Morgen naar de Melkweg.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:17 schreef Tokus het volgende:
morgen gewoon naar Wageningen komen, AoD
Zolang ze netjes mijn bestelling tappen zonder gezeur, is het er best leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:48 schreef Tokus het volgende:
melkweg schmelkweg!
Ziet er tof uit. Is dat elk jaar? Of meerdere keren per jaar?quote:in Wageningen komen leukere bands. Zie m'n signature.
Maar als je als Noorderling er iets van zegt krijg je te horen dat het alleen de toeristen zijn die zo zijn en dat wij Carnaval niet snappenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:17 schreef julekes het volgende:
Ik blijf het komende weekend mooi binnen op de bank hangen nou hier in het zuiden de jaarlijkse mongolenkermis weer is uitgebroken...Hele jaar zit dat tuig netjes thuis voor de TV en met Carnaval is iedereen opeens de grootste gezelligerd die er bestaat en zuipt zichzelf helemaal naar de tyfus. Wat een lol, wat een lol.
Ja, het is net zoiets als dat je alleen "neger" mag zeggen als je er zelf een bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar als je als Noorderling er iets van zegt krijg je te horen dat het alleen de toeristen zijn die zo zijn en dat wij Carnaval niet snappen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:25 schreef Zanderrr het volgende:
Hier in de Randstad hebben we tenminste geen excuus en crapmuziek nodig om ons helemaal klem te zuipen.
had je het nog niet eens gezien? dat wordt al tijden gespamd op het forumquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zolang ze netjes mijn bestelling tappen zonder gezeur, is het er best leuk.
[..]
Ziet er tof uit. Is dat elk jaar? Of meerdere keren per jaar?
quote:
En de groeten van @home?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:48 schreef nipeng het volgende:
Ik denk dat Summo zijn internet verbinding weer afgestorven is.
Volgens mij zag ik het gisteren voor het eerst. En anders was ik het weer vergeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
had je het nog niet eens gezien? dat wordt al tijden gespamd op het forum
Tof. Volgende keer moet je het wel even eerder laten weten.quote:dit is de 1e keer in Wageningen, vorig jaar hebben we het op kleinere schaal in Roosendaal gehouden (ook met andere naam natuurlijk). Hopelijk wordt het een terugkerend fenomeen.
quote:Oorspronkelijk waren we van plan om een 3daags open lucht festival te doen op een vliegveld bij Eindhoven, onder de naam Generator Open Air, maar een ander festival vond dat niet zo tof. Dus dan maar kleinschaliger.
Leve de platenindustrie! Of nou ja...quote:The recording industry sued Gertrude Walton, accusing her of illegally trading music over the Internet as "smittenedkitten."
But the lawsuit was filed more than a month after the 83-year-old woman died in December, and her daughter says Walton hated computers, anyway.
A group of record companies named Walton as the sole defendant in a federal lawsuit, claiming she made more than 700 songs available for free on the Internet.
Walton's daughter, Robin Chianumba, lived with her mother for the last 17 years and said her mother objected to having a computer in the house.
"My mother wouldn't know how to turn on a computer," Chianumba said.
She said she faxed a copy of her mother's death certificate to record company officials several days before the lawsuit was filed, in response to a letter from the company regarding the upcoming legal filing.
"I am pretty sure she is not going to leave Greenwood Memorial Park (where she is buried) to attend the hearing," Chianumba said.
A Recording Industry Association of America spokesman said Thursday that Walton was likely not the smittenedkitten it's searching for.
"Our evidence gathering and our subsequent legal actions all were initiated weeks and even months ago," said RIAA spokesman Jonathan Lamy. "We will now, of course, obviously dismiss this case."
Tof.quote:Op zondag 6 februari 2005 02:47 schreef Tokus het volgende:
ja, het was een gaaf festivalletje, daar in Wageningen.
Dit is de tracklist van die Flaming Lips editie:quote:Op maandag 7 februari 2005 12:06 schreef Seborik het volgende:
Zegt me niks..., maar dat klinkt op zich wel interessant.
Waarschijnlijk dezelfde als ik. Dank voor het proberen!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:49 schreef Zanderrr het volgende:
Hij doet het hier ook niet, krijg een foutmelding bij het connecten.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:58 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dit is de tracklist van die Flaming Lips editie:
ah, dat was dus een van de schuldigen waardoor ik wat minder slaap gehad heb de afgelopen nachtquote:Op woensdag 9 februari 2005 08:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik post zo wel even een verslag van mijn kamergenoot (die stipt om half 9 binnen is!), die is gister gaan carnavallen in Bergen op Zoom.
Alleen ging ie verkleed als ambtenaar.Dat is dan weer jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |