Inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2005 22:20 schreef karoltje het volgende:
Moet het niet 114 zijn?
quote:
Inderdaad, dus verder niet zeuren op Original, de titel is in ieder geval beter dan de vorige.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, dus verder niet zeuren op Original, de titel is in ieder geval beter dan de vorige.
Die Koning verhaallijn interresseert me geen biet.
Ben vrijdag nog op de bank in slaap gevallen tijdens GTST.....quote:
Martine ziet er altijd toppie uit, behalve dat kostuum van dat feest/bal.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:43 schreef digispeed het volgende:
Ik vond die kleding die Martine droeg echt super.
zou ik zelf ook wel willen hebben. Eindelijk weer een spannende aflevering.
zoals het er nu uit ziet gaat martine toch vermoord worden.
Om Martine te vermoorden heb je slechts een scherp mes nodigquote:Op maandag 10 januari 2005 20:46 schreef R_ON het volgende:
Maar Ludo heeft nix, nakkes, nada van dat hele bedrijf.
Moet ik vertellen waarom ze in de war is?quote:Op maandag 10 januari 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
Ik ook weer eens hier....
GTST erg weinig gezien laatste weken, wordt nogal moe van de de Dennisjes en de Raytjes...
Maar vandaag dus weer wel ff... helaas alleen 't laatste stukje
[er bestaan nog steeds randdebielen *kuch: moeders * die om 8 uur gaan lopen bellen....]
helaas want was Victoria weer goed!!! geen idee waarom ze ineens weer zo in de war was [vertel!!]
maar grandioos neergezet. Ze krijgt ook altijd leuke teksten; van die engel en die duivel for instance...
jammer hoor, dat ze er waarschijnlijk mee stopt![]()
ja nou ik bedoel eigenlijk vooral dat ik uit de gids de indruk kreeg dat ze weer iets zou herinneren uit 't verleden. maar die brand enzo was ze toch niet vergeten?! en hoe weet ze dat haar pa op de hoogte was van 't gebeuren? [afgeluisterd?]quote:Op maandag 10 januari 2005 21:29 schreef Airelle het volgende:
Moet ik vertellen waarom ze in de war is?Nou... omdat haar vader het nu weet en omdat ze zichzelf haat enz.
Isabella weet het dankzij Martine.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nou ik bedoel eigenlijk vooral dat ik uit de gids de indruk kreeg dat ze weer iets zou herinneren uit 't verleden. maar die brand enzo was ze toch niet vergeten?! en hoe weet ze dat haar pa op de hoogte was van 't gebeuren? [afgeluisterd?]
Ow dat was het moment dat ze aan haar vader probeerde uit te leggen [die toen nog niet in de ruimte aanwezig was] waarom ze Nina had ontvoerd.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
ja dat heb ik dus gezien, dat was 't einde...
maar op 't moment dat ik 'm aanzette zat ze onder 'n dekentje ofzo... te flippen....
nah ja 't doet er niet toe ook....
Het was de best acterende aflevering tot nu toe en ook lekker spannend.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
Heb het niet gezien. Het boeit me allemaal niet meer zo de laatste tijd..
Nou, ik zou als ik jou was, morgen ochtend maar opnemen!! Dit was een van de leukste afleveringen sinds tijden!!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
Heb het niet gezien. Het boeit me allemaal niet meer zo de laatste tijd..
volgens mij ben je nog dommer als je dan opneemtquote:Op maandag 10 januari 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
.....
[er bestaan nog steeds randdebielen *kuch: moeders * die om 8 uur gaan lopen bellen....]
.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |