Morgen naar de Melkweg.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:17 schreef Tokus het volgende:
morgen gewoon naar Wageningen komen, AoD
Zolang ze netjes mijn bestelling tappen zonder gezeur, is het er best leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:48 schreef Tokus het volgende:
melkweg schmelkweg!
Ziet er tof uit. Is dat elk jaar? Of meerdere keren per jaar?quote:in Wageningen komen leukere bands. Zie m'n signature.
Maar als je als Noorderling er iets van zegt krijg je te horen dat het alleen de toeristen zijn die zo zijn en dat wij Carnaval niet snappenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:17 schreef julekes het volgende:
Ik blijf het komende weekend mooi binnen op de bank hangen nou hier in het zuiden de jaarlijkse mongolenkermis weer is uitgebroken...Hele jaar zit dat tuig netjes thuis voor de TV en met Carnaval is iedereen opeens de grootste gezelligerd die er bestaat en zuipt zichzelf helemaal naar de tyfus. Wat een lol, wat een lol.
Ja, het is net zoiets als dat je alleen "neger" mag zeggen als je er zelf een bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar als je als Noorderling er iets van zegt krijg je te horen dat het alleen de toeristen zijn die zo zijn en dat wij Carnaval niet snappen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:25 schreef Zanderrr het volgende:
Hier in de Randstad hebben we tenminste geen excuus en crapmuziek nodig om ons helemaal klem te zuipen.
had je het nog niet eens gezien? dat wordt al tijden gespamd op het forumquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zolang ze netjes mijn bestelling tappen zonder gezeur, is het er best leuk.
[..]
Ziet er tof uit. Is dat elk jaar? Of meerdere keren per jaar?
quote:
En de groeten van @home?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:48 schreef nipeng het volgende:
Ik denk dat Summo zijn internet verbinding weer afgestorven is.
Volgens mij zag ik het gisteren voor het eerst. En anders was ik het weer vergeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
had je het nog niet eens gezien? dat wordt al tijden gespamd op het forum
Tof. Volgende keer moet je het wel even eerder laten weten.quote:dit is de 1e keer in Wageningen, vorig jaar hebben we het op kleinere schaal in Roosendaal gehouden (ook met andere naam natuurlijk). Hopelijk wordt het een terugkerend fenomeen.
quote:Oorspronkelijk waren we van plan om een 3daags open lucht festival te doen op een vliegveld bij Eindhoven, onder de naam Generator Open Air, maar een ander festival vond dat niet zo tof. Dus dan maar kleinschaliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |