Nu een jaar en 1 maand verder!!quote:Op dinsdag 9 december 2003 @ 15:58 schreef peenhaar het volgende:
Nadat jongens al jaren lang net meer met lang konden lopen, heb ik nu toch besloten om mijn haar weer te laten groeien.
En wel in 1 lengte helemaal stijl.
Kan dit anno 2004 weer, of staat de mode politie dit nog niet toe.
Ik ben nu precies op een rot lengte (halverwege) maar ben wel van plan om het door te zetten.
Welke mannelijke fokkers hebben lang haar, en wie kort?
Zet de kapster uit je hoofdquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jup, MadGuy doet weer mee...Ik word er alleen een klein beetje ziek van.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:45 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ik ben er nu een jaar mee bezig denk ik, ondertussen wel 2 keer bij de kapper geweest. Probleem is momenteel dat ik heel lang niet geweest ben bij de kapper, en m'n nek toch echt bijgeknipt mag worden. Als men me zo ziet lopen met blond haar, blauwe ogen, en ik nog spontaan duits probeer te lullen, denken ze nog te maken te hebben met een rasechte Uli
Nooit meer.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:49 schreef -Beestje- het volgende:
maar heeft peenhaar trouwens nog wellis gepost in een van deze topics![]()
iig zolang het nog nodig is om er een beetje model in te houdenquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:12 schreef Snuitermans het volgende:
Sowieso is het niet onverstandig je haar af en toe eens bij te laten knippen door de kapper, waarna het mooier groeit, aldus mijn kapster.
Nee 17 delenquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:04 schreef El.Wulfo het volgende:
nice OP idd...
en t waren dus 19 deeltjes in 1 jaar?
dat is gewoon een truuk om te zorgen dat je regelmatig blijft gaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:12 schreef Snuitermans het volgende:
Sowieso is het niet onverstandig je haar af en toe eens bij te laten knippen door de kapper, waarna het mooier groeit, aldus mijn kapster.
Helemaal waarquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:06 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Nee 17 delen
[..]
dat is gewoon een truuk om te zorgen dat je regelmatig blijft gaananders lopen ze het geld mis
![]()
Saai hoor telkens weer dezelfde foto,squote:Op donderdag 6 januari 2005 14:48 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Nu een jaar en 1 maand verder!! [afbeelding]
zijn er steeds meer mensen bijgekomen die ook bezig zijn om hun haar langer te laten groeien
dus gaan we dit jaar weer vrolijk verder![]()
En wat metamorphose foto,s van Speth, El.Wulfo, ssebass,,Lucske ,205_Lacoste,DJ-Maurits,rOOd,DarcMarc,super-muffin,Myster_E,
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Alle delen
ik wil mijn haar lang laten groeien
Ik wil mijn haar lang laten groeien... [Deel2]
[Centraal] Ik wil mijn haar lang laten groeien. (#3)
[Centraal] Ik wil mijn haar laten groeien #4
[Centraal] Ik wil mijn haar lang laten groeien #5
[Centraal] Ik wil mijn haar lang laten groeien #6
[Centraal] Ik wil mijn haar lang laten groeien #7
[Centraal]Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien #8
[Centraal]ik wil mijn haar[halflang] laten groeien #9
[Centraal]Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien #10
[centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien #11
[Centraal] ik wil mijn haar [halflang] laten groeien #12
[Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 13
[Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 14
[Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 15
[Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 16
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien deel 17
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien #18
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
http://www.adversus.nl/beauty/stylinglangehaar.html
http://www.kappersite.nl/
quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:31 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]
maar de meeste van jullie zijn wel opgeknapt van het korte naar het lange
quote:Beroep: Tandartsassistente
Vreemd dat je kapster je aanraad naar de kapper te gaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:12 schreef Snuitermans het volgende:
Hm ja. Ik ben er zeker niet zo fan van, al dat geknip aan mijn haar, maar nu het wat uit model begint te raken voel ik er ook veel voor het iets bij te laten punten, onder strikte eisen dat er voor en aan de zijkanten niet te gek veel af gaat. Gewoon foto mee dus...quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:12 schreef Snuitermans het volgende:
Coolquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:22 schreef El.Wulfo het volgende:
[afbeelding]
dit ben ik in de ongeveer 10 afgelopen maanden, van een jaar terug heb ik nu momenteel niets op d ecomputer staan...![]()
Dan heb je het zeker net zolang als Beestjequote:Op donderdag 6 januari 2005 23:57 schreef Bluurgh het volgende:
ben al 3 jaar ofzo aan het laten groeien van mn haar
Nogal logisch als het langer is dat er geen model inzitquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hm ja. Ik ben er zeker niet zo fan van, al dat geknip aan mijn haar, maar nu het wat uit model begint te raken voel ik er ook veel voor het iets bij te laten punten, onder strikte eisen dat er voor en aan de zijkanten niet te gek veel af gaat. Gewoon foto mee dus...
Dat is weer minderquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:47 schreef MadGuy het volgende:
Ik twijfel behoorlijk, met andere woorden. De ene dag zit het perfect, de andere dag is het prut. Achter wordt het iets té gortig. Ik ben juist bang dat het zal gaan splijten en dat er dan écht een berg afmoet
Nu is het de truc om op het juiste moment te stoppen....quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:31 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]
Saai hoor telkens weer dezelfde foto,smaar de meeste van jullie zijn wel opgeknapt van het korte naar het lange
het is nu ongeveer 50 cm lang, geen idee hoelang dat van Beestje is.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:30 schreef DarcMarc het volgende:
Dan heb je het zeker net zolang als Beestje
Dat is langquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:54 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
het is nu ongeveer 50 cm lang, geen idee hoelang dat van Beestje is.
ik heb nog 10 centimeter fout geschat ook, net ff nagemetenquote:
Ach joh, die was toch zoooo 2004, en nu is t 2005quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:54 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dat is weer mindermaar van Mother-Mother zou je het ook niet meer te horen krijgen,die komt hier niet meer terug
hoe vaak moet je het nu wassen?quote:Op zondag 9 januari 2005 12:58 schreef super-muffin het volgende:
Toen ik bij de kapper zat zei hij dat m'n haar er goed uitzag. Niet veel gespleten punten enzo. Hij vroeg wat ik er mee deed en of ik het wel eens in een staart hing.
Ik borstel het goed, elke dag uit bed. En niet te vaak wassen enzo, dat scheint het beste te zijn.
Oh ja, tvp
Als het nog langer is krijg je denk ik ditquote:Op zondag 9 januari 2005 11:17 schreef JopJuh het volgende:
Mijn haar van alle kanten, eindelijk werkende foto, was vanmorgen vroeg van de week maar weer eens naar de kapper voor beetje model.
[afbeelding]
Welke fotoquote:Op zondag 9 januari 2005 19:51 schreef MadGuy het volgende:
Jeempie super-muffin! Kort, maar wel verzorgd!Ik zou het wel nog iets laten groeien denk ik, vooral achter...
Oke! dat gaat wel lukken je hebt precies hetzelfde haarquote:Op zondag 9 januari 2005 20:48 schreef JopJuh het volgende:
dat wil ik dus niet darcmarc,
ik wil van dit dus:
[afbeelding]
naar dit
[afbeelding]
Haha LOL, verkeerd gelezen...quote:Op zondag 9 januari 2005 20:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Welke fotodie foto is van 2003 en niet van 2004
Je haar zit echt super !!! ik wou dat ik het van achter zo stijl kon krijgenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Achter vind ik niet mooi zo, steekt raar af t.o.v. voor....
voor tzelfde effect had je afgelopen dagen door die storm kunnen lopen, hehequote:Op maandag 10 januari 2005 09:57 schreef r00d het volgende:
Ik was dus even op een verjaardag afgelopen zaterdag en toen kregen een paar meiden het lumineuze idee om haar te gaan touperenzo zag het eruit
[afbeelding]
t ziet er wel heel gezond uit en staat je ook goedquote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Achter vind ik niet mooi zo, steekt raar af t.o.v. voor....
Sjaak afhaak hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 18:33 schreef Speth het volgende:
Kapper geweest, weer net zo kort als eerst.
Ik geef 't op... min of meer. Ik laat 't nog wel iets doorgroeien, maar als het echt langer wordt wil het gewoon niet meer goed zitten.
Jij bent de eerste,wie volgtquote:Op maandag 10 januari 2005 18:33 schreef Speth het volgende:
Kapper geweest, weer net zo kort als eerst.
Ik geef 't op... min of meer. Ik laat 't nog wel iets doorgroeien, maar als het echt langer wordt wil het gewoon niet meer goed zitten.
Ik niet, dit wordt het jaar van doorzetten!quote:
Ik vind je haar op die foto [van dat feest] die je een tijdje geleden had geplaatst het beste zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Nou ja, dit is beter dan lang verneukt haar... ik laat het zoals gezegd wel een beetje doorgroeien (tot het weer iets over m'n oren hangt), aangezien ik het zo te boers vind, maar niet langer... Tenzij m'n haar zich op den duur weer herstelt.
Voor mij ook m,n haar valt nu op mijn schouders, maar ik laat het nog een stuk langer groeienquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik niet, dit wordt het jaar van doorzetten!![]()
Ja.. maar daar zie je ook m'n linkerkant vooralquote:Ik vind je haar op die foto [van dat feest] die je een tijdje geleden had geplaatst het beste zitten
en daar zie je er ook ouder uit, met dat korte haar vind ik je er jonger uitzien
jeez, je bent echt een heel stuk opgeschoten! Je haar ziet er ook nog gezond uit, je onderstreept hiermee dus het feit dat het niet nodig hoeft te zijn om het bij de kapper bij te laten knippen, hoe lang ben je nu niet geweest?quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef DarcMarc het volgende:
Gisteren Half lang na het wassen met conditioner
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] Vandaag zit er weer een hoop slag in
Brylcreemquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:58 schreef _Alone het volgende:
weet iemand hoe je pluizig haar onder controle kan houden.....
Me haar is ongeveer even langs als op de laatste foto's van DarcMarc maar mijn haar zet zekeer 2 keer zoveel uit......... ziet zo stom uit >.<
Dat is juist een voordeel vind ikquote:Is goedkoop (zijn rode potjes, 3 euro bij de supermarkt) en minder smerig dan wax van bijvoorbeeld loreal. Enige nadeel is dat je haar er wel wat vettig en dus donkerder uit gaat zien.
volgesn mij is dat normaalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 04:42 schreef Meneer_Storm het volgende:
* Meneer_Storm vindt het raar dat hij steeds donkerder haar krijgt, van lichtblond naar donkerblondKomt dat door te weinig zon in zomer 2004? Heb nml veel gewerkt in de zomervakantie
(en ondanks dat kleine feit kan ik geen kapper betalen om m'n mat bij de laten werken, dat terzijde
)
Je kunt het op iets natter haar gebruiken, maar ik heb laatst wel gemerkt dat het beter is als je haar een beetje vochtig is. Dan pakt de brylcreem beter.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef MadGuy het volgende:
Hm ik ga toch eens kijken naar dat brylcreem. Voordeel is volgens mij dat je het ook op wat natter haar kunt gebruiken toch? Met wax moet je haar in ieder geval handdoekdroog zijn...
Volgensquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:14 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
volgesn mij is dat normaal
als ik nu mijn har niet zwart zou verfen is het ook een stukje donkerder dan jaren geleden toen ik echt licht blond was.
en ik zie de laatste jaren ook dat mijn haar gaat krullen
Fatsoenlijk Nederlands is inderdaad een pré, maar begin daar dan over als je ook nog wat nuttigs post. Dat geëmmer daarover zonder dat je ook maar iets on-topics in je post verwerkt begint nu wel te vervelen.quote:
Goed taalgebruik is iets nuttigs en relevants.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:58 schreef Lucske het volgende:
[..]
Fatsoenlijk Nederlands is inderdaad een pré, maar begin daar dan over als je ook nog wat nuttigs post. Dat geëmmer daarover zonder dat je ook maar iets on-topics in je post verwerkt begint nu wel te vervelen.
Goeie manieren zijn ook nuttig en relevant, idd nogal flauw om hiermee in een haargroeitopic naar voren te komen, post dan zulke opmerkingen in een topic dat daar over gaat. Hij levert gewoon zn bijdrage aan dit topic en niet iedereen is blijkbaar zo goed in correct Nederlands als jij, maar dan hoef je toch niet direct van die betweterige opmerkingen te posten..... verbeter de wereld en begin bij jezelfquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:37 schreef Speth het volgende:
[..]
Goed taalgebruik is iets nuttigs en relevants.
Let's agree to disagree.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Goeie manieren zijn ook nuttig en relevant, idd nogal flauw om hiermee in een haargroeitopic naar voren te komen, post dan zulke opmerkingen in een topic dat daar over gaat. Hij levert gewoon zn bijdrage aan dit topic en niet iedereen is blijkbaar zo goed in correct Nederlands als jij, maar dan hoef je toch niet direct van die betweterige opmerkingen te posten..... verbeter de wereld en begin bij jezelf
je zou wat relaxter in het leven moeten staan, dan komt het met je haar ook wel weer goedquote:
Ik sta relaxed in het leven, ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan domheid en ordinaire moderniteit en alles wat ik daarmee associeer... Dat wil zeggen: onder andere ringtones, voetbal, SBS6 en.... belabberde spelling. Overigens is 3 van dat soort fouten in een zin maken geen kwestie van iets per ongeluk over het hoofd zien (dat doe ik zelf ook wel), maar van luiheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:36 schreef Samson het volgende:
[..]
je zou wat relaxter in het leven moeten staan, dan komt het met je haar ook wel weer goed![]()
who cares...( behalve jij/jezelf)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:24 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik sta relaxed in het leven, ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan domheid en ordinaire moderniteit en alles wat ik daarmee associeer... Dat wil zeggen: onder andere ringtones, voetbal, SBS6 en.... belabberde spelling. Overigens is 3 van dat soort fouten in een zin maken geen kwestie van iets per ongeluk over het hoofd zien (dat doe ik zelf ook wel), maar van luiheid.
Ik heb het overigens nog niet eens over interpunctie en hoofdlettergebruik gehad.
ik heb een belabberde spelling ik weet het.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:24 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik sta relaxed in het leven, ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan domheid en ordinaire moderniteit en alles wat ik daarmee associeer... Dat wil zeggen: onder andere ringtones, voetbal, SBS6 en.... belabberde spelling. Overigens is 3 van dat soort fouten in een zin maken geen kwestie van iets per ongeluk over het hoofd zien (dat doe ik zelf ook wel), maar van luiheid.
Ik heb het overigens nog niet eens over interpunctie en hoofdlettergebruik gehad.
en stinkend aangezien ik mn haar niet kan (mag) wassenquote:
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:17 schreef -Beestje- het volgende:
en stinkend aangezien ik mn haar niet kan (mag) wassen
Ik heb ook zo'n soort slag..quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef DarcMarc het volgende:
Gisteren Half lang na het wassen met conditioner
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] Vandaag zit er weer een hoop slag in
waarom niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:17 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
en stinkend aangezien ik mn haar niet kan (mag) wassen
Lekker duidelijk jaquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die pratende kut kan alleen écht niet
Je hebt trouwens wel wat weg van Dave Rensmaag (gitarist van Van Dik Hout) op die 1e foto in je post. Helaas kon ik zo gauw geen betere van Dave vinden.
[afbeelding]
6 augustus 2004 voor het laatstquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:57 schreef Samson het volgende:
[..]
jeez, je bent echt een heel stuk opgeschoten! Je haar ziet er ook nog gezond uit, je onderstreept hiermee dus het feit dat het niet nodig hoeft te zijn om het bij de kapper bij te laten knippen, hoe lang ben je nu niet geweest?
omdat ik donderdag aan mn hals geopereerd ben en die wond niet nat mag worden tot zondagquote:
Ik heb het misschien 1x eerder gezegd.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:11 schreef Lucske het volgende:
Mij irriteert dat niveauloze geklooi ook, maar daar hoef je niet over te blijven zaniken in een topic.
Als je het zelf doet zal je er wel niets om geven nee, dat is het erge juist.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:01 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
who cares...( behalve jij/jezelf)![]()
Dankzij hetzelfde gegeven waardoor het in de zomer weer blonder wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:05 schreef El.Wulfo het volgende:
allemaal bekende van mij beginnen ineens te zeggen dat me haar donkerder wordt, iemand enig id waardoor dat kan komen?
Post anders eens een fotoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef MadGuy het volgende:
Ik werd vandaag voor het eerst door twee verschillende mensen aangesproken met 'mevrouw'...
Kan niet door je wellicht lange haar komen ivm de feministische lesbienes van tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef MadGuy het volgende:
Ik werd vandaag voor het eerst door twee verschillende mensen aangesproken met 'mevrouw'...
quote:Op zondag 16 januari 2005 00:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Kan niet door je wellicht lange haar komen ivm de feministische lesbienes van tegenwoordig![]()
Maar dit topic is voor halflang he, niet voor lange metal-freaks, toch?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 00:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Kan niet door je wellicht lange haar komen ivm de feministische lesbienes van tegenwoordig![]()
De kakkers met halflang haar zijn wel in de meerderheid.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een foto posten.quote:
Als het niet al te omvangrijk is zou ik er geen pieken aan verspillen, gewoon wat huisnijverheid toepassen/laten toepassen dusquote:Op zondag 16 januari 2005 15:22 schreef S-Two het volgende:
Ik heb hier ongeveer een jaar geleden ofzo wel eens gepost, wou toen mijn haar wel wat langer, maar toch naar de kapper geweest... Nu ben ik weer bezig en het is al wel weer behoorlijk lang (iedereen vraagt of mijn kapper dood is), maar nu heb ik het volgende probleem:
Aan de achterkant van mijn haar (matje) ontstaat zeg maar een soort van staartje (het haar is in het midden langer dan aan de zijkanten) en dit vind ik behoorlijk lelijk. Wat te doen? Naar de kapper om het daar te laten afknippen ofso, of gewoon ff mn moeder vragen of ze dat wil doen? Of moet ik het juist laten staan?
bvd![]()
Eensch...quote:Op zondag 16 januari 2005 15:54 schreef Speth het volgende:
[..]
Als het niet al te omvangrijk is zou ik er geen pieken aan verspillen, gewoon wat huisnijverheid toepassen/laten toepassen dus
Ik heb momenteel hetzelfdequote:Op zondag 16 januari 2005 15:22 schreef S-Two het volgende:
Ik heb hier ongeveer een jaar geleden ofzo wel eens gepost, wou toen mijn haar wel wat langer, maar toch naar de kapper geweest... Nu ben ik weer bezig en het is al wel weer behoorlijk lang (iedereen vraagt of mijn kapper dood is), maar nu heb ik het volgende probleem:
Aan de achterkant van mijn haar (matje) ontstaat zeg maar een soort van staartje (het haar is in het midden langer dan aan de zijkanten) en dit vind ik behoorlijk lelijk. Wat te doen? Naar de kapper om het daar te laten afknippen ofso, of gewoon ff mn moeder vragen of ze dat wil doen? Of moet ik het juist laten staan?
bvd![]()
Ik ben voor de zomervakantie nog voor de laatste keer naar de kapper geweest, tevens laatste keer laten verven. Toen heb ik het tot vrijdagmiddag door laten groeien en toen hebben ze de schaar er ingezetquote:Op zondag 16 januari 2005 16:41 schreef Skv het volgende:
Schiet niet erg op.
Voor de zomervakantie naar de kapper geweest (2004), en daarna nog een keer, maar toen is er eigenlijk nauwelijks wat af gegaan.
Nu is het nog niet lang
Zeiden ze ook tegen mij, zei ik: 'neh, kgeloof het niet, maar ik heb 'em al een tijdje niet meer gezien.'quote:Op zondag 16 januari 2005 15:22 schreef S-Two het volgende:
bvd![]()
later als ik oud ben wil ik ook zo'n baardquote:
Staat dat niet te alternatief dan?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:59 schreef Speth het volgende:
[..]
Cool gastZou het iets meer naar voren dragen, verder nette lengte.
Staat dat niet te alternatief dan?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:59 schreef Speth het volgende:
[..]
Cool gastZou het iets meer naar voren dragen, verder nette lengte.
Er zit een verschil tussen haar iets meer naar voren dragen en haar in je gezicht dragen.quote:Staat dat niet te alternatief dan?
Dat zei mijn kapster vorige keer tegen mequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:04 schreef S-Two het volgende:
Ik word nu regelmatig voor "Beatle" uitgemaakt![]()
.
Zo heb ik het ook maar dan iets langer. Ik heb het bovenook iets korter. Ik heb donkerbruine krullen, maar ik draag best vaak een pe maar dat is wel lastig omdat mn krullen zo springerig zijn. Maar ik was dus weinig 1 keer in de 2 -3 weken, als ik het net heb gewassen is het 2-3 dagen echt pluizig. Dus ik denk dat ik de verkeerde shampoos gebruik, ik heb eerst een goedkope lidl shampoo, die was niet goed en daarna nog fructis shampoo gebruikt, daarvan werd mn haar niet "zachter" en fijner. Ik heb nu zelfs een paar krullen die zichzelf dread hebben gemaaktquote:
Die kerel ziet er nu inderdaad te belachelijk uit, wat mij betreft gaat hij verplicht naar de kapper!quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:16 schreef MadGuy het volgende:
En die heeft nu volgens mij een Jeroen Pauw kapsel! Het zit gewoon in de naam...
Op straat pik ik de Jeroenen er ook altijd zo uitquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:16 schreef MadGuy het volgende:
En die heeft nu volgens mij een Jeroen Pauw kapsel! Het zit gewoon in de naam...
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef MadGuy het volgende:
Dat zou ik niet pikken, direct m'n tampeloerus mijn broekuitgehaald, helemaal als een kassameisje me zo aangesproken zou hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:42 schreef Kang-He het volgende:
[..].
Mij is precies hetzelfde overkomen twee weken geleden.
Wat had je tegen de kapper gezegd?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:42 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
Zow, staat ook in usertopic. Vorige week naar kapper geweest.
Tegen mij ook, ik was m'n pinpas kwijt bij de kassa, moesten al die dingen die ik kocht afgeschreven worden ofzo, dus moest een andere gast dat doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:42 schreef Kang-He het volgende:
[..].
Mij is precies hetzelfde overkomen twee weken geleden.
Ik zie hier een super gebakje kloonquote:Op zondag 23 januari 2005 02:08 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Nu:
[afbeelding]
Beetje overbelichte foto, maarjah webcam is ook niet alles.
Ga iets zinnigers met je tijd doen, joh.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zie hier een super gebakje kloon
Ik ruik een onbegrepen inside jokequote:Op zondag 23 januari 2005 14:32 schreef WolfOfDarkness het volgende:
[..]
Ga iets zinnigers met je tijd doen, joh.![]()
Was maar flauwekul Lacoste kennendequote:Op zondag 23 januari 2005 14:32 schreef WolfOfDarkness het volgende:
[..]
Ga iets zinnigers met je tijd doen, joh.![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:35 schreef Lucske het volgende:
[..]
Was maar flauwekul Lacoste kennende.
Ik niet hoor?quote:Op zondag 23 januari 2005 13:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zie hier een super gebakje kloon
Ik voel me onbegrepenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:56 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Ach, ik kom niet zoveel op het forum.
Hej WolfOD, laat je het eigenlijk zo, of wil je het nog langer hebben?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:08 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Nu:
[afbeelding]
Beetje overbelichte foto, maarjah webcam is ook niet alles.
Middels een kuur je haar diep repareren, gok ikquote:Op maandag 24 januari 2005 11:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik gebruik nu al een tijdje Gilss Kur Deep Hair Repair spul, maar ben toch benieuwd wat dit spulletje voor mijn haar doet:
[afbeelding]
Deze morgen juffrouw janniequote:Op maandag 24 januari 2005 11:37 schreef MadGuy het volgende:
Goejesmorregens, meneerrrr Storrrrem...
Nogal wiedes, maar doet het het ook goed. Ik gebruik het meer om mijn haar even in shape te brengen, want wax is prut. Het moet dus niet te zwaar zijn en ook niet hard worden.
Hehehe, dat heb ik dus ook.... maar heb het nu maar in middenscheiding gedaan. En 1 tip: ga toch maar niet naar de kapper... ze knippen er altijd meer van af dan dat je wiltquote:Op maandag 24 januari 2005 20:21 schreef Skv het volgende:
Zit in zown tussenstadium, dat ik er echt geen hol mee kan doen
Loop 50% van de tijd met een muts rond
Mullet Kingquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:18 schreef MadGuy het volgende:
Ja hey hallo Sturm! Dat goedje ken ik wel, maar ik wil niets meer in mijn haar...
En ik ben stiekem toch naar de kapper gegaan, ze heeft er alleen van achteren iets afgehaald, mullet king zijn is me toch iets teveel eer...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef MadGuy het volgende:
Dries Roelvink is ook aan de wildgroei!
Als ik hem zo zie vermoed ik dat onkunde in dit geval positief is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor de niet kenners onder ons.
Supergebakje stad?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:08 schreef Lucske het volgende:
Wat is dat toch daar in super-gebakje-stad? Daar zie je veel meer figuren met mooi langer haar zo leek 't wel vandaag.
Toch wel hè?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:13 schreef Speth het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie vermoed ik dat onkunde in dit geval positief is.
Ik laat het nog wel een tijdje doorgroeien.. Totdat het er niet meer uitzietquote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef Lucske het volgende:
[..]
Hej WolfOD, laat je het eigenlijk zo, of wil je het nog langer hebben?
ik vind 2003 nog het beste bij je hoofd passen, dat laatste gaat nog welquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:27 schreef WolfOfDarkness het volgende:
OK, ik was hiervoor wel stom bezig. Duidelijk niet goed gelezen.
[..]
Ik laat het nog wel een tijdje doorgroeien.. Totdat het er niet meer uitziet![]()
Eind 2003 -> Nu (wel paar keer naar de kapper geweest)
[afbeelding]
Leuk he, ongestoord porno kijken?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:11 schreef -roGue- het volgende:
Heb eindelijk internet op me kamer (na 1,5 jaar).
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:54 schreef MadGuy het volgende:
Vandaar die blijde grijns op je gezicht (avatar) Speth?
Niet dat 'ie op een oordeel van ons zit te wachten of zo, maar ik vind "2005" best wel o.k.staan (en een verbetering t.o.v. 2004-Iquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:00 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind 2004 numero 2 (?) ook niet verkeerd staan...
En dat stond een stuk beter.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:34 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Sinds toen ben ik 1x naar de kapper geweest
Dat je homo bent, ok.... maar dan ook nog geen smaak hebben....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat stond een stuk beter..
Of ik heb er daardoor juist méér oog voor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:14 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dat je homo bent, ok.... maar dan ook nog geen smaak hebben.....
Aangezien elke vrouw in zekere mate bi is lijkt het hebben van "girly" haar als man zijnde juist bevorderlijk voor je kansen. Als je homo's wil aanspreken moet je inderdaad kort haar hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of ik heb er daardoor juist méér oog voor.
None of that 'girly hair'..
Whehehe, volgens die redenering zou je nog meer vrouwelijke eigenschappen moeten kweken... biertietjes, slappe polsjes, etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:05 schreef Speth het volgende:
Aangezien elke vrouw in zekere mate bi is lijkt het hebben van "girly" haar als man zijnde juist bevorderlijk voor je kansen. Als je homo's wil aanspreken moet je inderdaad kort haar hebben.
Ach, was het leven maar zo simpel.quote:Kortom: iedereen met kort haar is homo.
Daarmee bedoelde ik niet dat je de foto,s weg had hoeven te halenquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:31 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]
Saai hoor telkens weer dezelfde foto,smaar de meeste van jullie zijn wel opgeknapt van het korte naar het lange
Maar wat smeer je er dan in?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:34 schreef MadGuy het volgende:
Dat haar van Thijs Römer zit inderdaad perfect. Hij heeft dan ook wel erg makkelijk haar. Het grappige is wel dat mijn haar daar meer en meer naartoe gaat...Goede plaatjes zijn altijd welkom.
Gliss kur hair repair? wat is dat dan voor spul, klinkt meer als een shampooquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:29 schreef MadGuy het volgende:
Ik smeerde er eerst altijd wax in, maar dat vond ik net als jij zeer vervelend worden. Ik ben gek genoeg overgestapt op de Gliss Kur Hair Repair meuk en daar blijft mijn haar aardig goed van zitten. Het wordt niet hard (niet teveel gebruiken, MadGuy...).
Ik denk dat brylcreem ook wel helpt overigens, maar ik wil eigenlijk geen meuk meer in mijn haar...
Komt net tot over mijn oren, ben een maandje geleden of zo nog naar de kapper geweest om mijn mat in te tomen. Ik red het nu nog net met gel, maar zometeen moet ik toch iets stevigers hebben, zonder dat je zo'n keihard kapsel krijgt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:46 schreef MadGuy het volgende:
Ha nee, het is een leave-in conditioner. het werkt alleen bij mij omdat mijn haar nu redelijk lengte begint te krijgen, daarvoor was ik echt beter gebaat bij wax of iets dergelijks. Hoe lang is jouw haar nu?
Als ik vooraan een pluk naar beneden trek, kom ik tot m'n bovenste lipquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:46 schreef MadGuy het volgende:
Ha nee, het is een leave-in conditioner. het werkt alleen bij mij omdat mijn haar nu redelijk lengte begint te krijgen, daarvoor was ik echt beter gebaat bij wax of iets dergelijks. Hoe lang is jouw haar nu?
Speth komt net op MSN even melden dat hij het niet zo mooi vond. maw dacht hij dat het écht was.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:06 schreef MadGuy het volgende:
Lacoste! Ik vind het nu echt te dol worden hoor!![]()
En je kledingsmaak is ook achteruit gehobbeld zie ik
Hee, lulloquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Speth komt net op MSN even melden dat hij het niet zo mooi vond. maw dacht hij dat het écht was.
Eigenlijk een grove belediging...
Hij heeft wel je neus....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Speth komt net op MSN even melden dat hij het niet zo mooi vond. maw dacht hij dat het écht was.
Ik moet eerlijk bekennen dat toen het bovenste gedeelte tijdens het naar beneden scrollen in beeld kwam, en ik jouw naam erboven zag, eerst een lichte schok ervaarde, daarna wat moets gniffelen en daarna hard moest lachen, maar toen zag ik pas Mullet King in het hoekje staan...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ja, lijkt sprekend niet waar?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:32 schreef DarcMarc het volgende:
Deze gast heeft ook wel relaxt haar,en lijkt verdacht veel op Super-Muffin
[afbeelding]![]()
Ik heb nooit echt kort haar gehad (tot kort geleden, toen ik naar de kapper ging en die er eigenlijk zonder dat ik dat wilde een heel stuk afhaalde, maar standaard stekeltjes lengte heb ik nooit gehad). Kort haar staat mij ook niet, ik heb een nogal grote schedel en voorhoofd, en als ik kort haar heb krijg ik al gauw een soort Willie Wortel effect.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef Silmarwen het volgende:
Mag ik even een vraag stellen? Vast wel.
Waarom willen jullie eigenlijk je haar laten groeien? Lang haar wordt over het algemeen toch gezien als iets voor vrouwen. Wat vinden jullie er nou eigenlijk mooi aan?
Ik vind het persoonlijk alleen leuk staan als je een "kakker" imago hebt en blond haar hebt. Beetje Daan Schuurman. Voor de rest, doe mij lekker wat korter
Laat ik nu het donkere equivalent van Daan zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef Silmarwen het volgende:
Waarom willen jullie eigenlijk je haar laten groeien? Lang haar wordt over het algemeen toch gezien als iets voor vrouwen. Wat vinden jullie er nou eigenlijk mooi aan?
Ik vind het persoonlijk alleen leuk staan als je een "kakker" imago hebt en blond haar hebt. Beetje Daan Schuurman. Voor de rest, doe mij lekker wat korter
De reden waarom ik ben begonnen om mijn haar lang te laten groeien is, omdat ik iedere 6 weken bij de kapper zat om het weer kort te laten knippen, vanwege mijn haar dat snel groeit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef Silmarwen het volgende:
Bij mij alleen conditionerquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Maar zijn jullie mannen dan ook bezig met haarmaskers etc of is dat toch een vrouwen ding
Kort haar moet je als vrouw zijnde ook nooit doenquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet zeggen dat bij de meeste van jullie ik het wel leuk vind staan hoor. Ik vond het alleen wel grappig om te lezen, al die mannen die lang haar willen hebben. Ik heb jaren lang enorm lang haar gehad en werd er gillend gek van. Nu is het nog wel lang maar niet meer zo enorm lang. Lang haar is zoveel werk, maar met kort haar zie ik er niet uit.
Neuh, doe ik ook.quote:Maar zijn jullie mannen dan ook bezig met haarmaskers etc of is dat toch een vrouwen ding
Thanksquote:Ow en Speth, nee hoor staat niet vrouwelijk, maar jij bent ook het type waarbij ik het juist wel leuk vind staan.
Niemand in dit topic wil lang haar hebben. Dit topic is nml voor de mensen welke hun haar weer richting half-lang willen laten groeien, dus niet voor doorgewinterde metalfansquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet zeggen dat bij de meeste van jullie ik het wel leuk vind staan hoor. Ik vond het alleen wel grappig om te lezen, al die mannen die lang haar willen hebben. Ik heb jaren lang enorm lang haar gehad en werd er gillend gek van. Nu is het nog wel lang maar niet meer zo enorm lang. Lang haar is zoveel werk, maar met kort haar zie ik er niet uit.
Maar zijn jullie mannen dan ook bezig met haarmaskers etc of is dat toch een vrouwen ding
Ow en Speth, nee hoor staat niet vrouwelijk, maar jij bent ook het type waarbij ik het juist wel leuk vind staan.
Mijn haar is nu zo'n 17cm maar het gaat echt wel alle kanten opstaanquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ook voor mij is de reden dat ik het langer wil laten groeien, dat t gewoon veel makkelijker is. Inderdaad niet iedere ochtend gezeik met smerige gel en gemierenneuk over een plukje haar. Hop, douchen, afdrogen, brylcreem erin, klaar
Ook geen problemen meer met een onplofte-mollen kapsel wanneer ik bij een of andere meid wakker wordt sochtends of gezwommen heb
Ik heb eigenlijk heel mijn leven wat korter haar gehad en ik was eens benieuwd hoe langer bij mij stond. Het maakt mijn gezicht wat minder 'hard' vind ik. Ik vind het ook wel tof staan bij andere jongens. Het is trouwens grappig dat je het hebt over blond haar omdat ik het bij donker haar weer heel erg goed vind staan, maar dat zal wel iets zijn dat voorkomt uit 'het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel' verhaal...quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef Silmarwen het volgende:
Says who?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Niemand in dit topic wil lang haar hebben. Dit topic is nml voor de mensen welke hun haar weer richting half-lang willen laten groeien, dus niet voor doorgewinterde metalfans
Jawel hoor, middels peilingen is bepaald dat het juist wél een dergelijk topic isquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:09 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Says who?
Het is geen "[Centraal] ik wil een studentenkapsel" topic.
Er zijn sowieso al 3 personen die het lang willen/hebben.
Hmm, ik krijg hier toch echt een Abba-gevoel bij...quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:07 schreef -Will- het volgende:
[afbeelding]
Het mijne wordt ook steeds langer.
*edit* al echt iets van 7 maanden niet naar de kapper geweest.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, ik krijg hier toch echt een Abba-gevoel bij....
Ik wou dat ik het zo stijl kon krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:28 schreef kaspah het volgende:
Ik ben ook bezig om mn haar wat langer te laten groeien, geen id alleen hoe lang ik het precies wil hebben![]()
fotow: [afbeelding]
Bijna 5 maanden niet naar de kapper geweest, laatste keer kapper was ik kort (5cm ofzo)
Ik vind het heel cool staan. Hoe staat het zonder muts? Zo'n lok voor mijn ogen krijg ik dus denk ik niet voor elkaar LOL.quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:07 schreef -Will- het volgende:
[afbeelding]
Het mijne wordt ook steeds langer.
*edit* al echt iets van 7 maanden niet naar de kapper geweest.
Communicatie = lang haar?quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wel grappig dat het bij z'n studie past (als z'n profiel klopt). Zo zie je maar weer, mensen zijn in hokjes te stoppen
langharig persoon met uitgroei meldt zichzelfquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:09 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Says who?
Het is geen "[Centraal] ik wil een studentenkapsel" topic.
Er zijn sowieso al 3 personen die het lang willen/hebben.
Constructief!quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg hier toch echt een Abba-gevoel bij....
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:34 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
langharig persoon met uitgroei meldt zichzelf
[afbeelding][afbeelding]
Hetzelfde. Ik smeer er een héél klein beetje haargel in van de DA...omdat ik het al zo'n anderhalf jaar hetzelfde draag gaat het vanzelf in model zittenquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:48 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vind het heel cool staan. Hoe staat het zonder muts? Zo'n lok voor mijn ogen krijg ik dus denk ik niet voor elkaar LOL.
Jij bent idd één van die drie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:34 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
langharig persoon met uitgroei meldt zichzelf
[afbeelding][afbeelding]
Als ik rondkijk hier op de universiteit, dan zie je precies welke kerel Toegepaste Communicatiewetenschappen studeert. Beetje 'hip', anders zou ik het ook niet weten te omschrijven.quote:
Hij lijkt inderdaad een beetje op een oud klasgenoot van mij die dat is gaan studeren.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik rondkijk hier op de universiteit, dan zie je precies welke kerel Toegepaste Communicatiewetenschappen studeert. Beetje 'hip', anders zou ik het ook niet weten te omschrijven.
Dat geeft hoop!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:37 schreef -Will- het volgende:
[..]
Hetzelfde. Ik smeer er een héél klein beetje haargel in van de DA...omdat ik het al zo'n anderhalf jaar hetzelfde draag gaat het vanzelf in model zitten
Ik ben ook echt 10 seconden per dag ermee bezig tegenwoordig.
Er lijkt sowieso wel een verband te zijn tussen de mode-uitingen van studenten en de doorslag naar de alpha- of bèta-kant van een opleidingquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik rondkijk hier op de universiteit, dan zie je precies welke kerel Toegepaste Communicatiewetenschappen studeert. Beetje 'hip', anders zou ik het ook niet weten te omschrijven.
Ik doe een redelijke bèta studie, wellicht ben ik de uitzondering die de regel bevestigt? Met studies als wiskunde en natuurkunde begint er echter al aardig wat duidelijk te wordenquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:54 schreef Lucske het volgende:
[..]
Er lijkt sowieso wel een verband te zijn tussen de mode-uitingen van studenten en de doorslag naar de alpha- of bèta-kant van een opleiding.
Hoe meer richting de alphastudies, en dan met name de flauwekul als vrijetijdswetenschappen en die onzin, hoe artistieker men zich meent te moeten presenteren. Geldt overigens ook voor alle andere "kunststudies". Lees: hoe meer men meent zich te moeten optuigen, als ware het een goedkope kerstboom.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef MadGuy het volgende:
En hoe zie jij dat verband dan?
Vind het makkelijker te zien aan het haar wat men naast de studie doet dan wat men studeert. Like stekels is voor thuiswoners. Qua kleding is te hip de nicht die zich heel volwassen voelt nu hij studeert. Draagt de persoon overdreven bootschoenen en polo's is het een knor, etc etc.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
De wereld is best simpel voor jou he?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:26 schreef TYP het volgende:
[..]
Vind het makkelijker te zien aan het haar wat men naast de studie doet dan wat men studeert. Like stekels is voor thuiswoners. Qua kleding is te hip de nicht die zich heel volwassen voelt nu hij studeert. Draagt de persoon overdreven bootschoenen en polo's is het een knor, etc etc.
Reken op bijna een half jaar, dat is hoe lang mijn haar er over zou doen. Hou er overigens ook rekening mee dat dit haar misschien helemaal niet bij je gezicht staat.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:35 schreef bierglas het volgende:
Ik wil mijn haar ook langer laten groeien.
Maar niet zo lang als de meeste hier hebben, maar meer zoals Leanordo Di Caprio zegmaar
[afbeelding]
Ik heb nu kort stekelhaar (4 cm ofzo), enig idee hoelang het duurt voordat mijn haren van die lengte zijn?
Die laatste twee beschrijvingen hebben natuurlijk weinig met haar te maken... Verder klopt het wel ongeveer.quote:Vind het makkelijker te zien aan het haar wat men naast de studie doet dan wat men studeert. Like stekels is voor thuiswoners. Qua kleding is te hip de nicht die zich heel volwassen voelt nu hij studeert. Draagt de persoon overdreven bootschoenen en polo's is het een knor, etc etc.
In Grun is het daadwerkelijk zo simpel.quote:De wereld is best simpel voor jou he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |