Nu een jaar en 1 maand verder!!quote:Op dinsdag 9 december 2003 @ 15:58 schreef peenhaar het volgende:
Nadat jongens al jaren lang net meer met lang konden lopen, heb ik nu toch besloten om mijn haar weer te laten groeien.
En wel in 1 lengte helemaal stijl.
Kan dit anno 2004 weer, of staat de mode politie dit nog niet toe.
Ik ben nu precies op een rot lengte (halverwege) maar ben wel van plan om het door te zetten.
Welke mannelijke fokkers hebben lang haar, en wie kort?
Zet de kapster uit je hoofdquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jup, MadGuy doet weer mee...Ik word er alleen een klein beetje ziek van.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:45 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ik ben er nu een jaar mee bezig denk ik, ondertussen wel 2 keer bij de kapper geweest. Probleem is momenteel dat ik heel lang niet geweest ben bij de kapper, en m'n nek toch echt bijgeknipt mag worden. Als men me zo ziet lopen met blond haar, blauwe ogen, en ik nog spontaan duits probeer te lullen, denken ze nog te maken te hebben met een rasechte Uli
Nooit meer.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:49 schreef -Beestje- het volgende:
maar heeft peenhaar trouwens nog wellis gepost in een van deze topics![]()
iig zolang het nog nodig is om er een beetje model in te houdenquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:12 schreef Snuitermans het volgende:
Sowieso is het niet onverstandig je haar af en toe eens bij te laten knippen door de kapper, waarna het mooier groeit, aldus mijn kapster.
Nee 17 delenquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:04 schreef El.Wulfo het volgende:
nice OP idd...
en t waren dus 19 deeltjes in 1 jaar?
dat is gewoon een truuk om te zorgen dat je regelmatig blijft gaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:12 schreef Snuitermans het volgende:
Sowieso is het niet onverstandig je haar af en toe eens bij te laten knippen door de kapper, waarna het mooier groeit, aldus mijn kapster.
Helemaal waarquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:06 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Nee 17 delen
[..]
dat is gewoon een truuk om te zorgen dat je regelmatig blijft gaananders lopen ze het geld mis
![]()
Saai hoor telkens weer dezelfde foto,squote:Op donderdag 6 januari 2005 14:48 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Nu een jaar en 1 maand verder!! [afbeelding]
zijn er steeds meer mensen bijgekomen die ook bezig zijn om hun haar langer te laten groeien
dus gaan we dit jaar weer vrolijk verder![]()
En wat metamorphose foto,s van Speth, El.Wulfo, ssebass,,Lucske ,205_Lacoste,DJ-Maurits,rOOd,DarcMarc,super-muffin,Myster_E,
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Alle delen
ik wil mijn haar lang laten groeien
Ik wil mijn haar lang laten groeien... [Deel2]
[Centraal] Ik wil mijn haar lang laten groeien. (#3)
[Centraal] Ik wil mijn haar laten groeien #4
[Centraal] Ik wil mijn haar lang laten groeien #5
[Centraal] Ik wil mijn haar lang laten groeien #6
[Centraal] Ik wil mijn haar lang laten groeien #7
[Centraal]Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien #8
[Centraal]ik wil mijn haar[halflang] laten groeien #9
[Centraal]Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien #10
[centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien #11
[Centraal] ik wil mijn haar [halflang] laten groeien #12
[Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 13
[Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 14
[Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 15
[Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 16
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien deel 17
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien #18
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
http://www.adversus.nl/beauty/stylinglangehaar.html
http://www.kappersite.nl/
quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:31 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]
maar de meeste van jullie zijn wel opgeknapt van het korte naar het lange
quote:Beroep: Tandartsassistente
Vreemd dat je kapster je aanraad naar de kapper te gaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:12 schreef Snuitermans het volgende:
Hm ja. Ik ben er zeker niet zo fan van, al dat geknip aan mijn haar, maar nu het wat uit model begint te raken voel ik er ook veel voor het iets bij te laten punten, onder strikte eisen dat er voor en aan de zijkanten niet te gek veel af gaat. Gewoon foto mee dus...quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:12 schreef Snuitermans het volgende:
Coolquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:22 schreef El.Wulfo het volgende:
[afbeelding]
dit ben ik in de ongeveer 10 afgelopen maanden, van een jaar terug heb ik nu momenteel niets op d ecomputer staan...![]()
Dan heb je het zeker net zolang als Beestjequote:Op donderdag 6 januari 2005 23:57 schreef Bluurgh het volgende:
ben al 3 jaar ofzo aan het laten groeien van mn haar
Nogal logisch als het langer is dat er geen model inzitquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hm ja. Ik ben er zeker niet zo fan van, al dat geknip aan mijn haar, maar nu het wat uit model begint te raken voel ik er ook veel voor het iets bij te laten punten, onder strikte eisen dat er voor en aan de zijkanten niet te gek veel af gaat. Gewoon foto mee dus...
Dat is weer minderquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:47 schreef MadGuy het volgende:
Ik twijfel behoorlijk, met andere woorden. De ene dag zit het perfect, de andere dag is het prut. Achter wordt het iets té gortig. Ik ben juist bang dat het zal gaan splijten en dat er dan écht een berg afmoet
Nu is het de truc om op het juiste moment te stoppen....quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:31 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]
Saai hoor telkens weer dezelfde foto,smaar de meeste van jullie zijn wel opgeknapt van het korte naar het lange
het is nu ongeveer 50 cm lang, geen idee hoelang dat van Beestje is.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:30 schreef DarcMarc het volgende:
Dan heb je het zeker net zolang als Beestje
Dat is langquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:54 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
het is nu ongeveer 50 cm lang, geen idee hoelang dat van Beestje is.
ik heb nog 10 centimeter fout geschat ook, net ff nagemetenquote:
Ach joh, die was toch zoooo 2004, en nu is t 2005quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:54 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dat is weer mindermaar van Mother-Mother zou je het ook niet meer te horen krijgen,die komt hier niet meer terug
hoe vaak moet je het nu wassen?quote:Op zondag 9 januari 2005 12:58 schreef super-muffin het volgende:
Toen ik bij de kapper zat zei hij dat m'n haar er goed uitzag. Niet veel gespleten punten enzo. Hij vroeg wat ik er mee deed en of ik het wel eens in een staart hing.
Ik borstel het goed, elke dag uit bed. En niet te vaak wassen enzo, dat scheint het beste te zijn.
Oh ja, tvp
Als het nog langer is krijg je denk ik ditquote:Op zondag 9 januari 2005 11:17 schreef JopJuh het volgende:
Mijn haar van alle kanten, eindelijk werkende foto, was vanmorgen vroeg van de week maar weer eens naar de kapper voor beetje model.
[afbeelding]
Welke fotoquote:Op zondag 9 januari 2005 19:51 schreef MadGuy het volgende:
Jeempie super-muffin! Kort, maar wel verzorgd!Ik zou het wel nog iets laten groeien denk ik, vooral achter...
Oke! dat gaat wel lukken je hebt precies hetzelfde haarquote:Op zondag 9 januari 2005 20:48 schreef JopJuh het volgende:
dat wil ik dus niet darcmarc,
ik wil van dit dus:
[afbeelding]
naar dit
[afbeelding]
Haha LOL, verkeerd gelezen...quote:Op zondag 9 januari 2005 20:14 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Welke fotodie foto is van 2003 en niet van 2004
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |