quote:No, you’d squeak more if the water got on you...sounds like you just got an ice pick in the forehead...and here comes the ice pick in the forehead ...a million laughs, mary! anyway; good golly,
A mess...she’s totally soaked...yeh, totally committed to the fifty bucks...that’s it just step into the spotlight...let the guys get a good look at ya honey!
En dat zit ik nu dan ook maar eens te luisteren. Ik wist niet dat ik het had, maar het stond op een mp3-cd die ik ooit eens gekregen heb. Klinkt wel leuk, en voor 10 euro wil ik best even 3 bandjes gaan kijken.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zaterdag naar Bleeding Through in de Melkweg.
Tja.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:10 schreef Litpho het volgende:
Tara Reid
Dwerg, regel een videocamera.
Jemig, dan ben ben je wel gelijk wakkerquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:20 schreef Tokus het volgende:
Anton, de remmen in die Opel Astra's zijn wel in orde. ik stond nog net op tijd stil vanochtend (had zelfs nog een centimeter of 10 speling), toen voor me wat autos op elkaar reden.
ja, toen was ik zeker wakker (voor zover dat nog niet het geval was). en die shuffle gebruik ik nooit, ook omdat ik daar niet van hou, maar ook omdat die niet lekker werkt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jemig, dan ben ben je wel gelijk wakker![]()
Er zat er zeker eentje met z'n shuffle te spelen![]()
Reed een paar weken geleden vanaf Gouda naar huis op een vrijdag, rijden er een paar tientallen meters twee auto's. Niks aan de hand, tot er 1 op de rechterbaan naar links wilde en ff vergat in de dode hoek te kijken. Die parkeerde hem dus mooi in de zijkant van de auto die naast hem reed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:20 schreef Tokus het volgende:
Anton, de remmen in die Opel Astra's zijn wel in orde. ik stond nog net op tijd stil vanochtend (had zelfs nog een centimeter of 10 speling), toen voor me wat autos op elkaar reden.
oei en toen ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Reed een paar weken geleden vanaf Gouda naar huis op een vrijdag, rijden er een paar tientallen meters twee auto's. Niks aan de hand, tot er 1 op de rechterbaan naar links wilde en ff vergat in de dode hoek te kijken. Die parkeerde hem dus mooi in de zijkant van de auto die naast hem reed.Leuk, met 130 per uur.
De remmen werken prima ja, daar was ik ook al achter. En ik zat er laatst aan te denken dat ik eens een mp3-cdtje moet proberen af te spelen en kijken hoe dat werkt... nu heb ik alleen gewone cd's bij me en die speel ik ook nooit random afquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:20 schreef Tokus het volgende:
werkt bij jou de shuffle op de mp3 cds goed? Of blijft hij ook alleen binnen dezelfde directory shufflen?
ik had ook gewoon de normale multimediacenter van Opel. maar die shuffle werkte dus niet goed. kon het wel kiezen, maar dat werkte niet perfectquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:15 schreef Anton het volgende:
Tokus, welke radio heb jij dan? Ik heb de CD-70, en daar kan ik netjes kiezen of ik een album (=directory) of de hele cd random wil afspelen. En dat werkt prima
Ik weet niet wat voor ongelooflijke knurft achter de computer zat bij Bol.com, maar wat mij betreft mag hijj/zij daar blijven!quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik dacht dat ik dit al gepost had, maar blijkbaar niet, dus alsnog:
De postbode kwam mij vandaag verblijden met Dream Theater - Live at Budokan. Voor 5 euro. Goede tip MMG.
Kun je tot 10 tellen? En heb je een geldig paspoort?quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:03 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand nog een leuke baan in de aanbieding???
Ja. Daarbij neem ik elk uur minimaal 1 rookpauze en wil ik minimaal 4 koffiepauzes per dag, exclusief lunchpauze van een uur, op een 8-urige werkdag. Wanneer kan ik beginnen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kun je tot 10 tellen? En heb je een geldig paspoort?
Morgenochtend om 6 uur. Vergeet je broodtrommeltje niet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wanneer kan ik beginnen?
En hoe laat word ik opgehaald dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Morgenochtend om 6 uur. Vergeet je broodtrommeltje niet.
Ik ben bang van niet, het was ook een long shot maarja, was dus een kraam met alleen 2e hands disco en hiphop 12" singles, allemaal 2 euro per stuk, stonden behoorlijk wat bakken en ze stonden in de achterste hal links.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:41 schreef Z het volgende:
Heb je misschien iets meer info?
quote:
Ik kan zelfs tot 11 tellen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kun je tot 10 tellen? En heb je een geldig paspoort?
Academisch niveau. Dat lijkt me ook wel wat als ik later groot ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:04 schreef Liejannuh het volgende:
Is het wel een beetje op academisch niveau en op fietsafstand??![]()
Leuke column Sebbo, maar als ik toch even mag zeiken.. Soms spreek je de lezer aan met u en soms tutoyeer je. Aangezien het een jongerenforum is (quote:
Leuk he?!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:31 schreef julekes het volgende:
[..]
Academisch niveau. Dat lijkt me ook wel wat als ik later groot ben.
Ik droom niet, ik onderneem!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Leuk he?!![]()
Nouja, eigenlijk ben ik blij met alles wat meer denkwerk met zich meebrengt en waar ik iets structureels kan doen.
Ik blijf nog even dromen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |