en 30 nodig die een muziekvragenlijst in willen voeren bij het luisteren van ongeveer een uur muziek.
Ik ben iedereen heel dankbaar, maar kan er niks tegenover stellen en het is heel belangrijk, dus als iemand nog een vrouw of vriendin heeft of zelf wil of toevallig een damesclub op visite krijgt!
Het kan allemaal gewoon online, trouwens.
Goedemorgen muziek!quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:09 schreef nipeng het volgende:
![]()
Als je je enquete in het Pools vertaalt, dan zal ik het aan Aisha en Monica vragen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef Seborik het volgende:
Oh, even serieus, want ik heb nog een paar vrouwen van tussen de 18 en 30 nodig die een muziekvragenlijst in willen voeren bij het luisteren van ongeveer een uur muziek.
Ik kan wel merken dat jij tussen 17 en 18 uur geen 20 km hebt gefietst!quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:46 schreef nipeng het volgende:
Het is iig beter dan gisteren.
Als ik naar deze rij namen kijk is het niet vreemd dat men voor Ali heeft gekozen.quote:Artiesten als Frans Bauer, Peter Pan Speedrock, Within Temptation en Trijntje Oosterhuis werden voor Ali B. gepasseerd.
Half jaartje of zo schat ik. Het schiet niet echt op. Maar wel een aantal goede besprekingen gehad met mijn begeleders de afgelopen week. Ze vonden dat ik goed bezig was en waren erg enthousiast.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:49 schreef Seborik het volgende:
Ik voelde me pas een echte academicus toen de professor aan het vloeken was bij de statistiek van m'n design: "Godverdomme, dat is best wel complex!"
Een van de redenen waarom ik naar hem ben gegaan als begeleider. Hij durft te vloeken.
Hoe lang moet je nog, Julekes?
Bij de Uncut zit elke maand een leuke cd. Een paar maanden terug zat er eentje bij met muziek van Motown, Summer of Motown. Die was erg cool.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zag er toevallig gisteren een stukje over in de krant staan. Er zit toch ook een cdtje bij met originele versies van nummers die de Stones gecoverd hebben? Het zag er wel interessant uit, in ieder geval. Deze week die Uncut ook maar even halen, dus.
Digitale muziekwinkelquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:18 schreef nipeng het volgende:
Zeg wat is een mooi woord voor zo'n download gebeuren als iTunes?
Muziekdownloadservice bekt niet echt lekker.
je mag wat mij betreft wel wat van het carnavalrumoer van hier buiten overnemen.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:30 schreef Litpho het volgende:
Mogge Muziek. Het is tijd voor een uiterst rustige zondag [afbeelding].
En om dat genieten te vookomen ben ik gaan fietsen.quote:Op maandag 24 januari 2005 07:26 schreef nipeng het volgende:
He dat was weer eens genieten op de weg.
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En om dat genieten te vookomen ben ik gaan fietsen.
Tsssss, het is me wat. Vlak voordat je in de fik gaat nog eventjes snel een flauw geintje uithalen. Het moet niet veel gekker worden!quote:Op maandag 24 januari 2005 17:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hadden mn band leeg laten lopen bij het crematorium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |