Thnx, maar er is weinig veranderdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
Prachtige OP weer Lacoste!.
Ik loop graag op de zaken vooruit...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:56 schreef cosmick het volgende"
Wat doe je er dan in, wax?
I-R-O-N-I-E...?!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:04 schreef Suphafly het volgende:
Ik ben mijn haar ook aan het laten groeien. Maar ik vind deze overdreven ijdelheid helemaal niks.. Maar ja wat is overdreven.. zal wel aan mij liggen
Als je dat maar laat, hond!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Thnx, maar er is weinig veranderd
Als je echt op de zaken vooruit zou lopen had je inmiddels al wel een nieuwe pic gepost. Ik kan natuurlijk ook die foto uit januari even posten![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:45 schreef MadGuy het volgende:
"Hey Mr. DJ, laat dat matje zien!" [op Madonna's Music]
Ik zal beloven ook snel een nieuwe foto te posten, al zit het brak...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:42 schreef super-muffin het volgende:
zo staat deze ook weer bij mn AT
Dat maak ik uiteraard zelf wel uit...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
maar het is het wachten waard...
Pfoe, nou zeg, wat een ongelofelijk lang haarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:29 schreef Pretzel het volgende:
pff ik sta nog niet met een foto hierin[afbeelding]
ik heb het dus al
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:33 schreef Credence het volgende:
[..]
Pfoe, nou zeg, wat een ongelofelijk lang haar
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebben (half lang toch )quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:33 schreef Credence het volgende:
[..]
Pfoe, nou zeg, wat een ongelofelijk lang haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |