Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had natuurlijk vanavond ook om 10 uur naar bed kunnen gaan, maar dat zou logisch zijn dus dat kan niet.![]()
Yvonne noemt dat altijd PMS!quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:42 schreef nipeng het volgende:
Volgens mij ben ik met dergelijke moodswings niet geheel in orde in de bovenkamer
Nou....jij blijquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Yvonne noemt dat altijd PMS!
Ik ben weer wakker en op mn werk!
En ik weet al waarom ik gister moe was, ik was met de auto naar mn werk. En daar word ik altijd moe van.En ik heb nog nuttige dingen gedaan ook 's avonds.
Veroudert zo'n topic niet razendsnel? Wat mij betreft verder wel eenquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:09 schreef nipeng het volgende:
![]()
Wat denken jullie van een "koopjes" topic? Een topic om elkaar te attenderen op leuke muziek gerelateerde koopjes die je bent tegengekomen en waarvan je denkt dat anderen door ook interesse voor zouden hebben. Het idee heb ik opgedaan in GAM.
Dat is wel een heel leuk idee!quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:09 schreef nipeng het volgende:
![]()
Wat denken jullie van een "koopjes" topic? Een topic om elkaar te attenderen op leuke muziek gerelateerde koopjes die je bent tegengekomen en waarvan je denkt dat anderen door ook interesse voor zouden hebben. Het idee heb ik opgedaan in GAM.
Ik zal even rondvragen bij een paar collega's of ze eventueel tijd hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef Seborik het volgende:
Goedemorgen, dertigers.
Oh, even serieus, want ik heb nog een paar vrouwen van tussen de 18 en 30 nodig die een muziekvragenlijst in willen voeren bij het luisteren van ongeveer een uur muziek.
Ik ben iedereen heel dankbaar, maar kan er niks tegenover stellen en het is heel belangrijk, dus als iemand nog een vrouw of vriendin heeft of zelf wil of toevallig een damesclub op visite krijgt!
Het kan allemaal gewoon online, trouwens.
Goedemorgen muziek!quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:09 schreef nipeng het volgende:
![]()
Als je je enquete in het Pools vertaalt, dan zal ik het aan Aisha en Monica vragen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef Seborik het volgende:
Oh, even serieus, want ik heb nog een paar vrouwen van tussen de 18 en 30 nodig die een muziekvragenlijst in willen voeren bij het luisteren van ongeveer een uur muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |