quote:No, you’d squeak more if the water got on you...sounds like you just got an ice pick in the forehead...and here comes the ice pick in the forehead ...a million laughs, mary! anyway; good golly,
A mess...she’s totally soaked...yeh, totally committed to the fifty bucks...that’s it just step into the spotlight...let the guys get a good look at ya honey!
En dat zit ik nu dan ook maar eens te luisteren. Ik wist niet dat ik het had, maar het stond op een mp3-cd die ik ooit eens gekregen heb. Klinkt wel leuk, en voor 10 euro wil ik best even 3 bandjes gaan kijken.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zaterdag naar Bleeding Through in de Melkweg.
Tja.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:10 schreef Litpho het volgende:
Tara Reid
Dwerg, regel een videocamera.
Jemig, dan ben ben je wel gelijk wakkerquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:20 schreef Tokus het volgende:
Anton, de remmen in die Opel Astra's zijn wel in orde. ik stond nog net op tijd stil vanochtend (had zelfs nog een centimeter of 10 speling), toen voor me wat autos op elkaar reden.
ja, toen was ik zeker wakker (voor zover dat nog niet het geval was). en die shuffle gebruik ik nooit, ook omdat ik daar niet van hou, maar ook omdat die niet lekker werkt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jemig, dan ben ben je wel gelijk wakker![]()
Er zat er zeker eentje met z'n shuffle te spelen![]()
Reed een paar weken geleden vanaf Gouda naar huis op een vrijdag, rijden er een paar tientallen meters twee auto's. Niks aan de hand, tot er 1 op de rechterbaan naar links wilde en ff vergat in de dode hoek te kijken. Die parkeerde hem dus mooi in de zijkant van de auto die naast hem reed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:20 schreef Tokus het volgende:
Anton, de remmen in die Opel Astra's zijn wel in orde. ik stond nog net op tijd stil vanochtend (had zelfs nog een centimeter of 10 speling), toen voor me wat autos op elkaar reden.
oei en toen ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Reed een paar weken geleden vanaf Gouda naar huis op een vrijdag, rijden er een paar tientallen meters twee auto's. Niks aan de hand, tot er 1 op de rechterbaan naar links wilde en ff vergat in de dode hoek te kijken. Die parkeerde hem dus mooi in de zijkant van de auto die naast hem reed.Leuk, met 130 per uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |