Deze morgen juffrouw janniequote:Op maandag 24 januari 2005 11:37 schreef MadGuy het volgende:
Goejesmorregens, meneerrrr Storrrrem...
Nogal wiedes, maar doet het het ook goed. Ik gebruik het meer om mijn haar even in shape te brengen, want wax is prut. Het moet dus niet te zwaar zijn en ook niet hard worden.
Hehehe, dat heb ik dus ook.... maar heb het nu maar in middenscheiding gedaan. En 1 tip: ga toch maar niet naar de kapper... ze knippen er altijd meer van af dan dat je wiltquote:Op maandag 24 januari 2005 20:21 schreef Skv het volgende:
Zit in zown tussenstadium, dat ik er echt geen hol mee kan doen
Loop 50% van de tijd met een muts rond
Mullet Kingquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:18 schreef MadGuy het volgende:
Ja hey hallo Sturm! Dat goedje ken ik wel, maar ik wil niets meer in mijn haar...
En ik ben stiekem toch naar de kapper gegaan, ze heeft er alleen van achteren iets afgehaald, mullet king zijn is me toch iets teveel eer...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef MadGuy het volgende:
Dries Roelvink is ook aan de wildgroei!
Als ik hem zo zie vermoed ik dat onkunde in dit geval positief is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor de niet kenners onder ons.
Supergebakje stad?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:08 schreef Lucske het volgende:
Wat is dat toch daar in super-gebakje-stad? Daar zie je veel meer figuren met mooi langer haar zo leek 't wel vandaag.
Toch wel hè?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:13 schreef Speth het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie vermoed ik dat onkunde in dit geval positief is.
Ik laat het nog wel een tijdje doorgroeien.. Totdat het er niet meer uitzietquote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef Lucske het volgende:
[..]
Hej WolfOD, laat je het eigenlijk zo, of wil je het nog langer hebben?
ik vind 2003 nog het beste bij je hoofd passen, dat laatste gaat nog welquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:27 schreef WolfOfDarkness het volgende:
OK, ik was hiervoor wel stom bezig. Duidelijk niet goed gelezen.
[..]
Ik laat het nog wel een tijdje doorgroeien.. Totdat het er niet meer uitziet![]()
Eind 2003 -> Nu (wel paar keer naar de kapper geweest)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |