Kan niet door je wellicht lange haar komen ivm de feministische lesbienes van tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef MadGuy het volgende:
Ik werd vandaag voor het eerst door twee verschillende mensen aangesproken met 'mevrouw'...
quote:Op zondag 16 januari 2005 00:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Kan niet door je wellicht lange haar komen ivm de feministische lesbienes van tegenwoordig![]()
Maar dit topic is voor halflang he, niet voor lange metal-freaks, toch?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 00:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Kan niet door je wellicht lange haar komen ivm de feministische lesbienes van tegenwoordig![]()
De kakkers met halflang haar zijn wel in de meerderheid.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een foto posten.quote:
Als het niet al te omvangrijk is zou ik er geen pieken aan verspillen, gewoon wat huisnijverheid toepassen/laten toepassen dusquote:Op zondag 16 januari 2005 15:22 schreef S-Two het volgende:
Ik heb hier ongeveer een jaar geleden ofzo wel eens gepost, wou toen mijn haar wel wat langer, maar toch naar de kapper geweest... Nu ben ik weer bezig en het is al wel weer behoorlijk lang (iedereen vraagt of mijn kapper dood is), maar nu heb ik het volgende probleem:
Aan de achterkant van mijn haar (matje) ontstaat zeg maar een soort van staartje (het haar is in het midden langer dan aan de zijkanten) en dit vind ik behoorlijk lelijk. Wat te doen? Naar de kapper om het daar te laten afknippen ofso, of gewoon ff mn moeder vragen of ze dat wil doen? Of moet ik het juist laten staan?
bvd![]()
Eensch...quote:Op zondag 16 januari 2005 15:54 schreef Speth het volgende:
[..]
Als het niet al te omvangrijk is zou ik er geen pieken aan verspillen, gewoon wat huisnijverheid toepassen/laten toepassen dus
Ik heb momenteel hetzelfdequote:Op zondag 16 januari 2005 15:22 schreef S-Two het volgende:
Ik heb hier ongeveer een jaar geleden ofzo wel eens gepost, wou toen mijn haar wel wat langer, maar toch naar de kapper geweest... Nu ben ik weer bezig en het is al wel weer behoorlijk lang (iedereen vraagt of mijn kapper dood is), maar nu heb ik het volgende probleem:
Aan de achterkant van mijn haar (matje) ontstaat zeg maar een soort van staartje (het haar is in het midden langer dan aan de zijkanten) en dit vind ik behoorlijk lelijk. Wat te doen? Naar de kapper om het daar te laten afknippen ofso, of gewoon ff mn moeder vragen of ze dat wil doen? Of moet ik het juist laten staan?
bvd![]()
Ik ben voor de zomervakantie nog voor de laatste keer naar de kapper geweest, tevens laatste keer laten verven. Toen heb ik het tot vrijdagmiddag door laten groeien en toen hebben ze de schaar er ingezetquote:Op zondag 16 januari 2005 16:41 schreef Skv het volgende:
Schiet niet erg op.
Voor de zomervakantie naar de kapper geweest (2004), en daarna nog een keer, maar toen is er eigenlijk nauwelijks wat af gegaan.
Nu is het nog niet lang
Zeiden ze ook tegen mij, zei ik: 'neh, kgeloof het niet, maar ik heb 'em al een tijdje niet meer gezien.'quote:Op zondag 16 januari 2005 15:22 schreef S-Two het volgende:
bvd![]()
later als ik oud ben wil ik ook zo'n baardquote:
Staat dat niet te alternatief dan?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:59 schreef Speth het volgende:
[..]
Cool gastZou het iets meer naar voren dragen, verder nette lengte.
Staat dat niet te alternatief dan?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:59 schreef Speth het volgende:
[..]
Cool gastZou het iets meer naar voren dragen, verder nette lengte.
Er zit een verschil tussen haar iets meer naar voren dragen en haar in je gezicht dragen.quote:Staat dat niet te alternatief dan?
Dat zei mijn kapster vorige keer tegen mequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:04 schreef S-Two het volgende:
Ik word nu regelmatig voor "Beatle" uitgemaakt![]()
.
Zo heb ik het ook maar dan iets langer. Ik heb het bovenook iets korter. Ik heb donkerbruine krullen, maar ik draag best vaak een pe maar dat is wel lastig omdat mn krullen zo springerig zijn. Maar ik was dus weinig 1 keer in de 2 -3 weken, als ik het net heb gewassen is het 2-3 dagen echt pluizig. Dus ik denk dat ik de verkeerde shampoos gebruik, ik heb eerst een goedkope lidl shampoo, die was niet goed en daarna nog fructis shampoo gebruikt, daarvan werd mn haar niet "zachter" en fijner. Ik heb nu zelfs een paar krullen die zichzelf dread hebben gemaaktquote:
Die kerel ziet er nu inderdaad te belachelijk uit, wat mij betreft gaat hij verplicht naar de kapper!quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:16 schreef MadGuy het volgende:
En die heeft nu volgens mij een Jeroen Pauw kapsel! Het zit gewoon in de naam...
Op straat pik ik de Jeroenen er ook altijd zo uitquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:16 schreef MadGuy het volgende:
En die heeft nu volgens mij een Jeroen Pauw kapsel! Het zit gewoon in de naam...
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef MadGuy het volgende:
Ik werd vandaag voor het eerst door twee verschillende mensen aangesproken met 'mevrouw'...
Dat zou ik niet pikken, direct m'n tampeloerus mijn broekuitgehaald, helemaal als een kassameisje me zo aangesproken zou hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:42 schreef Kang-He het volgende:
[..].
Mij is precies hetzelfde overkomen twee weken geleden.
Wat had je tegen de kapper gezegd?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:42 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
Zow, staat ook in usertopic. Vorige week naar kapper geweest.
Tegen mij ook, ik was m'n pinpas kwijt bij de kassa, moesten al die dingen die ik kocht afgeschreven worden ofzo, dus moest een andere gast dat doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:42 schreef Kang-He het volgende:
[..].
Mij is precies hetzelfde overkomen twee weken geleden.
Ik zie hier een super gebakje kloonquote:Op zondag 23 januari 2005 02:08 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Nu:
[afbeelding]
Beetje overbelichte foto, maarjah webcam is ook niet alles.
Ga iets zinnigers met je tijd doen, joh.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zie hier een super gebakje kloon
Ik ruik een onbegrepen inside jokequote:Op zondag 23 januari 2005 14:32 schreef WolfOfDarkness het volgende:
[..]
Ga iets zinnigers met je tijd doen, joh.![]()
Was maar flauwekul Lacoste kennendequote:Op zondag 23 januari 2005 14:32 schreef WolfOfDarkness het volgende:
[..]
Ga iets zinnigers met je tijd doen, joh.![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:35 schreef Lucske het volgende:
[..]
Was maar flauwekul Lacoste kennende.
Ik niet hoor?quote:Op zondag 23 januari 2005 13:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zie hier een super gebakje kloon
Ik voel me onbegrepenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:56 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Ach, ik kom niet zoveel op het forum.
Hej WolfOD, laat je het eigenlijk zo, of wil je het nog langer hebben?quote:Op zondag 23 januari 2005 02:08 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Nu:
[afbeelding]
Beetje overbelichte foto, maarjah webcam is ook niet alles.
Middels een kuur je haar diep repareren, gok ikquote:Op maandag 24 januari 2005 11:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik gebruik nu al een tijdje Gilss Kur Deep Hair Repair spul, maar ben toch benieuwd wat dit spulletje voor mijn haar doet:
[afbeelding]
Deze morgen juffrouw janniequote:Op maandag 24 januari 2005 11:37 schreef MadGuy het volgende:
Goejesmorregens, meneerrrr Storrrrem...
Nogal wiedes, maar doet het het ook goed. Ik gebruik het meer om mijn haar even in shape te brengen, want wax is prut. Het moet dus niet te zwaar zijn en ook niet hard worden.
Hehehe, dat heb ik dus ook.... maar heb het nu maar in middenscheiding gedaan. En 1 tip: ga toch maar niet naar de kapper... ze knippen er altijd meer van af dan dat je wiltquote:Op maandag 24 januari 2005 20:21 schreef Skv het volgende:
Zit in zown tussenstadium, dat ik er echt geen hol mee kan doen
Loop 50% van de tijd met een muts rond
Mullet Kingquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:18 schreef MadGuy het volgende:
Ja hey hallo Sturm! Dat goedje ken ik wel, maar ik wil niets meer in mijn haar...
En ik ben stiekem toch naar de kapper gegaan, ze heeft er alleen van achteren iets afgehaald, mullet king zijn is me toch iets teveel eer...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef MadGuy het volgende:
Dries Roelvink is ook aan de wildgroei!
Als ik hem zo zie vermoed ik dat onkunde in dit geval positief is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor de niet kenners onder ons.
Supergebakje stad?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:08 schreef Lucske het volgende:
Wat is dat toch daar in super-gebakje-stad? Daar zie je veel meer figuren met mooi langer haar zo leek 't wel vandaag.
Toch wel hè?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:13 schreef Speth het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie vermoed ik dat onkunde in dit geval positief is.
Ik laat het nog wel een tijdje doorgroeien.. Totdat het er niet meer uitzietquote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef Lucske het volgende:
[..]
Hej WolfOD, laat je het eigenlijk zo, of wil je het nog langer hebben?
ik vind 2003 nog het beste bij je hoofd passen, dat laatste gaat nog welquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:27 schreef WolfOfDarkness het volgende:
OK, ik was hiervoor wel stom bezig. Duidelijk niet goed gelezen.
[..]
Ik laat het nog wel een tijdje doorgroeien.. Totdat het er niet meer uitziet![]()
Eind 2003 -> Nu (wel paar keer naar de kapper geweest)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |